Jump to content

competitii moto in romania? praf!


the Pig
 Share

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

Ce legatura are Europa cu rentabilitatea?????????????????????????????????????,,.este scris alb pe negru , cheltuielile depasesc cu mult veniturile, mai simplu de atat nu se poate.

Link to comment
Share on other sites

Pai e simplu: n-o sa se mai organizeze nimic si atunci furnizorii (circuitul, arbitrii, etc) o sa lase pretul mai jos sau o sa dea faliment / moara de foame.

Niciodata n-am inteles ce e asa tragic cand o firma/societate nu reuseste sa se faca rentabila. O afacere fara succes, mare smecherie. Asta-i economia de piata.

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

O sa fiu si eu indignat cand o sa apara macar unu care s-a oferit sa ajute la organizare si a fost refuzat .

» Post actualizat in 07 Oct 2016 08:36

praf e putin spus,de aceea merita sa protestam de multe ori prin neprezentare

Sa protestezi ce anume, mai exact ?

Eu nu vad ca problema decat lipsa de participare si asta nu are nici o legatura decat cu finantele slabe la majoritatea amatorilor.

» Post actualizat in 07 Oct 2016 08:40

Pai e simplu: n-o sa se mai organizeze nimic si atunci furnizorii (circuitul, arbitrii, etc) o sa lase pretul mai jos sau o sa dea faliment / moara de foame.

Niciodata n-am inteles ce e asa tragic cand o firma/societate nu reuseste sa se faca rentabila. O afacere fara succes, mare smecherie. Asta-i economia de piata.

Uitate pe calendar si o sa vezi ca acest campionat de viteza este fix 0 pentru patronii circuitului ,deci se vor organiza multe care sa le aduca bani .Relevanta tot 0.

Link to comment
Share on other sites

La ce nivel e motociclismul in Romania e ciudat si ca exista Adancata si ca ne putem da din cand in cand.

Iar despre faptul ca exista CNV si RoSBK in paralel, asta e, orgolii mari. Mistode a pus suflet in competitia aia, e normal sa nu faca cum ii canta CNV. Si a avut mai multi oameni , a dezvoltat o treaba chiar si cand nu exista Adancata.

CNV cred ca are prea multe pretentii de bani pentru diverse (afilieri,bla-bla, tot fel de taxe inventate) si atunci e normal ca cine e doar interesat de track day sa nu prea aiba ce cauta la evenimentele CNV. Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

In loc sa devenim europeni si la capitolul asta ne plangem penibil, praf, muci, pe forum.

 

Ce propunere ai? In afara de smiorcait?

 

Exemplu din alta tara, alt sport: in Italia acum vreo 30 de ani federatia de tir sportiv era praf. Asa ca au lasat cluburile private de capul lor sa se descurce. Si aia s-au descurcat pe cont propriu de au ajuns in primii 5 in lume intr-un sport in care sa fii in top e extrem de greu in zilele noastre. Ce au facut cluburile? Au popularizat acel sport si l-au facut atat de accesibil incat au avut sute de mii de practicanti, de unde au rezultat niste venituri cu care au putut sa finanteze antrenamentul sportivilor de top.

Ce fac la noi cluburile? Nimic. Nu am vazut vreodata o actiune de popularizare a unui club moto in Romania si citesc pe forumul asta de 11 ani. Zero actiuni de la cluburi. Nu au bani sa organizeze o etapa? Sa imprumute niste bani si sa cumpere niste oi, ca sa pazesti o turma de oi e mai simplu decat sa te ocupi de motociclete.

Link to comment
Share on other sites

Intr-o tara in care exista doar fotbal si ala-i praf, voi vreti motociclism?....

 

Popularizare ? Hahahahaaaaa...Fotbalul nu-i popularizat ? Gimnastica, atletismul, hanbalul si ce mai vreti voi, nu sunt popularizate ?

 

Sportul inseamna disciplina , munca si privatiuni iar rezultatele apar dupa multi ani de astfel de viata.

 

Mirajul vietii imbelsugate a hotilor, infractorilor usor pedepsiti, al politicienilor imbogatiti peste noapte , al castigurilor usoare si al imbecilitatii gen ''traieste clipa!'' se pare ca este

 

mai apreciat de tineri...

Edited by mianmar23
Link to comment
Share on other sites

Cu ce bani sa fac vreun club moto ceva? DIn taxa membrilor inscrisi? Plateste cineva ceva?

Da. Nu ma ocup de motociclism ca sport, ci de alt sport in care sunt legitimat si la care platesc la club nu doar taxa de membru, dar si o cota din cheltuielile cu antrenamentele. De unde crezi ca are clubul bani pentru locul in care isi desfasoara activitatea, utilitati, taxe, consumabile? Dar e genul de club in care toti membrii sunt bine veniti, bine tratati, seful clubului e un tip care se antreneaza cot la cot cu noi, plateste taxe, nu ia salariu pentru functia de sef de club si participa in campionatul national (parca e pe locul 3) etc., nu e un mare smecher cu Mercedes care sta la Casa Fotbalului si toaca banii cluburilor care cotizeaza.

