yuk Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 tenere 660 5,5 mediu , adica la 300 km consum 5,5 litrii x 3 = 16,5 l + 3,5 l rezerva = 20 l rezervorul de Tenere O singura data am intrat pe rezerva inainte de 300 km, poate ca nu am avut rabdare sa umplu rezervorul la maxim. Alimentez la 300km si conduc sportiv/agresiv dar nu in blana, las un 5-10% Hagi Tudose ar scoate 4,5 cu pinioane standard 15/45, mie nu mi-a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 La un moment dat am vrut sa vad cati kilometri pot merge cu benzina din rezerva. Avand o sticla de 2 litri cu benzina la mine, am pus kilometrajul la zero in momentul cand a trebuit sa dau pe rezerva. Am mers 89 de kilometri. Din care o treime in Bucuresti, in cursul saptamanii, in plin trafic. Dar, toti acesti 89 km am mers in stilul Hagi Tudose. Plecari incete de la semafoare si turatii pana in 4000 rot/min. Daca rezerva ar fi, intradevar, de 3.5 litri, asta ar insemna un consum de 4. Eu, totusi, cred ca la mine rezerva e mai mare de 3.5 litri. Pt mine e important ca pot conta pe 50 de km de rezerva parcursi in orice stil. PS Consumul e important la masini si la scutere. Adica la autovehicule utile. Ce dracu! Ne-am luat moto sa ne simtim bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 La un moment dat am vrut sa vad cati kilometri pot merge cu benzina din rezerva. Avand o sticla de 2 litri cu benzina la mine, am pus kilometrajul la zero in momentul cand a trebuit sa dau pe rezerva. Am mers 89 de kilometri. Din care o treime in Bucuresti, in cursul saptamanii, in plin trafic. Dar, toti acesti 89 km am mers in stilul Hagi Tudose. Plecari incete de la semafoare si turatii pana in 4000 rot/min. Daca rezerva ar fi, intradevar, de 3.5 litri, asta ar insemna un consum de 4. Eu, totusi, cred ca la mine rezerva e mai mare de 3.5 litri. Pt mine e important ca pot conta pe 50 de km de rezerva parcursi in orice stil. PS Consumul e important la masini si la scutere. Adica la autovehicule utile. Ce dracu! Ne-am luat moto sa ne simtim bine! rezerva e gandita sa poti ajunge la a 2-a benzinarie daca ai ratat-o pe prima de pe autostrada. Daca o "ratezi" si pe a 2-a pana prostului se numeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 rezerva e gandita sa poti ajunge la a 2-a benzinarie daca ai ratat-o pe prima de pe autostrada. Daca o "ratezi" si pe a 2-a pana prostului se numeste Daca ramai fara benzina se numeste pana prostului? Hai ca am aflat-o si pe asta! Glumeam Rezerva te tine intre doua benzinarii pe autostrada. Corect. In general. Pe autostrada soarelui nu cred ca iti ajunge doar rezerva intre doua benzinarii. PS Vroiam sa spun ca toata discutia despre cat consuma un motor sau altul nu prea isi are rostul. Majoritatea ne-am cumparat moto pentru distractie. Ca unii isi mai fac treaba cu el e partea a doua. Pentru utilitate exista masini si mopede. De obicei, o motocicleta, cu cat consuma mai mult cu atat e mai distractiva. Fie ca e vorba de vitezane fie ca e vorba de enduro. Asa ca sa bagam gaz si hit the road! Sau hit the coclau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 PS Vroiam sa spun ca toata discutia despre cat consuma un motor sau altul nu prea isi are rostul. Ba da, de curiozitate in primul rand. Iar pentru aia care au rapoarte schimbate sau vor sa le schimbe sa se mai gandeasca inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Ba da, de curiozitate in primul rand. Iar pentru aia care au rapoarte schimbate sau vor sa le schimbe sa se mai gandeasca inca o data. De ce, man? Lasa oamenii sa-si schimbe pinioanele dupa cum le place mai mult. Da-l incolo de consum. Vor croaziera, sa-si puna raport mai mare - consum mai mic. Vor coclau sau plecari in tromba de la semafoare, sa-si puna raport mai mic - consum mai mare. Am verificat. Eu am 15 cu 45. Deci, standard. La cum folosesc eu motoreta, nu am de gand sa schimb raportul asta. E adevarat, au fost niste urcari pe la munte unde viteza intai mi s-a parut prea mare. Ma gandeam la un raport mai mic la pinioane. Dar as fi pierdut pe sosea. Si nici raport mai mare nu imi doresc. 