megamotoreta Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Salutare. Mi s-au tocit ferodourile de la ambreiajul centrifugal,3 saboti. Ma costa 2-3-400 ron noi, nu-mi vine sa cred ce scumpe sunt. Am gasit pe cineva prin Pitesti care a zis ca le reconditioneaza ,ma costa 120 ron. Intrebare: rezista la forta de cuplare, nu se smulg in mers? Face cineva mai bine? Ce-mi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Vei mai pleca increzator la drum cu ferodouri reconditionate? Nu prea cred! Vei avea momente de ezitare la fiecare pornire la un drum in afara orasului. Chiar asa sa fie de scump cand este vorba de propria motoreta? Hmmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Daca iti gasesti ferodourile si niturile, ti le presez eu, uniform, cu o scula dedicata https://www.olx.ro/oferta/nituire-saboti-ferodo-ferodou-frana-camioane-remorci-etc-ID7DGTo.html#a17b1603e9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 am invatat din experienta sa nu zic nu meseriasilor de la noi. din pacate, pana am ajuns la adevaratii meseriasi, cumparam piesle noi de mult . Astea fiind spuse, calatoria in sine e placuta...dupa ce scapi de nervi injuraturi si banii din buzunar. daca investighezi in amanunt problema poate te mai dumiresti cum stat treaba, ne dumiresti si pe noi numai bine...dar nu uita ca ale tale vor fi costurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 13, 2017 Autor Share Postat Martie 13, 2017 La scuterul de 50 ferodourile au costat 50 ron, la cel de 125 vad pe net pret de 125 ron, la cel de 250 vad pe net pret de 350-450 ron. Si sunt doar niste placute de ferodou, nu e ceva complex,sa ma impresioneze, sa dau banul incantat de ultimul racnet al tehnologiei. Am cumparat variatorul nou cu 200 ron,cu tot cu role... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Si ce rol mai are topicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 13, 2017 Autor Share Postat Martie 13, 2017 Astept in continuare idei si poate raspunsuri la intrebarile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 (editat) Pacat ca s-a ajuns in halul asta ... Sa potcovesti franele sau ambreiajele in secolul 21. Nu judec pe nimeni, stiu ca banii sunt putini, insa nici sa ne mancam de sub unghii... Parerea mea. Am facut si eu asta prin anii 95 la un Opel Olimpia din 1964, dar am facut-o pt ca nu existau saboti pt ea de cumparat. In fine, nu pot sa-mi dau cu parerea la pret si daca merita... Fiecare stie cati bani are pt fierul lui, insa stiu sigur ca daca vei folosi ferodouri proaste sa le bati (si sigur vor fi proaste, pt ca nicio companie gen trw, ferodo, lukas, etc nu vinde materialul de frictiune la kil sau metru) ambreiajul tau centrifugal va tremura la plecarea de pe loc dupa primii 200km. Iar daca nu “agata” bine oala, te vei trezi cu ea vanata si deformata. Oricare ar fi decizia ta, succes. Editat Martie 13, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Ciorap de dama - trademark! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 corect! dar de nu este totul goagle! trebe sa caute ciorapi! de dama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 26, 2017 Autor Share Postat Aprilie 26, 2017 Am trimis sabotii la o firma care mi i-a incarcat si lipit la cuptor cu ferodou echivalent, totul e ok momentan, nu am nimic de comentat. I-am scos muult mai ieftin fata de oem,deci se poate, nu a fost stiinta de lansat rachete in spatiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Scuza-ma, dar din cate imi aduc aminte tu cautai sa-ti fierbi apa la scuter, ca sa nu dai cativa lei la benzinarie pe cafea/ceai. Sunt mai curios ce s-a ales de apa fiarta decat decat de ferodouri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 27, 2017 Autor Share Postat Aprilie 27, 2017 Da, cu apa fiarta e mai simplu vara, nu mai folosesc antigel si scot din radiator. Eventual inainte de plecare torn direct cateva plicuri de ness si la oprire e gata preparat. Numai presetupa de la pompa de apa sa nu aiba de suferit, daca pun