florinelu07 Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Vomitiv textul: Noul BMW G 310 GS – pregătit pentru orice aventură. Din punctul de vedere al BMW Motorrad, GS este o promisiune – promisiunea aventurii, a fiabilităţii şi a robusteţii. Noul G 310 GS transferă aceste calităţi în segmentul sub 500 cc, reprezentând o viziune nouă şi o interpretare matură a unui termen sinonim cu aventura. Noul G 310 GS este un GS autentic: un produs contemporan cu un nivel crescut de versatilitate, de neegalat în segment în momentul de faţă. Este agil şi manevrabil în traficul urban, dar în acelaşi timp extrem de robust în teren accidentat. Astfel, este partenerul perfect pentru aventurile cotidiene. Extrem de compact, dar în acelaşi timp matur şi confortabil, GS-ul defineşte noi orizonturi în segmentul său. Exact această versatilitate transformă noul G 310 GS într-un model unic în segmentul entry-level. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 8, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2016 (editat) Da, un text destul de bombastic, cu afirmatii pe care, in mod normal nu le poti face decat dupa ce testezi in extenso, motocicleta. Probabil este scris de un fan impatimit al brandului. In rest, mi se pare o aparitie interesanta. Vestea proasta pentru bavarezi si buna pentru noi, este ca deja segmentul este atacat in corpore de japonezi, care vin cu aventuriere reale, nu cu motoare adaptate mai degraba autostrazilor si navetei in mediul urban. Se pare, ca am intuit bine, in legatura cu greutatea: 169,5 kg la plin, ceea ce inseamna sub 150 la gol. » Post actualizat in 08 Nov 2016 15:03Uitandu-ma mai atent pe articol, am realizat ca este de fapt o prezentare pe un site oficial. Asadar un text menit sa vanda. Editat Noiembrie 8, 2016 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Mie nu mi se pare deloc că jucăria asta ar vrea vreo legătură cu adventure. E mai degrabă un naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 (editat) E o alternativa mai scumpa pt Royal Enfield. E pt clasa de mijloc a societatii.... indiene. Dar e o problema: asa ceva nu exista. Editat Noiembrie 8, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 8, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2016 (editat) Se pare ca va fi pusa in vanzare la nivel global, dupa cum rezulta din informatiile oficiale de pe site-ul postat de @KHK » Post actualizat in 08 Nov 2016 19:53 Mie nu mi se pare deloc că jucăria asta ar vrea vreo legătură cu adventure. E mai degrabă un naked. Cam asa este... mai ales daca te uiti la ce au scos cei de la Honda, sau la conceptul T7 prezentat de Yamaha. Alea sunt adevaratele adventures bikes. Editat Noiembrie 8, 2016 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 In Europa si SUA, singurii care o vor cumpara vor fi ultrasii BMW si le vor cumpara pt nevestele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 In Europa si SUA, singurii care o vor cumpara vor fi ultrasii BMW si le vor cumpara pt nevestele lor. sau amante.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 310 R are vreo 160kg la plin. GS-ul cred că va fi cu câteva kg mai greu. ...Câteva fiind vreo 10. Cam multicel Si le si vinde in UE? Sau doar acolo? Le vinde la nivel global. Vezi MT-25/MT-03 ca exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 mi se pare cam usless...conceptia era buna,dar wtf la 170kg ce drac de avantaj sa mai aibe un motor de 300cc??si de 34cp cu aerodinamica de caramida! daca avea 140mai ziceam,dar asa.... sunt eu cu capul sau trendul handicapat al tuturor producatorilor e sa se ingrase? orice motor adventure nou sau succesor in nume/clasa s-a ingrasat in loc sa slabeasca in timp pff,si cand te gandesti ca honda in 1987!! lansa transalpul de 600 cu 194kg, africana , si ax-1 cu 125kg si 29 cai...aia fu adevarata revolutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 Echipamente (ABS obligatorui de ex.), accesorii, norme de poluare din ce în ce mai draconice care prsupun evacurăi mai grele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 http://mymoto.ro/adventure.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 Mult mai adventure asta... http://adventurebikerider.com/news/1601-honda-officially-reveals-crf250-rally.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 Mult mai adventure asta... http://adventurebikerider.com/news/1601-honda-officially-reveals-crf250-rally.html Publicul țintă pentru asta și pentru G310GS este diametral opus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 (editat) Andrei,parea ok in prima faza,dar am descoperit(cu ajutor!)asta: http://www.rx3adventure.com/ Mi-a cam picat fata. Pai ce are? Pretul doar. Daca ar fi fost cu vreo ... 5-800 mai ieftin, cred ca ar fi fost decent. In rest, injectie, cutii, crashbar la pachet, pare ok. Calitatea nu o sa fie niciodata ca la bmw, insa sa mergi si sa nu iti cada rotile pe strada cred ca e destul. Acum ei nu zic de garantie nimic, nu zic de pret ca e cu tva inclus sau nu si mymoto a fost intotdeauna o firma care a avut adaos destul de maricel (parerea mea)... Editat Noiembrie 14, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 (editat) Au aparut poze cu noua motorizare G310GS. Se pare ca propulsorul va fi R 3. Editat Noiembrie 15, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 ce ai pus tu in poza e un boxer...cred ca ne pacalesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 R3, adica boxer 3cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Nu este o motocicleta asa de rea pe cat spun haterii, pe asfalt este OK pe offroad usor, mmmmmm. Am fost la o tura cu asa ceva pe munte. Ce sa zic.........cam grea, dar acceptabila deoarece are centrul de greutate jos, totusi in noroaie 175kg se simt, sau pe roci. Pozitia pe asfalt este impecabila, tipic BMW, te simti ca acasa pe ea, totul este foarte natural. Motorul nu are cuplu, in schimb putere are destula sa zicem, probabil ca o transmisie finala cu foaie mai mare ar reduce lipsa acuta de cuplu a acestei motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.