Sari la conținut

Vibreaza motocicleta la viteza de 10 120 km/h l.


Postări Recomandate

1) presiunea o verifici inainte de fiecare plimbare. Rotile moto fiind mult mai mici resimt mult mai usor pierderi de aer si ajung la presiuni necorespunzatoare.

2) rulmentii rotilor - i-a berificat careva? mai sunt in firea lor?

3) furca lucreaza ok? culiseaza lejere? daca nu - o guma cu alta elasticitate iti va transmite altfel denivelarile de pe drum si o sa le simti.

4) rulmentii de la jug - mai sunt in firea lor? ai joc pe acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ar mai fi un aspect , doua . Verifica daca sunt aliniate rotile , daca cea din spate trage intr-o parte , fata incearca sa remedieze , si de aici vibratia . Al doilea aspect , care m-i sa intamplat si mie , verifica sau strange piulita jugului , s-ar putea sa ai un f mic joc , intre rulmentii jugului , ce nu se observa la simpla verificare manuala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vibratiile in mers pot avea doua surse distincte:

1. Trenul de rulare, adica furca, rotile si tot ce tine de ele

2. Motorul si transmisia

 

Ar fi de ajutor de stiut daca ai transmisie pe lant sau pe cardan, asa macar eliminam o necunoscuta.

Iti propun sa le iei pe rand.

 

1.

- Inspecteaza vizual furca si vezi daca se comprina si revine normal, verifica daca ai joc in jug

- Inspecteaza vizual fiecare roata si trage cu mainile de ele sa vezi daca au joc, posibil sa nu fi strans suruburile asa cum trebuie sau sa ai probleme cu rulmentii desi putin probabil

- Trebuie verificat daca au fost echilibrate rotile. Unele anvelope au defecte de turnare dar care de obicei se compenseaza la echilibrare cu plumbi...aici nu luam in consideratie anvelopele patrate.

Iti recomand sa mergi la un alt service decat la cel care ai momtat anvelopa astfel obtii o a doua parere

 

2.

- asa cum a spus anterior un coleg iesi cu ea la un drum drept si du-o la o viteza mai mare decat cea la care iti apar vibratiile dupa care stragi ambreiajul, daca treci de acel prag fara sa mai ai vibratii atunci problema este in transmisie sau motor si trebuie sa mergi la un "doctor"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inclusiv axul rotilor poate fi strambat la montaj sau din cauza socurilor mai puternice si se manifesta doar la viteze mai maricele depinzand de cat de serios sunt afectate, la mana greu iti dai seama. Sunt patit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cardan inseamna ca nu au umblat cand au schimbat guma . Verifica sa fie bine asezate gumele pe jante ( caz fericit ) . Verifica sa nu ai jocuri in roti ( caz mai putin fericit ) . Demonteaza si vezi daca au pus tot inapoi la componentele din butucul rotii ( caz nefericit ) . Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu motocicleta astazi, problema nu pare sa fie din cauza anvelopelor sau a montajului lor,la 140 de km/h cu ambreiajul apasat ruleaza ok si evident cu ambreiajul apasat au disparut si vibratiile, am accelerato acuma fara sa fie bagata in viteza si pe la jumatatea maximului de acceleratie vibreaza tare. Motorul trage ok si nu aud sunete ciudate la el, chiar sunt in dilema totala, la salariu o duc la doctor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este cu bataie lunga dar.....verifica sa nu fi sarit vre-un surub sau tampon care prinde motorul de cadru.

. . . sa nu fie vreun rulment pe duca la ax .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Incearca si o resincronizare carburatie/alimentare.

» Post actualizat in 04 May 2017 13:04

Este pe injectie ce sincronizare carburatie/alimentare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 04 May 2017 13:04

Este pe injectie ce sincronizare carburatie/alimentare

Eu stiu ca sincronizarea se face in orice situatie cand ai mai mult de un cilindru, indiferent de sistem (carburatie sau injectie).

 

Scopul este egalizarea volumul aspirat in clindrii, pe cand sistemul de injectie/carburatie, doar realizeaza amestecul ideal in diferite regimuri de turatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca sincronizarea se face in orice situatie cand ai mai mult de un cilindru, indiferent de sistem (carburatie sau injectie).

 

Scopul este egalizarea volumul aspirat in clindrii, pe cand sistemul de injectie/carburatie, doar realizeaza amestecul ideal in diferite regimuri de turatie.

