cristi-mic Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Intra pe site la Hepco&Becker, descarci .pdf-ul cu protectiile care-ti plac si te duci cu poza la orice meserias de confectii metalice. Ti le face direct pe moto, e mult mai ieftin si mai simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 salut.am un bai la mobra,nu mai mere kilometraju[pun si o poza]a ramas acul blocat la 65km /h.km la bord mi indica.am verificat tija si e in regula.as putea sa il desfac nu stric nimic.e modelu cu 2 faruri si kilometraj de super tenere[cred] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) Ai dreptate. Hai ca explic principalele probleme pe care le am. 1) Cauciucul care mi se pare destul de tocit si am inteles ca se tine cont la autentificare de el impreuna cu semnalizatoare si lumini. Am cautat si am gasit cateva pareri despre cauciucele MITAS unde cred ca merg pe mana lui e07 deoarece din specificatii e facut pentru 50 on - 60 off, ori un e08 (80 on - 30 off). 2) Bateria. Ar putea sa fie insa o alta problema din instalatia electrica. Ventilatorul nu mai este actionat de catre termocupla ci de un buton care am observat azi ca s-a stricat si sta mereu pornit astfel incat o buna parte din curent e consumata de el. Termocupla o am si o sa o montez maine impreuna cu un alt comutator ce imi va permite cuplarea ventilatorului si manual. 3) Eternul lant care eu cred ca are o problema. Se verifica maine 4) Eu o consider o problema, dar la toate 3yf-urile trebuie sa opresti de fiecare data rezerva sau rezervorul de benzina pentru ca se ineaca motorul? 5) Trebuie ridicata moto din furca de pe fata pentru ca fostul propietar era ceva mai maruntel si a coborat-o un pic. Trebuie cheie dinamometrica? Tot ce o sa scriu mai jos sunt parerile mele si reflecta experienta mea, asa ca nu esti obligat sa tii cont de ele 100 % 1. Cauciucul acela e cat se poate de ok. Exista o limita minima LEGALA a uzurii in ce priveste cauciucurile de care se tine cont si atunci cand mergi la RAR. Nu mai stiu pe unde am citit despre ea. Cred ca (nu bag mana in foc) e vorba de legislatia rutiera pe care o inveti cand dai examenul de permis - pe la contraventii, etc. Nu imi mai amintesc. Cred ca este undeva in jurul valorii de 2 sau 1 mm. 2. Eu nu sunt fan al contactelor de ventilator decat daca mi le-as face temporar la mobra mea atunci cand nu as avea bani de reparatii pentru moment. Proprietarul anterior, in loc sa remedieze problema ventilatorului care nu pornea (probabil termocupla) a pus un contact si a trecut ventilatorul pe direct. 3. Fata de ce ti-a spus Cristi am sa pun niste poze (desi as putea jura ca ai si tu asa ceva in manualul motocicletei tale) Cum sa verifici intinderea lantului : Cum sa verifici uzura lantului Asa arata un pinion si o foaie noi-noute (sunt poze cu ale mele pe care nu le-am pus inca pe motocicleta, asa ca poti avea incredere deplina) Foarte importante in catalogarea ca uzat a unui lant (si aici ma repet) sunt uzura dintilor si sunetul acela de clopotei pe ata pe care il fac cilindrii uzati care nu mai sunt ficsi. Ca sa iti faci o idee, asa arata o uzura care e cazul sa ingrijoreze serios : 4. Cristi a explicat f. bine. La Yamaha mea scrie foarte clar sa inchid de fiecare data benzina atunci cand nu folosesc motocicleta. Nu stiu de ce dar asa fac intotdeauna. 5. Idem 4. Editat Aprilie 29, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Multumesc mult pentru rabdare! Apreciez! Am cuparat azi doua semnale (65ron) si nu mai am probleme cu ele, bateria am incarcat-o la un redresor iar acum porneste imediat, am montat termocupla (era un dop inainte) dar am facut o mica tiganie pentru ca am infasurat firele apoi am dat cu banda izolatoare (se rezolva si asta).o sa ii pun ventilatorului un comutator cu 3 pozitii (inchis, pornit din buton, pornit din termocupla). Atunci cand desfaceam dopul din locul termocuplei am dat peste mufa de la sonda de temperatura si am spart