Oliviu Crisan Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Salut baieti. De curand mi'am cumparat o honda cbr 600rr din 2005. Problema e ca am martorul de ulei aprins in bord. Daca o pornesc, imi palpaie de 2x la interval de 4-5 secunde. Cand rulez imi sta aprins constant. Motorul suna foarte bine si trage foarte bine, uleiul este la jumate intre minim si maxim, presiunea la ulei este ok. Care sa fie problema ? Mentionez ca atunci cand am luat motocicleta, nivelul de ulei era peste maxim, am scos tot uleiul si am pus la loc acelasi ulei dar pana la jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 De unde stii ca presiunea de ulei e OK?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Arvtrebui verificat senzorul de ulei, conexiunile cu bordul, iar daca totul e ok ai mari sanse ca pierderile de presiune sa.ti fi distrus deja linia de cuzineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oliviu Crisan Postat Octombrie 23, 2016 Autor Share Postat Octombrie 23, 2016 daca nu ar fi presiune la ulei, in primele 20 de secunde ar trebui sa bata motorul. In prima faza am crezut ca e senzorul dus, dar avand in vedere ca stand pe loc licare de 2x la 5 secunde iar cand merg sta aprins, inseamna ca face niste diferente. Poate sa nu fie uleiul ok si sa fie asta problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 martorul e tocmai de presiune din ce stiu. daca e aprins, ori e el busit ori nu ai presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Miroase a teapa motorul ala.... REPET, de unde stii ca presiunea de ulei e buna? De unde ti-ai dat seama?! Nu vreau sa fiu rau, dar cum spui si ce spui camnuprea ai habar ce e acolo. Nu mai futiza, cauta mecanic! Dar mecanic bun! Nu sarlatani si habarnisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oliviu Crisan Postat Octombrie 23, 2016 Autor Share Postat Octombrie 23, 2016 lessy, cu tot respectul, dar in orasul meu nu exista service moto sau mecanici. Repet, din cate stiu si eu, daca presiunea de ulei nu ar fi ok, ar trebui sa bata motorul. Azi am rulat cu el aproape 3 ore si nu am avut nici o problema, nici un sunet ciudat...doar ca ma gandesc ca poate e de vina chiar uleiul si ar trebui sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Si care e orasul tau nene? Completeaza-ti profilul bine, sa stie lumea de unde esti. Esti singur ca e lampa de ulei cea care clipeste? Baga o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 De unde esti? Daca ai afirmat ceva, de ce nu raspunzi la intrebarea primita? Sau daoar e in mintea ta si vrei sa te linisteti la suflet ca presiunea e ok..... ceva nui bun acolo. Multe nu spui...de cand ai motorul...ce ulei ai in el?Cati km are uleiul.... nu poti primi raspuns fara sa explici exact lucrulile.daca nu sti ce si cum.... chiar de asta spuneam ca la mecanic cu el.experimentezi si il bulesti motorul fara sa sti/vrei » Post actualizat in 23 Oct 2016 21:12 Parerea mea, e deja bulit motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oliviu Crisan Postat Octombrie 23, 2016 Autor Share Postat Octombrie 23, 2016 Sunt din Turnu Severin, ce sa zic...orasul nu e cine stie ce. Da, sunt foarte sigur ca e lampa de ulei, stiu ca ceva nu e bun acolo. Motocicleta o am de 2 luni doar ca nu am avut timp sa ies cu ea. Nu stiu cati km are uleiul si nici ce ulei este. Doar erau cu 500ml peste nivel. Spun asta pentru ca am scos tot uleiul din motor si am pus pana la jumate. Am zis ca o sa'l schimb dar vechea scuza....lipsa de timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Nahh amu sa dam noi sfaturi pe net... Ori schimi uleiul si filtru... Ori desfaci motorul si vezi pompa ulei , cuzinetii, arbore .... Ori...habar nam asa pe forum. Schimbi uleiul si astept sa faca poc si intre timp cauti alt motor.dar daca nu se aude nimic se poate salva dupa mine.bineinteles daca nu sa adaugat ceva folie de conserva sub cuzineti. Se vede pe motor ca a fost desfacut in doua, asai?! » Post actualizat in 23 Oct 2016 21:30 100% ca sa reparat prost motorul cu tiganie si ulei gros de la utb650 umplut peste nivel si repede scos la vanzare » Post actualizat in 23 Oct 2016 21:35 Ps.nivelul de ulei se masoara cand motorul sta drept (nu lasat pe cric) si cu motor oprit. Spun asta pt ca vazusem multe minuni cum masurau unii nivelul de ulei. Chiar opusul cea ce am spus eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oliviu Crisan Postat Octombrie 23, 2016 Autor Share Postat Octombrie 23, 2016 chiar nu am vazut sa aibe ceva semne motorul, chiar arata bine, nu pare sa fi fost desfacut si nu are nici urme de ulei...urmele de ulei au fost primul lucru care le'am cautat si nu am gasit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Nu