mircea.cazachevici Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Reformulare: orice enduro-touring sau dual sport peste 170kg e bun. Ca, daca trece tirul pe langa tine pe sosea, nu te sufla in decor, deci e confortabil la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Nici eu cu vaca de 225 kile nu ma simt prea zen cand sufla tare vantul sau trece tir-ul ca racheta. Imi inchipui cum e cu una usurica... Pe un dual se va simti faaaain de tot pasagerul, sunt convins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Aprilie 20, 2017 Autor Share Postat Aprilie 20, 2017 Simplu si la obiect: ia-ti enduro-touring, nu dual sport. ... Iar pe un dual sport arati asa: DSCN2039.JPG Unde mai incape si pasagerul si bagaje? O poza cat o mie de cuvinte Clar ca nu merg pe dual sport. Dar si mai bun decat o poza ar fi un motor pe bune de incercat. Deci o sa iau anunturile locale la rand si o sa enervez toti vanzatorii pana aflu in care imi sade mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Salutare! Tocmai ce am luat A'ul si imi caut motor. As aprecia daca mi-ati putea da ceva sugestii despre modele / ani la un buget de ~2500e ....... Acum aproape un an eram si eu in situatia ta, cam acelasi buget si aspiratii de trasee. La sfaturile unor colegi de serviciu motociclisti am adaugat in ecuatie ABS si injectie. Si asa am ajuns la un buget de 2900 si un F650GS din 2005. Din pacate a trebuit sa mai bag ~500 eur pentru revizii, pompa de apa, anvelopa spate, jambe si jug..... Moto este una buna la toate dar nu exceleaza la nimic, un fel de Logan; pentru mine este deocamdata de ajuns. Consumul este "de scuter" iar abs-ul m-a salvat cel putin o data de tranta. Pentru inaltimea ta eu ti-as recomanda varianta Dakar. Eu am 1,76 si am ridicat saua la maxim ca sa pot sta cu genunchii lejer la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cabalero Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 (editat) Si eu ma gandesc sa trec de pe chopper pe dual sport, intra si 650 gs la dual nu? cred.. Si am vazut multi care fac ture lungi cu el. E drept, fara pasager, dar cu pasager e mai nasol pe orice mobra, exceptie cele de touring. Pasagerul nu are cum sa stea la fel de bine/comod ca soferul. Decat pe F1200GS si altele din clasa aia (de pret). Eu sunt mic, sub 1,70 si oricat de mult mi-as dori orice alta moto in afara de bmw...nu pot, nu exista altele cu sa atat de joasa. Dar colegul nostru la inaltimea lui ar putea lua un F800GS. Desi nu cred ca se incadreaza in buget. La banii aia orice ar lua va fi vai de capu ei si va baga multi bani in reparatii. Am un prieten putin mai inalt ca mine, dar sub 1,85 si se descurca pe transalp. Daca as fi mai inalt as lua transalp Editat Mai 1, 2017 de cabalero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Mai 1, 2017 Autor Share Postat Mai 1, 2017 (editat) Din ce am citit F650GS Dakar e enduro / touring-enduro. 'Dual' mi se pare ca inseamna ceva mai multa potenta offroad decat enduro. Am urcat pe un Yamaha XT 600 / 2001 si pe un BMW F650GS-Dakar/ 2001. XT'ul pare bicicleta cu motor pe langa Dakar. Mi se pare ca mi-e prea mica XT'ul. Pe Dakar m-am simtit numa' bine Cred ca intre Transalp, VStrom, Y-XT600 si Dakar, raman la ultimul. Varianta fara ABS s-ar incadra in bugetul meu. Dar cred ca mai pun un ban si iau cu ABS. Am vazut ca Dakarul are buton de on/off pt ABS... F800GS e putin mai greu in specs decat Dakarul (207 vs 196 cu plinul facut). Doar XT'ulbate Dakarul la greutate. Dar ala e deja alta mancare de peste Editat Mai 1, 2017 de titi.dudu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 E greu pt un incepator sa mergi pe langa strada cu pasager, iti trebuie ani buni de mers si pe strada si pe off ca sa poti lua un pasager pe poteci prin padure si sa nu-l pui sa se dea jos din minut in minut sau mai rau sa il tavalesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 E greu pt un incepator sa mergi pe langa strada cu pasager, iti trebuie ani buni de mers si pe strada si pe off ca sa poti lua un pasager pe poteci prin padure si sa nu-l pui sa se dea jos din minut in minut sau mai rau sa il tavalesti Io am facut Tabla Butii cu pasager in al doilea an de KLE. Si l-am dat jos o singura data, la o zona cu pietris mai adanc. Nu e usor, intra-devar, dar mie mi-a placut. Mai ales cand am fost a doua oara solo si mi s-a parut floare la ureche. Pe de alta parte, am o prietena care a facut, in primul ei sezon, cu un CB500, Penteleul. A pus-o jos o data intr-o bucata cu nisip, dar n-a capatat decat cateva zgarieturi pe carene (model S). In concluzie, daca nu ti-e frica sa dai trotineta un pic pe jos, te bagi. Doar ca tre' s-o iei usor la inceput, pe masura experientei, sa nu te dai viteaz pana nu afli exact care-i treaba cu macadamul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Daca mai cauti putin trece anul . Pune ochii pe una si du-te si ia-o . Tu intr-o luna nici macar nu te-ai hotarat la un model ... nu vreau sa ma gandesc cat stai pana cumperi una . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Mai 19, 2017 Autor Share Postat Mai 19, 2017 Aprilia are si model mai offroad? Pegaso Trail are roata fata de 19. Ca si greutate e ok, 161kg fara lichide. Ai mers cu ea pe dealuri / paduri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 (editat) Mi am luat de curand honda fmx 650 pt plimbari. Am mers cu ea cam peste tot, oras, dn, dj, camp, deal, padure. Asa cum e, roti supermoto pe 17 care te cam scutura pe camp. Putere are prea multa am impresia, pozitia in sa e buna, putin cam tare. Consuma 4% la mers de 100-120 km/h. E cam cel mai fain motor de oras si plimbari sau alergat din stanga in dreapta. Pe camp nu o voi prea baga. Nu stiu cat timp o sa o tin, dar e belea. Nu degeaba scrie pe ea "funmoto" ) Editat Mai 24, 2017 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Am mers cu Strada peste 3 ani si 30k km,Trail nu am avut ocazia sa cumpar cand mi-am luat Strada.Sincer mi-ar fi placut. Dar crede-ma ca daca am facut cu Strada macadam cu succes,la nivelul meu,atunci cu Trail-ul mergi calumea pe macadam(inainte am avut Aprilia Pegaso GA 1994 cu roata fata 19 si 17 pe fata,a carei ciclistica e identica cu a Trail-ului). Caucioacele din poza 1, 2 si 3 de pe apriliana portocalie sint cumva Heidenau K73? ce impresie ti-au lasat la utilizare mixta (asfalt 90%+10% forestier, sa zic, nu mai dur). crezi ca ar merge pe un big-adventure, gen Caponord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Gilerele, ca e 3; RC600 e pe cale sa ia macadamul sub roate dupa schimbul de garnituri motor, Dakota 350 a intepenit intr-un stadiu aproape de terminare pentru uzul stradal iar RC600 Cobra o sa intre in procedura de schimbare garnituri motor si "adventurizare". Deci face bine fetele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Iulie 3, 2017 Autor Share Postat Iulie 3, 2017 Ca sa pun si un happy-end la discutia initiala, iaca cu ce m-am ales: Un BMW F650GS Dakar. 2004 - 41 mii km - 3kE luat personal din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.