yuk Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 adauga la profil Mesaj completat Nici eu nu l-as pune intre jambe, dar daca tot te mananca, prinde-l cat mai in fata si fa-i o prindere care sa-i permita sa se roteasca spre in sus si inainte, eventual pune-i jos o rotila care sa "alunece" pe aripa.Si ca sa fie treaba perfecta, fa-i articularia aia cu arc, ca sa revina inapoi am cumparat altul, mai mic, cu bec h3 inclus si mai usor reglabil Nu mi-am dat seama cat e cursa pe jamba pt ca nu curge ulei si nici nu e zgariata. Aveti dee de vre-un intrerupator? montabil pe ghidon, cu 3 pozitii si led as vrea... http://www.buzzshop.ro/electrice/intrerupa...v-1circuit.html http://www.buzzshop.ro/electrice/intrerupa...de=list&p=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Scuze, dar ASTA e cea mai cool mobră EVER!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Nu mi-am dat seama cat e cursa pe jamba pt ca nu curge ulei si nici nu e zgariata. Pune niste vaselina pe jambe si apasa suspensia. Asa vei vedea cursa. Dar poti sa iei in considerare cursa maxima: 220mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Pune niste vaselina pe jambe si apasa suspensia. Asa vei vedea cursa. Dar poti sa iei in considerare cursa maxima: 220mm. mi-am cumparat altul care va ocupa mai putin loc... am si toate maruntisurile, mai putin soclu/mufa pt relee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horydulcea Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 salut sunt nou pe aici:d de curand mi-am achizitionat de curand un xt600 tenere si imi curge pe undva uleiu jos... am verificat in rezervor si mai aveam, dupa o excursie de vreo 3 4 ore pe munte am ajuns acasa... am mai mers pe asfalt vreo. 5 km si mi sa oprit motoru in mers:( am incercat sa i dau pedala era complet blocata... am aduso acasa... i-am dat curent a invartit motoru, intre timp sa deblocat verific uleiu dar ma insel ca mai este:( nu mai era deloc... prostia ce-a mai mare e ca l-am pornit dupa ce l-am deblocat am mers vreo 400 m cu el si iar sa blocat... inca nu am incercat sa il deblochez dandui curent:| este vreo sansa daca i pun ulei si reusesc sa-l deblochez sa mai functioneze??? Va rog sa ma ajutati:( simpt ca inebunesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 salut sunt nou pe aici:d de curand mi-am achizitionat de curand un xt600 tenere si imi curge pe undva uleiu jos... am verificat in rezervor si mai aveam, dupa o excursie de vreo 3 4 ore pe munte am ajuns acasa... am mai mers pe asfalt vreo. 5 km si mi sa oprit motoru in mers:( am incercat sa i dau pedala era complet blocata... am aduso acasa... i-am dat curent a invartit motoru, intre timp sa deblocat verific uleiu dar ma insel ca mai este:( nu mai era deloc... prostia ce-a mai mare e ca l-am pornit dupa ce l-am deblocat am mers vreo 400 m cu el si iar sa blocat... inca nu am incercat sa il deblochez dandui curent:| este vreo sansa daca i pun ulei si reusesc sa-l deblochez sa mai functioneze??? Va rog sa ma ajutati:( simpt ca inebunesc Atentie! Daca pui ulei in motor il strici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horydulcea Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Atentie! Daca pui ulei in motor il strici! dar nu in motor, in rezervor, si ce sa i fac? am reusit sa il deblochez dandui curent din nou... ce pot sa i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 dar nu in motor, in rezervor, si ce sa i fac? am reusit sa il deblochez dandui curent din nou... ce pot sa i fac? Acum serios: Motorul tau este motor in patru timpi. Uleiul nu se pune in rezervorul de benzina. Uleiul se pune in motor. Cel mai probabil motorul tau are carter uscat. Prin urmare trebuie sa aiba un rezervor separat pt ulei, conectat prin 2 conducte la motor. La modelele mai noi acest rezervor se gaseste in cadrul motocicletei. La tine cred ca se afla undeva in spate, sub sa. Verifica acolo daca ai ulei. Dac nu ai, pune-i. Ulei de motor pt motociclete 4T. Si masoara nivelul ca la carte. Da