Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Hai salutare !

Am cam lipsit in ultima vreme, nu de alta dar a trebuit sa ma ocup de alte vehicule, plus o gramada de bani bagati in scule foto (Nikon D80 plus obiective si alte alea).

 

Motorus....sint emotionat de aprecieri ;) (pe bune).

 

Despre handguards....eu am si la ST, si am avut si la XT (3TB din 1990) acelasi model (cod 10019647 la Louis). E vorba de un model de plastic, universal (standardul la ghidon este 22mm diametru). Prinderea in capul ghidonului este pentru 2 tipuri de interioare, si practic este imposibil sa nu se potriveasca (cu exceptia ghidoanelor de aluminiu cu diametru variabil - KTM).

 

Singura problema este ca nu prea le plac manetele...dar eu tai manetele de frina si ambreiaj de cind ma stiu (cam la 1,5 cm de bila din capat), asa ca nu m-a afectat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema la Acerbis (si la multe altele) e cu prinderea pe ghidon efectiv, fiindca daca trebuie trecute dupa bara de intarire a ghidonului (asta nu mai tin minte) care e fixa la ghidonul stock atunci nu se pot monta. Cat despre diametru , nu e nici o treaba, exteriorul e 22 la toate mai putin cele speciale de cross care pot si mai groase (nu e cazul) iar cel interior la otel 18 cred si la aluminiu 14. Nu trebuie decat sa specifici daca e ghidon de otel sau aluminiu si primesti ce trebuie.

 

Pe de alta parte, cei de la ufo au sistemul de prindere putin mai tolerant si se pot monta chiar pe orice. Sunt si mai ieftine decat Acerbis. Eu acuma folosesc alea de baza de la acerbis si sunt f ok. Dar am ghidonul schimbat.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie decat sa specifici daca e ghidon de otel sau aluminiu si primesti ce trebuie.

 

 

E din otel ghidonul, de 22cm. Si da, intr-adevar problema a fost ca chitul de montaj venea acolo unde e bara aia orizontala si nu se putea prinde la cele Acerbis.

 

Cu manetele n-ar fi asa mare problema, insa daca tot ati mentionat, nu exista manete mai scurte de cumparat? Sa si arate ok, nu taiate cu bomfaierul.

 

Imi puteti da un link la cele care se potrivesc? M-am uitat si la Louis la id-ul acela, insa as vrea cu insertie metalica, nu de plastic, si cat de solide, ca o sa ma dau pe dealuri destul de mult.

 

 

Multumesc,

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra pe auner.at , downloadezi catalogul si te uiti acolo ca au toate modelele de la ufo si acerbis.

 

treaba cu cele de aluminiu e relatiava, nu stiu daca chiar ai nevoie de ele. Astea de plastic daca sunt de la firma buna tin bine-mersi si daca se rup se rup nu se indoaie aluminiul peste manete de nu mai poti ajunge acasa si alte povesti.

In fine, vezi tu ce iti place si ce iti convine la pret (cele cu insertie se invart pe la 70-90eu)

 

Numai bine!

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 19:24 -------------
intra pe auner.at , downloadezi catalogul si te uiti acolo ca au toate modelele de la ufo si acerbis.

 

treaba cu cele de aluminiu e relatiava, nu stiu daca chiar ai nevoie de ele. Astea de plastic daca sunt de la firma buna tin bine-mersi si daca se rup se rup nu se indoaie aluminiul peste manete de nu mai poti ajunge acasa si alte povesti. Cat despre manete, mie mi-au intrat bine mersi fara sa le tai.

