Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

adauga la profil :peace:

Mesaj completat

Nici eu nu l-as pune intre jambe, dar daca tot te mananca, prinde-l cat mai in fata si fa-i o prindere care sa-i permita sa se roteasca spre in sus si inainte, eventual pune-i jos o rotila care sa "alunece" pe aripa.

Si ca sa fie treaba perfecta, fa-i articularia aia cu arc, ca sa revina inapoi :moron:

am cumparat altul, mai mic, cu bec h3 inclus si mai usor reglabil

Nu mi-am dat seama cat e cursa pe jamba pt ca nu curge ulei si nici nu e zgariata.

 

Aveti dee de vre-un intrerupator? montabil pe ghidon, cu 3 pozitii si led as vrea... :)

http://www.buzzshop.ro/electrice/intrerupa...v-1circuit.html

 

http://www.buzzshop.ro/electrice/intrerupa...de=list&p=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mi-am dat seama cat e cursa pe jamba pt ca nu curge ulei si nici nu e zgariata.

 

 

Pune niste vaselina pe jambe si apasa suspensia. Asa vei vedea cursa. Dar poti sa iei in considerare cursa maxima: 220mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune niste vaselina pe jambe si apasa suspensia. Asa vei vedea cursa. Dar poti sa iei in considerare cursa maxima: 220mm.

mi-am cumparat altul care va ocupa mai putin loc... am si toate maruntisurile, mai putin soclu/mufa pt relee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt nou pe aici:d de curand mi-am achizitionat de curand un xt600 tenere si imi curge pe undva uleiu jos... am verificat in rezervor si mai aveam, dupa o excursie de vreo 3 4 ore pe munte am ajuns acasa... am mai mers pe asfalt vreo. 5 km si mi sa oprit motoru in mers:( am incercat sa i dau pedala era complet blocata... am aduso acasa... i-am dat curent a invartit motoru, intre timp sa deblocat verific uleiu dar ma insel ca mai este:( nu mai era deloc... prostia ce-a mai mare e ca l-am pornit dupa ce l-am deblocat am mers vreo 400 m cu el si iar sa blocat... inca nu am incercat sa il deblochez dandui curent:| este vreo sansa daca i pun ulei si reusesc sa-l deblochez sa mai functioneze??? Va rog sa ma ajutati:( simpt ca inebunesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt nou pe aici:d de curand mi-am achizitionat de curand un xt600 tenere si imi curge pe undva uleiu jos... am verificat in rezervor si mai aveam, dupa o excursie de vreo 3 4 ore pe munte am ajuns acasa... am mai mers pe asfalt vreo. 5 km si mi sa oprit motoru in mers:( am incercat sa i dau pedala era complet blocata... am aduso acasa... i-am dat curent a invartit motoru, intre timp sa deblocat verific uleiu dar ma insel ca mai este:( nu mai era deloc... prostia ce-a mai mare e ca l-am pornit dupa ce l-am deblocat am mers vreo 400 m cu el si iar sa blocat... inca nu am incercat sa il deblochez dandui curent:| este vreo sansa daca i pun ulei si reusesc sa-l deblochez sa mai functioneze??? Va rog sa ma ajutati:( simpt ca inebunesc

 

Atentie! Daca pui ulei in motor il strici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu in motor, in rezervor, si ce sa i fac? am reusit sa il deblochez dandui curent din nou... ce pot sa i fac?

 

Acum serios:

Motorul tau este motor in patru timpi. Uleiul nu se pune in rezervorul de benzina. Uleiul se pune in motor. Cel mai probabil motorul tau are carter uscat. Prin urmare trebuie sa aiba un rezervor separat pt ulei, conectat prin 2 conducte la motor. La modelele mai noi acest rezervor se gaseste in cadrul motocicletei. La tine cred ca se afla undeva in spate, sub sa. Verifica acolo daca ai ulei. Dac nu ai, pune-i. Ulei de motor pt motociclete 4T. Si masoara nivelul ca la carte. Da jos de pe net un manual de reparatie sau de utilizare si citeste acolo ce trebuie sa verifici si sa reglezi.

