Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

In loc de 90/90/21, pe roata fata, se poate pune 100/80/21?
teoretic ar trebui sa-ti mearga ,,,cica o sa fie mai greu manevrabila (in teorie)dar totusi nu cred ca o sa fie o schimbare sesizabila in comportament

Azi i-am inlocuit atat anvelopa (90/90/21 cu dimensiuniele 100/80/21) cat si camera, si pot spune ca nu am simtit nicio diferenta :love:

Am fost doar in teren si a plouat extrem de mult, in concluzie mult noroi, si repet, motocicleta se comporta super.

Deci, se poate! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

teoretic ar trebui sa-ti mearga ,,,cica o sa fie mai greu manevrabila (in teorie)dar totusi nu cred ca o sa fie o schimbare sesizabila in comportament

 

 

care ma poate ajuta si pe mine cu o schema electrica de 3aj in culori ca am doar alb negru (ex. proprietarul i-a modificat chestii pe acolo ) si am ramas fara faruri :love: dade oi rezolva-o pe wekend

toate bune !!!!!!!

codurile de culori ale Yamaha sunt aceleasi, indiferent de model sau an :laugh: ... manualele au un tabel cu prescurtarile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spune si mie cineva cum cobor pozitia pedalei de fana spate?

E mai sus ca si scarita ceea ce ma obliga, cu cizmele de cross, sa ridic piciorul de pe scarita, lucru care nu-mi prea convine, pt am blocat spatele in momente cand nu era recomandat :love:

Am binoclat eu ochii pe la pedala, dar nu prea vad de unde as putea-o regla, mai putin axul de la pistonasul de frana.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spune si mie cineva cum cobor pozitia pedalei de fana spate?

E mai sus ca si scarita ceea ce ma obliga, cu cizmele de cross, sa ridic piciorul de pe scarita, lucru care nu-mi prea convine, pt am blocat spatele in momente cand nu era recomandat :love:

Am binoclat eu ochii pe la pedala, dar nu prea vad de unde as putea-o regla, mai putin axul de la pistonasul de frana.

 

Merci.

 

Pai de la axul de la pistonasul de frana se regleaza. Trebuie sa fie niste contrapiulite pe acolo.

In mers, piciorul trebuie sa stea doar pe scarita. Cand pui frana, muti piciorul mai in fata si calci concomitent pe scarita si frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de la axul de la pistonasul de frana se regleaza. Trebuie sa fie niste contrapiulite pe acolo.

In mers, piciorul trebuie sa stea doar pe scarita. Cand pui frana, muti piciorul mai in fata si calci concomitent pe scarita si frana.

Din pacate, la mine nu e asa. :love:

Din contrapiulita nu am reusit sa o cobor prea mult, si in continuare e pedala cu 3 cm mai sus decat scarita. Pedala nu pare sa fi fost lovita sau indoita. Cred ca am sa aplic varianta ciocanul :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, la mine nu e asa. :love:

Din contrapiulita nu am reusit sa o cobor prea mult, si in continuare e pedala cu 3 cm mai sus decat scarita. Pedala nu pare sa fi fost lovita sau indoita. Cred ca am sa aplic varianta ciocanul :laugh:

 

3 cm e cam mult. Normal ar trebui sa stea cam la nivelul scaritei. Si schimbatorul cu vreo 2 cm mai sus. Asta pt cizme motocross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 cm e cam mult. Normal ar trebui sa stea cam la nivelul scaritei. Si schimbatorul cu vreo 2 cm mai sus. Asta pt cizme motocross.

Ai avut dreptate, Andrei, dau o bere!

A fost suficient, fara tehnica ciocanul, sa reglez din nou doar din tija, se pare ca prima data eu am fost cam zgarcit la insurubarile piulitei :P

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor . vreau sa achizitionez si eu un xt 600 din 91 are 21000 km si este adus din germania la pret de 950 euro. cum vi se pare la pret? totul dupa motocicleta este functionabil cu exceptia ca trebuie sa iau o camera pe fata. am citit ceva depe forum , dar nu tot , de ce sa mint, cum este ca motor? consum? si ce se defecteaza mai des? astept parerile voastre :)

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor . vreau sa achizitionez si eu un xt 600 din 91 are 21000 km si este adus din germania la pret de 950 euro. cum vi se pare la pret? totul dupa motocicleta este functionabil cu exceptia ca trebuie sa iau o camera pe fata. am citit ceva depe forum , dar nu tot , de ce sa mint, cum este ca motor? consum? si ce se defecteaza mai des? astept parerile voastre :love:

