foxwizzy Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Salutari forum, Recent am primit "cadou" un TL1000S 97' am pus cadou in " " deoarece motocicleta a dezasamblat o parte (cilindrul 2 "cred....cel de sub sezut") de la ea si cuiva ia fost "lene" sa o reasambleze....as avea nevoie de ajutor sa o aduc in stare de functionare. Motivul dezasamblarii : Uda bujia 2 si dupa 200km trebuie schimbata. A fost dar jos capacul si (nu sunt mecanic...momentan denumirile la piese imi scapa), si are sus doua roti dintate care deschid supapele ? si alea au fost date jos. 1)Cum trag la semn ? ("tipul care a demontat nici nu a stiut ca trebuieste mai intai dus la semn") 2)Daca tot este demontata care ar fii motivul pentru care mananca bujia si ce as putea face (un mecanic mia zis sa reglez supapele) ? Va multumesc anticipat Sebastian A.K.A. FoxWizzy Editat Aprilie 1, 2017 de foxwizzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Salut. Reglarea distributiei nu e tocmai lucrul cu care sa incepi asimilarea notiunilor de mecanica. Primul lucr: completeaza profilul. Asa ai ocazia sa primesti recomandarea unui service serios sau - eventual sa vina careva pe la tine sa vada despre ce e vorba. Daca motorul a fost invartit fara a avea distributia pusa la punct e posibil sa aiba si alte probleme decat cele de reglaj. In prima etapa ar trebui reglata si imediat dupa facut un test de compresie. DAca iese bine compresia trebuie vazut cum sta cu aprinderea si carburatia. Daca iese prost ccompresia trebuie desfacut si vazut de la ce anume e asa (segmenti? supape sparte/ indoite ? dece nu piston gaurit? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxwizzy Postat Aprilie 1, 2017 Autor Share Postat Aprilie 1, 2017 asa arata momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Distributia de TL nu este ceva ce poate face un incepator in mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Lasa ca îl repara el aici pe forum, ce mare smecherie!? De ce sa dea bani la un specialist in motociclete, e scump! Spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) De ce sa dea bani la un specialist in motociclete, e scump! ce e ala un specialist in motociclete? si care e diferenta fata de un mecanic moto, sa stiu sa nu ii incurc? P.S. tu chiar ai clienti de pe forum cu atitudinea asta de "du-te-n pwla mea de sarac, mars la service, (cuvant jignitor)" ? Editat Aprilie 1, 2017 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Specialistul in motociclete este acea persoana care inglobeaza urmatoarele meserii : mecanic, electrician, electronist, cunoascator piese schimb si consumabile MOTO. Io am atatia clienti incat imi pot bate joc de orice specimen de pe forumul asta care se incapataneaza sa-mi demonstreze mie ca nu are nevoie de un specialist moto. Alta intrebare! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Mda, vezi tu, asta-i o atitudine tip romaneasCA CAre nu-ti face cinste. "Am clienti destui, imi permit sa persiflez potentialii clienti". Daca la fel te porti si cu oamenii face to face, nu te vad bine pe termen lung. Editat Aprilie 1, 2017 de captain_obvious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Io persiflezi pe cei care cred ca specialistul moto e doar un ins care cere multi bani. N-am nimic cu clientii care isi cunosc limitele si nu se baga unde nu le fierbe oala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 adica la el clientii trebuie sa fie ghiocei, sa tina ochii in pamant si sa nu vorbeasca decat atunci cand sunt intrebati. si cel mai important, sa sara cu banu fara sa comenteze @foxwizzy: posteaza si pe topicul posesorilor de SV, poate te indruma cineva de acolo spre un service/mecanic bun la tine in zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Aaa, pai stai sa dea si Superbec de topic...ala face alergie numai cand aude 'specialist'. Daca mai aude si de la Alex-en...☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Mda, vezi tu, asta-i o atitudine tip romaneasCA CAre nu-ti face cinste. "Am clienti destui, imi permit sa persiflez potentialii clienti". Daca la fel te porti si cu oamenii face to face, nu te vad bine pe termen lung. eu cred mai degraba ca e clasicul caz de cainele care latra nu musca, nu in relatii face 2 face cu clientul unde dai de fapt de un beagle simpatic. dar asa e pe net, toti suntem zmei si avem patratele pe burta. desi eu stiu o exceptie ca nu am degeaba ducati stii ce se zice de astia cu ducati? ca au multi prieteni mecanici. Editat Aprilie 1, 2017 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxwizzy Postat Aprilie 1, 2017 Autor Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Lasa ca îl repara el aici pe forum, ce mare smecherie!? De ce sa dea bani la un specialist in motociclete, e scump! Spor la