jos de pe net un manual de reparatie sau de utilizare si citeste acolo ce trebuie sa verifici si sa reglezi. http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html PS Misto motoreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horydulcea Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Acum serios:Motorul tau este motor in patru timpi. Uleiul nu se pune in rezervorul de benzina. Uleiul se pune in motor. Cel mai probabil motorul tau are carter uscat. Prin urmare trebuie sa aiba un rezervor separat pt ulei, conectat prin 2 conducte la motor. La modelele mai noi acest rezervor se gaseste in cadrul motocicletei. La tine cred ca se afla undeva in spate, sub sa. Verifica acolo daca ai ulei. Dac nu ai, pune-i. Ulei de motor pt motociclete 4T. Si masoara nivelul ca la carte. Da jos de pe net un manual de reparatie sau de utilizare si citeste acolo ce trebuie sa verifici si sa reglezi. http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html PS Misto motoreta! mersi mult sper sa mearga dupa ce i pun ulei... ca altfel trebe bani multi pt a o face!!! si de ulei stiu unde se pune am rezervor in partea dreapta sub scaun... Mesaj completat mersi mult sper sa mearga dupa ce i pun ulei... ca altfel trebe bani multi pt a o face!!! si de ulei stiu unde se pune am rezervor in partea dreapta sub scaun... Motoru meu!!! :X >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Prima problema. As vrea sa stiu daca cineva a avut probleme cu contactul la XT. La al meu, agata cheia atunci cand incerc sa o pun pe ON, de multe ori facandu-mi chiar probleme. E un defect clasic la XT-uri? A desfacut cineva pana acum contactul principal? Merita sa ma apuc de el? Ce ar trebui sa verific/repar/gresez/inlocuiesc? Am folosit WD 40 , dar degeaba, nicio inbunatatire. Chiar si ceva spray de contacte, dar fara nici un rezultat. A doua problema De ceva vreme, motorul a inceput sa scoata fum albastrui, mai ales la pornire, apoi inspre inchis la turatii mai mari de 3000 rpm. Uleiul are 1500 km, 10W40, semisintetic, inlocuit toate filtrele si bujia de cca 1500 km. Motocicleta are 32.000 km (???) si e 3TB din '97. Astept sugestii. Merci Yzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 mobra ta are motorul uzat (fum albastrui) si carburatia dereglata (fum negru)... carburatia se rezolva ieftin ... eventual 50 euro daca e membrana crapata Albastrui (ulei) nu e totuna cu alb (condens) ... zici ca numa' dimineata Mesaj completat dar nu in motor, in rezervor, si ce sa i fac? am reusit sa il deblochez dandui curent din nou... ce pot sa i fac? ce inseamna blocat? nu cumva calat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Mesaj completat ce inseamna blocat? nu cumva calat? Pai uite ce-i face: http://www.youtube.com/watch?v=2pChy-bsaa0...player_embedded Nu-i de mirare ca a cedat chiar si un motor vestit pt fiabilitatea lui. La sfarsit se vede cum ard si ultimile grame de ulei din motor. Editat Mai 24, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 mobra ta are motorul uzat (fum albastrui) si carburatia dereglata (fum negru)... carburatia se rezolva ieftin ... eventual 50 euro daca e membrana crapata Albastrui (ulei) nu e totuna cu alb (condens) ... zici ca numa' dimineata Fumul e albastrui si apare in orice moment al zilei, cand o pornesc. Oricum, ii mai inlocuiesc inca o data uleiul...cu ceva mineral, 20w50, sa vad cum se comporta atunci. La carburi ce trebuie sa verific? Saptamana asta am de gand sa o demontez pana la ultimul surob toata motocicleta..asa ca stati in stand-by pt sfaturi de reasamblat Ce nu imi este foarte clar, nici in momentul asta: cum verific corect nivelul de ulei? Cum procedez eu : pornesc moto, il plimb in sarcina cca 10 min., opresc motorul, desfac surubul/joja din cadru din spatele ghidonului, sterg joja, o reintroduc fara sa o infiletez,repornesc motorul pt 3 secunde, scot joja si constat? Aceasta e procedura corecta? Yzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Cum procedez eu : pornesc moto, il