 

http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html

 

PS Misto motoreta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum serios:

Motorul tau este motor in patru timpi. Uleiul nu se pune in rezervorul de benzina. Uleiul se pune in motor. Cel mai probabil motorul tau are carter uscat. Prin urmare trebuie sa aiba un rezervor separat pt ulei, conectat prin 2 conducte la motor. La modelele mai noi acest rezervor se gaseste in cadrul motocicletei. La tine cred ca se afla undeva in spate, sub sa. Verifica acolo daca ai ulei. Dac nu ai, pune-i. Ulei de motor pt motociclete 4T. Si masoara nivelul ca la carte. Da jos de pe net un manual de reparatie sau de utilizare si citeste acolo ce trebuie sa verifici si sa reglezi.

 

http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html

 

PS Misto motoreta!

mersi mult sper sa mearga dupa ce i pun ulei... ca altfel trebe bani multi pt a o face!!! si de ulei stiu unde se pune am rezervor in partea dreapta sub scaun...

Mesaj completat

mersi mult sper sa mearga dupa ce i pun ulei... ca altfel trebe bani multi pt a o face!!! si de ulei stiu unde se pune am rezervor in partea dreapta sub scaun...

 

Motoru meu!!! :) :X >:crack:<

post-57284-1274524675_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima problema.

As vrea sa stiu daca cineva a avut probleme cu contactul la XT.

La al meu, agata cheia atunci cand incerc sa o pun pe ON, de multe ori facandu-mi chiar probleme. E un defect clasic la XT-uri?

 

A desfacut cineva pana acum contactul principal? Merita sa ma apuc de el? Ce ar trebui sa verific/repar/gresez/inlocuiesc? :)

 

Am folosit WD 40 , dar degeaba, nicio inbunatatire. Chiar si ceva spray de contacte, dar fara nici un rezultat.

A doua problema

De ceva vreme, motorul a inceput sa scoata fum albastrui, mai ales la pornire, apoi inspre inchis la turatii mai mari de 3000 rpm.

Uleiul are 1500 km, 10W40, semisintetic, inlocuit toate filtrele si bujia de cca 1500 km. Motocicleta are 32.000 km (???) si e 3TB din '97.

 

Astept sugestii. Merci

Yzu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra ta are motorul uzat (fum albastrui) si carburatia dereglata (fum negru)... carburatia se rezolva ieftin ... eventual 50 euro daca e membrana crapata

Albastrui (ulei) nu e totuna cu alb (condens) :crack: ... zici ca numa' dimineata

Mesaj completat

dar nu in motor, in rezervor, si ce sa i fac? am reusit sa il deblochez dandui curent din nou... ce pot sa i fac?

ce inseamna blocat? nu cumva calat? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

 

ce inseamna blocat? nu cumva calat? :)

 

 

Pai uite ce-i face: http://www.youtube.com/watch?v=2pChy-bsaa0...player_embedded Nu-i de mirare ca a cedat chiar si un motor vestit pt fiabilitatea lui. La sfarsit se vede cum ard si ultimile grame de ulei din motor.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra ta are motorul uzat (fum albastrui) si carburatia dereglata (fum negru)... carburatia se rezolva ieftin ... eventual 50 euro daca e membrana crapata

Albastrui (ulei) nu e totuna cu alb (condens) :) ... zici ca numa' dimineata

Fumul e albastrui si apare in orice moment al zilei, cand o pornesc. Oricum, ii mai inlocuiesc inca o data uleiul...cu ceva mineral, 20w50, sa vad cum se comporta atunci.

 

La carburi ce trebuie sa verific?

Saptamana asta am de gand sa o demontez pana la ultimul surob toata motocicleta..asa ca stati in stand-by pt sfaturi de reasamblat :crack:

 

Ce nu imi este foarte clar, nici in momentul asta: cum verific corect nivelul de ulei?

 

Cum procedez eu : pornesc moto, il plimb in sarcina cca 10 min., opresc motorul, desfac surubul/joja din cadru din spatele ghidonului, sterg joja, o reintroduc fara sa o infiletez,repornesc motorul pt 3 secunde, scot joja si constat?

Aceasta e procedura corecta?

