Sari la conținut

Probleme TL1000S 97


Postări Recomandate

Salutari forum,

 

Recent am primit "cadou" un TL1000S 97' am pus cadou in " " deoarece motocicleta a dezasamblat o parte (cilindrul 2 "cred....cel de sub sezut") de la ea si cuiva ia fost "lene" sa o reasambleze....as avea nevoie de ajutor sa o aduc in stare de functionare.

 

Motivul dezasamblarii : Uda bujia 2 si dupa 200km trebuie schimbata.

A fost dar jos capacul si (nu sunt mecanic...momentan denumirile la piese imi scapa), si are sus doua roti dintate care deschid supapele ? si alea au fost date jos.

 

1)Cum trag la semn ? ("tipul care a demontat nici nu a stiut ca trebuieste mai intai dus la semn")

2)Daca tot este demontata care ar fii motivul pentru care mananca bujia si ce as putea face (un mecanic mia zis sa reglez supapele) ?

 

Va multumesc anticipat

Sebastian

 

 

A.K.A. FoxWizzy

Editat de foxwizzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Reglarea distributiei nu e tocmai lucrul cu care sa incepi asimilarea notiunilor de mecanica.

Primul lucr: completeaza profilul. Asa ai ocazia sa primesti recomandarea unui service serios sau - eventual sa vina careva pe la tine sa vada despre ce e vorba.

Daca motorul a fost invartit fara a avea distributia pusa la punct e posibil sa aiba si alte probleme decat cele de reglaj.

In prima etapa ar trebui reglata si imediat dupa facut un test de compresie. DAca iese bine compresia trebuie vazut cum sta cu aprinderea si carburatia. Daca iese prost ccompresia trebuie desfacut si vazut de la ce anume e asa (segmenti? supape sparte/ indoite ? dece nu piston gaurit? )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De ce sa dea bani la un specialist in motociclete, e scump!

 

ce e ala un specialist in motociclete? si care e diferenta fata de un mecanic moto, sa stiu sa nu ii incurc?

 

P.S. tu chiar ai clienti de pe forum cu atitudinea asta de "du-te-n pwla mea de sarac, mars la service, (cuvant jignitor)" ?

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Specialistul in motociclete este acea persoana care inglobeaza urmatoarele meserii : mecanic, electrician, electronist, cunoascator piese schimb si consumabile MOTO.

Io am atatia clienti incat imi pot bate joc de orice specimen de pe forumul asta care se incapataneaza sa-mi demonstreze mie ca nu are nevoie de un specialist moto.

Alta intrebare! :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, vezi tu, asta-i o atitudine tip romaneasCA CAre nu-ti face cinste. "Am clienti destui, imi permit sa persiflez potentialii clienti". Daca la fel te porti si cu oamenii face to face, nu te vad bine pe termen lung. :)

Editat de captain_obvious
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io persiflezi pe cei care cred ca specialistul moto e doar un ins care cere multi bani. N-am nimic cu clientii care isi cunosc limitele si nu se baga unde nu le fierbe oala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica la el clientii trebuie sa fie ghiocei, sa tina ochii in pamant si sa nu vorbeasca decat atunci cand sunt intrebati. si cel mai important, sa sara cu banu fara sa comenteze :lol:

 

@foxwizzy: posteaza si pe topicul posesorilor de SV, poate te indruma cineva de acolo spre un service/mecanic bun la tine in zona :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, vezi tu, asta-i o atitudine tip romaneasCA CAre nu-ti face cinste. "Am clienti destui, imi permit sa persiflez potentialii clienti". Daca la fel te porti si cu oamenii face to face, nu te vad bine pe termen lung. :)

 

eu cred mai degraba ca e clasicul caz de cainele care latra nu musca, nu in relatii face 2 face cu clientul unde dai de fapt de un beagle simpatic. dar asa e pe net, toti suntem zmei si avem patratele pe burta.

desi eu stiu o exceptie ca nu am degeaba ducati :)

stii ce se zice de astia cu ducati? ca au multi prieteni mecanici.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca îl repara el aici pe forum, ce mare smecherie!?

De ce sa dea bani la un specialist in motociclete, e scump!

Spor la mesterit!

mam exprimat gresit...ai dreptate....

are cineva manualul tehnic de la acest motor ?

sunt tehnician in robotica industriala de 6 ani...cred ca ma descurc cu um motor in 2 cilindri

 

Cat despre specialisti mam lamurit de mult la masina ;)

Editat de foxwizzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce se poate...dar daca e prima data cand iti bagi ghearele, cred ca mai bine sa te duci la mecanic. Bine, daca vrei sa muncești tu la el si nu te stanjenesc eventuale cheltuieli inutile sau cauzate de lipsa de experienta, go ahead. Dar cum zici tu ca nu cunosti termeni...inseamna ca nu cunosti nici principii de functionare si astea sunt esentiale pentru reusita. Macar gaseste un prieten mai priceput care sa te asiste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni ,omul a pus niste intrebari la obiect despre distributie si voi raspundeti la alta intrebare cand il trimiteti la mecanic.

 

el n-a intrebat: am un job tehnic si am distributia pe butuci, ma duc la mecanic sau ma apuc eu sa o repar? a intrebat cu totul si cu totul altceva.

 

e treaba lui ce face, sa arunce motoru' de pe bloc, poate vrea sa vada daca e mai tare ca honda cub, ce va pasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxwizzy - nu te baga inca in desfacut distributie daca motorul se invarte. Fa rost de un aparat de masurat compresia si masoara compresia. E primul lucru pe care trebuie sa il faci si e al naibii de simplu.

Cat timp ai capacul dat jos poti verifica data mai e la punct:

http://www.tlzone.net/forums/uk-forum-including-scotland/131098-help-timing-tl-motor.html

cat despre reglat jocul la supape - uite aici cum se face:

http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/130134-how-adjust-tappet-valve-clearances.html

 

Meseria ar trebui sa te ajute sa umbli pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta am venit aici

Nu imi este frica ca imi bag mainile ....doar ca nu stiu de unde sa incep....

 

Prima data, daca respectivul a dat si pinionul cu lant jos..atunci trebuie sa scoti motorul din cadru,pentru ca nu o sa poti sa scoti axul care il tine.

Dupa asta citeste bine manualul si procedeaza asa cum spune acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxwizzy - nu te baga inca in desfacut distributie daca motorul se invarte. Fa rost de un aparat de masurat compresia si masoara compresia. E primul lucru pe care trebuie sa il faci si e al naibii de simplu.

Cat timp ai capacul dat jos poti verifica data mai e la punct:

http://www.tlzone.net/forums/uk-forum-including-scotland/131098-help-timing-tl-motor.html

cat despre reglat jocul la supape - uite aici cum se face:

http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/130134-how-adjust-tappet-valve-clearances.html

 

Meseria ar trebui sa te ajute sa umbli pe acolo.

Da am sa fac si testul de compresie si daca mai e la punct (am studiat manualul si acuma am inteles unde sunt marcajele si cum trebuiesc sa fie aranjate) si multumesc pentru materialul didactic il voi studia si pentru reglajul supapelor

 

Prima data, daca respectivul a dat si pinionul cu lant jos..atunci trebuie sa scoti motorul din cadru,pentru ca nu o sa poti sa scoti axul care il tine.

Dupa asta citeste bine manualul si procedeaza asa cum spune acolo.

Nu a fost umblat la lant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...