Crivineantu Catalin Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 De curand am achizitionat o honda cbr 929 rr din radauti -suceava , an 2001 motor sc44 as dori sa aflu cat mai multe despre acest model , orice parere si orice sfat sunt bine venite , mentionez ca sunt nou printre ale motociclismului asa ca am multe de invatat , astept cu interes parerile sfaturile si sa impartasiti si cu mine cunostintele voastre ,eu sunt din timisoara , va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 În primul rând, ai cumpărat motorul cu o petarda de toba... încearcă să mai pui un 600ron, sa o schimbi cu una stock sau aftermarket, însă pare busita cu tot cu galerii. Iar ca începător, are avantajul că este honda si o păcălești relativ ușor în diferite situații, însă crede ma, când va avea ocazia să te dea jos, o va face. Ai grija, e un motor puternic... sport... nerecomandat începătorilor. SUCCES, ai grija de tine si bucurate de viață cu motoreta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 un sfat: NU RISCA NIMIC! asta daca vrei sa mai ai oase si motor si maine. in rest distractie placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 In al doilea rand e cam "bomba" mobra pt tine ca incepator,asta daca nu are -50cai, gumele cel putin ce vad din poze lasa de dorit, nu cred ca ai ales bine acest model sa incepi sa deslusesti tainele motociclismului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 In primul rand sa o folosesti sanatos si cu cap http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_cbr929rr.htm Uite un link cu cateva lucruri despre motocicleta ta. E o mobra buna, prea puternica pentru un incepator dar suficient de "milostiva" sa-ti lase impresia ca faci ce vrei cu ea...In realitate nu e deloc asa. Referitor fix la motocicleta ta, asa cum au zis si colegii mai sus, ai nevoie de cauciucuri in primul rand; toba e o petarda, intradevar, iar celelalte lucruri....toti am fost la inceput si toti am lesinat cand am vazut-o pe "EA"!!! Bafta si condu tu motocicleta, nu ea pe tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r00lex Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Sa o porți sănătos..cam mare pentru un începător,dar daca te simți in stare sa o stăpânești e bine..ai dat mai mult de 2000€ pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat August 16, 2016 Autor Share Postat August 16, 2016 (editat) 2000 + ACTE + TRANSPORTUL DE LA RADAUTI ... SI DE AICI IN COLO AU TOT CURS BANI PE UNA ALTA , L-AM LUAT LA MANA SA VAD CE E OK SI CE TREBE INLOCUIT SAU COMPLECTAT » Post actualizat in 16 Aug 2016 06:41 Deocamdata am luat un set de anvelope michelin pilot power, am schimbat pedala de la schimbatorul de viteze , am refacut ureche la kilometraj , am inlocuit un releu , am refacut o parte din instalatia electrica , am inlocuit becurile cu philips h7 xtreme vision +130%, am reusit de am cumparat un set de carbon ( aripa spate + 2 capace ) , trebuie sa ajunga setul de suruburi de aluminiu pt carene , am inlocuit furtunele de frana cu unul original , suruburile care au fost mai mult de o gramada de toate felurile le-am inlocuit cu suruburi originale din dezmembrari de pe o honda civic , la manete le-am scos jocul care era unu exagerat din cauza montarii necorespunzatoare , acum astept sa inlocuiesc rulmentul cardanic de legatura de la amortizorul de voblaj ... as mai fi adaugat cateva poze dar nu stiu cum )... » Post actualizat in 16 Aug 2016 06:49am mai cumparat si COWL. INNER LOWER *NH1 si inca 2 piese de carene ce se numesc asemanator si se monteaza pe interior la carena frontala care erau lipsa..... » Post actualizat in 16 Aug 2016 06:50Cunoasteti un service de roti-vulcanizare care schimba anvelope moto si echilibreaza electronic pe aparat in timisoara ? » Post actualizat in 16 Aug 2016 06:52Si ce stander imi recomandati ? cu furci tip y sau cu patele* talpi pentru roata spate » Post actualizat in 16 Aug 2016 07:02padele* Editat August 16, 2016 de Crivineantu Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Felicitari si sa o stapanesti sanatos !!! 929 /954 RR de altfel sunt si printre primele motoare Honda cu motor pe injectie. Au fost super motoare la vremeea lor si inca sunt, numai ca au niste ani la bord si trebuie tinuta mentananta din scurt, nu este un motor la care sa zici "lasa ca merge si asa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Salut. Ca si vulcanizare ok poti sa mergi la maxiscooter, la Sag. Aparatul e profi,deci le monteaza corect si cu atentie. Eu acolo merg cand am nevoie si-s multumit. Ca si stander, nu ai ce face cu y-urile, deci vei folosi padele. Acum sa ma dau cu parerea legat de motor: motorul asta cu siguranta a fost lovit si asta nu o singura data. Ma gandesc ca stii ca nu vine din fabrica asa, cu negru pe cadru,bascula.telescoape si ce mai ai pe acolo facut negru electrostatic ma gandesc. Din descrierea ta motorul nu era intretinut aproape deloc, sau cel de la care l ai cumparat e retardat. L ai luat di Radauti, dar vad ca ai numar de Arges, probabil Pitesti. De fiscal nu te mai intreb. La cum ai specificat si tu...ai ajuns sa investesti alti bani imediat dupa ce l ai luat. Ai fost singur cand l ai cumparat sau cu cineva care se mai si pricepe? Fiindca se prea poate sa ai batai de cap cu el. N o lua in nume de rau, nici nu ma baga in seama...dar sunt f curios sa vad motorul si sa schimbam o vb. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat August 16, 2016 Autor Share Postat August 16, 2016 (editat) Pe sfarsitul saptamani sper sa i pun sus carenele si sa gat , pana atunci imi vine si numarul , cadrul furca scheletul din codita sunt intr-adevar vopsite , cu un spray gri inchis mat nu au fost lovite spre bucuria mea , nici carenele nu sunt intr-o stare rea chiar sunt ok macar astea au fost vopsite cu pistol si lacuite ... una peste alta sunt si eu mecanic auto pe moto inca mai am multe de invatat , dar ma descurc singur sa mi-l fac si sa il intretin , motorul din pct de vedere functional e ok , a fost sudat jos in stanga langa capacul lateral ...ne putem vedea cu tot dragul Crivineantu Catalin e facebookul meu , eu astazi cred ca plec la Recas sa mai lucrez la el , cum ziceam pe sfarsit de saptamana sper sa fie circulabil Editat August 16, 2016 de Crivineantu Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Bun,daca astepti dupa numar inseamna ca ai primit fiscalul. Nu sunt in tm, deci ne vedem alta data daca e. Nu stiu care esti tu pe fb...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Mie unul mi se pare ca ai dat foarte mult pe el, caucicurile moarte, pompa de frana nu e a lui - e de f4/f4i, codita e de 1000rr, vopseaua aia data peste tot, asta la prima vedere plus cate ai enumerat si tu, e o motocicleta veche, o revizie oricum costa, daca mai ai si vreo roata stramba sau cine stie ce alte bube s-a terminat distractia. Cum au zis si altii mai sus, va trebui sa bagi bani seriosi in ea ca sa o aduci la o oarecare decenta si sa te poti baza pe ea, dar o data ce o aduci acolo si o mentii, e o Honda, te va tine mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Deci a fost fisurat carterul de e sudat. Buba modelului, se sparge carterul la cadede pe-o parte. » Post actualizat in 16 Aug 2016 09:17Se confirma a NSPEA oara cum faci o afacere proasta crezind in povesti cu Fat Frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Sunt maxim de curios ce frane mai are motorul asta...ca din fabrica avea,nu gluma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat August 16, 2016 Autor Share Postat August 16, 2016 pompa de frana fata ee de la NISIN si e destul de mare nu stiu daca e de pe alt model sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) E de f4-f4i, deci ca asta din prima poza. Tu trebuia sa ai ca cea din a doua.. Editat August 16, 2016 de darco_cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Ce combinatie, motor luat din Radauti, cu numere de Arges si tu esti dn Timisoara. S-a plimbat un pic mobra aia, si dat fiind ca fostul proprietar fie nu a inmatriculat-o ca s-a zgarcit (probabil si la consumabile) fie ca nu a tinut-o mult (are mobra ceva mai serios) ... nu da bine pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Tigania asta nu merita 2000....La o privire mai atenta a pozelor colegii au dreptate in legatura cu pompa,codita si restu de tiganii facute la ea.Esti convins de cadru ca nu e sudat/lipit sub vopsea ? Un test de compresie ai facut macar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 E de f4-f4i, deci ca asta din prima poza. Tu trebuia sa ai ca cea din a doua.. Toate pompele nissin arata asa, poate sa fie de cb500 sau de cbr xx, nu iti dai seama decat daca te uiti sub pompa, unde e scris diametrul pistonasului. » Post actualizat in 16 Aug 2016 10:28 Tigania asta nu merita 2000....La o privire mai atenta a pozelor colegii au dreptate in legatura cu pompa,codita si restu de tiganii facute la ea.Esti convins de cadru ca nu e sudat/lipit sub vopsea ? Un test de compresie ai facut macar ? De ar fi compresia problema la astea, si nu e, problema mai mare sunt cuzinetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Posibil. am spus ca e de f4/i ca stiu ca modelul respectiv avea pompa asa. Cb,f3,xx n am avut, deci poate e cum spui,nu zic ca nu. Ideea e aceeasi. Ce motiv sa ai sa demontezi "ditamai" franele de pe 929 si sa pui in loc ceva net inferior?! A cazut si a distrus-o, altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Nu stiu unde a stat ascunsa dar eu nu am vazut-o prin zona pana acuma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Inca e pe olx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat August 17, 2016 Autor Share Postat August 17, 2016 Pompa de frana e de pe Hornet 2012 » Post actualizat in 17 Aug 2016 23:49Am urmatoarea erore F1- 3 aprinderi lungi 4 scurte = 7 licariri in total , ce ar putea fi ? Pe manual cred ca zice ceva de senzor ECT , unde ar fi si ce rol are ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Userul Tng poate te ajuta daca vede ce ai scris, la injectie habar n-am. Din ce cunostinte am ala e senzor temp la antigel/motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivineantu Catalin Postat August 21, 2016 Autor Share Postat August 21, 2016 Buna ziua as dori sa intreb daca cunoaste cineva in Timisoara unde se pot repara , indrepta ,rolui roti moto eventual ceva nr de telefon , multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.