In fine, vezi tu ce iti place si ce iti convine la pret (cele cu insertie se invart pe la 70-90eu)

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as spune ca nu merita alea cu insertie de aluminiu, pentru ca oricum se indoaie in anumite conditii si provoaca si alte pagube. Plasticul rezista surprinzator de bine, si la 20E perechea nu e mare lucru sa-l schimbi. Iar de adaptat se adapteaza sigur pe orice tip de ghidon, cu conditia sa aiba loc manetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cam asa aratam ieri undeva in jur de ora 13.

post-3763-1206860685_thumb.jpg

Plecasem sa ma intalnesc cu 2 prieteni pe undeva pe malul Timisului. In cautarea lor, cum prindeam eu asa gustul vitezei pe drum de tara m-am trezit cu un voblaj de spate care m-a speriat suficient de tare cat sa opresc si sa imi dau seama ca pt mine distractia era "over" avand pana pe spate.

De atunci pana pe la 10 seara atata am invatat din greseli ca deja ma durea capul.

Luindu-le pe rand ar suna cam aÂşa :

 

- Reusisem sa rup valva la o camera heavy-duty (mi se rupea sufletul cand am desfacut cauciucul si am vazut de care era). Toata galeria de suporteri din poza :crack: mi-a dat de inteles sa pun mana si sa imi iau rimlock-ere (macar 1 pe janta) pentru a nu mai forfeca valvele. Din acelasi episod : neaparat camerele, levierele, petecele si lipiciul plus cheile pt demontat roata sa le aveti intotdeauna la purtator. Asta stiam si eu numai ca de data asta m-am grabit si am sperat ca au prietenii mei tot ce trebuie. Nu mi-a trecut insa prin cap ca o sa smulg valva. Tot de aici...pompele alea mici de bicla (spr sa nu se supere pe mine posesorul ei) nu is foarte indicate. Cea mai buna varianta, CRED, ramane compresorul acela de 12 V (desi nu stiu ce vlaga are in el cand vine vorba de presiune care sa arunce cauciucul pe rama jantei).

- Ajuns la garaj (pe platforma) am cugetat indelung la vremurile cand schimbam camerele la Simson, ma gandeam daca oi mai sti/putea au ba si am purces la treaba. M-am felicitat pentru ca am 2 randuri de leviere. O pereche, care au fost foarte bune la desfacut, sunt leviere de 25 cm de la Louis. Cealalta pereche erau leviere KTM care au fost superbe la montat. Le-am luat la recomandarea lui "Fuchsia" si au fost intr-adevar foarte bune. Arata asa:

 

post-3763-1206862604_thumb.jpg post-3763-1206862611_thumb.jpg

 

La demontat erau prea lungi si, sincer, sunt cam nefinisate si rugoase, riscand sa muste din cauciuc. La montare insa nu-mi prea venea sa ma lipsesc de ele datorita formei, ajutandu-ma foarte mult la impins cauciucul in interiorul jantei.

Am dat-o in bara si am injurat fiindca :

- am ciupit camera noua la montat. A doua oara bagam usor mana in interior si indepartam camera de buza jantei, in locul unde urma sa sprijin levierul.

- m-am grabit ca un ... cu lipitul petecului si, pe deasupra, am pus si unul muuult prea mare. Rezultat :huh: - nu s-a lipit. Nu e deloc funny sa mergi a doua oara la peco, sa bagi aer si auzi "fasss"...

- Evitati pe cat posibil sa va apucati de pus camere + cauciuc la nivel de amator de garaj fara a avea la indemana un sapun si ceva apa. Eu nu am avut. Am umflat roata cat am putut si deloc nu a vrut sa se aseze. Cand am exagerat cu presiunea am inceput sa o aud cum fasaie pe la peticul ala. Stiam ca ar fi trebuit sa fac ceva clabuc de sapun si sa il pun in zona de alunecare, dar nu aveam de unde, ca la garaj aveam numai detergent.

