yuk Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) la mine e mai gros furtunul dar pleaca tot de unde pleaca la poza ta.e prea gros ca sa intre in primul carburator cum arata in poza.e posibil sa am alt model de carburator?cu pornirea am rezolvat era sarita de la punct. SAM_4892.JPG cel gros din partea dreapta este furtunul.am observat ca daca suflu pe furtun se ridica butoiasu din carburator. furtunul gros nu "duce" nicaieri ... are in capat un filtru , este pentru vacum, deci ia aer cu mizerie din atmosfera care barboteaza direct in benzina transformand-o in spuma... relativ complicat prima poza are un carburator putin diferit de cel cu pliatul kaufland va salut.am si eu o p[roblema cu yamaha xt 6003tb. am luato de cateva zile si pornea numai la rece usor.la cald trebuia sa invarta mult dar pornea intrun final.impinsa o lua imediat. acuma nici la rece nu o mai ia dar da sa pornesca parca,tuseste si mai da si cate un aparent socul e blocat (socul tras), porneste la rece si merge inecata la cald ... bujia uda rau + depuneri si nu mai porneste nici la rece. ps- daca desfaci carburatorul regleaza (verifica) acele la pozitiile din mijloc , dar atent sa pui distantierele in aceeasi ordine sa lucresi intr-un loc curat unde poti gasi piese minuscule scapate accidental pe jos Editat Februarie 9, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 am rezolvat cu pornirea,porneste usor si la rece si la cald dar intampin o noua problema. dupa 2 3 min de functionare face presiune prea mare in motor cred ca incepe sa curga ulei pe la un surub de la capacul de chiuloasa,acesta fiind strans bine.iar daca dau drumul la busonul pe unde se umple cu ulei iese presiune pe acolo. -mai este furtunul care iese din carter si intra in cutia de la filtrul de aer pe acolo arunca ulei la greu daca nu e astupat cu ceva. din ce cauza face presiune atat de mare?va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) ai pus prea mult ulei ... deschide manualul ! acum ceva vreme se vaita unu' ca i-a iesit garnitura dintre cilindru si carter , din cauza asta Editat Februarie 9, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Are cineva un kit de lant second de vanzare??? Are nevoie un amic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 ulei are prea putin ca pierd ulei din cauza la presiunea din motor.iam scos filtrul de ulei si nu mai face presiune,poate un pic sa zicem....dar pe epurator iese gaze cu stropi de ulei.deci cred ca trebuie sa ma apropii de segmentare.ea acum merge bine trage frumos da cred ca ia cam mult ulei.bine mai si pierdeam de la presiune dar am sa-mi comand un filtru nou si sa vad daca mai persista problema.chiar stie cineva niste preturi informative sau de unde sa le iau la un pret ok urm piese: -piston+segmenti -garnitura cilindru si chiuloasa -lant distributie -ghiduri+semeringuri supape........O seara FRUMOASA LA TOTI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Garnitura cilindru Yamaha SRX/TT/XT 600 -- 100.08 Lei cu TVA Garnitura chiuloasa Yamaha TT/XT/YFM 600 --133.30 Lei cu TVA Lant distributie -- 207.58 Lei cu TVA Patina ghidare -- 214.25 Lei cu TVA Patina tensionare -- 389.00 Lei cu TVA Set segmenti Yamaha XT600 D.95 standard -- 270.17 Lei cu TVA Kit semeringuri motor Yamaha XT600 E H/N '90-'5 ---79.73 Lei cu TVA Piston Yamaha XT/TT 600 D.96 --- 1,027.22 Lei cu TVA Informativ supape nu mai stiu unde am vazut da ma mai uit sa imi aduc aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Releul de pornire original arata asa : http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/xtz_660_tenere_3yf/92-93/picture/starter_solenoid___relay/ Pe site-uri sunt diverse tipuri de relee, iar eu nu stiu in baza caror indicatori sa-l aleg. Bateria recomandata de Yamaha e Yuasa YTX9-BS si are 12V 8Ah. Pe site-ul de la care intentionez sa fac comanda, sunt urmatoarele relee de pornire, insa doar chinezaria ieftina de pe pagina 2 seamana cu cel OEM : http://www.motobikeshop.eu/ro/electronica/releu-pornire Problema e ca daca nu-mi indica cineva priceput si cu exactitate ce fel de releu sa cumpar, eu