plimb in sarcina cca 10 min., opresc motorul, desfac surubul/joja din cadru din spatele ghidonului, sterg joja, o reintroduc fara sa o infiletez,repornesc motorul pt 3 secunde, scot joja si constat?Aceasta e procedura corecta? Yzu Corect pana aici: "pornesc moto, il plimb in sarcina cca 10 min., opresc motorul, desfac surubul/joja din cadru din spatele ghidonului, sterg joja, o reintroduc fara sa o infiletez..." ...apoi scoti pur si simplu joja si citesti uleiul pe ea. Nu mai repornesti nici un motor pentru ca returul iti va arunca ulei pe joja si iti va indica full chiar daca mai sunt doar doua grame de ulei in tot motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 ...apoi scoti pur si simplu joja si citesti uleiul pe ea. Nu mai repornesti nici un motor pentru ca returul iti va arunca ulei pe joja si iti va indica full chiar daca mai sunt doar doua grame de ulei in tot motorul. Inseamna ca am o problema... Andrei, daca te rog, hai sa lamurim o dilema de-a mea. Si anume: cadrul, in cazul meu, joaca rolol de rezervor de ulei? Caruia, teoretic nu ar trebui sa ii scada nivelul? Eu daca desfac busonul si ma holbez in cadru, nu vad niciun nivel de ulei, pt ca la cat e de lunga joja (max 7-8 cm ), eu cred ca ar trebui sa se vad uleiul...sau nu? Daca umez pasii asa cum zici tu, degeaba reintroduc joja, pt ca pe ea nu se vede gram de ulei Daca pornesc motorul si desfac jhoja, vad uleiul cum e improscat dinspre rezervor spre ghidon...de ce? E returul, sa-i spunem? Deci uleiul, atunci cand opresc motorul, coboara in motor sau sta in cadru? Asta nu stiu. Is extrem de nervos ca nu ii dau de cap principiului si circuitului (sensului ) de functionare al uleiului. Yzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Is extrem de nervos ca nu ii dau de cap principiului si circuitului (sensului ) de functionare al uleiului.Yzu ENGINE OIL LEVEL INSPECTION Do not add any chemical additives. Engine oil also lubricates the clutch and additives could cause clutch slippage. AWARNING Never remove the oil tank cap just after high speed operation. The heated oil could spurt out, causing danger. Wait until the oil cools down to approximately 60°C (140°F). 1 . Place the motorcycle on a level place. 2. Remove: - Cover (fuel tank) Refer to the "SEAT, FUEL TANK AND COVER" section. 3. Remove: - Oil tank cap 4. Inspect: -Oil level Oil level should be between the maximum level and minimum level. NOTE: _ - Be sure the motorcycle is positioned straight up when checking the oil level. - When inspecting the oil level, do not screw the oil level gauge into the oil tank. Insert the gauge lightly. Oil level is incorrect~Add the oil up to the minimum level. Recommended oil: SAE 20W40 type SE motor oil or SAE 10W30 type SE motor oil 5. Install: -Oil tank cap 6. Start the engine and warm up until the oil temperature rises to aporoximately 60'C (140°F). When the oil tank is empty, never start the engine. 7. Idle the engine more than 10 seconds while keeping the motorcycle upright. Then stop the engine and add the oil to the maximum level. 8. Install: -Oil tank cap -Cover Oil quantity: Periodic oil change 2.7 L (2.4 Imp qt. 2.9 US qt) With oil filter replacement 2.8 L (2.5 Imp qt. 3.0 US qt) Total amount 3.3 L (2.9 Imp qt. 3.5 US qt) Fa rost de un manual si te lamuresti. www.manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Andrei, atat doar ca esti cam departe, ca te-as strange in brate in semn de multumire si apreciere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 cred ca cel mai bine este sa iti cauti pe net un manual cat mai amanuntit si sa-l citesti .... Cand schimbi uleiul pui exact cat da cartea. Ca sa verifici nivelul trebuie sa incalzesti motorul sre maxim asa cum se intampla vara la semafoare... la cele racite cu apa, atunci cand porneste ventilatorul, daca opresti motorul , lasi cateva minute sa se "aseze" uleiul , dupa care scoti joja, o stergi apoi masori nivelul motoreta stand vertical Ca sa observi un nivel corect motoreta trebuie sa