Sari la conținut

Ducati Multistrada 950 - 2017


Postări Recomandate

Domnilor, doamnelor, nu in ultimul rand domnisoarelor,

Pentru ca nu se inghesuie nimeni, deschid eu subiectul. Scoasa din "zipla, boss" in noiembrie 2016 la EICMA, deja prezenta in showroom la Ducati Romania, noua Multistrada 950 pare o noutate pe 2017 interesanta.

 

Din prima pagina e limpede ca au in intentie sa scoata ceva gen "bun la toate"

My First.My Last. My Everything

http://multistrada950.ducati.com/en_gb/

 

Oare cat le-a iesit ? Voi ce parere aveti ? Cati ati pipait-o ? cine a mers deja pe ea ?

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 87
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arată bine, iar prețul este foarte bun comparativ cu modelul de 1200. Motorul este unul dovedit, intervalele de servisare bune. Păcat doar de bascula care o face să arate mai "cheap", dar este o alegere conștientă a celor de la Ducati: monobraț doar pentru modelele mari (premium) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sincer ce-am putea zice acum despre acest model. Review-urie par favorabile, chiar in multe din ele se pune intrebarea de ce un Multistrada 1200 cand exista 950-ul ? In favoarea modelului mai mare ar fi puterea (dah...evident), suspensia Skyhook, ambreiajul hidraulic si farurile LED. 950-ul l-au facut cu 19" pe fata, dar nu cred ca va avea cineva ganduri de off-road cu asa ceva.

 

Poate cu putin noroc aduce metrotehnica un exemplar, macar pt a pipait, daca nu drive-test.

 

In fine, ideea e ca ~13k Euro e un "sweet spot" in care poti lua ceva (teoretic) bun la toate. Acu depinde ce intelege fiecare prin "bun la toate". Avem in banii astia Africa Twin, Multistrada 950, Aprilia Caponord 1200, KTM Adventure 1090 si poate daca prinzi o oferta buna, un R1200GS chel. Nici un Tiger 800 XRT nu-i de lepadat. Ok, exista si V-strom 1000, Versys 1000, etc...dar astea nu-s premium.

 

Daca stai 50/50 on-off, probabil te uiti la Africa Twin, KTM sau Tiger 800XC...pt asfalt (si sportivitate) Ducati-ul e o alegere (teoretic) mai buna.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arată bine, iar prețul este foarte bun comparativ cu modelul de 1200. Motorul este unul dovedit, intervalele de servisare bune. Păcat doar de bascula care o face să arate mai "cheap", dar este o alegere conștientă a celor de la Ducati: monobraț doar pentru modelele mari (premium) :)

 

Nici Enduro 1200 nu are bascula monobrat , si la pret e premium.

» Post actualizat in 09 Apr 2017 20:31

Cu putin "noroc" metrotehnica a adus "950"-ul din decembrie. ;)

 

Si e buna ? Merita fata de 1200 enduro ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 motociclete complet diferite. Enduro e top da gama din segmentul Adventure. 950 e "entry level" segmentul Touring cu oarece veleitati de enduro: roata de 16. Insa calitatv fara cusur. Mult mai echilibrata si usor de gestionat, puterea nu mai sperie lumea, electronica bine reglata. Are de serie cam tot ce e necesar. Distractiva, usor de condus, sigurata de top. Si costa 10900 fara tva.:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai vrut sa scrii roata de 19 , intr-adevar piata de enduro tourere a luat amploare ,chiar e greu sa decizi ce sa-ti cumperi, sunt ceva modele in plaja de pret de 12000-13000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde foarte mult de ce vrei de la motor. M-am suit pe Multistrada 950 la EICMA la Milano cand au prezentat-o. Din punctul meu de vedere e o strutocamila. Are capabilitati de off, fata si spatele sunt ajustabile full ceea ce e promitator, doar ca ... front/rear travel = 170 mm ... cam putin mai ales pentru o moto cu saua la 840 mm ... front : 120/70 R19, rear : 170/60 R17 ... mi se par dimensiuni pentru strada nu pentru enduro. De exemplu Tiger 800 XRT are saua la 810 mm, 180 mm /170 mm cursa fata/spate, dimensiuni pneuri mai "normale" pentru un dual purpose (100/90­ R19 si 150/70 R17), dar nu poti configura prea tare fata/spatele. Probabil daca le-ai combina pe cele 2 ar iesi ceva mai aproape de idea de enduro-touring.

 

Pretul fara TVA e irelevant. 10900 + 19% = 12971 si nu include toate accesoriile pe care le gasesti pe XRT (manere si sa incalzite, proiectoare, suport GPS, etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde foarte mult de ce vrei de la motor. M-am suit pe Multistrada 950 la EICMA la Milano cand au prezentat-o.

