cristi cbr Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Salut. Nu gasesc far yamaha r1 2003 la noi in tara in schimb am gasit pe ebay uk si la pret bun. O sa am probleme mari cu vizibilitatea noaptea ? Exista vreo sansa sa l reglez cumva incat sa nu orbeasca si sa am si lumina distribuita acceptabil pe sosea? O parere va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Se regleaza conform manualului de reparatii/service manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Se regleaza conform manualului de reparatii/service manual. Adânc! De faptul că snopul este asimetric,pentru circulație pe stânga, nici pâs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Trebuie verificat pe un catalog de piese daca sunt diferite codurile pentru UK si Europa. Sau poate stii cum lumina al tau. Daca fasciculul e asimetric nu ai cum sa reglezi un far pt trafic pe stanga sa nu orbeasca, dar exista faruri moto cu fascicul simetric care merg indiferent de partea pe care se circula. FZ6 Fazer de ex are fasciculul simetric, nu stiu insa daca pt UK nu or fi inversate faza scurta (care e in partea dreapta a farului european) cu cea lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Reflectorul din far este invers celui folosit penru restul Europei, asta daca nu cumva farul vandut este pentru modelul comercializat in restul Europei si nu UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) Teoretic o sa il poti cumprara si merge fara probleme. Cei de la RAR/ITP nu or sa se prinda niciodata ca a fost de Anglia! Aparent exista nustiuce test care se poate face la RAR ca sa iti arate cum ca farul nu e conform pentru circulatia pe banda dreapta - e nustiuce test cu hartia. Dar asta fac baietii mai mult pentru mobrele aduse din UK ca sa mai ciuguleasca ceva sau sa te puna pe drumuri sa schimbi farul. Si da, eu am avut pe FZS600Fazer farul cumparat din UK. Si intr-adevar, noaptea primeam flasuri intr-o veselie de pe contrasens. Ceea ce e bine ca esti observat Confirm ca pentru modelul meu oglinda era un pic altfel si batea mai mult pe contrasens. Nu am simtit nevoie de mai multa lumina pe marginea drumului, deci a fost ok, chiar si asa, invers. Editat Mai 17, 2017 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Dacă este asimetric înseamnă că becul este rotit 15 grade. The traditional European method of achieving low and high beam from a single bulb involves two filaments along the axis of the reflector. The high beam filament is on the focal point, while the low beam filament is approximately 1 cm forward of the focal point and 3 mm above the axis. Below the low beam filament is a cup-shaped shield (called a "Graves Shield") spanning an arc of 165°. When the low beam filament is illuminated, this shield casts a shadow on the corresponding lower area of the reflector, blocking downward light rays that would otherwise strike the reflector and be cast above the horizon. The bulb is rotated (or "clocked") within the headlamp to position the Graves Shield so as to allow light to strike a 15° wedge of the lower half of the reflector. This is used to create the upsweep or upstep characteristic of ECE low beam light distributions. The bulb's rotative position within the reflector depends on the type of beam pattern to be produced and the traffic directionality of the market for which the headlamp is intended. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Farurile din UK se vind si direct din China, HK. Daca firma producatoare este taiwaneza, calitatea e spre OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 17, 2017 Autor Share Postat Mai 17, 2017 penetru: inteleg eu ceva engleza dar ma depaseste textul ala. daca esti amabil tradu l in cateva cuvinte. metal h: aveai destula lumina pe "sanţ" ? farul dublu la yamaha in general are reglaj si stanga/dreapta sau numai sus/jos? intreb pt ca cbr ul f3 avea ambele variante. jagi farul e oem. englezul a facut o de pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Da man, se vedea ok, nu erau probleme. Diferentele sunt insesizabile la nivel de pilot. Doar conducatorii de pe celalalt sens te vor injura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 ...Doar conducatorii de pe celalalt sens te vor