n-o sa am incredere in alegerea mea. Cel OEM pe care-l am acum inca merge, dar datorita faptului ca bateria veche era aproape uscata, releul se bloca si trebuia sa-l lovesc usor cu un obiect metalic pt a se debloca. Acum, cu bateria noua, nu mai face figuri, dar alex_xt m-a sfatuit sa iau unul nou pt orice eventualitate. Din cate stiu, trebuie un releu de pornire de 12V si 30A. Cred ca majoritatea japonezelor si unele scutere au asa ceva. Mai ramane sa gasesti unul care se potriveste la mufa, dimensiuni si prindere. Cu un releu de pornire am lungit-o foarte multe. Cam odata pe luna imi facea figuri. Eu aveam unul de schimb, dar mi-a fost lene sa-l caut si sa-l pun. Din ce am observat, nu avea legatura cu bateria sau alte variabile. Facea figuri cand avea chef. La cat costa releul ala chinezesc de scuter, poti experimenta... Dar nici ala de la wemoto.com nu-i foarte scump. Poti sa-l iei si te scapi de o grija. Daca aveti nevoie de piese din motor: /index.php?/topic/690204-motor-yamaha-szr-660-an-95-99/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 De curand mi am cumparat si eu o Yamaha TTR600 din 2001. Motocicleta e faina si merge bine -- ma rog cat poate sa merga de bine un monociclindru fara balansier , insa ma omoara cu pornitul. E varianta doar cu pedala...si din ce am vazut, e o adevarata traditie voodoo pana sa o pornesti. Au fost situatii in care intr o seara am putut sa o pornesc de 3 4 ori fara prea mari eforturi...si situatii in care nu am avut ce ii face nici batuta. Nu e sigur vina motocicletei pt ca vechiul proprietar o pornea la rece -5 grade cu 2 pedale....eu...nu pot....pur si simplu mor langa ea... Aveti sa imi dati si mie sfaturi despre cum sa o pornesc cat mai usor, care e tehnica?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 dai de 2-3 ori la rece, pui contact, tragi ambreiaj si apesi pedala sa o "scoti" de pe punctul superior, dai drumu la ambreiaj, apesi usor pedala pana se "blocheaza"(ar trebui sa mai ai juma de cursa), dai un impuls mai hotarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) am verificat azi bujia si este afumata.cateodata porneste la sfert si cald si rece motorul,cateodata mai ales la cald porneste dupa vro 6 7 incercari.jiglorul de aer lam reglat dupa manual(strans la maximum si desfacut 2 ture jumate).ce alt reglaj sai mai fac sa nu mai afume bujia. Editat Februarie 13, 2013 de carlan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) surubul de aer regleaza aerul numai pentru relanti (important pt pornire), daca bujia e afumata trebuie sa cobori unul sau ambele ace o treapta, ele fiind conice ingusteaza spatiul dintre ac si tub diminuand debitul de benzina (la aceeasi cantitate de aer)... asta in cazul tubulaturii etanse si filtru de aer standard (nou daca se poate). in raportul aer/benzina , aerul este la fel de important chiar daca nu costa nimic Editat Februarie 13, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 nivelul de benzina nu influenteaza afumarea bujiei?cum sa-i fac nivelul corect?dupa carte ar trebuie niste ustensile ceva.Poate stiti vrun mod mai usor de ai face nivelul. Azi am schimbat ulei+filtru+bujie.totul bun pana la nivelul uleiului.deci i-am bagat cam 3,3 l si pe joja tot nu apare nimic????am si aerisit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 te-ai plimbat cu el ? dai o tura si dupaia punel drept 10 15 secunde la relantiu si uitate , cica trebe sa circule si prin cutie sa arate pe joja bine , nu stiu care e smenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) nivelul de benzina nu influenteaza afumarea bujiei?cum sa-i fac nivelul corect?dupa carte ar trebuie niste ustensile ceva.Poate stiti vrun mod mai usor de ai face nivelul. Azi am schimbat ulei+filtru+bujie.totul bun pana la nivelul uleiului.deci i-am bagat cam 3,3 l si pe joja tot nu apare nimic????am si aerisit.... cu carburatorul rasturnat (plutitorul in sus sprijinind pe cui) reglezi tabla de cupru ce apasa pe cui, pana cand 25-27 mm din corpul plutitorului sunt deasupra (carburatorul rasturnat) imbinarii cu "paharul" , astfel se obtine nivel 