Buzasi Bartha Gabriel Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Buna vreu sa schimb pistonul la un beta 50 doar nu am gasit exact modelul care il are pe el ,deci pistonul original are doua gauri laterale iar pistonul pe care l-am gasit la aceasi dimensiuni nu are acele gauri E O PROBLEMA SAU NU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Există pe cilindru găuri care ar corespunde acelora de pe piston? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Noiembrie 16, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2016 (editat) Pai da cred pentru ungere https://www.google.ro/search?q=piston+2t+50cc&espv=2&biw=1920&bih=974&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRj5Gp7q3QAhVD_SwKHTCCAAsQ_AUIBigB#imgrc=bzNRsC81whHSpM%3A poze cu exemplu Editat Noiembrie 16, 2016 de Buzasi Bartha Gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Alea sunt două găuri înspre carburator, pe acolo trece amestecul din carburator spre ambielaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Noiembrie 16, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2016 inteleg dar fara ecele gauri functioneaza sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Incercati sa intelegeti functionarea unui motor 2T si o sa va dati seama cat de importante sunt acele "gauri"/ferestre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Noiembrie 16, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2016 te rog explicane nu doar te baga in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei0912 Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 E o problema daca nu are acele ferestre, pistonul fara ferestre e de 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 (editat) Alea sunt două găuri înspre carburator, pe acolo trece amestecul din carburator spre ambielaj. te rog explicane nu doar te baga in seama Mai clar de atat ce ... ? Nu iti ajunge amestectul benzina-aer unde trebuie daca nu ai gaurile alea => nu merge de nici o culoare. Editat Noiembrie 16, 2016 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 merge, pierzi niste putere dar nu foarte mult la 50cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) La motorul in 2T, cilindrul are si el niste ferestre pozitionate de asa natura astfel incat cand pistonul urca pentru compresie, creeaza sub el depresiune. Cind se "potrivesc" ferestrele din piston cu cea din cilindru, partea carburatorului, intra gaze proaspete sub piston, in carter. Dupa explozie, pistonul, in coborare deschide fereastra de pe partea cealalta, spre evacuare. In acelasi timp impinge gazele proaspete din carter, prin intermediul unor canale, deasupra lui pentru compresie. Acestia sunt cei "doi timpi". Forma si dispunerea acestor ferestre este extrem de importanta pentru functionarea motorului. Prin pozitionarea si dimensiunile lor se jongleaza cu performantele motorului (economic - putere). Pistonul fara ferestre in fusta este pentru 4T sau pentru alt tip de motor in 2T. Sper ca m-am achitat de "datorie". Nu vreau sa supar pe nimeni dar credeam ca se mai invata prin liceu functionarea motoarelor termice in 2 si 4 timpi !? Editat Noiembrie 17, 2016 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Pistonul fără găuri e probabil pentru varianta cu admisia direct în carter, dacă are ştifturi în canalele de segmenţi este 2T, dacă nu are este 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Noiembrie 17, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) OK am inteles deci am facut acele gauri l-am montat doar ca porneste foarte greu si dupa ce porneste trebuie sa il tin turat ca sa nu se opreasca care ar fi problema ;gauri prea mici ? sau alta? pistonul original are un singur segment iar al meu doua sa il pun cu ambele sau doar 1? Editat Noiembrie 17, 2016 de Buzasi Bartha Gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 OK am inteles deci am facut acele gauri l-am montat doar ca porneste foarte greu si dupa ce porneste trebuie sa il tin turat ca sa nu se opreasca care ar fi problema ;gauri prea mici ? sau alta? pistonul original are un singur segment iar al meu doua sa il pun cu ambele sau doar 1? vezi ca si laptopul, cand i se duce bateria, are un trick dintr-asta. tai cablul dintre laptop si incarcator, dezizolezi cele doua fire si le montezi un stecher. dupa care bagi in priza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei0912 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 un adevarat mecanic moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 OK am inteles deci am facut acele gauri l-am montat doar ca porneste foarte greu si dupa ce porneste trebuie sa il tin turat ca sa nu se opreasca care ar fi problema ;gauri prea mici ? sau alta? pistonul original are un singur segment iar al meu doua sa il pun cu ambele sau doar 1? :| Vorbesti serios?? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Probabil vorbeste serios , numai mistocareala ieftina pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Noiembrie 17, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2016 Sunt novice in acest domeniu deci am nevoie de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Pune poze cu pistonul sa vedem concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Noiembrie 17, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2016 Acuma e montat cand il desfac pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cabron Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Salut gabi uite despre ce este vorba pistonul motorului in 2 timp este impartit in 2 pentru ca evacuare si pentru ca admisie ! vreau sa imi spui ceva despre motorul mobrei tale ! Admisia este formata dintr-un filtru de aer care se prinde pe carburator, carburatorul se prinde pe un gat de admisie fie el metalic sau cauciuc ! Acest gat de admisie se prinde pe cilindru motorului sau pe carter ? - Daca gatul de admisie vine pe cilindrul motor atunci intr-adevar iti trebuie un piston cu fanta de admisie deoarece admisia se face prin fantele cilindrului, implicit iti trebuiesc ferestre la piston - Daca gatul de admisie se prinde pe carter-ul motorului atunci nu iti trebuie un piston cu fante/gauri deoarece admisia se face prin carter Daca motorul tau a fost prevazut cu piston plat si 1 singur segment ar trebui neaparat sa i pui un astfel de piston nu unul cu 2 segmenti, deoarece si chiulasa ta este pentru piston plat cu un segment, ori daca tu pui un piston cu 2 segmenti risti sa iti atinga in chiulasa ! Anyaway....este strict interzis sa modifici pistonul pentru ca il decalibrezi ajungi la fenomenul de clopotire strici stratul de anti deformare ajungi la lucruri mai serioase si bag seama ca sunt piese greu de gasit la jucaria ta ! Concluzia tu ai avut acest piston original pe motoreta asa ceva iti trebuie....in caz contrar o sa ajungi la lucruri mai serioase P.S: Sper ca dupa gaurirea pistonului ai curatat interior exterior pentru a elimina spanul si ai verificat pistonul sa nu fie fisurat Ce dor imi e sa lucrez la 2t.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Noiembrie 17, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2016 gatul de admisie vine pe cilindru si restul asa e cum tu spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duke nunkem Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 http://www.ebay.com/itm/ENSEMBLE-DE-PISTONS-SET-PISTON-BETA-50-MX-Sport-5-6M-corsacorta-Cil-Crom-/141882339569?hash=item2108d8b0f1:g:bkAAAOSwCypWn5GX&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Noiembrie 17, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2016 Nu e bun modelul e beta kr 50 din 87 nici pe internet nu gasesc acest model https://www.google.ro/search?q=beta+50+mx&espv=2&biw=1920&bih=974&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjzt8_4v7DQAhVEXRQKHU88DAYQ_AUIBigB#tbm=isch&q=beta+kr+50&imgrc=yLo7Cw7heFeEBM%3A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=P-WYdrRKQvs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.