 

Yzu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum procedez eu : pornesc moto, il plimb in sarcina cca 10 min., opresc motorul, desfac surubul/joja din cadru din spatele ghidonului, sterg joja, o reintroduc fara sa o infiletez,repornesc motorul pt 3 secunde, scot joja si constat?

Aceasta e procedura corecta?

 

Yzu

 

Corect pana aici:

"pornesc moto, il plimb in sarcina cca 10 min., opresc motorul, desfac surubul/joja din cadru din spatele ghidonului, sterg joja, o reintroduc fara sa o infiletez..."

...apoi scoti pur si simplu joja si citesti uleiul pe ea. Nu mai repornesti nici un motor pentru ca returul iti va arunca ulei pe joja si iti va indica full chiar daca mai sunt doar doua grame de ulei in tot motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...apoi scoti pur si simplu joja si citesti uleiul pe ea. Nu mai repornesti nici un motor pentru ca returul iti va arunca ulei pe joja si iti va indica full chiar daca mai sunt doar doua grame de ulei in tot motorul.

Inseamna ca am o problema... :crack:

 

Andrei, daca te rog, hai sa lamurim o dilema de-a mea. Si anume: cadrul, in cazul meu, joaca rolol de rezervor de ulei? Caruia, teoretic nu ar trebui sa ii scada nivelul?

Eu daca desfac busonul si ma holbez in cadru, nu vad niciun nivel de ulei, pt ca la cat e de lunga joja (max 7-8 cm ), eu cred ca ar trebui sa se vad uleiul...sau nu?

Daca umez pasii asa cum zici tu, degeaba reintroduc joja, pt ca pe ea nu se vede gram de ulei :)

Daca pornesc motorul si desfac jhoja, vad uleiul cum e improscat dinspre rezervor spre ghidon...de ce? E returul, sa-i spunem? Deci uleiul, atunci cand opresc motorul, coboara in motor sau sta in cadru? Asta nu stiu.

 

Is extrem de nervos ca nu ii dau de cap principiului si circuitului (sensului ) de functionare al uleiului.

Yzu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is extrem de nervos ca nu ii dau de cap principiului si circuitului (sensului ) de functionare al uleiului.

Yzu

 

 

ENGINE OIL LEVEL INSPECTION

Do not add any chemical additives. Engine

oil also lubricates the clutch and additives

could cause clutch slippage.

AWARNING

Never remove the oil tank cap just after high

speed operation. The heated oil could spurt

out, causing danger. Wait until the oil cools

down to approximately 60°C (140°F).

1 . Place the motorcycle on a level place.

2. Remove:

- Cover (fuel tank)

Refer to the "SEAT, FUEL TANK AND

COVER" section.

3. Remove:

- Oil tank cap

4. Inspect:

-Oil level

Oil level should be between the maximum

level and minimum level.

NOTE: _

- Be sure the motorcycle is positioned straight

up when checking the oil level.

- When inspecting the oil level, do not screw

the oil level gauge into the oil tank.

Insert the gauge lightly.

Oil level is incorrect~Add the oil up to the

minimum level.

Recommended oil:

SAE 20W40 type SE motor oil or

SAE 10W30 type SE motor oil

5. Install:

-Oil tank cap

6. Start the engine and warm up until the oil

temperature rises to aporoximately 60'C

(140°F).

When the oil tank is empty, never start the

engine.

7. Idle the engine more than 10 seconds while

keeping the motorcycle upright. Then stop

the engine and add the oil to the maximum

level.

8. Install:

-Oil tank cap

-Cover

Oil quantity:

Periodic oil change

2.7 L (2.4 Imp qt. 2.9 US qt)

With oil filter replacement

2.8 L (2.5 Imp qt. 3.0 US qt)

Total amount

3.3 L (2.9 Imp qt. 3.5 US qt)

 

Fa rost de un manual si te lamuresti. www.manualedereparatie.info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cel mai bine este sa iti cauti pe net un manual cat mai amanuntit si sa-l citesti .... :)

Cand schimbi uleiul pui exact cat da cartea. Ca sa verifici nivelul trebuie sa incalzesti motorul sre maxim asa cum se intampla vara la semafoare... la cele racite cu apa, atunci cand porneste ventilatorul, daca opresti motorul , lasi cateva minute sa se "aseze" uleiul , dupa care scoti joja, o stergi apoi masori nivelul motoreta stand vertical :crack:

Ca sa observi un nivel corect motoreta trebuie sa ruleze in prealabil ...uleiul spumeaza si din cauza cutiei de viteze ... ala este nivelul pe care il urmaresc cele 2 gradatii.