6-8mm sub imbinare cand carburatorul se afla in pozitie normala. Oricum nu nivelul este principalul motiv pentru amestecul bogat , cel putin in cazul carburatorului constant-velocity. joja masoara ulei rulat prin cutia de viteza (cu spuma! ca sa pricepi) incalzit la temperatura de lucru a termostatului (ma indoiesc ca vei obtine asta in februarie) ... iar daca e racit pe aer tot cam asta e logica la yamaha cu joja in cadru http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9034052&contentId=7081075 ps- carlane ai incredere in caii mai batrani si descarca-ti un manual! Editat Februarie 14, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Din cate stiu, trebuie un releu de pornire de 12V si 30A. Cred ca majoritatea japonezelor si unele scutere au asa ceva. Mai ramane sa gasesti unul care se potriveste la mufa, dimensiuni si prindere. Cu un releu de pornire am lungit-o foarte multe. Cam odata pe luna imi facea figuri. Eu aveam unul de schimb, dar mi-a fost lene sa-l caut si sa-l pun. Din ce am observat, nu avea legatura cu bateria sau alte variabile. Facea figuri cand avea chef. La cat costa releul ala chinezesc de scuter, poti experimenta... Dar nici ala de la wemoto.com nu-i foarte scump. Poti sa-l iei si te scapi de o grija. Alex, sper c-ai nimerit bine "indicatiile", pt ca am gasit unul aici : http://www.piese-scutere.net/products/YAMAHA-releu-de-pornire-%2812V%252d30A%29-%2812V%252d30A%29-NEOS-50.html , iar daca nu functioneaza cred ca anticipezi pe cine o sa injur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Din cate imi amintesc, siguranta generala la XT nu e mai mare de 25A. Prin urmare, un releu de 30A e arhi-acoperitor. Mai ramane potrivirea mufelor, asta daca nu vrei sa inlocuiesti si mufa de la instalatia mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Azi am facut schimbul de ulei si bujie la TT600R ul meu. Imi era dificil sa il pornesc (kick only) -- fostul proprietar ii dadea la prima pedala. Am crezut ca tehnica mea era gresita pana ce am scos bujia!... Avea doar 0.3 gap ul. Am pus o bujie noua la 0.8 si acum poneste f usor. ==========> Uleiul l am schimbat si pe el, intrebarea este ....cat ulei intra?! Conform manual 2.5L cu filtru. L am pus, am incalzit motorul...nici nu ajunge la joja! Voi cat ulei puneti in XT uri?! cum il verificati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 eu intra mea am pus 3,5 litri si tot nu apare pe joja.cica trebuie sa mergi cu ea in toate vitezele si sa se incalzeasca la temperatura de lucru.si dupa aia apare pe joja.la amea am mers pe vremea asta pana in a treia dar tot nu apare..trebuie sati faca un fel de spuma in cutie nu stiu e mai complicat...idea e ca daca ai pus dupa manual nu ar trebui sa aibe nimic pana ce apuci sa o incalzesti bine dar pe vremea asta cam greu.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Ascultati de manual e facut cu un scop nici mie nu imi iese tot timpul la verificatul uleiului dar am incredere ce scrie in carte , trebuie incalzit bine motorul asta inseamna sa te plimbi cu el dar cum e rece afara racirea e foarte rapida si nu cred ca e usor de incalzit eu merg la enduro cu el si deabea il incalzesc . Editat Februarie 17, 2013 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Problema este ca si asa.....sunt ceva date contrariante! In cartea ei am gasit 2.5 pe louis 2.8 Indiferent nu stiu cum sta treaba aia cu verificatul cu motorul cald! ca tot acelasi ulei este! In alta ordine de idei...voi il verificati pe cric sau cu motocicleta dreapta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Problema este ca si asa.....sunt ceva date contrariante! In cartea ei am gasit 2.5 pe louis 2.8 cartea e sfanta. nu cred c-o sa crape nimic de la 10% in plus, dar fa dupa carte si masoara cum zice in carte ca sa ai consistenta in masuratori. Indiferent nu stiu cum sta treaba aia cu verificatul cu motorul cald! ca tot acelasi ulei este! In alta ordine de idei...voi il verificati pe cric sau cu motocicleta dreapta?! motor cald inseamna din ce am observat eu macar echivalentul de 5-10 minute de mers. se verifica