chaby_date Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 rugaminte: stie cineva de unde si ce fel de burdufuri trebuie s acumpar ptr XT 600 an 97? ..m am uitat pe louis si sunt de 2 feluri... dimensiuni diferite... oare care mi se potrivesc? FALTENBALG PAAR Q=35-38MM/L=27CM SCHWARZ 14,95 euro FALTENBALG ARIETE (PAAR) Q=40-43MM/L=37CM SCHWARZ 29.95 euro Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 rugaminte: stie cineva de unde si ce fel de burdufuri trebuie s acumpar ptr XT 600 an 97? ..m am uitat pe louis si sunt de 2 feluri... dimensiuni diferite... oare care mi se potrivesc? FALTENBALG PAAR Q=35-38MM/L=27CM SCHWARZ 14,95 euro FALTENBALG ARIETE (PAAR) Q=40-43MM/L=37CM SCHWARZ 29.95 euro Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fuhrer Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 (editat) Daca auziti pe cineva ca are de vanzare carena dreapta fata. Sau mai de graba ca dezmembreaza Yamaha XTZ 660 Tenere. Va rog dati-mi un semn. Multam! Editat Mai 22, 2008 de Fuhrer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Am o rugaminte/intrebare. Imi trebuie manualul de service pt Yamaha XT 600 E din 2001. Nu este vorba de manualul de utilizare, cel micut, ci manualul de service (are vreo 300 de pagini). Eu am unul de la un XT mai vechi, insa sunt unele chestii putin diferite. Cred ca oricare de dupa 98 imi e bun. Aveti careva, sau stiti unde as putea gasi? Multumesc, Adi Nimeni??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) Nimeni??? ?! /index.php?...t&p=1022505 Editat Mai 23, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 (editat) ?! /index.php?...t&p=1022505 Mersi de link, insa acel manual il aveam (am studiat inainte sa intreb topicul) dar e din 90 parca, sunt modelele cu rezervor de ala mai dreptunghiular si cu kick starter. De aceea intrebam de un manual similar, deci tot service manual, dar pt modele mai noi. Mersi Adi Oops, is pe calc la hoozit si nu mi-am dat seama ca s-o logat cu contul lui. ekkemu aici Editat Mai 24, 2008 de hoozit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Din 1990 si pina in 2002 modelele sint absolut identice (3TB), diferentele sint doar estetice, asa ca merge foarte bine manualul ala. Depinde ce vrei sa faci cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Din 1990 si pina in 2002 modelele sint absolut identice (3TB), diferentele sint doar estetice, asa ca merge foarte bine manualul ala. Depinde ce vrei sa faci cu el. Aha, ok. Pai ce vreau sa fac? Sa-mi montez motocicleta Tinand cont ca arata asa acum: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Super tare ! Vezi ca la noi pe site trebuie sa fie ceva vederi explodate, cu alea te descurci cel mai bine. Incepe cu furca si cu bascula, apoi motorul, electrica samd.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Super tare ! Vezi ca la noi pe site trebuie sa fie ceva vederi explodate, cu alea te descurci cel mai bine. Incepe cu furca si cu bascula, apoi motorul, electrica samd.... Pai da, o sa le pun cam in ordine inversa cum le-am dat jos. Momentan am de facut niste lucrari inainte sa ma pun sa-l montez: curatat carb, cumparat vaseline (litiu, molybden), curatat toate suruburile de rugina, pamant, ce-o mai fi avant ele, gresat tot ce-i de gresat, schimbat rulmentii roata spate, poate si bascula, cumparat ghidon O sa fie distractie, sper sa termin in 2 sapt. E destul de ok si manualul ala vechi, intr-adevar, majoritatea chestiilor sunt la fel, iar acolo sunte poze explodate cu absolut tot. Wish me luck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 salut! am o bataie pe fata, nu cred ca sunt rulmentii, se aude ca si cum ar trepida aripa dar mai infundat. Poate fi din cauza uleiului? Nu are scurgeri deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 De la ulei (sau lipsa lui) nu se aud batai. Daca e o bataie ritmica, proportional cu turatia rotii, s-ar putea sa ai un rulment busit. Presupun ca discul de frina e OK, altfel ti-ai fi dat seama pina acum. Pe de alta parte, vezi sa nu ai ceva crengi/sirme bagate pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Verifica si rulmentii jugului : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) salut.azi scapai mobra din mana,sa zgariat carena dreapta si maneta de frana sa indoit.ce sa fac mai mere indreptata ce ziceti nu pocneste.tre sa fac bare de protectie neaparat.o sa incerc maine la cald sa o indrept .salutare Editat Mai 27, 2008 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 De la ulei (sau lipsa lui) nu se aud batai. Daca e o bataie ritmica, proportional cu turatia rotii, s-ar putea sa ai un rulment busit. Presupun ca discul de frina e OK, altfel ti-ai fi dat seama pina acum. Pe de alta parte, vezi sa nu ai ceva crengi/sirme bagate pe acolo. se aude numai la denivelari, nu e vajait de rulment ca nu se aude la viteza. Bataia se aude ca si cand ar avea joc rulmentul/bucsa de sus din jug, dar in mers am impresia ca se aude de jos de la roata Verifica si rulmentii jugului : am mai studiat problema si cred ca ai dreptate. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titz Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 va salut, sunt interesat sa-mi iau un Xt600, asta doar vazand-o...dar nu stiu asa multe despre ea....momentan am un Pegaso3... Voiam sa va intreb cum se comporta in oras, consum, cand este cald...cum este cu racirea? ( la Pegaso intra cupla si racirea-i pe lichid) care este diferenta intre Xt si xt E (pornire electrica?)