140 km/h mi se pare deajuns. Mai ales ca eu port gume cramponate si am dat jos carenele. Si, apropos de carburatie si, implicit, de consum: eu aveam probleme cand mergeam la altitudine. Moto nu mai tragea deloc. Deci lipsa aer. Am schimbat filtrul de aer. Tot asa. Asa ca am coborat la maxim cuiul din carburatorul secundar. La nivelul Bucurestiului nu am observat nici o schimbare fata de setarea dinainte. Trage la fel si consuma la fel. Inca nu am facut o iesire lunga si la altitudine sa vad vreo schimbare. Am mai avut o faza intermediara in care am coborat la maxim ambele cuie: carburator principal si carburator secundar. Am citit despre ideea asta pe topicul Super Tenere. Putere si consum la fel. Diferenta a fost ca surubul de amestec la relanti ("aerul") trebuia desfacut vreo 6 ture in loc de 2.5. Si dadea rateuri puternice pe deceleratie: amestec prea sarac. Acum incerc combinatia cui principal la mijloc si cui secundar jos. La prima iesire in afara orasului o sa-i fac si consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) Hai ca imi permit si eu sa intervin putin aici .. ca facem parte din aceeasi familie. Din cate vad consuma destul caprele voastre:D La Super Tenere: - mers constant la 3500 ture (aproximativ 90 km/h cu configuratia standard pinion/foaie) - 4.89litri/100 , fara accelerari bruste, mers linistit - mers constanta la 4000-4100 (aproximativ 100/h cu configuratia standard pinion/foaie) - 5.1 litri/100 , fara accelerari bruste, mers linistit 6.01litri/100 la 4200 km din care 2000 km de autostrada(mers constanta 120-130, dar si cu reprize de 150-170), vro 700 km drum de munte si serpentine (mers in regim turat, 4000 ture cu treapta 4) si restul drum normal in care am mers 100 km/h Mentionez ca tot drumu am avut cu mine bagaj mare(topcase+sac bagaje+genti laterale=50kg) eu 100kg si prietena mea 50 Deci daca ST-ul este bine reglat consuma chiar acceptabil .. nu cum zic altii ca consumul nu scade sub 7 litri O singura data a consumat 9litri/100 la un drum de 300 din care 200 km am mers constant 150-160. Sper sa nu fiu certat ca am postat aici! Editat Martie 10, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 salutare. ce tranta am tras azi.. Mam bagat pana langa malul Carasului si acolo cum a fost iesita apa a ramas mal,a inceput sa patineze cu vit 1,iam dat vit 2 blana si a prins balastru si ma azvarlit de pe motor.... .Mam spart de ras cu pasageru meu... Despre consum mediu,pinioane standard[vit 5- 4300rot/min-100km/h] 20 l benzina -418km.In oras 170km si afara restul[Orasul a fost Oravita,adica fara semafoare si alte chesti,prin oras cu vit 4,5 Ce sa va fac mutativa la mine in oras sa nu va mai consume moba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 salutare.ce tranta am tras azi.. Mam bagat pana langa malul Carasului si acolo cum a fost iesita apa a ramas mal,a inceput sa patineze cu vit 1,iam dat vit 2 blana si a prins balastru si ma azvarlit de pe motor.... .Mam spart de ras cu pasageru meu... Despre consum mediu,pinioane standard[vit 5- 4300rot/min-100km/h] 20 l benzina -418km.In oras 170km si afara restul[Orasul a fost Oravita,adica fara semafoare si alte chesti,prin oras cu vit 4,5 Ce sa va fac mutativa la mine in oras sa nu va mai consume moba Trebuia sa faci poze cu 'dovezi de la fata locului'. Daca ne mutam toti la tine in oras, primaria va infiinta cel putin 100 de semafoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Hai ca imi permit si eu sa intervin putin aici .. ca facem parte din aceeasi familie. Din cate vad consuma destul caprele voastre:D in cazul meu ... nu ma pot abtine sa nu il ating Motoru mere "ceas", dar consuma cat golfu meu 1,9 de 1360 kile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 in cazul meu ... nu ma pot abtine sa nu il ating Motoru mere "ceas", dar consuma cat golfu meu 1,9 de 1360 kile La viteze mari masinile sunt mai eficiente datorita formei aerodinamice. Vitezanele sunt cat de cat aerodinamice dar nu in scopul unui consum mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 piese de xt din dezmembrari in special pt aprindere stiti pe undeva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Bluzoane/tricouri inscriptionate Yamaha Tenere Club Romania Vreau sa va anunt ca mai sunt pe stoc bluzoane/tricouri inscriptionate. Marimi disponibile: S,M,L,XL,XXL Preturi: -bluzon fara