Link to comment
Share on other sites

Ai mers la competitiile desfasurate pana acum in calitate de spectator? Ca poate daca mergea lume multa bagau un 10 lei bilet, mai luai un cico la jumate cu 5 lei si din toate chestiile astea se strangeau niste banuti. Basca mediatizare (mica dar nu inexistenta) cand puneai pe forum 2-3 poze facute cu telefonul si povesteai cateva impresii. Oricum, astia cu viteza sunt boieri. Vrei sa plangi, te uiti la competitii gen Speedway in Romania.

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

am raspuns in campionatul national 2016 bla bla ...

Ma faci ca pana la urma iti propun sa organizam noi doi un trackday in Mai ,sa vedem ce iese.😉

Link to comment
Share on other sites

Intr-o tara in care exista doar fotbal si ala-i praf, voi vreti motociclism?....

exact.

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

Pentru mine asta nu este un subiect de discutat in compania domnilor politicieni asa ca ma retrag.

Care ne cunoastem ne vedem in alta parte sau ne auzim la un telefon.

Link to comment
Share on other sites

ce tot o dati de gard, au fost 5 etape si a 6-a s-a anulat. saptamanile trecute va plangeati ca e taxa mare , na acuma nu mai e deloc!

 

rosbk e o miutza organizata (bine) si nu genereaza campion national, alergatorii nu trebuie sa prezinte prea multe formalitati pentru a intra pe pista, deci, e ca si cum ai juca fotbal in spatele blocului. s-a vazut clar diferenta dintre sportivii cnv si rosbk, de curiozitate va puteti uita la timpii realizati pe circuit.

 

pazea ca de la anu intru la 125!!! v-am spart!! :)))

Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat nu se vrea cresterea concurentei si asta o vad prin punerea unei taxe mari si intrari putine o sa ramana doar ei campioni ,FELICITARI

Cel mai "multumit" sunt cand participa in afara si raman niste anonimi la 10 secunde de concurenta.

ASta o vad ca pe o vina a federatiei,scuze.

Edited by cmd
Link to comment
Share on other sites

Este un sport aproape fara spectatori. In afara de pasionati si niste apartinatori nu vine nimeni nici macar pana la Adancata. Stiu ca la un moment dat s-a platit o taxa de intrare, nu mi-a picat prea bine ca spectator dar am zis 'hai sa incurajam sportul' si vazand ca totusi s-a progresat, au aparut toaletele decente si parcare, am zis ca au ce face cu banii. Desi suma stransa din astfel de 'bilet de intrare' e infima, facusem atunci un calcul, nu are rost sa-mi pun mintea sa-l fac din nou.

Apoi afara e frig, circuitul nu mai prezinta o 'noutate'. Eu de exemplu m-am dat cu entuziasm 3 intrari in primul octombrie cand s-a deschis circuitul desi nu aveam ce-mi trebuie pentru mers la pista, am vrut sa vad minunea. De atunci nu am mai ajuns, in principal din motive financiare dar nu numai.

Cei care s-au dat de curiozitate s-au cam dus la pista, au ramas cei care vor sa imbunatateasca niste timpi. Pana cand? Pana cand se de un motorist la track day? Ajunge sa imbunatateasca o zi,doua, 3 ,7, un an, intra intr-o cursa si vede ca oricum nu e destul de talentat. N-are sponsori, face totul din salariu. Ca sa faca asta majoritatea sunt batrani pentru curse, ca de aia isi permit din salariul lor. Deci pana cand tine entuziasmul din buzunarul propriu cand nu esti un talent destul de mare incat sa atragi sponsori? Pana nu te mai duci...

Apoi atmosfera de la aceste etape, atat de laudata, nu este intotdeauna chiar placuta pentru cei mai fraieri. Au fost 'grupulete' foarte ok, mai ales de cand au fost oameni ca Denis care au incercat sa aduca riderii la circuit de pe strada si si-au pierdut timp cu ei pentru a-i face sa progreseze. Dar in rest atmosfera a fost intotdeauna de super-basini, pitbuli si pitzi care se plimba pe la boxe cand tu 'fraierul' nu ai voie nici sa treci pe acolo, toti in trena 'marilor campioni'. Care sunt 2-3 oameni si care la nivel international sunt zero barat.

