Costin2be Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Va salut, am o Honda Shadow Spirit vt 750 2008, recent i-am schimbat anvelopele cu unele noi. Astazi am mers cu ea la un drum mai lung si am observat ca vibratiile care apareau inainte cand solicitam motorul mai tare gen la viteze de 150-160 de km pe ora, acum le simt la 110-120 de km pe ora.Cand spun vibratii nu ma refer ca tremura furca, vibreaza motorul cu totul. Pur si simplu vibreaza motocicleta deranjant de puternic la viteza de croaziera 120 de km pe ora, aveti ideea daca poate sa aibe legatura acest fapt cu schimbul de anvelope, recent i-am schimbat anvelopele si am facut schimbul de consumabile, ahh si am avut eu un mica dilema cand am vazut ca mecanicul moto nu a pus uleiul cu vascozitatea recomdata in manualul tehnic al motocicletei dar am mers pe mana lui sa zic asa, Dupa schimbul de ulei am mers 500 de km fara sa simt aceste vibratii, sincer sa fiu si dupa schimbul de anvelope am mers cu viteza de peste 110km/h si nu am simtit vibratiile astea dar am facut doar un drum acum la un al doilea drum mai lungut am inceput sa le simt. Aveti ideea ce ar putea determina aparitia acestor vibratii. Astept parerea voastra, multan si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Anvelopele sunt bine echilibrate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Aprilie 30, 2017 Autor Share Postat Aprilie 30, 2017 Eu m-am uitat cand au schimbat anvelopele cei drept doar la prima anvelopa am vazut ca ii indica pe aparat 00 00 presupun ca la ambele anvelope au facut acelasi lucru, nu stiu cat de profesio isti sunt baietii de la Hobby Moto din Ct dar presupun ca sa schimbe doua anvelope se pricep sau cel putin asa sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 verifica daca axele rotilor sunt stranse. vascozitatea uleiul nu are legatura cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Aprilie 30, 2017 Autor Share Postat Aprilie 30, 2017 Presiunea le.am cerut sa o faca exact pe cea indicata pe moto, presiunea indicata fara pasager ca asa obisnuiesc sa merg in 90% din cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Aprilie 30, 2017 Autor Share Postat Aprilie 30, 2017 Maine am sa merg la ei si am sa le cer sa verifice acest aspect, nu am sculele necesare sa verific personal asta si evit sa umblu eu la ea. Multumesc » Post actualizat in 30 Apr 2017 21:03 Intrebare stupida ce-i drept...dar patit la masina cu fenomene asemanatoare si tot dupa umblat la anvelope....rotile sunt stranse cum trebuie ? » Post actualizat in 30 Apr 2017 21:04 Care a fost problema la masina, nu erau prezoanele stranse bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 unde simti vibratiile de care vorbesti? ai motorul de mult? poate la inceput nu le simteai pt ca nu erai obisnuit cu motoru si acum ca mergi mai relaxat ti se par mai puternice.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Aprilie 30, 2017 Autor Share Postat Aprilie 30, 2017 Salut, il am de 2 ani, am.mers vreo 5000 de km cu el, si clar simt o diferenta acuma, vibratiile le simt in şa si in furca, vibreaza de ca si cum as solita motorul la maxim, inainte simteam aceste vibratii doar atunci cand ii dadeam la maxim ( 150 160 de km cu pasager).Sigur nu este o chestie de proasta perceptie a mea pentru ca am acelasi pasager pe moto in toate cazurile si astazi in drum spre Vama Veche si ea a sesizat acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Cuplaj elastic roata spate uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 nope. ala nu face decat smecherii pe gaz / lasat gaz / max schimbare trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Chiar daca s noi, cauciucurile pot fi turnate prost, au diferența de greutate, greu compensabila cu greutati. Eu, am o greutate de 70 de grame pe roata fata, cauciucul e un Mitas. Discutand la fata locului cu meseriasul, mi a zis clar, o sa am vibratie la o viteza oarecare și ca daca greutatile ajung sa depaseasca suta de grame, cauciucul e compromis. Zis si facut, am vibratie la 40 la ora, daca depasesc, e ok. Dupa ce zici tu acolo...ai vibratie pe spate si probabil roata nu e stransa cum trebuie in ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 N-are legatura cu vibratiile, dar zici ca presiunea a fost facuta pt mers fara pasager si apoi ca la drum pasagerul a simtit vibratiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Pentru