Sari la conținut

reconditionare ferodouri


Postări Recomandate

Salutare. Mi s-au tocit ferodourile de la ambreiajul centrifugal,3 saboti. Ma costa 2-3-400 ron noi, nu-mi vine sa cred ce scumpe sunt. Am gasit pe cineva prin Pitesti care a zis ca le reconditioneaza ,ma costa 120 ron.

Intrebare: rezista la forta de cuplare, nu se smulg in mers? Face cineva mai bine? Ce-mi recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vei mai pleca increzator la drum cu ferodouri reconditionate? Nu prea cred! Vei avea momente de ezitare la fiecare pornire la un drum in afara orasului. Chiar asa sa fie de scump cand este vorba de propria motoreta? Hmmm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am invatat din experienta sa nu zic nu meseriasilor de la noi. din pacate, pana am ajuns la adevaratii meseriasi, cumparam piesle noi de mult .

Astea fiind spuse, calatoria in sine e placuta...dupa ce scapi de nervi injuraturi si banii din buzunar. daca investighezi in amanunt problema poate te mai dumiresti cum stat treaba, ne dumiresti si pe noi numai bine...dar nu uita ca ale tale vor fi costurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La scuterul de 50 ferodourile au costat 50 ron, la cel de 125 vad pe net pret de 125 ron, la cel de 250 vad pe net pret de 350-450 ron. Si sunt doar niste placute de ferodou, nu e ceva complex,sa ma impresioneze, sa dau banul incantat de ultimul racnet al tehnologiei.

Am cumparat variatorul nou cu 200 ron,cu tot cu role...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca s-a ajuns in halul asta ... Sa potcovesti franele sau ambreiajele in secolul 21.

Nu judec pe nimeni, stiu ca banii sunt putini, insa nici sa ne mancam de sub unghii... Parerea mea.

Am facut si eu asta prin anii 95 la un Opel Olimpia din 1964, dar am facut-o pt ca nu existau saboti pt ea de cumparat.

In fine, nu pot sa-mi dau cu parerea la pret si daca merita... Fiecare stie cati bani are pt fierul lui, insa stiu sigur ca daca vei folosi ferodouri proaste sa le bati (si sigur vor fi proaste, pt ca nicio companie gen trw, ferodo, lukas, etc nu vinde materialul de frictiune la kil sau metru) ambreiajul tau centrifugal va tremura la plecarea de pe loc dupa primii 200km. Iar daca nu “agata” bine oala, te vei trezi cu ea vanata si deformata.

Oricare ar fi decizia ta, succes.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am trimis sabotii la o firma care mi i-a incarcat si lipit la cuptor cu ferodou echivalent, totul e ok momentan, nu am nimic de comentat. I-am scos muult mai ieftin fata de oem,deci se poate, nu a fost stiinta de lansat rachete in spatiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuza-ma, dar din cate imi aduc aminte tu cautai sa-ti fierbi apa la scuter, ca sa nu dai cativa lei la benzinarie pe cafea/ceai.

Sunt mai curios ce s-a ales de apa fiarta decat decat de ferodouri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cu apa fiarta e mai simplu vara, nu mai folosesc antigel si scot din radiator. Eventual inainte de plecare torn direct cateva plicuri de ness si la oprire e gata preparat. Numai presetupa de la pompa de apa sa nu aiba de suferit, daca pun zahar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu respecti grosimea sabotului nu o sa ai diametrul corect al ansambului deci partea de frictiune nu o sa fie in contact total cu oala. Asta inseamna patinaj si oala supraincalzita,ferodou carbonizat.
Ce am vrut sa punctez ,este faptul ca grisimea ferodoului si diametrul total conteaza enorm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grosimea nu are cum sa difere asa mult adica se admite o toleranta, ca doar cand se uzeaza se subtiaza, principalul este asa cum ai spus si tu cum calca pe oala de la bun inceput, pe urma se uzeaza uniform. Si aici merge o mica abatere pentru ca ei se vor "aseza".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu am zis ca nu se poate, dar daca ai bani sa-ti cumperi un scuter si nu mai ai bani de niste saboti pentru ambreiaj inseamna ca undeva e o problema (nu la scuter :))

Alex hai ca esti un tip destept, stii tu vorba aia bob cu bob se aduna sacul, poti face un calcul economic cum iesi in avantaj, asta nu e zgarcenie nici saracie.

Daca se renteaza sa-i "bati' de ce nu? De exemplu mi s-a dus un simering, pai OEM era de 10 ori mai scump ca genericul, iar eu presupun ca un "generic" tine cel putin 1/4 OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand eram mic am vz o sceneta la tv, de revelion parca. Dusese unul televizoru la reparat si factura era piperata. Se cearta cu mesterul, ala ii explica punct cu punct: " fitilisit siguranta = 80 lei". "Pai bine dom'le, de ce n-ai schimbat-o, una noua e 1 leu?!?". "Auzi, tu ai adus televizorul la reparat, acum vrei sa-ti fac unul nou?" Asa si cu sabotii, fitilisim :P

Mai era o zicala, cica scumpul mai mult pagubeste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex hai ca esti un tip destept, stii tu vorba aia bob cu bob se aduna sacul, poti face un calcul economic cum iesi in avantaj, asta nu e zgarcenie nici saracie.

Daca se renteaza sa-i "bati' de ce nu? De exemplu mi s-a dus un simering, pai OEM era de 10 ori mai scump ca genericul, iar eu presupun ca un "generic" tine cel putin 1/4 OEM.

 

Demontat azi de pe un Burgman de 400.

 

post-13388-0-25183500-1493423884_thumb.jpg

 

Nu sunt de acord cu reparatii de genul asta, atat timp cat cei care le fac nu dau niciun fel de garantie, ce sa mai vorbim de factura sau bon fiscal...

 

Simeringuri sau rulmenti folosesc si eu din comert, acolo e alta discutie.

» Post actualizat in 29 Apr 2017 00:03

Pai daca ai coada de motociclete la reparat, mai platesti si impozite, nu? Altfel undeva este o problema si nu la venituri ci la beneficiarul lor.

Tu cine esti?Din ce gaura ai aparut?

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, s-a cam ales praful si de topicul asta. Dupa ce ca era deja praf, acuma s-a ales si pulberea. Am vorbit cu un vecin care a folosit si foloseste ferodou flexibil pt mobra, masina si ce mai are nevoie. Fara probleme tehnice sau mustrari de constiinta ca nu cumpara oem.Am luat si eu o bucata si o sa incerc s-o montez pe un ambreiaj uzat de scuter de 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin early 90's faceau aia la IRA placute de frana pt masinile straine din ferodou de tramvai. Il frezau sa faca "dopurile" de fixare in metalul original si il lipeau (probabil cu ciorap de nylon topit). Un cunoscut de-al meu a experimentat o senzatie grozava cand a franat si ferodoul a zburat de pe suport (lipitura a cedat si doapele s-au rupt) si a trecut printre suportul etrierului si disc :eek:

Fitilisiti, fitilisiti in continuare!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...