In concluzie :ok: - de indata ce termin postul asta fug la o vulcanizare. M-or sunat alti prieteni sa reeditez pataniile de ieri. Plec pe malul Timisului din nou. De data asta o sa am scule la mine. Promit :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-17897-1206887527_thumb.jpgDupa o iarna de hibernare in care totul a fost desfacut bucata cu bucata si pus la loc am satisfactia de a pune din nou pe picioare noua mea achizitie.Inca nu-i botezata(sugestii de nume) si e ultima data in care v-a aparea in starea asta(curata )

Poze mai tarziu se pare Prea mari

http://picasaweb.google.com/dijmarescu/Xt600

Editat de dijmarescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

- Evitati pe cat posibil sa va apucati de pus camere + cauciuc la nivel de amator de garaj fara a avea la indemana un sapun si ceva apa. Eu nu am avut. Am umflat roata cat am putut si deloc nu a vrut sa se aseze. Cand am exagerat cu presiunea am inceput sa o aud cum fasaie pe la peticul ala. Stiam ca ar fi trebuit sa fac ceva clabuc de sapun si sa il pun in zona de alunecare, dar nu aveam de unde, ca la garaj aveam numai detergent.

 

Pot sa confirm ca fara ceva de uns janta cand o montezi poate sa iasa rau. Io mi-am ciupic cauciucu in 2 locuri pt ca nu l-am uns cu nimic si pt ca nu aveam scule adecvate (ceva surubelnita si o ranga). Mi-am comandat insa leviere de 20 cm de la Louis, dar daca va uitat la ID-ul 10004921 tot de acolo, o sa vedeti ca e pasta special pt pus cauciucu sus, iar la 3 EUR eu zic ca se merita, mi-am comandat si din aia.

 

Ah, in cele din urma NU am reusit sa pun inapoi cauciucul, de ciupit camera n-am ciupit-o, insa am fost la vulcanizare si 3 oameni o trebuit sa tinem de el sa-l bagam ... Deci trista treaba, cel putin cu cauciucu asta a meu de 120. In aceeasi zi am pus pe un transalp care avea de 130 si la ala o mers, tot greu, dar o mers.

 

 

Bafta

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa confirm ca fara ceva de uns janta cand o montezi poate sa iasa rau. Io mi-am ciupic cauciucu in 2 locuri pt ca nu l-am uns cu nimic si pt ca nu aveam scule adecvate (ceva surubelnita si o ranga). Mi-am comandat insa leviere de 20 cm de la Louis, dar daca va uitat la ID-ul 10004921 tot de acolo, o sa vedeti ca e pasta special pt pus cauciucu sus, iar la 3 EUR eu zic ca se merita, mi-am comandat si din aia.

 

Ah, in cele din urma NU am reusit sa pun inapoi cauciucul, de ciupit camera n-am ciupit-o, insa am fost la vulcanizare si 3 oameni o trebuit sa tinem de el sa-l bagam ... Deci trista treaba, cel putin cu cauciucu asta a meu de 120. In aceeasi zi am pus pe un transalp care avea de 130 si la ala o mers, tot greu, dar o mers.

Bafta

Adi

Sapun lichid sau de vase.Merge la fix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eee...stati un pic. Ziua mea nu a fost deloc usoara pana la sfarsit. De ce ar fi fost ? Doar mai am multe de invatat.

Am fost cu roata la vulcanizare. Printre putinele deschise era una intr-un cartier de tigani, cu niste clienti la limita a 18 ani, in trening, dar cu Cbr "tunat"... Si, hop si eu pe acolo.

Meseriasul, pe la vreo 20 de ani, cu o mare lipsa de chef, dar a lucrat rezonabil. Ca sa zic asa. Ma bucuram ca a fost ieftin - 40 de mii, fata de 80 (100 cu bacsis) cat ma asteptam.

Mi-am facut bagajele (sculele) si cap compas departe de oras, la camp/deal + padure.

La 20 de km de Timisoara, in timp ce rulam cam cu 70 de km/h un voblaj spate de toata frumusetea si roata iar pe janta. Avantaj la motocicleta si un lucru care ma bucura este ca are o frana de motor nemaipomenita. Cam in orice treapta, daca ii tai gazul, parca ai opri-o.

Am fost prea nervos si prea convins de faptul ca mi s-a forfecat iar valva ca l-am convins pe Glad1ator de pe forum sa vina cu prieteni de-ai lui si o Dacie papuc sa ma ia de acolo.

