Vizitator Adrian Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 xt600 & lostheaven ati punctat f bine... cam asa e.. xt600 e arhisuficient de offorad pt mine,nu vreau wr,etc si da, daca iau unu vreau sa casc ochii,sa nu dau 70% din suma data pe el,ulterior,pe discuri/etrieri/amortizor/ alte cacao.turi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Bafta in gasirea uneia bune daca te-ai decis pe modelul asta. Ce am mentionat eu sunt acele consumabile scumpe indiferent ca e model nou sau vechi mai ales amortizorul central. Pe piata de piese sh sunt mai multe oferte de XT600. In rest mobra e usor de intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Nu am auzit sa se plictiseasca prea multi de monocilindru. Are doza lui, deloc neglijabila, de fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Pe mine ma amuza o treaba: Adrian vrea de fapt sa faca touring si sa nu fie strict limitat la asfalt. Pentru asta e ok si un allrounder, de fapt, dar faza e ca se va plictisi groaznic de monocilindru, in mai putin de o luna. Apoi va vrea iar SV 650 N. Eu nu inteleg de ce tot ai grija mea? Uite mi s-a deschis apetitul / pofta nebuna dupa off road, pt ca am niste zone faine pe aici si vreau sa incerc asta (si nu doar sa raman cu incercatul).. Daca as da RSV ul meu acum pe un SV 650? Da, pentru ca e mai usor si consuma mai putin si nu e atat de cocotat pasagerul,ca pe RSV. Este SV 650 mobra pe care mi-o doresc? NU. Optiunile imi sunt limitate de faptul ca detin deja o motocicleta care (financiar) este foarte prost cotata pe piata (raportat la ce performante si cum e echipata). Deci nu prea as vrea sa vand RSV ul pe bani de nimic,adica pe romaneste nu as da un RSV pe un XT 600E din 2000, ma intelegi? Daca as da RSV ul la un pret decent, as putea pune o diferenta pt un DL 650 V strom, pt un KTM 690 Enduro, pt o Aprilia Pegaso Strada 650. Dintre astea, probabil cel mai dificil mi-ar fi cu KTM ul, pe sosea, ca-i mai orientat spre off road. Dar cum RSV ul nu se da si eu nu sunt dispus sa-l dau la bani de CBR F2, sunt fortat sa merg spre o a doua mobra, deci sunt limitat de bani,deci incerc sa aleg ceva cat mai bun de banii investiti. Gen un XT 600 E... Partea proasta e ca nici nu gasesc unde sa probez un 650 (fie el bmw f650,fie pegaso,fie XT),nici un DL, nici KTM...... Daca as urca pe una si as face o tura de 5 km macar,mi-as face o idee mult mai apropiata vis a vis de care mi s-ar potrivi nevoilor/placerilor mele.. Deocamdata, dau doar din gura in functie de ce vad pe net si din ce citesc pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) Partea proasta e ca nici nu gasesc unde sa probez un 650 (fie el bmw f650,fie pegaso,fie XT),nici un DL, nici KTM...... […] Deocamdata, dau doar din gura in functie de ce vad pe net si din ce citesc pe net... poate-s legate una de alta … ca alea de sus nu-s motoare atat de rare incat sa fie greu sa gasesti una sa testezi daca ai o viata cat de cat sociala in realitate. Editat Ianuarie 4, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Spre uimirea ta, uite nu prea am gasit pe cineva inca. Nici nu cunosc sincer persoane care sa detina modelele astea si in general sunt obisnuit cu oameni care asteapta mereu ceva in schimb.Personal nu sunt dispus sa platesc bani ca sa testez o mobra 4-5 km. Atata timp cat las garantie motoreta mea,sau ce vrea el, ca sa se simta in siguranta, in rest nu sunt dispus sa platesc ''taxe'' de probat. Mie daca mi-ar cere cineva motorul ,motivand ca e interesat de model,daca mi-ar oferi o garantie ,i l-as da o tura scurta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Uita-te la cei ce vor sa vanda. Astia sigur iti vor da mobra pt probat gratis. Eu nu am auzit pe cineva sa dea o mobra la probat pe ceva, bani, bere, whatever. Nici macar dealerii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 O atentie gen o bere, o cafea, un suc, logic.....ca macar atat, dar pretentii de bani, pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 lant de distributie inchis VS lant de distributie deschis , care si de ce ? de ce chestii m-ar scuti cel deschis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Poti sa-l schimbi fara sa mai demontezi pinionul de pe axa cu came. Si asta la fiecare suta de mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_zx6r Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Dezmembrez yamaha xt 600e din 2002. http://www.motocicli...a-xt-600-e2002/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 http://www.outletmoto.ro/cumpara/bmc-filtru-aer-sport-fm270-04-154 filtru sport xt, xtz ... pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Cumpar roata fata 21" (janta ma intereseaza, sa fie in regula) pentru XT600E din 1990. