Banzay Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 transmisia se poate roti si invers atat timp cat nu exista dantura cu dinti inclinati, care la rotirea inversa produce zgomot dar si uzura prematura a dintilor. Good point! (din pacate nu prea stiu cum si nu gasesc decat simple, care e asa cum zici). In rest, legat de subiect, vad asa pe scurt, ca asa cica s-ar proceda. Eu doar auzisem si mi s-a parut plauzibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Decembrie 2, 2016 Autor Share Postat Decembrie 2, 2016 Interesant cate lucruri noi inveti prin simplul fapt ca iti ajunge mai mult aer in camera de ardere ... continuati ... imi aduc popcornul . Multumesc inca odata pentru toate sfaturile/parerile primite. Sunteti tari, tot respectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Noi iti multumim ca ai deschis topicul, si ca am avut onoarea sa cuminicam cu legeda vie de la zenkalova (sau cum se numeste) garage! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei0912 Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Interesant cate lucruri noi inveti prin simplul fapt ca iti ajunge mai mult aer in camera de ardere ... continuati ... imi aduc popcornul . Multumesc inca odata pentru toate sfaturile/parerile primite. Sunteti tari, tot respectul. Deja nu prea mai e vorba strict de problema ta. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 (editat) Se urmareste distributia astfel incat succesiunea timpilor sa fie cea corecta,adica prima data sa fie actionate supapele de admisie, apoi sa se realizeze compresia , detenta si actionarea supapelor de evacuare. Daca rotesti invers un motor, o sa se actioneze prima data supapele de evacuare S.A.M.D. Decat sa crapi motorul in 2 ca sa vezi, nu e mai simplu sa vezi pe ce parte vine intinzatorul distributiei? Zic si eu ... Nu am experienta ta de ascultat in compresie + multe alte calitati de "specialist" dar ma jur, incerc, NOT Editat Decembrie 2, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Daca tot ne tinem de glume: Variable valve timing on a budget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Cum mama masii sa pui cureaua invers,si funcționa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Ei zic ca mergea asa de ceva ani. Eu zic ca nu. Oricum sunt ceva glumite de tipul asta pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Cum mama masii sa pui cureaua invers,si funcționa? N-are cum!Cel mai probabil e pusă la mișto...că de întors în funcționare nu cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 e la misto...se vede ca e si uzat.e prea bine pusa. fake dar fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 O curea pusa la misto! alta problema oare boltul este pe mijlocul pistonului sau nu? si de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Din cate stiu eu nu,asta ca să compenseze ,de asta o sa vezi o săgeată pe post în cu directia on care se monteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Cu semnul spre evacuare. Si dupa cum stiu eu, boltul e la mijloc Vezi ca este un topic cu piston tunningat/gaurit, poate acolo se dau raspunsuri mai bune )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Păi de ce are semnul?ca poti sa întorci segmentii cum.vrei ,nu are opritor cum are pistolul.de 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 (editat) is 100 la suta convins ca boltul e la mijloc. gandeste-te ca cum s-ar uza acea camasa si piston daca nu ar fi la mijloc boltul.cei drept...mai facut curios.neaparat trebuie masurat un piston.am acasa piston de 2t, nu si de 4t. deschidem un topic si votam ? Editat Decembrie 4, 2016 de lessy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Am eu de 929, e pe mijloc boltul, semnul probabil e din cauza ca in piston sunt facute degajari pentru supape, admisie mai mari, evacuare mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) alta problema oare boltul este pe mijlocul pistonului sau nu? si de ce? Ca mi-ai adus aminte de o povestire: Eu, boboc la nava. Mai stiam una-alta de mecanica. Seful meu, indian, din '96 pe navele astea. A venit timpul sa inlocuim pistoanele intr-un