inceput o aduci la 130-140 km/h, tragi de ambreiaj ca s-o lasi sa "curga", daca vibratiile se opresc e clar ca nu au legatura cu rotile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2017 Admin Share Postat Mai 1, 2017 Anvelope echilibrate necorespunzator,mai ales ca fenomenul ti-a aparut dupa schimbarea lor. Nu echilibrarea este de vina, eu nu mi-am echilibrat niciodata roata pe spate (fiind bmw nu gasesc la vulcanizari un con potrivit pentru a fixa roata in aparat..), de multe ori nici cea de pe fata, si motorul mergea ceas. Echilibrarea este valabila la mobrele sport, pe care le folosesti in regim mare de viteza, in competitii, pe strada nu este nicio diferenta daca mergi cu gume echilibrate sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Sa nu fie ceva din motor. Cum ti se pare ca trage? Cati cilindri are, ma gandesc ca poate nu iti lucreaza vreun cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 1, 2017 Autor Share Postat Mai 1, 2017 Salut, de tras trage lafel de bine ,motor 2 cilindrii in V, 745 cmc, racit cu lichid » Post actualizat in 01 May 2017 15:12 Am aruncat o privire la roata spate pe o latura are 6 greutati de 5 grame si pe cealalta parte 5 greutati de plunb de 5 grame » Post actualizat in 01 May 2017 15:33 Pentru inceput o aduci la 130-140 km/h, tragi de ambreiaj ca s-o lasi sa "curga", daca vibratiile se opresc e clar ca nu au legatura cu rotile » Post actualizat in 01 May 2017 15:34 Buna ideea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2017 Admin Share Postat Mai 1, 2017 Ce ai tu nu este de la cauciuc neechilibrat. Ar mai fi varianta, cum spunea cineva mai sus, sa fie un cauciuc cu o eroare de turnare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 ti-au schimbat gumele si ai acum cuplu mai mare si cai mai multi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 S-a mai auzit de motoare care pierd suruburi pe drum. Poate sa fie un simplu surub slabit ,in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Vibratiile se amplifica cand accelerezi/turezi motorul sau cand creste viteza de deplasare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 1, 2017 Autor Share Postat Mai 1, 2017 Vibratiile se amplifica cand accelerezi/turezi motorul sau cand creste viteza de deplasare? » Post actualizat in 01 May 2017 18:07 Vibreaza si cand il accelerez pe loc dar cred ca asta este normal, vibreaza la accelerarea in gol asa cum vibreaza orice moto de genul Chopeer-cruiser, abia poimaine o sa am timp sa merg cu moto si am sa incerc sa o duc la 120 -140 su dupa sa tin ambreiajul si sa o las la mers in gol si sa vad daca vibratia este din rulare sau din motor. Cred ca ideea data de colegul de pe forum este perfecta, si ii multumesc mult pentru ea. Am sa va impartasesc rezultatul. O seara faina si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Greutatile alea sunt puse acum sau au ramas pe janta de la vechea anvelopa? In a 2 varianta e posibil sa ai un dzechilibru baban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin2be Postat Mai 1, 2017 Autor Share Postat Mai 1, 2017 Greutatile alea sunt puse acum sau au ramas pe janta de la vechea anvelopa? In a 2 varianta e posibil sa ai un dzechilibru baban. » Post actualizat in 01 May 2017 21:02 Eu cred ca sunt greutatile puse la ultima echilibrare, plm te duci motorul la vilcanizare moto si astepti ca aia sa isi faca treaba, mama masii cu "mecanici" astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Pai, ce ai cautat la ei? Du-te la MyMoto data viitoare. Ca sa mai reduci din ghinioane. De Hobby s-au auzit multe si nu toate de bine. Acum ata ete, dar sa stii ca mai sunt optiuni pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carpaciul Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 (editat) Am schimbat cauciucul pe fata si am fost sa echilibrez roata. 10g pe o parte si 25g pe cealalta parte.Multi au ras de mine ca nu trebuia. Am facut semn cu markerul pe janta si i am dat jos,la 40 -50h cum am luat mainile de pe ghidon era sa cad. La 130 nu se simtea nimic. Dublu adeziv pe plumbi si montat la loc,in mers nici un pic de vibrare. Cine zice ca nu se echilibreaza roata ii pun la dispozitie mobra cu plumbi si fara sa se convinga de ce trebuie sa fie echilibrata roata. Editat Mai 1, 2017 de carpaciul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.