» Post actualizat in 04 May 2017 13:45

Multumesc ptr informatie..nu stiam asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice varianta de alimentare ar fi , in camera de ardere ajunge aceeasi compozitie : combustibil si aer . Pot aparea defectiuni si in alimentarile pe injectie . Clapetele care regleaza volumul de aer , senzori , etc . O verificare de rutina , nu strica . Este adevarat , in ziua de azi ai nevoie de o mufa si un laptop si nu de o amarata lita si o surubelnita :peace:

Editat de Arthur E
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la mecanic, totul pare ok si vibratia este clar ca exista dar nu se gaseste inca cauza, bujii par ok, compresie este, ambreajul este ok, vibreaza pe sfarsit la fiecare treapta de viteza dar fara sa piarda putere. Am constatat ca schimbul facut la HobbyMoto a fost o bataie de joc, motorul meu trebuie sa mearga cu 10w50 dar supermenicul HobbyMoto a pus Ipone 20W50 si a cand zic a pus inseamna ca pus asa peste nivel de am gasit uleiul in filtrul de aer ca acolo are iesire surplusul de ulei. O sa fac luni schimbul de ulei si filtru si sper ca motorul sa isi revina, pasul doi urmeaza sa schimb bujiile si dupa sper sa fie ok, va voi anunta cum decurg lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima cifra influenteaza merul la rece / iarna. Uleiul si bujiile nu au nici o treaba. Daca ai vibratii la sfarsit de treapta (defapt la turatii mari :) ) posibil sa ai ceva arbore de balansare prost pus sau similar. nu stiu motorul tau ca sa pot sa ma pronunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sa umblat niciodata in motor, moturul vine prins direct pe cadru si are doar un balasier, intrucat nu a fost cazut si nu a suferit nici-un soc nu vad cum putea fi afectat balasierul mecanic, nu am zis ca schimb uleiul si se rezolva problema, dar pentru ca mecanicul nu poate determina cauza am recurs la ideia de a aduce motorul in parametrii normali de functionare si dasta am sa pun uleiul recomdat de producator, iar bujiile arata foarte bine dar presupun ca sunt cele originale din 2008 si ptr 60 -100 de lei merita a fi schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 20600 de km ... plm... dac eram mecanic sau ma pricepeam o teparam eu ... ce cmama masii sa fac altceva decat zice mecanicul... ce sa ii zic : pune mana si fa motorul bucati! Asta zice ca totul arata bine si nu isi poate explica de unde apare vibratia, a ascultat mototul cu streptoscopul sau cum ii zice si cica merge perfect... in schimb cand il accelerezi pe la jumate din maxim pe loc in gol pleaca motorul de pe cric. Se vede clar ca buna ziua ca nu a fost umblat la motor niciodata si km sunt reali, cei drept nu am gasit o problema asemanatoare pe nici un forum pe nicaieri nici pe afara pe nicaieri...singura problema similara am gasit pe un forum dar era vb de o nesincronizare pe carburatie iar la asta a mea nu e cazul ptr ca este pe injectie. Mecanicul asta immi spune ca daca era pompa de injectie

» Post actualizat in 06 May 2017 15:02

Daca era pompa de injectie aveam si pierderi de putere si nu mergea bine nici la turatii mai mici, o varianta cica ar mai fi un senzor a carui denunire nu am retinuta un senzor care vine pe cablul de acceleratie sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clapetele de acceleratie se deschid cu unghiuri egale pe toata cursa? Zici ca s-a masurat compresia si e ok, eu as verifica si injectoarele (cum pulverizeaza si debitul, asta e mai greu fara un stand/aparat de curatat). O idee iti poate da temperatura evacuarilor si chiuaselor, daca sunt diferente la iesirea din cilindri, in zona bujiilor (un termometru infraroşu ar trebui sa existe cam in orice atelier). Vreo evacuare gatuita?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuarile sunt alea stock si nu sunt gatuite... doar ca au niste gauri in surdine..dar gaurile in surdina sunt de acum 2 ani

» Post actualizat in 06 May 2017 15:33

Restul o sa ii spun mecanicului sa se uite si sa aiba in vedere...multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HobbyMoto a fost o bataie de joc, motorul meu trebuie sa mearga cu 10w50 dar supermenicul HobbyMoto a pus Ipone 20W50 si a cand zic a pus inseamna ca pus asa peste nivel de am gasit uleiul in filtrul de aer ca acolo are iesire surplusul de ulei

 

Ti s-a mai spus, uleiul nu are treaba cu vibratia motorului.

 

 

daca ti-a pus atat de mult ulei de a intrat in airbox si filtru de aer de acolo e problema. daca ai filtru de hartie ma mir ca-ti merge .

 

acum trebuie sa cureti airboxul ,sa cureti bujiile si sa pui uleiul la nivel si sa schimbi filtrul de aer daca e imbaxit cu ulei (K&n se poate curata)

 

20w50 e cam gros la rece dar merge vara la motorul tau , adica nu-ti fa probleme pentru atata lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...