plasticul ei ce era casabil, o sa gasesc o modalitate de a o prinde la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 deci se inchide benzina cand nu folosim motoreta? eu am xt 3 tb si intradevar cand incerc sa o pornesc dupa cateva zile...da mai intai un rateu-doua si o ia cam la a 3 incercare...e corect asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PanD@ Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Intra pe site la Hepco&Becker, descarci .pdf-ul cu protectiile care-ti plac si te duci cu poza la orice meserias de confectii metalice. Ti le face direct pe moto, e mult mai ieftin si mai simplu. Da multam de info....m-am gandit si eu la varianta asta...partea cu "orice meseriash" ma cam face sa mi se ridice parul pe spinare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) salut Bogdan,vad ca ai un linc cu manualu pt tenere 660.am intrat acolo si nu ma lasa sa il dau jos.ce o fi baiu tu lai dat? Editat Aprilie 30, 2008 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) salut Bogdan,vad ca ai un linc cu manualu pt tenere 660.am intrat acolo si nu ma lasa sa il dau jos.ce o fi baiu tu lai dat? Inregistreaza-te pe site. O sa primesti un mail (cu link) de confimare a adresei. Dupa asta, intri din nou pe site si dai LOG IN, bagi user-ul si parola ce ti le-ai ales anterior si treci la treaba. Muult mai elegant acum. Daca nu ma insel acum cateva luni bune ( > 6; cautam preventiv manuale...) trebuia sa dai mail la ceva admin si sa te milogesti sa iti dea si tie manualul ce iti trebuia. P.S. - Daca nu ma insel, manualul pt. 3YF este si pe Tenereclub.ro P.S. 2 - M-am lacomit un pic la manuale si mi-au taiat oamenii creanga. Maxim 5 pot da jos. Sper ca asta este norma zilnica. Acum, de plictiseala, am inceput sa fac upload... P.S. 3 - E incomplet manualul de 3YF. Asa pare la prima vedere. Lipsesc capitolele de la 7 la 10. Editat Aprilie 30, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) mersi mam si apucat de treaba salutari incaodata :cheers:salut merge acu il da jos Editat Aprilie 30, 2008 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 da, e incomplet manualul de la 3yf, dar fata de cel care e pus pe tenereclub, asta este descifrabil, se vede si din dimensiune (80MB fata de 18 sau 19). Poate fi printat si se vede exceptional, probabil ca daca stai sa editezi pozele din el ai face un manual comparabil cu originalul Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) Bogdane, tu esti norocosul descoperitor al manualului de ~ 80 Mb (e la pagina 2 sau 3 atunci cand selectezi manuale Yamaha). Eu si cu Marius am avut mareata placere de a fi trimisi la plimbare : - eu fiindca descarcasem deja 3 manuale (numai tampenii) pana sa trec la pagina 2/3 - Marius fiindca nu are dreptul la download de 80 din prima. Asa ca noi mai asteptam... Editat Aprilie 30, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 (editat) eu sunt ALESUL? Il trimit prin alte cai daca vrea cineva... de exemplu pe yahoo messenger 01.05.2008: Alta zi, alta problema descoperita curge amortizorul din stanga fata Editat Mai 1, 2008 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 eu sunt ALESUL? Il trimit prin alte cai daca vrea cineva... de exemplu pe yahoo messenger 01.05.2008: Alta zi, alta problema descoperita curge amortizorul din stanga fata Aia din cate am inteles nu-i deloc grav, numa sa nu meri asa cu el. Tre sa-ti cumperi set de semeringuri si gata Io mi-am luat in avans sa am de rezerva. Bafta Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 eu sunt ALESUL? Il trimit prin alte cai daca vrea cineva... de exemplu pe yahoo messenger 01.05.2008: Alta zi, alta problema descoperita curge amortizorul din stanga fata am avut si pb asta la honda ce am avuto inainte.nu am avut de unde sa cumpar semering-uri,si la vremea aia nici nu stiam ca se pot gasi.am schimbat uleiu si am mai mers un an cu el asa.cel vechi era foarte murdar.uleiul a fost hidraulic ce am gasit mai bun