ulei man.... Suruburile cum arat?! Mai exact suruburile de pe bloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oliviu Crisan Postat Octombrie 23, 2016 Autor Share Postat Octombrie 23, 2016 nu mi'au atras atentia ca ar fi fost umblate, dar maine ma mai uit odata si iti spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Infine... tu daca te uiti la urme de ulei sa vezi ca daca a fost manarit sau nu, CLAR ai fost un nepriceput din pacate la care s-a putut vinde un motor cu bube. Nu am spus cu parere de rau. Nu stiu ce sfat sa dau ca nu pari sa te pricepi prea bine , mecanic nu ai in zona,si in loc sa faci tu ceva prosti, mai bine tac » Post actualizat in 23 Oct 2016 21:48 Las puterea cuvantului la altu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 (editat) Ca sa stii ca presiunea e ok trebuie s-o masori! Can incepe sa bata deja e gata. Iar ca sa masori se pune manometru in locil sondei (cu o reductie + furtun). Altfel poti incerca la mama omida, daca mecanici n-or fi in oras, ceva ghicitoare musai sa fie! Editat Octombrie 23, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 (editat) Cand becul palpaie, pe display ai afisat si simbolul FI ? Daca da,intra in modul de diagnoza si verifica ce coduri ai stocate in memorie. Eu banuiesc un furtun de la MAP sarit sau fisurat..un motor fara presiune de ulei nu merge atata timp fara sa se faca praf. Doar ganditi-va ca la 10000 rot/min vibrokenul s-a rotit de 160 ori pe secunda fara ulei...este imposibil. Editat Octombrie 24, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 lessy, cu tot respectul, dar in orasul meu nu exista service moto sau mecanici. Repet, din cate stiu si eu, daca presiunea de ulei nu ar fi ok, ar trebui sa bata motorul. Azi am rulat cu el aproape 3 ore si nu am avut nici o problema, nici un sunet ciudat...doar ca ma gandesc ca poate e de vina chiar uleiul si ar trebui sa il schimb Vezi ca sunt atatia motociclisti in Severin , uni mecanici , dar nu stiu de forumul asta , intreaba pe facebook. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Salut baieti. De curand mi'am cumparat o honda cbr 600rr din 2005. Problema e ca am martorul de ulei aprins in bord. Daca o pornesc, imi palpaie de 2x la interval de 4-5 secunde. Cand rulez imi sta aprins constant. Motorul suna foarte bine si trage foarte bine, uleiul este la jumate intre minim si maxim, presiunea la ulei este ok. Care sa fie problema ? Mentionez ca atunci cand am luat motocicleta, nivelul de ulei era peste maxim, am scos tot uleiul si am pus la loc acelasi ulei dar pana la jumate. Este vorba despre martorul negru din dreapta jos sau becul rosu din cadranul turometrului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 (editat) Despre asta este vorba... Editat Octombrie 24, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Martorul de ulei apare pe ecran in dreapta jos daca presiunea e prea mica. Acum sa asteptam sa ne spuna mai exact ce indicatori i se aprind lui in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 salut, cred ca Cesar si TNG sunt cei mai in masura sa ti spuna ce buba are desi pe net nu prea iti repari motocicleta doar o idee, la kawasaki ul meu s a aprins becul la ulei dupa o tranta si m am speriat ca l am omorat. de fapt doar a "prins" aer pe instalatie daca ii pot spune asa. l am dus la un prieten,mecanic, l a pornit, a desfacut putin filtrul de ulei, s-a "basit" pe romaneste si s a stins instant becul. am strans filtrul inapoi si aia a fost. nu stiu daca e aceeasi chestie la tine, sau daca se poate intampla la honda, nu sunt in domeniu. dar in nici un caz nu te dai cu ea 3 ore cu astfel de becuri aprinse, mie imi tremurau chilotii grozav cand am vazut asa ceva in bord. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oliviu Crisan Postat Octombrie 25, 2016 Autor Share Postat Octombrie 25, 2016 Salut băieți. Revin cu informații despre problema mea. Am ledul roșu aprins la lampa de ulei si pe display îmi apare lampa de ulei. Azi am mers iar 2 ore cu motocicleta, merge foarte bine, foarte rotund nu da semne de nici o problema, temperatura motorului în oraș este de 82-90 grade, pe exterior 80-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 In cazul acesta este bine totusi sa faci un test de presiune de ulei, sa stii cu adevarat daca sunt probleme in sistemul de ungere. Daca totul este ok atunci senzorul de presiune este defect,sau firul care duce la el este frecat si atinge la masa undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 tot la motorul asta au reusit sa ii dea curent "pe invers"..... /index.php?/topic/741689-polaritate-inversata-la-borne/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.