 

Si apoi cand sa zicem ca te duce mai departe entuziasmul atunci mai ai si problema CNV si RoSbk. E o discutie care probabil se poate face de cateva pagini pline. Eu unul ca amator nu cred ca am ce sa caut la CNV. O fi nivelul mai inalt si l-or avea pe Muresan dar pe mine ca muritor platitor de trackday nu ma intereseaza. Prefer oricand un trackday RoSbk unde sa vina si 'fraierii', sa fie mai multa lume si poate scade si pretul.

 

Si-apoi cum bine zice cmd, exista problema circuitului in sine, care e inca departe si fata de un Serres, de exemplu. Stim ca nu sunt bani dar eu zic ca nici eforturile nu au fost pe masura. S-a cazut din cauza de denivelari, ulei, etc, se pot face praf mii de euro si sanatatea ta pentru ca circuitul de inca un provizorat.

Link to comment
Share on other sites

Este un sport aproape fara spectatori. In afara de pasionati si niste apartinatori nu vine nimeni nici macar pana la Adancata. Stiu ca la un moment dat s-a platit o taxa de intrare, nu mi-a picat prea bine ca spectator dar am zis 'hai sa incurajam sportul' si vazand ca totusi s-a progresat, au aparut toaletele decente si parcare, am zis ca au ce face cu banii. Desi suma stransa din astfel de 'bilet de intrare' e infima, facusem atunci un calcul, nu are rost sa-mi pun mintea sa-l fac din nou.

Apoi afara e frig, circuitul nu mai prezinta o 'noutate'. Eu de exemplu m-am dat cu entuziasm 3 intrari in primul octombrie cand s-a deschis circuitul desi nu aveam ce-mi trebuie pentru mers la pista, am vrut sa vad minunea. De atunci nu am mai ajuns, in principal din motive financiare dar nu numai.

Cei care s-au dat de curiozitate s-au cam dus la pista, au ramas cei care vor sa imbunatateasca niste timpi. Pana cand? Pana cand se de un motorist la track day? Ajunge sa imbunatateasca o zi,doua, 3 ,7, un an, intra intr-o cursa si vede ca oricum nu e destul de talentat. N-are sponsori, face totul din salariu. Ca sa faca asta majoritatea sunt batrani pentru curse, ca de aia isi permit din salariul lor. Deci pana cand tine entuziasmul din buzunarul propriu cand nu esti un talent destul de mare incat sa atragi sponsori? Pana nu te mai duci...

Apoi atmosfera de la aceste etape, atat de laudata, nu este intotdeauna chiar placuta pentru cei mai fraieri. Au fost 'grupulete' foarte ok, mai ales de cand au fost oameni ca Denis care au incercat sa aduca riderii la circuit de pe strada si si-au pierdut timp cu ei pentru a-i face sa progreseze. Dar in rest atmosfera a fost intotdeauna de super-basini, pitbuli si pitzi care se plimba pe la boxe cand tu 'fraierul' nu ai voie nici sa treci pe acolo, toti in trena 'marilor campioni'. Care sunt 2-3 oameni si care la nivel international sunt zero barat.

 

Si apoi cand sa zicem ca te duce mai departe entuziasmul atunci mai ai si problema CNV si RoSbk. E o discutie care probabil se poate face de cateva pagini pline. Eu unul ca amator nu cred ca am ce sa caut la CNV. O fi nivelul mai inalt si l-or avea pe Muresan dar pe mine ca muritor platitor de trackday nu ma intereseaza. Prefer oricand un trackday RoSbk unde sa vina si 'fraierii', sa fie mai multa lume si poate scade si pretul.

 

Si-apoi cum bine zice cmd, exista problema circuitului in sine, care e inca departe si fata de un Serres, de exemplu. Stim ca nu sunt bani dar eu zic ca nici eforturile nu au fost pe masura. S-a cazut din cauza de denivelari, ulei, etc, se pot face praf mii de euro si sanatatea ta pentru ca circuitul de inca un provizorat.

Cum zicea si jagi,daca nu ma insel,este taxa mare pentru ca unii dintre noi am incurajat asta,din pacate!

Eu am fost o data cu iulian si imi cereau 90E pentru 30min toata ziua,doua intrari!

Oare mi s-a scarbit?Cand mergeam la Tg Secuiesc gaseam 6-8mil de un week(personal faceam eforturi),dar,din punctul meu de vedere merita!

Am intalnit niste super oameni si abia asteptam sa merg.

Pe cand la adancata,preturi mari,conditii 0.5 si siguranta sub zero!

Multi se plang de preturi dar au participat la aproape fiecare trackday!

Daca nu mergea lumea,o data,de doua ori,zic eu,poate scadeau preturile!

Link to comment
Share on other sites

 

Uitate pe calendar si o sa vezi ca acest campionat de viteza este fix 0 pentru patronii circuitului ,deci se vor organiza multe care sa le aduca bani .Relevanta tot 0.

Pai atunci sa faca un bine motociclismului romanesc si sa puna circuitul la dispozitie gratuit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...