zahar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 bravo, ai, trecut la level wizard de cand bei antigel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Sau ptr cei care se pricep si-i taie capul. Si totusi se poate, totul e sa vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Daca nu respecti grosimea sabotului nu o sa ai diametrul corect al ansambului deci partea de frictiune nu o sa fie in contact total cu oala. Asta inseamna patinaj si oala supraincalzita,ferodou carbonizat.Ce am vrut sa punctez ,este faptul ca grisimea ferodoului si diametrul total conteaza enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Grosimea nu are cum sa difere asa mult adica se admite o toleranta, ca doar cand se uzeaza se subtiaza, principalul este asa cum ai spus si tu cum calca pe oala de la bun inceput, pe urma se uzeaza uniform. Si aici merge o mica abatere pentru ca ei se vor "aseza". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Io nu am zis ca nu se poate, dar daca ai bani sa-ti cumperi un scuter si nu mai ai bani de niste saboti pentru ambreiaj inseamna ca undeva e o problema (nu la scuter ) Alex hai ca esti un tip destept, stii tu vorba aia bob cu bob se aduna sacul, poti face un calcul economic cum iesi in avantaj, asta nu e zgarcenie nici saracie. Daca se renteaza sa-i "bati' de ce nu? De exemplu mi s-a dus un simering, pai OEM era de 10 ori mai scump ca genericul, iar eu presupun ca un "generic" tine cel putin 1/4 OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Cand eram mic am vz o sceneta la tv, de revelion parca. Dusese unul televizoru la reparat si factura era piperata. Se cearta cu mesterul, ala ii explica punct cu punct: " fitilisit siguranta = 80 lei". "Pai bine dom'le, de ce n-ai schimbat-o, una noua e 1 leu?!?". "Auzi, tu ai adus televizorul la reparat, acum vrei sa-ti fac unul nou?" Asa si cu sabotii, fitilisim Mai era o zicala, cica scumpul mai mult pagubeste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 (editat) Alex hai ca esti un tip destept, stii tu vorba aia bob cu bob se aduna sacul, poti face un calcul economic cum iesi in avantaj, asta nu e zgarcenie nici saracie. Daca se renteaza sa-i "bati' de ce nu? De exemplu mi s-a dus un simering, pai OEM era de 10 ori mai scump ca genericul, iar eu presupun ca un "generic" tine cel putin 1/4 OEM. Demontat azi de pe un Burgman de 400. Nu sunt de acord cu reparatii de genul asta, atat timp cat cei care le fac nu dau niciun fel de garantie, ce sa mai vorbim de factura sau bon fiscal... Simeringuri sau rulmenti folosesc si eu din comert, acolo e alta discutie. » Post actualizat in 29 Apr 2017 00:03 Pai daca ai coada de motociclete la reparat, mai platesti si impozite, nu? Altfel undeva este o problema si nu la venituri ci la beneficiarul lor. Tu cine esti?Din ce gaura ai aparut? Editat Aprilie 29, 2017 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 ati uitat ce inventii a facut baiatu asta cu etrierii acum cativa ani? sa bati niste ferodouri pe un ambreiaj e chiar ok .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 30, 2017 Autor Share Postat Aprilie 30, 2017 Mda, s-a cam ales praful si de topicul asta. Dupa ce ca era deja praf, acuma s-a ales si pulberea. Am vorbit cu un vecin care a folosit si foloseste ferodou flexibil pt mobra, masina si ce mai are nevoie. Fara probleme tehnice sau mustrari de constiinta ca nu cumpara oem.Am luat si eu o bucata si o sa incerc s-o montez pe un ambreiaj uzat de scuter de 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 (editat) Prin early 90's faceau aia la IRA placute de frana pt masinile straine din ferodou de tramvai. Il frezau sa faca "dopurile" de fixare in metalul original si il lipeau (probabil cu ciorap de nylon topit). Un cunoscut de-al meu a experimentat o senzatie grozava cand a franat si ferodoul a zburat de pe suport (lipitura a cedat si doapele s-au rupt) si a trecut printre suportul etrierului si disc Fitilisiti, fitilisiti in continuare! Editat Aprilie 30, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.