Sari la conținut

Honda CBR 929rr Fireblade


Crivineantu Catalin
 Share

Postări Recomandate

De curand am achizitionat o honda cbr 929 rr din radauti -suceava , an 2001 motor sc44 as dori sa aflu cat mai multe despre acest model , orice parere si orice sfat sunt bine venite , mentionez ca sunt nou printre ale motociclismului asa ca am multe de invatat , astept cu interes parerile sfaturile si sa impartasiti si cu mine cunostintele voastre ,eu sunt din timisoara , va multumesc

post-94928-0-03330100-1471303316_thumb.jpg

post-94928-0-63377700-1471303316_thumb.jpg

post-94928-0-04545800-1471303317_thumb.jpg

post-94928-0-56392700-1471303317_thumb.jpg

post-94928-0-07573400-1471303318_thumb.jpg

post-94928-0-68733400-1471303318_thumb.jpg

post-94928-0-29561100-1471303319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În primul rând, ai cumpărat motorul cu o petarda de toba... încearcă să mai pui un 600ron, sa o schimbi cu una stock sau aftermarket, însă pare busita cu tot cu galerii.

 

Iar ca începător, are avantajul că este honda si o păcălești relativ ușor în diferite situații, însă crede ma, când va avea ocazia să te dea jos, o va face.

Ai grija, e un motor puternic... sport... nerecomandat începătorilor. SUCCES, ai grija de tine si bucurate de viață cu motoreta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In al doilea rand e cam "bomba" mobra pt tine ca incepator,asta daca nu are -50cai, gumele cel putin ce vad din poze lasa de dorit, nu cred ca ai ales bine acest model sa incepi sa deslusesti tainele motociclismului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand sa o folosesti sanatos si cu cap :)

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_cbr929rr.htm

 

Uite un link cu cateva lucruri despre motocicleta ta. E o mobra buna, prea puternica pentru un incepator dar suficient de "milostiva" sa-ti lase impresia ca faci ce vrei cu ea...In realitate nu e deloc asa.

Referitor fix la motocicleta ta, asa cum au zis si colegii mai sus, ai nevoie de cauciucuri in primul rand; toba e o petarda, intradevar, iar celelalte lucruri....toti am fost la inceput si toti am lesinat cand am vazut-o pe "EA"!!!

Bafta si condu tu motocicleta, nu ea pe tine :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2000 + ACTE + TRANSPORTUL DE LA RADAUTI ... SI DE AICI IN COLO AU TOT CURS BANI PE UNA ALTA , L-AM LUAT LA MANA SA VAD CE E OK SI CE TREBE INLOCUIT SAU COMPLECTAT


» Post actualizat in 16 Aug 2016 06:41


Deocamdata am luat un set de anvelope michelin pilot power, am schimbat pedala de la schimbatorul de viteze , am refacut ureche la kilometraj , am inlocuit un releu , am refacut o parte din instalatia electrica , am inlocuit becurile cu philips h7 xtreme vision +130%, am reusit de am cumparat un set de carbon ( aripa spate + 2 capace ) , trebuie sa ajunga setul de suruburi de aluminiu pt carene , am inlocuit furtunele de frana cu unul original , suruburile care au fost mai mult de o gramada de toate felurile le-am inlocuit cu suruburi originale din dezmembrari de pe o honda civic , la manete le-am scos jocul care era unu exagerat din cauza montarii necorespunzatoare , acum astept sa inlocuiesc rulmentul cardanic de legatura de la amortizorul de voblaj ... as mai fi adaugat cateva poze dar nu stiu cum :))...


» Post actualizat in 16 Aug 2016 06:49

am mai cumparat si COWL. INNER LOWER *NH1 si inca 2 piese de carene ce se numesc asemanator si se monteaza pe interior la carena frontala care erau lipsa.....


» Post actualizat in 16 Aug 2016 06:50

Cunoasteti un service de roti-vulcanizare care schimba anvelope moto si echilibreaza electronic pe aparat in timisoara ?


» Post actualizat in 16 Aug 2016 06:52

Si ce stander imi recomandati ? cu furci tip y sau cu patele* talpi pentru roata spate


» Post actualizat in 16 Aug 2016 07:02

padele*

Editat de Crivineantu Catalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari si sa o stapanesti sanatos !!!

 

929 /954 RR de altfel sunt si printre primele motoare Honda cu motor pe injectie. Au fost super motoare la vremeea lor si inca sunt, numai ca au niste ani la bord si trebuie tinuta mentananta din scurt, nu este un motor la care sa zici "lasa ca merge si asa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ca si vulcanizare ok poti sa mergi la maxiscooter, la Sag. Aparatul e profi,deci le monteaza corect si cu atentie. Eu acolo merg cand am nevoie si-s multumit. Ca si stander, nu ai ce face cu y-urile, deci vei folosi padele.