Surprize, surprize la garaj...

Dau sa scot camera si nu pot fiindca avea ceva aer in ea. Ceva mai mult.

Finalmente, realizez cauza :

In urma operatiilor de la vulcanizare camera a fost prinsa sub cauciuc si cand a scapat de acolo presiunea si asa mica de 1,5 (eu am cerut atat fiindca plecam si pe forestiere + mi s-a parut arhisuficienta) a devenit atat de mica incat nu mai sustinea cauciucul.

 

Deci, in continuare, alte sfaturi (de la mine pentru mine):

 

- pudra de talc data pe camera (asta va trebui sa o cumparati voi; nu veti gasi asa ceva la nici o vulcanizare)

- cereti meseriasilor de acolo sa umfle incet, astfel incat sa fiti siguri ca nu au prins camera sub cauciuc

 

Eu l-am supravegheat cat am putut de mult pe baiatul de acolo, la un moment dat am vazut o tentativa de agatat camera dar m-am linistit cand am observat cauciucul asezat corect. Asa ca...mergeti la meseriasi mai batrani, fiindca de maine si eu voi face la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-1718-1206954972_thumb.jpgpost-1718-1206954914_thumb.jpgastea-s pozele din postul trecut ...cel mai mic posesor de cea mai mica yamaha ...

 

 

 

 

 

 

 

Ca tot am ajuns la pene , ma declar cu experienta reusind sa colectionez caiele (cuie de potcovit caii ) si oarece cuie cu dimensiuni apreciabile .. Personal am mai mosit si la alti prieteni extractii si reintromisiuni de camera + anvelopa ..

 

de principiu problemele care pot apare au fost mentionate aici , ca solutii ale mele la anumite probleme au fost (din ciclul nu incercati asha ceva pe pielea vostra) :

 

in doborgea ( XT ) fac o pana pe spate , cui de vreo 7 cm , cu 4-5 mm grosime ,primul gand oricum schimb camera , deci , fundul sus pe rezervor pana la o vulcanizre .. dupa vreo 10 km mers in regimul asta am hotarat jos roata, anvelopa, camera .. inlocuit camera , etc .

 

problema . cauciucul nu se aseaza ( las ca s-aseaza el ) .. rezolvare . montez roata , si gaz .. logic caucicul ( mai inteligent ca mine) cedeaza

Editat de motorus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Util linkul cu cutiile, am intrat pe horizonsunlimited si am ramas masca la cate chestii gasesti acolo, de toate felurile. Am stat o noapte intraga numa pe site-ul ala si nu m-am saturat.

 

Si apropo de unlimited, aveti cumva idee cum pot afla daca imi e limitat motorul sau nu? Chestia e ca l-am luat din Austria si are o configuratie cel putin ciudata: 500 cmc si 27cai. De tras trage foarte jos si in reprize f scurte (nu am turometru dar banuiesc ca undeva intre 1500-3000). Duce cam 130 km/h (140 a fost maximul in panta cu vant din spate singur fara bagaj) dar f greu. Dupa 100 nu prea mai trage.

 

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Util linkul cu cutiile, am intrat pe horizonsunlimited si am ramas masca la cate chestii gasesti acolo, de toate felurile. Am stat o noapte intraga numa pe site-ul ala si nu m-am saturat.

 

Si apropo de unlimited, aveti cumva idee cum pot afla daca imi e limitat motorul sau nu? Chestia e ca l-am luat din Austria si are o configuratie cel putin ciudata: 500 cmc si 27cai. De tras trage foarte jos si in reprize f scurte (nu am turometru dar banuiesc ca undeva intre 1500-3000). Duce cam 130 km/h (140 a fost maximul in panta cu vant din spate singur fara bagaj) dar f greu. Dupa 100 nu prea mai trage.

 

Mersi anticipat!