compresor de aer. Nimic special, operatiunea facuta cu piese noi. Au mai cazut pe jos, le-au smirgheluit (aluminiu), sa zicem ca inca aratau a pistoane. Si vine timpul montajului. Nu intra boltul intr-unul din pistoane. Ce sa faca, ce sa faca... il da la strung. Deja avusesem niste clinciuri cu asta ca era un tampit, mi-am tinut gura. Il da asta la strungar (si ala un nebun), nu a avut nici scule calumea(presa) sa il bage in cilindru, l-am bagat cu ... surubelnita si ... cutitul. Da. Dupa ce termina treaba, gaseste folia in care au venit piesele si celebrul: "se baga in baie de ulei fierbinte...". Il ia rasul si asta e: "lasa ca nu-i problem, la vapor e intotdeauna de lucru" si dand din cap ca idiotul (exemplificat mai jos ceva asemanator). (si mai am povesti din astea cu idioti o gramadaaaa si mai era si ingineri sau unul chiar sef mecanic; povesteam unui motorist roman cu experienta radea asta si se crucea in acelasi timp) Editat Decembrie 5, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Alta problema oare boltul este pe mijlocul pistonului sau nu? si de ce? Gaura de la boltul pistonului este decalata cu 5 zecimi sau mai mult(depinde d producator) fata de axa cilindrului în sens opus celui de rotație a motorului, pentru reducerea cuplului de basculare a pistonului, și micșorarea bătăilor. Editat Decembrie 5, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 asteptm confirmarea de la un mecanic. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Da, despre acele explozii este vorba ALX ... nu e vorba neaparat ca stricaciunile s-ar resimti in timp scurt ... poate sa te duca si 20 ani fara sa simti ... dupa ce au zis baietii m-am mai informat si nu e vorba neaparat de rateuri cat despre modul cum functioneaza motorul ... Revine greu la relanti, relantiul nu este fin, modul cum raspunde motorul la acceleratie si in frana de motor. Daca aveti timp si sunteti curiosi sa aflati mai multe aruncati un ochi aici ... nu neaparat la modul cum regleaza el ci si ce povesteste. Dupa cite descrii tu acolo, eu zic ca-ti merge usor sarac. Faptul ca relantiul "nu e fin" si faptul ca scade greu in ture mie-mi zic ca ai putea sa-l reglezi un pic din suruburile de amestec pt relanti. De bubuit in toba poate s-o faca din ambele motive, si usor/mai putin usor bogat sau sarac. E mai greu de descris diferenta, dar sa zicem ca bogat e mai bum bum bum iar sarac e mai pac pac pac. Ce ai putea sa-i faci: 1.Masori cite ture ai acum (tre sa le inchizi - fara sa le stringi de sa le iasa zeama, le inchizi usor pina nu se mai pot inchide)- asta ca sa fii sigur ca poti reveni la valoarea curenta. 2. Revii la valoarea curenta si le mai dai o jumate de tura (in sensul de a imbogati amestecul) si vezi cum se comporta. Alternativ: 2. O setezi la valoarea de fabrica, vezi cum se comporta si eventual le mai imbogatesti din sfert in sfert de tura sau din jumate in jumate de tura Alternativ: 2. Pornesti de la o valoare, incepi sa-l saracesti pe unul pina incepe sa creasca turatia, in momentul cind ai gasit maximul il mai imbogatesti vreo jumate de tura. Tot asa de 9 ori =)) pt restul Alternativ sf: 2. Daca ai pe cineva cu un analizor de fum (lambda, orice), te-ai scos, il scoti ca la fabrica Dupa mine, faptul ca bubuie un pic in toba si in timp se duc supapele pare a fi teoretic corect, practic cred ca-i cam fix pix, ca banuiesc ca totusi nu bubuie ca la traznete. Faptul ca merge sarac e un pic mai aiurea Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Salut. Conduc din anii '90, zilnic. La toate masinariile, pe frana de motor bubuia in teava de esapament. Nu mai spun la moto. Pe coborare bubuie de parca esti la karting. Acum mi-ati dat tema de casa. La primavara desfac carburiciul si surubaiesc prin el, sa vad, tot asa face si dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Is chiar 4 specialisti mai, acesta ... El face cat 2 » Post actualizat in 08 Dec 2016 12:13 asteptm confirmarea de la un mecanic. ) acuma sapa in Autodata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Nu cred ca incepe sa putea mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.