? nu m-am suit pe niciuna, imi place sa fie inalta... este inalta? am 1,85.. cam asa arata modelul care-mi place http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1608998 Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 va salut, sunt interesat sa-mi iau un Xt600, asta doar vazand-o...dar nu stiu asa multe despre ea....momentan am un Pegaso3... Voiam sa va intreb cum se comporta in oras, consum, cand este cald...cum este cu racirea? ( la Pegaso intra cupla si racirea-i pe lichid) care este diferenta intre Xt si xt E (pornire electrica?)? nu m-am suit pe niciuna, imi place sa fie inalta... este inalta? am 1,85.. cam asa arata modelul care-mi place http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1608998 Va multumesc. E manevrabil, si in general, o motocicleta placuta. Nu am mers cu ea prin oras vara (o am din oct 2007) ca sa-ti zic cum se incalzeste. Eu mi-am luat joja cu termometru asa ca vad care-i treaba. Cel mai tare mi s-a incalzit la marsul moto cand am mers doar 1-a si a 2-a vreo juma de ora, avea 120 de grade. In rest ... de comoda e suficient de comoda, pe mine nu m-a durut fundul nici la drum mai lung (300, 500 km). De tras trage fain, insa sa nu te astepti sa mergi cu 200 cu ea. De pe la 120 e puturoasa, insa in oras nu ai nevoie de asa ceva. Deal-ul e bun, eu am dat 2900 pe a mea, 15000 km, 2001. In banii aia mi-a intrat si comisionul si RAR-ul tipului care mi-a adus-o. Sa te uiti numa de lovituri serioase, sa nu aiba, in rest cred ca-i ok. Daca mai ai alte intrebari, baga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titz Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) E manevrabil, si in general, o motocicleta placuta. Nu am mers cu ea prin oras vara (o am din oct 2007) ca sa-ti zic cum se incalzeste. Eu mi-am luat joja cu termometru asa ca vad care-i treaba. Cel mai tare mi s-a incalzit la marsul moto cand am mers doar 1-a si a 2-a vreo juma de ora, avea 120 de grade. In rest ... de comoda e suficient de comoda, pe mine nu m-a durut fundul nici la drum mai lung (300, 500 km). De tras trage fain, insa sa nu te astepti sa mergi cu 200 cu ea. De pe la 120 e puturoasa, insa in oras nu ai nevoie de asa ceva. Deal-ul e bun, eu am dat 2900 pe a mea, 15000 km, 2001. In banii aia mi-a intrat si comisionul si RAR-ul tipului care mi-a adus-o. Sa te uiti numa de lovituri serioase, sa nu aiba, in rest cred ca-i ok. Daca mai ai alte intrebari, baga. am vz ca are racire pe aer...e cam nasol in oras... de inalta..cum e? bec pe bord pt benzina? cam cat iti consuma? apar pb? Mersi. Editat Iunie 2, 2008 de titz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 am vz ca are racire pe aer...e cam nasol in oras...de inalta..cum e? bec pe bord pt benzina? cam cat iti consuma? apar pb? Mersi. Da, e racire pe aer. Eu am 1.74 si nu ajung cu ambele picioare jos cu talpa. Nu stiu cu ce sa-ti zic s-o compari ... fata de CB 500 e mai inalta, fata de WR 426 e mai joasa, fata de Duke II e mai inalta. Mie imi place cum e pt mine, nu mi se pare inalta, ci numa buna. Nu are bec pe bord de benzina. Are 15L rezervor si vreo 2 parca rezerva (din cei 15). Consum ... mai mult de 6.5 nu am avut nici pe offroad. La drum lung, mers cam cu vreo 80 (conditii naspa de tot, nu puteam mere mai tare) am avut 4.3 Eu n-am avut probleme cu el, insa nici n-am facut nu stiu cat, 4000 km. Eu zic ca e excelenta motocicleta pt dual sau all-purpose bike. Daca vrei poti mere lejer si pe deal cu ea, poti mere si pe asfalt. Daca o sa o folosesti exclusiv in oras, poti sa-ti pui cauciucuri adecvate pt asta si o sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titz Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 singura pb cred c-ar fi racirea, vara in oras... ms mult pt informatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Nici la mine (tot cu termometru in joja) nu a sarit de 120 de grade, in regim de enduro/urcat pe dealuri, cu pasager. Deci racirea nu e absolut deloc o problema. Ca fiabilitate....la 70.000km mergea ceas. Si inca mai merge (e la un prieten). Incomparabila, din punct de vedere al constructiei si solutiilor ingineresti, cu restul de monocilindre enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 (editat) salut.azi am facut rost de teava pt suportu cutiilor laterale.mam apucat sa le tai si am sudat ceva de la ele.cand termin o sa pun ceva poze dar pana atunci mai e de lucru.cand o sa le termin o sa le vopsesc electrostatic.am facut rost de 2 cuti gigant sa vad daca merge cu ele sper sa iese ceva :) Editat Iunie 7, 2008 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uncle Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 salut colegi si io cu un xt600, ma prezint la start... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 singura pb cred c-ar fi racirea, vara in oras...ms mult pt informatii... Nu e o problema prin oras racirea, am folosit XT-ul intensiv prin oras anu trecut in vara cand au fost caldurile alea si nu am avut deloc senzatia ca s-ar fi supraincalzit (daca o folosesti cum se cuvine). E o moto super pentru oras si abia dupa ce am vandut-o si am luat alta incep sa descoper tot felul de damburi si gropi in asfalt de care nu aveam nici o grija cu XT-ul. Si la drumuri mai lungi e buna daca nu esti foarte grabit si daca mai faci pauze sa dezmortesti dosul. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Marooni Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 vrea cineva un kit de lant pentru TENERE? Nou Nout si ieftinache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.