Eugen-Cristian Latea Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 In primul rand la multi ani! Am un prieten, posesor de vreo 2 luni al unu k7 de 1000 din 2008. Are o problema de cateva zile in sensul ca dupa o incercare de burnout a ramas fara ambreiaj. Maneta eate foarte moale si nu mai actioneaza asupra ambreiajului in nici un fel. Vasul cu lichid a ramas la acelasi nivel. Ce parere avet? A mai patit cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 Intrebare de incepator, dar cablu mai are? sau...plesnit? daca e maneta moale..zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 Intrebare de incepator, dar cablu mai are? sau...plesnit? daca e maneta moale..zic si eu. e hidraulic la 1000. iar pentru initiator, e posibil sa se fi rupt tija de actionare, dar asta poate vedea doar cine desface cilindrul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Ianuarie 2, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2017 Moto era pe modul ploaie cand a incercat burnout-ul. Stiu ca pe setarea asta nu mai rupe aderenta.(ziceam si eu...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 pai spune si tu cum a incercat? adica a fortat ambreaiajul asa rau de nu mai debraiaza deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Ianuarie 2, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2017 Nu stiu exact ca bu am fost de fata. El Ice ca a tinut roata in patinaj cateva secunde dupa care, cand a scos-o pe liber a observat ambreiajul foarte moale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 si s-au terminat mecanicii in bucuresti sau ghicitul in ghioc pe forum e mai eftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 2, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 2, 2017 Unde se pomeneste de Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 Bucurestiul este centrul galaxiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Ianuarie 2, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2017 Moto nu se afla in bucuresti, si cu siguranta la mecanic o sa se rezolve problema dar noi incercam sa aflam ce poate sa fie, poate i s-a mai intamplat cuiva ceva de genul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 poate este aer in sistemul hidraulic de actionare a abreiajului, poate este oala de ambreiaj uzata + pot fi 999 de alte probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 pistonasul pompei de ambreiaj a revenit ? Daca a luat mizerie e posibil sa ramana in pozitia apasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Ianuarie 2, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2017 (editat) Pai daca ajunge aer sistemul hidraulic inseamna ca la apasare ar trebui sa scoata lichid,nu? O sa ii zic sa faca totusi o aerisire. » Post actualizat in 02 Jan 2017 23:00 Nivelul de lichid din rezervor este acelasi » Post actualizat in 02 Jan 2017 23:01 Zice ca nu are acces la pistonas si nu il vede. Editat Ianuarie 2, 2017 de Eugen-Cristian Latea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 daca nici verificarea aia vizuala nu poate sa o faca - roiu la mecanic. Sansele sa strice ceva mai rau decat e sunt mult mai mari decat sansele de a repara ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 Spuna i sa faca o aerisire si sa schimbe lichidul, mai ales daca nu l-a schimbat recent sau daca nu provine dintr-o sursa sigura. Este posibil ca pe undeva sa intre aer. Daca nu merge, la mecanic cu ea. Nu va apucati sa mesteriti la ea pentru ca e un motor puternic si daca ceva nasol se intampla la 100+, o sa doara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 O aerisire pentru inceput. Daca nu merge, posibil sa fie nevoie de mai mult de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen-Cristian Latea Postat Ianuarie 3, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2017 S-a facut aerisirea si merge. Acum ne intrebam cum a ajuns aer in instalatie(daca a fost aer) sau poate lichidul hidraulic sa fi fost vechi/neconform... Daca e vreo problema cu pompa sau cilindrul cel mai probabil va reaparea problema . Multumim de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 Dupa un anumit timp de inactivitate,anumite garnituri de mai "relaxeaza".Daca defectul nu se repeta mai mult ca sigur asta a fost cauza.Daca se intampla iar trebuie verificat mai atent..pompa,furtune,aerisitor,garnituri piston..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NicK Vernietiger Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Salut, am si eu o problema la ambreiaj. Am un Susuki GSXR 1000 K7 Vasul unde sta lichidul pentru ambreiaj a iesit din acel locaș si am ramas fara lichid si am mers asa aproape o zi. Acum nu stiu cum sa fac ca sa bag alt lichid hidraulic si sa aerisesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 5, 2019 Share Postat Decembrie 5, 2019 Pune lichid in pahar,apesi 2/3 manete,tii apasat si aerisesti la cilindru receptor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.