 

Cam aceeasi viteza (140-150 km/h) am atins si eu cu XTZ 660 Tenere. Poate se ducea la 160. Nu am mai incercat. Se simtea ca nu-i place la turatii mari si constante. 110-120km/h e OK. Cu depasiri la 130-140 km/h. In carte e data 48 HP. Si, oricum, motoarele monocilindru nu au cuplu foarte mare la turatii mari (pt ca zici ca nu mai trage bine peste 100 km/h). Presupun ca XT-ul tau de 500 e OK. In nici un caz nu are 27 de cai. Are mai multi. Recent am inmatriculat un EXC de 400 cc. Stii ce putere scrie in talon? 12 kW!!!?? Adica vreo 16 HP. Si eu zic ca are mai multi decat Tenere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andrei belcic: da, e ok (in limitele unui motor de 15 ani)si cei 27 cai sunt trecuti in actele primite din austria (inclusiv in cartea de service in care apar toate verificarile tehnice din 93 pana anul trecut cand l-am luat eu). Nu prea cred ca austriecii scriu prostii prin acte, avand in vedere detalierea cu care au notat baietii la service toate verificarile. De aia cred ca are vreo limitare pe undeva , la carb, nu stiu...deci cer pareri de la cei avizati :burnout:

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred intr-adevar ca sunt unele limitate, pentru ca si daca te uiti pe Bikez.com vei vedea ca in unii ani unele modele de XT sunt "reduced effect" si au 27 CP. Totusi un Xt de 48CP trage lejer peste 100km/h si nu tre sa ai vale si vant din spate sa prinzi 140.

Editat de nick28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jicloare mai mari la carb!

 

E posibil din mai mult decat atat!

Cele mai frecvente limitari se realizeaza din configuratia axei/axelor cu came, implicit si distributie, aprindere.

 

Iarasi sunt frecvente limitarile de turatie (din electrica).

 

Trebuie citit/cautat.

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti!

 

Sunt un proaspat posesor de XT 600 EA an 97 (varianta 3 tb?) si ma bucur foarte mult ca exista acest forum minunat!

 

Nu am iesit inca cu motorul, insa am fost placut impresionat de ceea ce poate atunci cand i am facut probe :angryfire:(drum de tara ca n aveam numere :angryfire: )

Oricum vreau sa l pun putin la punct si vreau sa ma ajutati cu ceva detalii si anume:

 

- de unde pot sa cumpar mansoanele de protectie ale furcii (unul dintre ele e rupt) :angryfire:

- ce fel de anvelope sa i pun? (guma spate e praf) ... am inteles de pe forum ca mitasurile ar fii bune si la pret decent (Eo7 fata si E 09 spate)

- schimbul de ulei s a facut in prezenta mea s aschimbat si filtrul , trebuie sa l schimb si pe cel de aer?

- ar trebuii sa i fac ceva reglaje? vreau sa l pregatesc de sezon ! (motorul are aproape 17 mii km)

 

Va multumesc anticipat si astept reactii din partea voastra! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! si felicitari pentru achizitie

 

Da, modelul e 3TB

 

Mansoane gasesti pe louis.de sau pe comanda la orice magazin moto, trebuie numai sa masori diametrul si lungimea

 

Anvelope...depinde ce vrei. On/off sunt destul de multe variante, depinde ce iti place si cat de duce portofelul. De exemplu, niste anvelope f bune ar fi : Michelin Anakee, Bridgestone Trailwing, Continental Escape, Avon AM24, Pirelli MT-60 RS...si altele, in jurul pretului de 100eu/bucata gasesti cauciucuri bune :angryfire:

 

La pret decent Mitas sunt o solutie buna.

 

Filtrul de aer nu trebuie schimbat decat daca e foarte obosit si murdar (cred ca la 6000km se schimba) in rest se poate curata. Poti totusi sa cumperi altul, e in jur de 20eu si macar sti o treaba.