Daca pui prea mult ulei la inceput, va da afara ... probabil ... buba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l mai ajutați atâta pe Yzu. A lui e în 2 timpi la cât fum scoate. A scăpat de pene ( s-a achitat de datorie) dar acum Âşi-a scos uleiul la bătaie. Yamaha asta îl face să simtă că trăieÂşte. Cu Bmw-ul e plictisitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am respectat ce zice cartea: 2.9L de ulei, cu tot cu filtru. Cred doar ca il consuma, pt ca probabil e prea subtire: 10w40.

Dar ce ma doare e ca la masurarea nivelului, nu imi apare deloc ulei pe joja..si asta se intampla si la 50 km dupa inlocuirea uleiului.

Stiu ca e ciudat..dar... :)

Cel mai probabil maine am sa dau jos tot uleiul, sa il schimb, si am sa masor cantitatea de ulei scursa din motor si cadru. Altfel voi fi tot timpul nelinistit din cauza lui. Vreau sa bag 20w50 mineral, sa vad cum se comporta.Macar 1000 km asa de proba.

 

Am cartea motociletei si cu google translate mi-am tradus elemente pe care nu le inteleg (germana :crack: ), dar am cerut lamuriri suplimentare tocmai pt a nu lasa 'bube' nerezolvate la timp.

 

Cu Bmw-ul e plictisitor.

Aici ai dreptate :crack: Not even a fu*kin' single problem ;)

Editat de Grave
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici ai dreptate :) Not even a fu*kin' single problem :crack:

 

Uleiul sta in rezervorul de ulei care este reprezentat de partea din fata a cadrului. In timp, el se scurge usor in motor. De aceea, daca il masori la rece nu o sa vezi ulei pe joja chiar daca ai sase litri de ulei. La carte zice sa-l masori cand uleiul are 60 grade Celsius. Cum nu ai un termometru exact, lucrul asta e cam greu. Asa ca masoara uleiul dupa ce ai mers cu motoreta cel putin 10 minute intr-o treapta superioara. Nu dupa ce ai mers in oras printre masini cu a intaia sau dupa ce ai polizat in noroi sau dupa ce ai tinut motorul la relanti o juma de ora. Opresti motorul si, pana scoti carpa si dersurubezi joja (un minut - doua) uleiul se aseaza. Stergi joja si o bagi la loc fara sa insurubezi. Va trebui sa vezi uleiul la gradatia de maxim a jojei. Uleiul 10W 40 e bun doar iarna. Baga 20W 50 mineral sau 15W 50 semisintetic. Si sigur consuma ulei, asa ca va trebui sa inveti sa masori uleiul si sa-l verifici des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am respectat ce zice cartea: 2.9L de ulei, cu tot cu filtru. Cred doar ca il consuma, pt ca probabil e prea subtire: 10w40.

Dar ce ma doare e ca la masurarea nivelului, nu imi apare deloc ulei pe joja..si asta se intampla si la 50 km dupa inlocuirea uleiului.

Stiu ca e ciudat..dar...

Chiar daca ai respectat ce scrie in carte, trebuie sa mai completezi pana vei avea nivelul maxim masurat la joja. In felul acesta esti sigur ca ai ungerea corecta. Eu, cel putin, asa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa imi cumpar ulei sa completez in motor si in rezervor de ulei dupa carte, insa ceva probleme are, imi pierde ulei cam pe langa evacuare, se poate sa fie crepat? sau sunt ceva garnituri pe acolo?

Fie sunt duse o-ringurile de la vre-un dop de la culbutori,ori siliconul de la capacul de la chiulasa(capacul de deasupra prins in imbusuri) este dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...