mesterit! mam exprimat gresit...ai dreptate.... are cineva manualul tehnic de la acest motor ? sunt tehnician in robotica industriala de 6 ani...cred ca ma descurc cu um motor in 2 cilindri Cat despre specialisti mam lamurit de mult la masina Editat Aprilie 1, 2017 de foxwizzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Tot ce se poate...dar daca e prima data cand iti bagi ghearele, cred ca mai bine sa te duci la mecanic. Bine, daca vrei sa muncești tu la el si nu te stanjenesc eventuale cheltuieli inutile sau cauzate de lipsa de experienta, go ahead. Dar cum zici tu ca nu cunosti termeni...inseamna ca nu cunosti nici principii de functionare si astea sunt esentiale pentru reusita. Macar gaseste un prieten mai priceput care sa te asiste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxwizzy Postat Aprilie 1, 2017 Autor Share Postat Aprilie 1, 2017 De asta am venit aici Nu imi este frica ca imi bag mainile ....doar ca nu stiu de unde sa incep.... Daca este un mecanic bun in zona mea sunt perfect deacord sa merg la el cand are timp de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 mai oameni buni ,omul a pus niste intrebari la obiect despre distributie si voi raspundeti la alta intrebare cand il trimiteti la mecanic. el n-a intrebat: am un job tehnic si am distributia pe butuci, ma duc la mecanic sau ma apuc eu sa o repar? a intrebat cu totul si cu totul altceva. e treaba lui ce face, sa arunce motoru' de pe bloc, poate vrea sa vada daca e mai tare ca honda cub, ce va pasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 E destul de neplacut sa explici si la dacia 1300 pe un forum, unui om care nu stie despre ce vorbesti, dar'mite la un V2 cu 4 supape pe cilindru. Asta e buba. Manualul cred ca e accesibil pe internet, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 e dificil? nu-i explici, ca nu e obligatoriu. dar sa vii sa-l iei peste picior mi se pare meltenism, cu ce te-a deranjat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Adica il faci meltean pe Alex-en? Bineeee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 l-am facut si beagle simpatic, cred ca suntem chit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxwizzy Postat Aprilie 1, 2017 Autor Share Postat Aprilie 1, 2017 cred ca am gasit manualul bun aici http://www.wotid.com/tls/manual/TL1000S_Service_Manual_Fiche_r2.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Cauta manualul si aici http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html Vezi ca ai si de TLS, si de TLR... te descurci tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 @foxwizzy - nu te baga inca in desfacut distributie daca motorul se invarte. Fa rost de un aparat de masurat compresia si masoara compresia. E primul lucru pe care trebuie sa il faci si e al naibii de simplu. Cat timp ai capacul dat jos poti verifica data mai e la punct: http://www.tlzone.net/forums/uk-forum-including-scotland/131098-help-timing-tl-motor.html cat despre reglat jocul la supape - uite aici cum se face: http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/130134-how-adjust-tappet-valve-clearances.html Meseria ar trebui sa te ajute sa umbli pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 De asta am venit aici Nu imi este frica ca imi bag mainile ....doar ca nu stiu de unde sa incep.... Prima data, daca respectivul a dat si pinionul cu lant jos..atunci trebuie sa scoti motorul din cadru,pentru ca nu o sa poti sa scoti axul care il tine.Dupa asta citeste bine manualul si procedeaza asa cum spune acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxwizzy Postat Aprilie 1, 2017 Autor Share Postat Aprilie 1, 2017 @foxwizzy - nu te baga inca in desfacut distributie daca motorul se invarte. Fa rost de un aparat de masurat compresia si masoara compresia. E primul lucru pe care trebuie sa il faci si e al naibii de simplu. Cat timp ai capacul dat jos poti verifica data mai e la punct: http://www.tlzone.net/forums/uk-forum-including-scotland/131098-help-timing-tl-motor.html cat despre reglat jocul la supape - uite aici cum se face: http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/130134-how-adjust-tappet-valve-clearances.html Meseria ar trebui sa te ajute sa umbli pe acolo. Da am sa fac si testul de compresie si daca mai e la punct (am studiat manualul si acuma am inteles unde sunt marcajele si cum trebuiesc sa fie aranjate) si multumesc pentru materialul didactic il voi studia si pentru reglajul supapelor Prima data, daca respectivul a dat si pinionul cu lant jos..atunci trebuie sa scoti motorul din cadru,pentru ca nu o sa poti sa scoti axul care il tine. Dupa asta citeste bine manualul si procedeaza asa cum spune acolo. Nu a fost umblat la lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.