ruleze in prealabil ...uleiul spumeaza si din cauza cutiei de viteze ... ala este nivelul pe care il urmaresc cele 2 gradatii. Daca pui prea mult ulei la inceput, va da afara ... probabil ... buba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Nu-l mai ajutați atâta pe Yzu. A lui e în 2 timpi la cât fum scoate. A scăpat de pene ( s-a achitat de datorie) dar acum Âşi-a scos uleiul la bătaie. Yamaha asta îl face să simtă că trăieÂşte. Cu Bmw-ul e plictisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Am respectat ce zice cartea: 2.9L de ulei, cu tot cu filtru. Cred doar ca il consuma, pt ca probabil e prea subtire: 10w40. Dar ce ma doare e ca la masurarea nivelului, nu imi apare deloc ulei pe joja..si asta se intampla si la 50 km dupa inlocuirea uleiului. Stiu ca e ciudat..dar... Cel mai probabil maine am sa dau jos tot uleiul, sa il schimb, si am sa masor cantitatea de ulei scursa din motor si cadru. Altfel voi fi tot timpul nelinistit din cauza lui. Vreau sa bag 20w50 mineral, sa vad cum se comporta.Macar 1000 km asa de proba. Am cartea motociletei si cu google translate mi-am tradus elemente pe care nu le inteleg (germana ), dar am cerut lamuriri suplimentare tocmai pt a nu lasa 'bube' nerezolvate la timp. Cu Bmw-ul e plictisitor. Aici ai dreptate Not even a fu*kin' single problem Editat Mai 25, 2010 de Grave Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Aici ai dreptate Not even a fu*kin' single problem Uleiul sta in rezervorul de ulei care este reprezentat de partea din fata a cadrului. In timp, el se scurge usor in motor. De aceea, daca il masori la rece nu o sa vezi ulei pe joja chiar daca ai sase litri de ulei. La carte zice sa-l masori cand uleiul are 60 grade Celsius. Cum nu ai un termometru exact, lucrul asta e cam greu. Asa ca masoara uleiul dupa ce ai mers cu motoreta cel putin 10 minute intr-o treapta superioara. Nu dupa ce ai mers in oras printre masini cu a intaia sau dupa ce ai polizat in noroi sau dupa ce ai tinut motorul la relanti o juma de ora. Opresti motorul si, pana scoti carpa si dersurubezi joja (un minut - doua) uleiul se aseaza. Stergi joja si o bagi la loc fara sa insurubezi. Va trebui sa vezi uleiul la gradatia de maxim a jojei. Uleiul 10W 40 e bun doar iarna. Baga 20W 50 mineral sau 15W 50 semisintetic. Si sigur consuma ulei, asa ca va trebui sa inveti sa masori uleiul si sa-l verifici des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Am respectat ce zice cartea: 2.9L de ulei, cu tot cu filtru. Cred doar ca il consuma, pt ca probabil e prea subtire: 10w40. Dar ce ma doare e ca la masurarea nivelului, nu imi apare deloc ulei pe joja..si asta se intampla si la 50 km dupa inlocuirea uleiului. Stiu ca e ciudat..dar... Chiar daca ai respectat ce scrie in carte, trebuie sa mai completezi pana vei avea nivelul maxim masurat la joja. In felul acesta esti sigur ca ai ungerea corecta. Eu, cel putin, asa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horydulcea Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 am reusit sa imi cumpar ulei sa completez in motor si in rezervor de ulei dupa carte, insa ceva probleme are, imi pierde ulei cam pe langa evacuare, se poate sa fie crepat? sau sunt ceva garnituri pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 am reusit sa imi cumpar ulei sa completez in motor si in rezervor de ulei dupa carte, insa ceva probleme are, imi pierde ulei cam pe langa evacuare, se poate sa fie crepat? sau sunt ceva garnituri pe acolo? Fie sunt duse o-ringurile de la vre-un dop de la culbutori,ori siliconul de la capacul de la chiulasa(capacul de deasupra prins in imbusuri) este dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horydulcea Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Fie sunt duse o-ringurile de la vre-un dop de la culbutori,ori siliconul de la capacul de la chiulasa(capacul de deasupra prins in imbusuri) este dus. si cam cat ar fi oringurile ? sau sti ce anume silicon ar fi bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.