intrun magazin de piese auto.ce sa-ti zic incarca si tu.daca nu mere atunci schimba semeringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 (editat) Eu nu am gasit manualul de 80 Mb, ci doar "porcaria" aia de 19 MB care se vede ca dreq si pe care o aveam de vreo cateva luni. Chiar exista un manual complet si sa se vada si bine? Despre simeringurile de furca: nu dispera k nu e bai. Poti sa mergi si asa cu ea daca doar "plange" numai ca tre' avuta grija la scursul pe discul/etrierul/placutele de frana si numai un timp limitat de gen maxim 500 de km. Simeringurile se schimba relativ usor. Exista un tutorial scris de Moshulik de curand (maxim 2 - 3 saptamani) despre chestia asta pe topicul de service (mi-e foarte lene sa caut link ). Later Edit: hai ca l-am cautat si l-am si gasit: /index.php?...p;#entry1159045 Editat Mai 2, 2008 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 (editat) Manualul exista, dar nu este complet. Lipsesc cateva capitole de la sfarsit! O sa imi cumpar semeringuri dar pana atunci o sa acopar cu o carpa furca sa nu se scurga pe frana Editat Mai 2, 2008 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Manualul exista, dar nu este complet. Lipsesc cateva capitole de la sfarsit! O sa imi cumpar semeringuri dar pana atunci o sa acopar cu o carpa furca sa nu se scurga pe frana Dar sa nu mai umbli cu ea asa pana nu schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Cine vrea manualul complet pt 3YF (peste 400 MB) sami scrie la andreibelcic@yahoo.com. Din pacate nu mai stiu de pe ce site lam downloadat. Era ceva rusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Cine vrea manualul complet pt 3YF (peste 400 MB) sami scrie la andreibelcic@yahoo.com. Din pacate nu mai stiu de pe ce site lam downloadat. Era ceva rusesc. De aici l-ai luat : http://www.blackbears.ru/index_en.php?get=manual Din pacate, "orice minune tine 3 zile". Adica, in prezent, nu mai exista la download acolo. Am pus link-ul ca sa stie lumea de el, in caz ca mai vor sa isi dea jos alte manuale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 salut maine merg la registru auto cu manzu meu,dupa merg sa il imatriculez sper sa reusesc intro zi sa nu mai merg si a doua zi.inca nu mam hotarat ce nr sa i pun, hai salut si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 cine ma poate ajuta cu cateva spite pt o roata de 21?? ma revansez, promit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) Salut am gasit spite de transalp daca te intereseaza.poate mi le de pe ochi frumosi zi daca te intereseaza.apropo am schimbat uleiu si filtru din motor,ce parere aveti de agip[ceva genu asta]zice ca e italian.salutare Editat Mai 7, 2008 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fuhrer Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Salut! Ma poate ajuta cineva cu o carena dreapta fata la o motocicleta yamaha XTZ 660 Tenere? V-as fi atasat poza sa intelegeti mai exact despre ce este vorba dar vad nu merge.. (este carena ce mascheaza radiatorul) Multam! Era la o rezolutie prea mare.. Acum vad ca a mers. V-as ramane indatorat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Salut!Ma poate ajuta cineva cu o carena dreapta fata la o motocicleta yamaha XTZ 660 Tenere? V-as fi atasat poza sa intelegeti mai exact despre ce este vorba dar vad nu merge.. (este carena ce mascheaza radiatorul) Multam! Era la o rezolutie prea mare.. Acum vad ca a mers. V-as ramane indatorat! sa fie motorul Barosului?? L-a vandut sau esti dihorul de fii-su? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fuhrer Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 sa fie motorul Barosului?? L-a vandut sau esti dihorul de fii-su? E motorul Barosului!! Mi l-a vandut de vreo saptamana... sunt fosrte incantat de cum merge. Esti din Tgv asa-i? poate ne intalnim la un pahar de vorba... Si poate ma ajuti cu niste sfaturi si cu o carena.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.