 

Daca intrebi la topicul de XT-uri, cam ce raspuns crezi ca o sa primesti? Poate la partea cu 'ce se defecteaza mai des' sa raspunda careva mai obiectiv. Kilometri din anunt clar nu sunt reali. Eventual vanzatorul o sa zica ca a fost condusa de o fata (care intre timp a devenit baba) doar pe strazi. Pretul e mic. Se apropie de preturile de la dezmembrari. Musai trebuie sa o vezi. Ori nu are acte ori ii trebuie reconditionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intrebi la topicul de XT-uri, cam ce raspuns crezi ca o sa primesti? Poate la partea cu 'ce se defecteaza mai des' sa raspunda careva mai obiectiv. Kilometri din anunt clar nu sunt reali. Eventual vanzatorul o sa zica ca a fost condusa de o fata (care intre timp a devenit baba) doar pe strazi. Pretul e mic. Se apropie de preturile de la dezmembrari. Musai trebuie sa o vezi. Ori nu are acte ori ii trebuie reconditionare.

 

ea a fost adusa acum 3 ani in tara si nu a avut cine sa mearga cu ea , a zisi ca a dat 2200 pe ea in germania si a mers doar vreo 1000 km cu ea aici ca mai are un KTM si pe asta o loase ptr oras dar na mai avut timp el munceste la bucuresti , o sa pun si niste poze ca astept sa mi le trimita, a cerut 1000 pe ea , dar a lasat la 950 , cica are cartea de germania, ia schimbat uleiu acum si in rest e totu bun.

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornim de la premiza ca intr-adevar are kilometrii ajtia (si iti urez sincer sa fie asa). nu uita insa ca motocicletele statute is problematice. caucioace si garnituri coapte, electrica coapta, rugini pe unde vrei si nu vrei, alea-alea.

 

deci inclusiv in cazul in care o iei la banul asta si are kilometrii reali, gandeste la inca 500 epuroi pe care sa ii bagi in max un an in ea in diverse.

 

bafta mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornim de la premiza ca intr-adevar are kilometrii ajtia (si iti urez sincer sa fie asa). nu uita insa ca motocicletele statute is problematice. caucioace si garnituri coapte, electrica coapta, rugini pe unde vrei si nu vrei, alea-alea.

 

deci inclusiv in cazul in care o iei la banul asta si are kilometrii reali, gandeste la inca 500 epuroi pe care sa ii bagi in max un an in ea in diverse.

 

bafta mare.

aha la asta nu m-am gandit :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din nefericire vorbesc aici din experienta proprie cu super tenerele din dotare. dupa uzura diverselor componente chiar se pare ca avea ~ 20.000 km la cumparare. hai un 30.000 dat inapoi, da nu parea. ce mai, tzipla. usor-usor am ajuns sa inlocuiesc o groaza de treburi la el, da asta poate si finca l-am tavalit de cateva ori.

 

cel mai important, zic eu, e sa te uiti la gume. ale mele pareau ok, cu carne suficienta pe ele. da erau productie 2000 si implicit bordura de tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din nefericire vorbesc aici din experienta proprie cu super tenerele din dotare. dupa uzura diverselor componente chiar se pare ca avea ~ 20.000 km la cumparare. hai un 30.000 dat inapoi, da nu parea. ce mai, tzipla. usor-usor am ajuns sa inlocuiesc o groaza de treburi la el, da asta poate si finca l-am tavalit de cateva ori.

 

cel mai important, zic eu, e sa te uiti la gume. ale mele pareau ok, cu carne suficienta pe ele. da erau productie 2000 si implicit bordura de tari.

aha multumesc ptr ideie , are cauciucuri cros numai ca pe fata zicea ca numai duce mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-au sosit pinioanele de lant, 14 cu 47 in loc de 15 cu 45. Abia astept sa vad daca e ceva diferenta de cuplu :love:

 

Clar e diferenta de cuplu. Daca ai citi posturi mai vechi de pe topicul asta ai vedea ca s-a discutat exact chestia asta cu 14/47 in loc de 15/45. O sa se ridice p-o roata ca nebuna. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar e diferenta de cuplu. Daca ai citi posturi mai vechi de pe topicul asta ai vedea ca s-a discutat exact chestia asta cu 14/47 in loc de 15/45. O sa se ridice p-o roata ca nebuna. :love:

Nu caut neaparat sa merg pe-o roata, dar mosnegii cu care merg deseori, au o viteza de croaziera pe munte care pe mine ma obliga ori sa merg prea turat intr-o treapta, ori subturat in una superioara.