injura Asta-i ca in bancul ala... ce face diferenta daca iti place sau nu felatia? "Capatul" la care te afli! Ontopic: Cauta far potrivit rulajului pe dreapta! Fie si doar pentru linistea proprie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Metoda tradițională europeană de a obține fascicule mici și înalte de la un singur bec implică două filamente de-a lungul axei reflectorului. Filamentul cu fascicul lung se află pe punctul focal, în timp ce filamentul cu fascicul luminos este la aproximativ 1 cm în fața punctului focal și la 3 mm deasupra axei. Sub filamentul cu fascicul mic este un scut în formă de cupă (denumit "Graves Shield"), care se întinde pe un arc de 165 °. Atunci când filamentul fasciculului luminos este iluminat, acest scut aruncă o umbră pe zona inferioară corespunzătoare a reflectorului, blocând razele de lumină descendente care altfel ar lovi reflectorul și ar fi aruncate peste orizont. Becul este rotit (sau "tactat") în interiorul farului pentru a poziționa Shield Graves astfel încât să permită luminii să lovească o pană de 15 ° a jumătății inferioare a reflectorului. Acest lucru este folosit pentru a crea caracteristica upsweep sau upstep a distribuțiilor luminoase ale fasciculului luminos ECE. Poziția rotativă a becului în cadrul reflectorului depinde de tipul de tip de fascicul care urmează să fie produs și de direcția de circulație a pieței pentru care este destinat farul. https://en.wikipedia.org/wiki/Headlamp Trebuie văzut dacă aruncă lumina mai departe "pe şanţ" sau e simetrică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 17, 2017 Autor Share Postat Mai 17, 2017 ma indoiesc de faptul ca au facut japonezii mobre pt astia cu farul "pe invers" macar trebuiau sa le puna si acceleratia pe stanga urmeaza sa ma interesez daca lumina farurilor e simetrica..daca voi gasi pe undeva..nu stiam de treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Exista stickere speciale care se lipesc pe far, pentru "a le face europene" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 daca e fars Sh si din UK ai mari sanse sa fie un far facut pentru continent. Acolo nu au voie sa circule daca nu schimba farul Daca au importat mobra si au facut modificarea - cel original iese pe ebay trebuie intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 daca e fars Sh si din UK ai mari sanse sa fie un far facut pentru continent. Acolo nu au voie sa circule daca nu schimba farul Daca au importat mobra si au facut modificarea - cel original iese pe ebay trebuie intrebat. Discutabil, doar ce am facut MOT (ITP) in vederea inmatricularii in UK si mi-au pus doar un sticker pe farul cu faza scurta. Am intrebat daca asta e o solutie temporara si mi-au spus ca e la latitudinea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) ...deci! La faruri cu bec H4 și dispersor cu prisme o mai „reglezi“ din bec. Dar dacă becul e de tip monofilament... Editat Mai 17, 2017 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 17, 2017 Autor Share Postat Mai 17, 2017 Reglezi stanga-dreapta daca farul e prevazut cu asa ceva. Tot n am reusit sa aflu daca lumina farurilor duble e distribuita simetric la modelul asta de motoreta. Are cineva idee unde trebuie sa caut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Reglezi stanga-dreapta daca farul e prevazut cu asa ceva. Pai nu te ajuta cu nimic. Tot rotirea becului poate ajuta. La a mea faza scurta era simetrica, am aranjat-o eu sa bata dreapta sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Nu mai ai far deloc? Proiectezi lumina pe un perete si vezi forma petei, ce atata tura-vura. Sau intri pe hondapartshouse si vezi codurile de piesa pt faruri, pe google sa gasesti poze cu lumina proiectata pe pereti etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 17, 2017 Autor Share Postat Mai 17, 2017 Pai nu am far deloc si nici n am avut deci nu stiu ce reglaje are si cum distribuie lumina . l am cumparat deja acum astept sa vad la fata locului ce si cum Multumesc tuturor de raspunsuri si grija la drum ✌ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Ma scuzati, am incurcat borcanele cand am zis de hondapartshouse, trebuia yamahapartshouse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.