 

Cel mai simplu ar fi de dus la mecanic daca nu vrei sa ai mult de mesterit la el, mai ales ca schimbatul cauciucurilor si a mansoanelor necesita oarecare pricepere si scule. De reglaje nu mai vorbim. Acuma na, tu sti cat de priceput esti si cat de mult iti place sa mesteresti. Cand l-am luat pe al meu de exemplu, nu stiam NIMIC despre mecanica la motoare dar tot nu l-am dus la mecanic (incapatanare maxima...nu neaparat benefica) , m-am chinuit eu cu el, am citit manuale, am citit si am cerut sfaturi pe aici si acuma deja nu imi mai e frica sa il desfac daca ii cazul, si nici nu am stricat nimic...inca :angryfire:

 

In principiu, daca ii schimbi uleiul la timp si cum trebuie si pastrezi filtrul de aer curat n-ai probleme cu el.

 

Bafta! Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Va salut pe toti!

 

Sunt un proaspat posesor de XT 600 EA an 97 (varianta 3 tb?) si ma bucur foarte mult ca exista acest forum minunat!

 

Nu am iesit inca cu motorul, insa am fost placut impresionat de ceea ce poate atunci cand i am facut probe :angryfire:(drum de tara ca n aveam numere :angryfire: )

Oricum vreau sa l pun putin la punct si vreau sa ma ajutati cu ceva detalii si anume:

 

- de unde pot sa cumpar mansoanele de protectie ale furcii (unul dintre ele e rupt) :angryfire:

- ce fel de anvelope sa i pun? (guma spate e praf) ... am inteles de pe forum ca mitasurile ar fii bune si la pret decent (Eo7 fata si E 09 spate)

- schimbul de ulei s a facut in prezenta mea s aschimbat si filtrul , trebuie sa l schimb si pe cel de aer?

- ar trebuii sa i fac ceva reglaje? vreau sa l pregatesc de sezon ! (motorul are aproape 17 mii km)

 

Va multumesc anticipat si astept reactii din partea voastra! :angryfire:

 

Hai sa o luam usor-usor.

1. In primul rand felicitari de achizitie, sa o stapanesti cu placere si sa iti aduca multe bucurii. Si da, este 3TB. O poza ceva, sa iti vedem si noi mandretea ?

 

2. Parerea mea este ca unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le faci la inceput ca nou posesor de motocicleta este sa faci rost de manualul de reparatii pentru ea.

Cel mai bun manual pe care l-am gasit eu vreodata pentru modelul tau de motocicleta se afla pe un site englezesc. Uite un link catre el (da click pe Owners Manual odata ce ai intrat pe site)

 

3. Mansoane pentru suspensiile fata gasesti la Louis. Sunt 2 modele. Nu stiu care ti se potrivesc tie. Asa cum a zis si Toasted masoara-le pe ale tale si vezi de care sunt. Link-uri catre mansoanele de la Louis :

- Mansoane negre, diametru 35-38MM si L=27CM

- Mansoane negre, diametru 40-43MM si L=37CM

Daca nu ti-s bune niciunele, cauta magazine de accesorii moto si sigur vei gasi la ei. Eu prin Timis am vazut mansoane italienesti, fabricate de firma CEMOTO si pareau destul de ok.

Ca sa le schimbi va trebui sa demontezi telescoapele din juguri.

 

4. La cauciucuri e treaba de locurile pe unde vrei sa te dai cu ea preponderent si, mai ales, de buzunar. Pe forum vei gasi mai multe topicuri despre cauciucuri si te vei lamuri. La banii mei si eu tot pe Mitas cred ca voi merge atunci cand va fi nevoie.

 

5. Personal, m-am straduit ca la fiecare motocicleta pe care mi-am luat-o sa fac in felul urmator :

- Fara discutii schimbat uleiul si filtrul de ulei.

- Preferabil schimbat filtrul de aer. Vezi si tu in ce stare este, intreaba-l pe fostul proprietar cand l-a schimbat, etc... Daca nu te dau banii afara din casa macar sufla-l cu aer sub presiune la o vulcanizare (dinspre interior spre exterior). Daca e model din burete care se imbiba in ulei, spala-l cu gaz lampant/motorina si reimbiba-l in ulei.