Pretul fara TVA e irelevant. 10900 + 19% = 12971 si nu include toate accesoriile pe care le gasesti pe XRT (manere si sa incalzite, proiectoare, suport GPS, etc.)

 

Foarte correct, depinde ce vrei de la moto. Daca te uiti la trendul din piata, vei observa ca majoritatea celor care cumpara astfel de motociclete se incadreaza in descrierea de mai jos:

 

Nu vreau sa supar pe nimeni dar eu am impresia ca 90% din enduro tourere nu au vazut in viata lor macar macadam, in special astea premium, sunt ca SUV-urile de oras :alcy:

 

Asadar, este in tourer sportiv cu pozitie neutra de pilotaj, cu o imagine/look hibrid/a de sport - turing - adventure offroad (soft/very soft), ceva mai usurica decat restul "consacratelor", .....adica pare ca au scos ceva ce este cerut de piata la momentul de fata.

Eu personal sunt foarte incantat de aceasta motocicleta. singurul minus esthetic pe care il vad este bascula standard vs cea monobrat....dar de...costuri, trebuie sa taie si ei de pe ici pe colo.

 

A.....ar mai fi un minus, ca nu am aia 12k euro sa*i sparg pe aceasta Ducati Multistrada 950. sau poate pe MV Agusta Turismo Veloce 800 (parca e mai scumpa) .. dar asta nu o pot reprosa modelului. :)

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putin "noroc" metrotehnica a adus "950"-ul din decembrie. ;)

un anotimp perfect de test drive :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici Enduro 1200 nu are bascula monobrat , si la pret e premium.

Este singura excepție. Au făcut această alegere doar prin prisma faptului că bascula dublă este mai ușoară, iar modelul Enduro este și așa cu vreo 15kg mai greu decât modelul "de stradă". În rest ai să vezi că bascula monobraț se regăsește exclusiv pe modelele de top și este doar un element de design.

Nu vreau sa supar pe nimeni dar eu am impresia ca 90% din enduro tourere nu au vazut in viata lor macar macadam, in special astea premium, sunt ca SUV-urile de oras :alcy:

Evident. Văd doar asfalt în 95% din cazuri. Nici nu ai cum să faci enduro cu o vacă de peste 200kg. Însă proprietarii lor țin să le sublinieze versatilitatea prin acea experiență anuală de câțiva km făcuți pe forestier sau macadam.

 

Nu știu dacă ar fi chiar SUV-uri, dar dacă ar avea 4 roți ar arăta cam așa:

 

1.jpg

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot in gama "adventure" mid-level ca si cilindree (concurand cu Multistrada 950 sau Tiger 800 XR/XC), un model mult asteptat este KTM-ul Adventure 790. Cel mai probabil va avea doua versiuni, la fel ca si fratii mai mari din gama KTM, adica una cu jante aliaj si 19" pe fata (rival pt Multi 950 si Tiger XR), si un "R" cu jante spitate si 21" fata (rival pt Tiger XC, BMW F800GS).

 

Yamaha cica va lansa si ea o versiune Tenere cu motorul de MT-07. Aceea se va bate cu modele ceva mai off-road, pana una alta, din gama Yamaha, Tracer-ul de 900 e cumva concurentul direct al Multistradei 950.

 

D.p.d.v al designului (si poate si al exclusivitatii), Ducati-ul asta, impreuna cu MV Agusta Turismo 800 sunt peste orice alt producator :D.

 

Astept impresii de la cei care au calarit-o :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bascula dubla au pus-o doar ca este mai rezistenta (la Enduro) si mai ieftina (la 950). Asta nu inseamna ca mobra merge altfel. :)

 

un anotimp perfect de test drive :)

 

Am spus DIN decembrie. Nu in decembrie. Da un telefon la dealer ati dat sa vedeti ce e pe acolo? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) mi se par dimensiuni pentru strada nu pentru enduro. De exemplu Tiger 800 XRT are saua la 810 mm, 180 mm /170 mm cursa fata/spate

 

Stai liniștit, nici MTS 950 și nici Tiger-ul nu vor vedea enduro la viața lor. Asfalt prost, gropi, un forestier și macadam soft, cam atât.

 

Tot in gama "adventure" mid-level ca si cilindree (concurand cu Multistrada 950 sau Tiger 800 XR/XC), un model mult asteptat este KTM-ul Adventure 790. Cel mai probabil va avea doua versiuni, la fel ca si fratii mai mari din gama KTM, adica una cu jante aliaj si 19" pe fata (rival pt Multi 950 si Tiger XR), si un "R" cu jante spitate si 21" fata (rival pt Tiger XC, BMW F800GS).