gluga - 45 ron! Pentru 2 bluzoane cumparate platiti doar 80 ron! -bluzon cu gluga - 55 ron! Pentru 2 bluzoane cumparate platiti doar 100 ron! -tricou - 25 ron! Pentru 2 tricouri cumparate platiti doar 45 ron! Bluzoanele/tricorile sunt de calitate, iar imprimarea(serigrafia) este rezistenta la spalare; acestea nu sunt imprimate in tara. Se trimit oriunde in tara (posta, curier), si se pot achita in 3 moduri:ramburs, ordin de plata sau transfer bancar(ING sau Raffesein Bank) (pentru cei care folosesc Home Bank, Internet Banking, etc). Comenzile se pot da telefonic (0743.68.74.76 sau 0766.615.668), pe email(admin@tenereclub.ro) sau direct pe forum in rubrica special creata. Pentru mai multe detalii accesati forumul site-ului ( tricouri bluzoane). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Trebuia sa faci poze cu 'dovezi de la fata locului'. Daca ne mutam toti la tine in oras, primaria va infiinta cel putin 100 de semafoare. iti garantez ca nu ar fi nevoie decat de vrea 4 in rest nu are unde ,nu sunt intersecti decat in cruce,si alea vreo max 4 asa ca nu te speria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 iti garantez ca nu ar fi nevoie decat de vrea 4 in rest nu are unde ,nu sunt intersecti decat in cruce,si alea vreo max 4 asa ca nu te speria Orasul tau tinde spre ideal atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 problema la xt: daca merg cu luminile aprinse se descarca bateria, de pornit porneste dar luminile nu mai bat deloc. am masurat si chiar daca o ambalez tare imi baga mazim 8 volti in baterie. am 2 relee de incarcare, amandoua sh dar sa fie amandoua stricate?? sau e din stator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 problema la xt: daca merg cu luminile aprinse se descarca bateria, de pornit porneste dar luminile nu mai bat deloc.am masurat si chiar daca o ambalez tare imi baga mazim 8 volti in baterie. am 2 relee de incarcare, amandoua sh dar sa fie amandoua stricate?? sau e din stator? Pare a fi din releu. Am auzit ca releele de incarcare originale de la XTZ-uri au probleme. Asa o fi si la XT-uri. http://www.motomike.eu/autonet/category/10.../article/146233 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 problema e ca scoaate maxim 8 volti din stator, inainte sa ajunga la releu. am citi pe net ca trebuie sa fie 12-14 v acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 problema e ca scoaate maxim 8 volti din stator, inainte sa ajunga la releu. am citi pe net ca trebuie sa fie 12-14 v acolo. Atunci acolo e cauza. Probabil senzorul (pick-up). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 si ala poate sa fie? credeam ca ala nu are legatura cu incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Iceman, ai statorul in scurt sau intrerupt. Normal scoate in jur de 50-70 Volti alternativ (masurat intre faze, 2 cite 2). Dup-aia intra releul in joc, si reduce voltajul (regulator) si-l transforma in curent continuu (rectifier). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 si ala poate sa fie? credeam ca ala nu are legatura cu incarcarea. Corect. Scuze. Asta e cu aprinderea. Deci, Manualul de service, un ohmetru bun si masori rezistenta electrica a statorului. Valorile trebuie sa le gasesti in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Teoretic e bine sa masori, practic nu-ti poti da seama decit daca e intrerupt. Daca e in scurt, valoarea e oricum la fel (citiva ohmi, ca e sirma groasa de cupru). Ori verifici continuitatea cu un consumator mare, ori pornesti motorul si masori fazele cum ti-am spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 am masurat. si am dat comanda de alt stator :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Sal! Ultima oara cand am vrut sa pornesc motorul la a 2 a 3 a incercare s a intamplat un lucru f ciudat: a iesit fum de sub carena, si in momentul in care am scos cheia din contact electromotorul inca invartea motorul si nu s a intrerupt decat pana am scos bateria! m am mai interesat si la unii si la altii si imi spun toti cum ca ar fi releul de pornire! Voi ce spuneti? Cum s epoate masura acest releu? de unde se poate gasi altul? se poate pune si de la alt moto/? \ Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.