- Bujia - Una noua si aici, numai daca nu cumva e pusa de curand de proprietarul anterior. E 10 Ron bucata. Cauti in manual modelul de bujie, mergi la orice magazin de piese auto si ori o au pe stoc, ori ti-o aduc in cateva ore. NGK are toata lumea deja.

- Filtrul de benzina se schimba fara discutii. E 3 Ron unul. Daca nu ai unul montat, ti-as recomanda sa tai furtunul de benzina si sa introduci unul.

- In functie de culoarea bujiei pe care ai dat-o jos si de felul in care merge motorul te duci la un mecanic sa reglezi carburatia sau nu. Sau o faci tu, dar iti trebuie ceva experienta.

- Verifici sa nu pierzi ulei pe la telescoape. Daca pierzi, cumperi cu aprox. 10 Euro un set de simeringuri si numai bine (fiindca pui si mansoanele) schimbi si simeringurile de furca.

- Verifici jocul la maneta de ambreiaj, la cea de frana, la mansonul acceleratiei si la pedala de frana.

- Verifici presiunea in frane si la nevoie le reglezi.

- Verifici lantul si la nevoie il intanzi sau schimbi. Nu stiu daca lantul tau aluneca pe niste role cilindrice de plastic (una deasupra si alta sub el), dar le verifici si pe astea si la nevoie vb. cu un strungar sa iti faca altele noi.

- La schimbatul cauciucurilor/camerelor/petecirea acestora, o sa fi o adevarata distractie. Nu e asa greu montatul/demontatul (ba chiar destul de lejer fata de Kawasakiul de l-am avut inainte) cat e de nasol ca poti ciupi camera din lipsa de experienta. Eu asta am reusit. Mi-am impus, pe cat posibil, sa imi fac penele singur fiindca mi se pare necesar sa stiu asta (sunt motoare de teren + ca eu umblu cam singur). Daca schimbi cauciucurile, bine ar fi sa si echilibrezi rotile dupa aceea.

 

Si or mai fi ! Zi ce nu stii si, dac-om putea, te ajutam.

Bafta si numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult pentru raspusnsurile prompte si clare pe care mi le ati dat!

 

Maine imi sosesc anvelopele(Mitas E07 fata si Mitas E 09 spate + camere..am zis ca e bine sa fie acolo :angryfire: apropo... in cazul nefericit in care faci pana care e cea mai simpla solutie? camera de rezerva si scule ?... daca nu am cric centralreusesc sa dau roata afara??? apoi duipe ce schimb camera...cu ce o umflu ..cu guraaa?:baldy:?:angryfire:....

 

lasand gluma deoparte,vreu sa imi comand si mansoane ptr furca, plus fltru de aer "twin air" am inteles ca e cel mai bun?

 

vreau sa pun la punct motorul din toata pctele de vedere si deabea dupa aceea ma voi aventura la drum cu el....

 

inca o data multe mutumiri :angryfire: si daca credeti ca ma mai puteti ajuta cu ceva sfaturi sunt binevenite! :angryfire:

 

id de mess: chaby_date

 

 

 

--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 19:17 -------------
referitor la poza... nu pre stiu cum sa pun..o s aincerc.. sa vedem ce iese :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT.IERI TOCMAI AM CUMPARAT UN XTZ660 TENERE AN 96[CEL CU 2 FARURI].SUNT FOARTE MULTUMIT DE EL,AM VENIT PE EL DE LA CLUJ PINA ACAS[400 KM MAI EXACT]ZILELE ASTEA O SA I SCHIMB ULEIU SI FILTRU.PB E CA ARE CATEVA FISURI LA CARENAJ,STITI VREO SOLTIE PT ASTA[DE PREFERAT SA FAC EU ACAS]IN REST NU ARE PB.TOT RESPECTU SI VA SALUT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...