cu motoreta dreapta. chiar daca e acelasi ulei tu masori uleiul din cadru, nu tot uleiul din motor. la rece n-o sa-ti apara nimic pe joja daca ai nivel bun si daca o sa completezi ca sa fie ok pe joja la rece exista riscul sa ai prea mult ulei in final... eu intra mea am pus 3,5 litri si tot nu apare pe joja.cica trebuie sa mergi cu ea in toate vitezele si sa se incalzeasca la temperatura de lucru.si dupa aia apare pe joja.la amea am mers pe vremea asta pana in a treia dar tot nu apare..trebuie sati faca un fel de spuma in cutie nu stiu e mai complicat...idea e ca daca ai pus dupa manual nu ar trebui sa aibe nimic pana ce apuci sa o incalzesti bine dar pe vremea asta cam greu.bafta 3.5L ... mult... nu ziceai ca ti l-a scuipat dupa aia peste tot pe unde putea? Nu e bazat pe spume ... pur si simplu asa e la motoarele "dry sump"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 eu intra mea am pus 3,5 litri si tot nu apare pe joja.cica trebuie sa mergi cu ea in toate vitezele si sa se incalzeasca la temperatura de lucru.si dupa aia apare pe joja.la amea am mers pe vremea asta pana in a treia dar tot nu apare..trebuie sati faca un fel de spuma in cutie nu stiu e mai complicat...idea e ca daca ai pus dupa manual nu ar trebui sa aibe nimic pana ce apuci sa o incalzesti bine dar pe vremea asta cam greu.bafta eu cand mi-am cumparat xt-ul am aflat ca fostul proprietar a pus 3.5 sau chiar mai mult pentru asa stie ca el ca la dashie verifici dimineata , dupa ceva timp mi-au cedat vreo 2 garnituri si a inceput sa borasca peste tot.deci scoate repede uleiul,si lasa vreo 2.8-2.9, numai bine ! pornit cateva minute cum recomanda unii si apoi verificat poti sa il lasi pana maine pornit ,degeaba. porneste-o las-o putin sa depaseasca momentul critic fa niste ture prin toate treptele si o sa-ti apara pe joja foarte bine .crede-ma am aprofundat mult problema, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Problema este ca si asa.....sunt ceva date contrariante! In cartea ei am gasit 2.5 pe louis 2.8 daca scurgi uleiul , pe interior (pe "peretzi')raman cam 100 ml, daca nu schimbi filtrul (unele manuale specifica schimdarea filtrului de ulei din 2 in 2 schimburi, inclusiv curatarea filtrului de aer cu jet de aer de la compresor ) mai raman in el cam 100 ml . de ex.:daca ai o problema la cutia de viteze, dupa ce o rezolvi nu mai ramane nimic (carterul este uscat) ... d'aia 2-300ml , defapt manualul nu trebuie citit printre randuri, mai ales ca este in alta limba decat cea a lui Eminescu . motor cald inseamna din ce am observat eu macar echivalentul de 5-10 minute de mers. se verifica cu motoreta dreapta. 10 minute februarie in Bacau nu este tot una cu 10 minute iulie in Bucuresti, mai ales racire cu aer... pt racire cu apa pune-ti un carton in fata radiatorului, iarna Editat Februarie 17, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 10 minute februarie in Bacau nu este tot una cu 10 minute iulie in Bucuresti, mai ales racire cu aer... pt racire cu apa pune-ti un carton in fata radiatorului, iarna Adica ce? In Bucuresti nu se merge in februarie, doar in iulie? Cred ca mai degraba pe dos Macar 5-10 minute de mers in cat de cat sustinut in sarcina ar trebui facuti ca sa asigure o "citire" buna a nivelului. Macar atat. Sub e irelevant, o sa "citesti" mai ptuin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Pe frigul asta mergi 5-10 min apoi opresti si lasi motorul la relanti inca 5-10 min. TT-ul si XT-ul fiind racite cu aer, degeaba mergi cu ele ca tot nu se incalzesc. De aceea ar trebui lasate si la relanti pentru a fi sigur ca se incalzeste motorul. Pentru cei care suspecteaza ca au pus prea mult ulei, verificati cutia filtrului de aer. Inainte sa cedeze simeringuri, presiunea mare din carter ar trebui sa scuipe uleiul pe epuratorul de gaze, drept in cutia filtrului de aer. PS Si la mine in manual scrie 2.9 l de ulei fara filtru sau 3.0 l cu schimbare de filtru (sau cam asa ceva) si eu pun cu vreo 2-300 ml mai mult ca sa-mi iasa masuratoarea cu joja. Chiar si vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.