Sari la conținut

Suzuki V-strom DL650


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu e bai. 

Am mai aflat ceva. Deci zici că merită diferența de preț? Dar pinioanele țin cât ține lanțul?

 

 

Kitul actual are 43300 km, spălat cu Kettenmax și uns numai cu ungătorul făcut de mine. La anul îl schimb, preventiv. Kitul de lanț, nu ungătorul. 😁

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci: ZVX și ZVMX sunt ambele cu X-ringuri. ZVMX se folosește la motoare mai puternice/grele/cu cuplu mai mare. Cu O-ringuri nu cred că se mai fabrică lanțuri DID, am mai vz doar pe aliexpress, contrafăcute bănuiesc. 

Nu pot pronostica dacă ține lanțul mai mult decât pinioanele, în general pinionul mic se uzează cel dintâi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

81700 km

Profitand de faptul ca motoreta e semi-desfacuta, mi-am luat inima in dinti si am reconditionat rezervorul cu POR15. Nu a fost usor, mai ales ultima faza, cu manuitul rezervorului pentru acoperire completa. Arata ca nou la interior, insa trebuie sa stea 4 zile pentru a se transforma in sticla substanta lichida. Dupa 15 ani, cred si eu ca apare rugina in rezervor. Partea nasoala e c ainfunda filtrul de inalta presiune din pompa si iese deranj mare cand tragi tare de gaz. Adica te deranjeaca ca motorul... nu trage mai deloc. :D

S-a montat si crash-barul de la HEED, care a venit azi din Polonia. Impresii la cald: par mai slabe comparativ cu Kappa. Poate mi se pare. Suruburile pentru prinderea pe cadru, desi tot 8,8 duritate, sunt albe si mai... moi decat cele de la Kappa (negre, tot 8,8 duritate). Vin fara capacelele negre care acopera hexagoanele. Prinderea de jos e prin compresie, cu un fel de manson din metal, nu cu surub M8 si piulita + element de jonctiune interior, metalic. Poate oi fi eu mai exigent. Trecem peste.

M-am apucat sa montez kitul de lant, insa m-a luat lenea si n-am scos decat pinionul de atac (traiasca pistolul cu impact, face munca tare usoara, nici nu mai trebuie sa slabesc saiba sau sa blochez roata: scos din viteza, pe cricul lateral, in cateva secunde iese piulita).

Periat + sudat cadrul stanga de la bagaje, vopsit, lasat la uscat. La lumina lunii pare ok, s-a vedea maine. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vopsit carenele (nicio legătură între paletar și rezultatul final), montat partea spate, servisat furca (fresh oil), servisat etrier spate + conductă racing. Pus și o bandă LED pentru frână.

Urmează servisarea etrierilor față și vata pentru tobă, că e arsă toată. 

Ignorați mizeria, nu-i gata atelierul.

IMG_20191003_160917.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Update de toamna:

- servisat etrieri f + s

- conducta frana metalica spate

- banda LED pentru pozitie si frana

- kit lant DID + pinioane JT (cel de atac cu amortizare cauciuc, ca ala original)

- reconditionat toba (se aude altfel acum)

- montat noile paravanturi pentru maini

Am mai bobinat 1500 km dupa reconditionarea mobrei, iar azi, uitandu-ma pe jurnalul scris, vad ca am trecut de 5000 km de la ultima revizie. Naiba stie cand i-am facut... Se totalizeaza deci 17500 km anul asta, mai putin cu 1500 km decat anul trecut (am eu un dobitoc pe care trebuie sa-l felicit pentru o luna si ceva de pauza, nu intru in detalii, stiu doar unii prieteni).

Urmeaza sa termin garajul moto si sa mesteresc la adapost un alt suport pentru parbriz (din aluminiu), cu turn pentru suport telefon, prize USB si 12v, butoane si alte minuni (poate si un senzor presiune anvelope).

Cauciucul spate a dat in primire, e uzat aproape complet dupa 17300 km. Voi incerca Pirelli Scorpion Trail 2 la anul. Cel de pe fata vad ca nu prea are urme de uzura. Aderenta insa a fost la ea acasa, am fost tare multumit de anvelopele astea, primul meu set D/C.