 

Adevărat. Au prezentat deja motorul pe prototipul de Duke. Este un paralle-twin, primul astfel de motor pentru KTM.

 

KTM-790-DUKE-PROTOTYPE_01.jpg

 

Yamaha cica va lansa si ea o versiune Tenere cu motorul de MT-07. Aceea se va bate cu modele ceva mai off-road, pana una alta, din gama Yamaha, Tracer-ul de 900 e cumva concurentul direct al Multistradei 950.

 

Just. La fel ca și-n cazul KTM-ului, producătorii și-au dat seama că motocicletele astea fac și ceva touring și că explozia unui mono este utilă/fun doar pe offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu MTS-ul e ca dupa ce te urci pe ea iti dai seama ce poate. Si poate multe, pilotul sa stie ce sa faca cu ea. De altfel in lista de accesorii exista si roti cu spite si pachetul enduro (scut, protectii, etc) tocmai pentru acei (putini) ce vor reusi sa o folosesca la adevarata capocitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am mers cu ea acum vreo 2 luni. Concluzia scurta e ca m-a impresionat fata de ce ofera Japan, dar am sfarsit prin a lua KTM-1290 S.

Povestea lunga e ca:
Motoreta merita banii. M-am dat cu Tracer900 care costa 10K iar MTS950 asta care costa 13K nu e de 1,3ori mai motoreta, ci de vreo 1,6ori.
Ciclistica si faptul ca dupa ce pornesti de pe loc motoreta pare de 2 ori mai usoara decat e de fapt, o claseaza in topul listei mele direct.

Chit ca scrie 950 si nu 1200, trage ca un monstru. Modul in care inainteaza datorita motorului face sa n-ai nevoie de 1200 decat daca tii neapart sa arati ca stai langa miarele sport cand ating top speed. Dar asta ar fi o prostie.
Finisajele sunt exceptionale si atentia la detalii te face sa vezi faptul ca pentru baietii astia de la Ducati, motoarele inseamna si altceva decat `hai sa prindem un motor de un cadru, si sa facem niste suspensii mai inalte, ca oricum 95% din timp nu paraseste asfaltul, prin urmare ne iese un fel naked mai inalt cu care sa se duca omul zilnic la serviciu`. MTS950 imi pare ca nu a fost gandita asa. Are ce-i trebuie incat sa nu para ca e o motoreta facuta din bucati ramase prin fabrica de la vitezane si nakeduri, doar ca sa aiba cu ce sa umple nisa. N-am fost posesor de Ducati dar `caracterul` e prezent, fata de alte motorete. Eu as lasa Vstrom, Versys 1000, Tracer si as cumpara MTS950.

Suspensiile mi s-au parut suficient de bune pentru cine nu stoarce untul din ele. Daca treci de o anumita limita, motoreta iti aminteste ca mai exista un model mai mare pe la vreo 20K E care are suspensiile alea de top. Daca vrei si track days, iei 1200, daca vrei Cheia, 950-ul e ce trebuie.
Erau 13 grade cand am mers cu ea, nu mai incalecasem de vreo 3 luni, si avea doar 35km pe bord deci nu am tras foarte tare. Si nici off-road n-am avut unde, dar garantat poate sa mearga unde merge orice V-strom. Doar ca nu te lasa sufletul s-o bagi prin namoale.
Ideea e ca la cum arata(ca tot e la moda expresia asta acum cu `calitatea materialelor`) si cum se simte cand merge, face sa para ca japonezele din clasa ei au ramas un pic in urma undeva pe la 2012. Stiu ca motorul de 937 nu e 2017 si nici look-ul, dar fata de japoneze pare mult mai noua.

Pentru dus la serviciu + weekend travel bike care te duce si pe drum pietruit pana la muzeul sau manastirea X, MTS950 e perfecta. Daca nu era KTM-ul, cel mai probabil o luam pe asta. Mi s-a parut clar peste japoneze.
Am mai gasit un video in care ii transmiteam live intamplarea unui prieten:
https://www.youtube.com/watch?v=1Z_fw41v8K4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos review :10:

 

Chiar ma uitam la un comparativ de la moto.it intre KTM 1090 si MTS 950 si acolo mentionau despre finisajul exceptional al Ducati-ului. Ca tot vorbim despre cele doua (la buget de 13k), ce ai baga pe forestiere: un MTS 950 sau un 1090 Adventure (varianta "non-R", cu 19" pe fata) ?


» Post actualizat in 16 Apr 2017 15:05

.. ce ai baga pe forestiere: un MTS 950 sau un 1090 Adventure (varianta "non-R", cu 19" pe fata) ?

 

My bad...retrag intrebarea...abia acu am vazut unde-s semnalizarile la MTS :))) Deci ramane pt naveta + Cheia in weekend :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...