Oricum, ca topspeed nu ma intereseaza, ca nu merg mai tare de 90 nici pe asfalt.

Probabil o sa amestec mai mult in cutia de viteze :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha multumesc ptr ideie , are cauciucuri cros numai ca pe fata zicea ca numai duce mult

lantul, gumele si releul de incarcare costa cam 150 fiecare. Daca are discurile si telescoapele belite atunci ...

O membrana de carburator = 50 euro :love:

Asta nu inseamna ca o mobra din '90 nu poate sa fie OK... dar daca are crampoane sansele scad dramatic :love:

Starea discurilor de frana spune mult despre "viata" motoretei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul, gumele si releul de incarcare costa cam 150 fiecare. Daca are discurile si telescoapele belite atunci ...

O membrana de carburator = 50 euro :love:

Asta nu inseamna ca o mobra din '90 nu poate sa fie OK... dar daca are crampoane sansele scad dramatic :love:

Starea discurilor de frana spune mult despre "viata" motoretei

aha multumesc si ptr sfatu asta si am sa ma uit atent la discuri sa vad in ce stadiu sunt, kitu lant mi sa spus ca e 50% din viata la fel si cauciucu spate, poarneste la buton mi sa spus ca motor se aude bine dupa cate a zis, eu o sa merg sambata la facultate la BV si tot atunci am sa o vad ca o aduce de la bucuresti cu o remorca acasa la el

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha multumesc si ptr sfatu asta si am sa ma uit atent la discuri sa vad in ce stadiu sunt, kitu lant mi sa spus ca e 50% din viata la fel si cauciucu spate, poarneste la buton mi sa spus ca motor se aude bine dupa cate a zis, eu o sa merg sambata la facultate la BV si tot atunci am sa o vad ca o aduce de la bucuresti cu o remorca acasa la el

daca iti da voie, ridica burdufele la telescoape(sa nu iti scape surubelnita!!!)... in primii 10 cm nu este bine sa fie zgarieturi vizibile ochiului sau lovituri de pietre... indiferent daca iti zice ca sunt ff mici... moleculele de ulei sunt si mai mici :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti da voie, ridica burdufele la telescoape(sa nu iti scape surubelnita!!!)... in primii 10 cm nu este bine sa fie zgarieturi vizibile ochiului sau lovituri de pietre... indiferent daca iti zice ca sunt ff mici... moleculele de ulei sunt si mai mici :love:

pai cred ca trebuie sa imi dea doar nu dau bani numai pe vopsea :love: deja am facut o lista cu ce ati spus pina acum sa verific ca sa nu uit si daca ar mai fi ceva care sa pot vedea exact daca ar fi km iei sau a mai pierdut pe drum din iei. Ce mai e de ferificat ca la enduro drept sa zic nu am habar :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am ajuns acasa din service si sunt super incantat de cum reactioneaza la accelerare.

Mi-am schimbat si cauciucurile de enduro cu altele de cross (fata-spate) si nu e stabila la 90 km/h pe asfalt. Se comporta ca un inceput de voblaj...dar e bine si asa rau cum e :love: , important e ca in teren sa o simt sigura si manevrabila :love:

Hai, spor la toata lumea!

:love:

 

Mesaj completat

Cand am mers inspre service, cu rapoarte 15/45 la vit . de 80/h aveam , in treapta 5 3500rpm.

Acum la aceasi viteza, cu rap. 14/47 am...5000 rpm :)

post-36079-1271427438_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un enduro iar e indicat sa te uiti la scarite, respectiv comenzi de picior. nu stiu daca se aplica si in cazul mobrei pe care vrei sa o iei matale, dar la a mea astea sunt niste componente extrem de expuse in cazul unor eventuale trante.

 

daca nu prea a fost rulata in ultima vreme, verifica interiorul rezervorului, sa nu fi prins rugina.

 

de asemeni, nu ar strica sa dai un ochi la modul gen proxim aici si diferente specifice aici si aici.

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Am rupt pedala de pornire azi, de unde cumpar si eu una ? sh cred ca nu prea ma tine bugetu.

Bafta!

 

Incearca la user-ul @motoristu66 si vezi daca o mai are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...