Acum sa ma dau cu parerea legat de motor: motorul asta cu siguranta a fost lovit si asta nu o singura data. Ma gandesc ca stii ca nu vine din fabrica asa, cu negru pe cadru,bascula.telescoape si ce mai ai pe acolo facut negru electrostatic ma gandesc. Din descrierea ta motorul nu era intretinut aproape deloc, sau cel de la care l ai cumparat e retardat. L ai luat di Radauti, dar vad ca ai numar de Arges, probabil Pitesti. De fiscal nu te mai intreb. La cum ai specificat si tu...ai ajuns sa investesti alti bani imediat dupa ce l ai luat. Ai fost singur cand l ai cumparat sau cu cineva care se mai si pricepe? Fiindca se prea poate sa ai batai de cap cu el.

 

N o lua in nume de rau, nici nu ma baga in seama...dar sunt f curios sa vad motorul si sa schimbam o vb.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe sfarsitul saptamani sper sa i pun sus carenele si sa gat , pana atunci imi vine si numarul , cadrul furca scheletul din codita sunt intr-adevar vopsite , cu un spray gri inchis mat nu au fost lovite spre bucuria mea , nici carenele nu sunt intr-o stare rea chiar sunt ok macar astea au fost vopsite cu pistol si lacuite ... una peste alta sunt si eu mecanic auto pe moto inca mai am multe de invatat , dar ma descurc singur sa mi-l fac si sa il intretin , motorul din pct de vedere functional e ok , a fost sudat jos in stanga langa capacul lateral ...ne putem vedea cu tot dragul Crivineantu Catalin e facebookul meu , eu astazi cred ca plec la Recas sa mai lucrez la el , cum ziceam pe sfarsit de saptamana sper sa fie circulabil

Editat de Crivineantu Catalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie unul mi se pare ca ai dat foarte mult pe el, caucicurile moarte, pompa de frana nu e a lui - e de f4/f4i, codita e de 1000rr, vopseaua aia data peste tot, asta la prima vedere plus cate ai enumerat si tu, e o motocicleta veche, o revizie oricum costa, daca mai ai si vreo roata stramba sau cine stie ce alte bube s-a terminat distractia.

Cum au zis si altii mai sus, va trebui sa bagi bani seriosi in ea ca sa o aduci la o oarecare decenta si sa te poti baza pe ea, dar o data ce o aduci acolo si o mentii, e o Honda, te va tine mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci a fost fisurat carterul de e sudat. Buba modelului, se sparge carterul la cadede pe-o parte.


» Post actualizat in 16 Aug 2016 09:17

Se confirma a NSPEA oara cum faci o afacere proasta crezind in povesti cu Fat Frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce combinatie, motor luat din Radauti, cu numere de Arges si tu esti dn Timisoara. S-a plimbat un pic mobra aia, si dat fiind ca fostul proprietar fie nu a inmatriculat-o ca s-a zgarcit (probabil si la consumabile) fie ca nu a tinut-o mult (are mobra ceva mai serios) ... nu da bine pentru tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tigania asta nu merita 2000....La o privire mai atenta a pozelor colegii au dreptate in legatura cu pompa,codita si restu de tiganii facute la ea.Esti convins de cadru ca nu e sudat/lipit sub vopsea ? Un test de compresie ai facut macar ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de f4-f4i, deci ca asta din prima poza. Tu trebuia sa ai ca cea din a doua..

Toate pompele nissin arata asa, poate sa fie de cb500 sau de cbr xx, nu iti dai seama decat daca te uiti sub pompa, unde e scris diametrul pistonasului.

» Post actualizat in 16 Aug 2016 10:28

Tigania asta nu merita 2000....La o privire mai atenta a pozelor colegii au dreptate in legatura cu pompa,codita si restu de tiganii facute la ea.Esti convins de cadru ca nu e sudat/lipit sub vopsea ? Un test de compresie ai facut macar ?

De ar fi compresia problema la astea, si nu e, problema mai mare sunt cuzinetii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil. am spus ca e de f4/i ca stiu ca modelul respectiv avea pompa asa. Cb,f3,xx n am avut, deci poate e cum spui,nu zic ca nu. Ideea e aceeasi. Ce motiv sa ai sa demontezi "ditamai" franele de pe 929 si sa pui in loc ceva net inferior?! A cazut si a distrus-o, altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de frana e de pe Hornet 2012


» Post actualizat in 17 Aug 2016 23:49

Am urmatoarea erore F1- 3 aprinderi lungi 4 scurte = 7 licariri in total , ce ar putea fi ? Pe manual cred ca zice ceva de senzor ECT , unde ar fi si ce rol are ? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...