Daca mai prind ceva vreme cat de cat, o sa mai ies, dar singur, la ultima plimbarica (350 km) sotia a racit un pic, desi era echipata corespunzator. Este ITP si RCA pana in martie, deci daca gasesc vreme insorita, mobra iese la zburdat.

De doua chestii sunt foarte multumit cand ma refer la Vstrom 650: fiabilitate (nu am avut niciodata probleme cu mobra) si rezistenta la impact (nu intru in detalii). Pentru mine sunt de ajuns caii disponinbili, duce doua persoane + bagaje prin UE fara sa gafaie. Consumabile de calitate si benzina buna, asta ii trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Garajul moto e funcțional, doar că frigul nu prea mă lasă să mă desfășor după plac.

Între timp:

- schimbat ulei și filtru

- spălat și uns lanț (ieșirile iarna îl afectează)

- comandat: discuri și plăcuțe frână Brembo, rulmenți roată față, basculă și telescop, cauciuc spate Scorpion trail 2

 

Luat troliu manual de 384 kg, sudat un fel de cric central pentru reparații care presupun o siguranță mai mare decât standerul spate. Nu e gata, că nu găsesc tablă de 5 mm acasă, nu știu unde e pitită, o caut de ceva vreme.

Bateria e pusă periodic pe charger, stă la cca 20 grade (maxim). Nu știu dacă e bine sau rău. Are deja două sezoane.

Km în bord- vreo 83xxx.

IMG-20200124-WA0003.jpg

IMG-20200124-WA0001.jpg

IMG_20200118_154100.jpg

IMG_20200120_185602.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe viitor la fiecare la 10 mii km poti sa schimbi doar pinionul fata , ala de departe se uzeaza mult mai repede si iti uzeaza si lantul , s,a,m,d, , oricum e ieftin . cred ca nu e mai mult de 70 lei unu nou ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e ieftin, iar pentru schimbarea lui am toate sculele. Se uzează binișor cel de atac, în timp ce spatele arată chiar bine, utilizabil. Nu e rea ideea, o să o pun în aplicare, la sfârșitul sezonului.

Azi am ieșit un pic, îmi era dor de o plimbărică, de o lună și ceva am fost în "pauză". Mobra s-a comportat după așteptări, mâine o curăț pe dedesubt, că iar îmi atacă sarea componentele.

Poză cu lanțul, după ce l-am scos din boale acum două săptămâni.

IMG_20200113_185708.jpg

Azi am ieșit la o plimbarica și la controlul presiunii roții față a ieșit 1,8 bar, ieri băgând cca 2,3. Nu m-am uitat după cuie, posibil să scape pe la valvă, trebuie verificat cu windex (fas-fas). Ciudat, spatele nu pierde presiune nici după două luni, deși anvelopa e rasă până la semn.

Întrebare: se poate elimina alarma din fabrică? Uneori, după ce pun contact, îmi dă un țiuit și nici nu pornește. Are un smoc zdravăn de cabluri care intră în ea. Telecomanda nu mai funcționează, deși am curățat-o și i-am schimbat bateria.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Au venit piesele, sunt mai ușor cu vreo 400 euro. Urmează cauciucul spate, dacă se aliniază astrele (nu financiar, ci legal, nu detaliez).

 

Bateria stă pe mobra de vreo două săptămâni (că am mai ieșit la plimbare), am adus-o azi în casă, acum câteva minute a fost pusă la încărcat, avea 12,5V. Să mă uit și la nivelul electrolitului, eventual să completez cu apă distilată? A fost cam frig în ultimele zile.

 

IMG_20200207_210824.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.02.2020 la 21:43, Lucian_M a spus:

Au venit piesele, sunt mai ușor cu vreo 400 euro. Urmează cauciucul spate, dacă se aliniază astrele (nu financiar, ci legal, nu detaliez).

 

Bateria stă pe mobra de vreo două săptămâni (că am mai ieșit la plimbare), am adus-o azi în casă, acum câteva minute a fost pusă la încărcat, avea 12,5V. Să mă uit și la nivelul electrolitului, eventual să completez cu apă distilată? A fost cam frig în ultimele zile.

 

IMG_20200207_210824.jpg

Bateria ta e fără întreținere. Nu ai cum să verifici nivelul, pentru că electrolitul e îmbibat într-o țesătură de fibră de sticlă. Odată bateria activată, banda cu căpăcele trebuie să rămână închisă (scrie și pe ea "do not open"). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...