Grigo Adrian Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Am urmatoarea problema precum am realizat si se poate vedea in video, lantul are un joc ( ba este moale ba intins). Am incercat sa reglez distantierele la roata in toate pozitiile, nici cum nu pot scapa de aceasta problema. Nu mi se pare ceva normal, mai ales la viteza cat si pentru formarea noului kit de lant si pinioane. Ideea e ca am schimbat lantul cel vechi, avand uzura inegala ( banuiam), asta fiind cauza schimbarii lantului, iar pe urma dupa ce am vazut ca nu dispare ( intorcand pinioanele VECHI si pe dos) am comandat si pinioane NOI, insa fara rezultat... Un video cu motorul si lantul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 (editat) poate nu e aliniat k lumea, verifica foaia de pe roata spate sa fie aliniata cu pinionul Editat Martie 21, 2017 de aethys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 1 - sub nici o forma niciodata in viata ta sa nu mai pui mobra in viteza pe cric cu motorul pornit. Am vazut multe cazuri care au ajuns cu mana pe la lant si au ramas fara degete. 2 - lantul ala nu e in tensiune. se poate comportaa cum vrea el. Aliniaza roata corect, regleaza intinderea lantului corect, cum scrie la manual si mergi la plimbare. nu are nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 ai grija la degete pe langa lant in timp ce motorul e in viteza. nu intelg care e problema ta. lantul se regleaza pe cric, tre sa ai 2-3cm joc la lantla jumatatea distantei dintre pinioane misti sus jos de lant. vezi in carte ca iti zice ce chain slack tre sa ai sau pe bascula daca se mai vede ceva pe acel sticker. e normal sa pacane si sa tzopaie vezi ca reglajul se face la fel pe ambele parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigo Adrian Postat Martie 21, 2017 Autor Share Postat Martie 21, 2017 1 - sub nici o forma niciodata in viata ta sa nu mai pui mobra in viteza pe cric cu motorul pornit. Am vazut multe cazuri care au ajuns cu mana pe la lant si au ramas fara degete. 2 - lantul ala nu e in tensiune. se poate comportaa cum vrea el. Aliniaza roata corect, regleaza intinderea lantului corect, cum scrie la manual si mergi la plimbare. nu are nici o problema Am incercat sa-l aliniez cat de bine am putut, videoul e de demonstartie cum ca incepand de la un punct egal cu ambele distantiere de pe cele doua parti. Mai precis am lasat un punct fix la distantierul de pe cealalta parte ( stanga) , si am inceput sa strang cat si destrang distantierul pe partea dreapta INSA nu ajung la un punct comun ca sa zic axul /tija rotii sa aibe ambele puncte egale si astfel sa fie o miscare de circulatie fara opturi( asa zisul lant care este intins inegal) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Ai de verificat rulmentii din port pinion - aia trebuie a fie ok. daca sunt - ai incredere in intinzatoare la alinierea rotiii. masori pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 pune mana pe manual si citeste cum se regleaza corect lantul. ca iti bati joc de banii dati pe lant si pinioane cu incercarile tale de reglaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 pune mana pe manual si citeste cum se regleaza corect lantul. ca iti bati joc de banii dati pe lant si pinioane cu incercarile tale de reglaj Like! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 pune mana pe manual si citeste cum se regleaza corect lantul. ca iti bati joc de banii dati pe lant si pinioane cu incercarile tale de reglaj Corect! ...sau daca simti ca nu te prea pricepi, cheama pe cineva care a mai facut asta. sunt sigur ca vei reusi pana la urma. Bafte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigo Adrian Postat Martie 22, 2017 Autor Share Postat Martie 22, 2017 Like! pune mana pe manual si citeste cum se regleaza corect lantul. ca iti bati joc de banii dati pe lant si pinioane cu incercarile tale de reglaj Nu vad ce vi se pare asa absurd sa reglezi lantul dupa liniile si masuratorile de la intinazatoare.... Totusi as aprecia sursa unui manual de Aprilia RS 125 unde se specifica regalrea/ intinderea lantului, eu neavnd decat manual de reparatie unde nu am gasit nimic specificat despre lantul acestui motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Bai, serios? Suntem la camera ascunsa sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 e foarte ok sa reglezi dupa liniile de pe intinzator (daca mai sunt in firea lor intinzatoarele). Mai trebuie sa stii in ce pozitie se regleaza lantul (de obicei cu mobra pe cricul lateral) si cata sageata trebuie sa faca la jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Nu vad ce vi se pare asa absurd sa reglezi lantul dupa liniile si masuratorile de la intinazatoare.... Absurd este sa faci asta cand este in viteza! Si sa nu intelegi ca un motor cu un singur cilindru nu o sa invarta roata liniar la relanti. Toata procedura de intindere de lant se face cu motorul oprit,si invarti cu mana de roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Cred ca lantul stie cand este pe cric!!! lateral.. asa cum stie si cand este pe un viraj o cercetare cu dedetul in mers ajuta la scurtarea lui.nu a lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 apropo de lant si degete http://singletrackworld.com/forum/topic/anyone-on-here-lost-a-finger-or-some-of-a-finger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.