Sari la conținut

piston cu gaura laterala?


Postări Recomandate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea sunt două găuri înspre carburator, pe acolo trece amestecul din carburator spre ambielaj.

 

 

te rog explicane nu doar te baga in seama

 

Mai clar de atat ce ... ?

Nu iti ajunge amestectul benzina-aer unde trebuie daca nu ai gaurile alea => nu merge de nici o culoare.

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motorul in 2T, cilindrul are si el niste ferestre pozitionate de asa natura astfel incat cand pistonul urca pentru compresie, creeaza sub el depresiune. Cind se "potrivesc" ferestrele din piston cu cea din cilindru, partea carburatorului, intra gaze proaspete sub piston, in carter. Dupa explozie, pistonul, in coborare deschide fereastra de pe partea cealalta, spre evacuare. In acelasi timp impinge gazele proaspete din carter, prin intermediul unor canale, deasupra lui pentru compresie. Acestia sunt cei "doi timpi". Forma si dispunerea acestor ferestre este extrem de importanta pentru functionarea motorului. Prin pozitionarea si dimensiunile lor se jongleaza cu performantele motorului (economic - putere).

Pistonul fara ferestre in fusta este pentru 4T sau pentru alt tip de motor in 2T.

Sper ca m-am achitat de "datorie". Nu vreau sa supar pe nimeni dar credeam ca se mai invata prin liceu functionarea motoarelor termice in 2 si 4 timpi !?

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK am inteles deci am facut acele gauri l-am montat doar ca porneste foarte greu si dupa ce porneste trebuie sa il tin turat ca sa nu se opreasca care ar fi problema ;gauri prea mici ? sau alta? pistonul original are un singur segment iar al meu doua sa il pun cu ambele sau doar 1?

Editat de Buzasi Bartha Gabriel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK am inteles deci am facut acele gauri l-am montat doar ca porneste foarte greu si dupa ce porneste trebuie sa il tin turat ca sa nu se opreasca care ar fi problema ;gauri prea mici ? sau alta? pistonul original are un singur segment iar al meu doua sa il pun cu ambele sau doar 1?

vezi ca si laptopul, cand i se duce bateria, are un trick dintr-asta. tai cablul dintre laptop si incarcator, dezizolezi cele doua fire si le montezi un stecher. dupa care bagi in priza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK am inteles deci am facut acele gauri l-am montat doar ca porneste foarte greu si dupa ce porneste trebuie sa il tin turat ca sa nu se opreasca care ar fi problema ;gauri prea mici ? sau alta? pistonul original are un singur segment iar al meu doua sa il pun cu ambele sau doar 1?

 

:|

 

Vorbesti serios?? :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut gabi uite despre ce este vorba pistonul motorului in 2 timp este impartit in 2 pentru ca evacuare si pentru ca admisie ! vreau sa imi spui ceva despre motorul mobrei tale ! Admisia este formata dintr-un filtru de aer care se prinde pe carburator, carburatorul se prinde pe un gat de admisie fie el metalic sau cauciuc ! Acest gat de admisie se prinde pe cilindru motorului sau pe carter ?

 

- Daca gatul de admisie vine pe cilindrul motor atunci intr-adevar iti trebuie un piston cu fanta de admisie deoarece admisia se face prin fantele cilindrului, implicit iti trebuiesc ferestre la piston

- Daca gatul de admisie se prinde pe carter-ul motorului atunci nu iti trebuie un piston cu fante/gauri deoarece admisia se face prin carter

 

Daca motorul tau a fost prevazut cu piston plat si 1 singur segment ar trebui neaparat sa i pui un astfel de piston nu unul cu 2 segmenti, deoarece si chiulasa ta este pentru piston plat cu un segment, ori daca tu pui un piston cu 2 segmenti risti sa iti atinga in chiulasa ! Anyaway....este strict interzis sa modifici pistonul pentru ca il decalibrezi ajungi la fenomenul de clopotire strici stratul de anti deformare ajungi la lucruri mai serioase si bag seama ca sunt piese greu de gasit la jucaria ta !

 

Concluzia tu ai avut acest piston original pe motoreta asa ceva iti trebuie....in caz contrar o sa ajungi la lucruri mai serioase

 

P.S: Sper ca dupa gaurirea pistonului ai curatat interior exterior pentru a elimina spanul si ai verificat pistonul sa nu fie fisurat

 

Ce dor imi e sa lucrez la 2t....

post-95424-0-16927900-1479403241_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...