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 @AfXv237: Ai mesaj privat (PM)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Cumpar roata fata 21" (janta ma intereseaza, sa fie in regula) pentru XT600E din 1990. ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Poti sa-l schimbi fara sa mai demontezi pinionul de pe axa cu came. Si asta la fiecare suta de mii de km sunt acolo cateva surubele blocate cu loctite ... nu oricine vrea sa le desfaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 ... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau: sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Cumpar roata fata 21" (janta ma intereseaza, sa fie in regula) pentru XT600E din 1990. daca butucul rotii de care ai nevoie are codul yamaha 3YF-25111-00-98 atunci am si eu o janta 21 cu ax distantier si melc dar fara disc ... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau: sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct. eu iti recomand cu agrafa... filetele in roata sunt foarte scurte unde vin cele 2 surubele... plus ca sistemul ala cu sigurante/arcuri pare greu de pus la loc, nu pare a fi pt amatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) Vand stator Yamaha XT. a fost montat pe un XT din 91 3tb. 0755012789 iuliu ... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau: sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct. Daca poti scoate lantul desfacand suruburile nu are niciun sens sa il desfaci din nit. Cred ca deaia e si facut fara zala de imbinare, ca sa aiba mai putine locuri de unde sa cedeze. Parerea mea. Editat Ianuarie 19, 2014 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 eu iti recomand cu agrafa... filetele in roata sunt foarte scurte unde vin cele 2 surubele... plus ca sistemul ala cu sigurante/arcuri pare greu de pus la loc, nu pare a fi pt amatori Exista lant de distributie cu siguranta/clip/agrafa? Aia mai sare si de la lantul transmisiei.... thanks, but no thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Toate lanturile de distributie originale care mi-au trecut prin mana au fost inchise. Asta spune multe... Am vandut si DID deschise, dar eu unul n-am incredere la distributie. Si DID nu sunt chiar "trompete" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 o sa pun inchis , dupa cum suna parerile de mai sus , si referitor la roata de 21 de mai sus , se potriveste roata de la mihai stanila , singura diferenta este ca discul la tenere 660 3YF este o idee mai mare in diametru decat cel de xt 600 ( la xt-ul meu din 92 nu se potrivea dar la xt din 98 s-a potrivit ) avantaj : janta de aluminiu si aceleasi gauri pentru prindere disc , deci iei roata de la mihai si cauti un disc de xt si gata ( probabil gasesti la mihai manoleasa - cel ce dezmembreaza 3aj-ul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) Am si instalatia de franare fara maneta 100 lei, dar butucul trebuie verificat pt ca discul sa pice in acelasi plan cu... etrierul : ) . Nu am disc. Editat Ianuarie 19, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Salut ! am si eu o intrebare , am luat TT-ul vara trecuta si sincer…..abea am invatat cate ceva despre el, am fost mai ocupat sa-l calaresc decat sa mesteresc la el(din fericire nici nu a fost nevoie).Acum ca numar zilele pana vine caldura , incerc sa fac o lista cu ce-i trebuie "iubitei". ce ulei ar trebui sa-i pun si cati litri incap ? de precizat ca tt-ul meu este supermoto si merg mai "agresiv" cu el, nu la modu' bataie de joc dar totusi…pe asflat cu rotile alea e alta treaba.Altceva ce ar trebui precizat este ca m-am mutat in Bucuresti, motorul e la cateva sute de km departare la iernat , insa vara trecuta am venit cu el de vreo 2 ori si traficul mi-a facut mari probleme.Motorul parca se incingea excesiv , de aici trag concluzia ca voi sta toata vara in Bucuresti cu el si are nevoie de un ulei pe masura.Stiu ca el ca si motor cu racire pe aer este probabil gandit sa functioneze la temperaturi ceva mai ridicate…totusi vreau un ulei pe masura, sa protejeze motorul in caz de forja si temperaturi ridicate.Va multumesc! PS: voi aveti probleme cu temperatura? care sunt riscurile? ce probleme se ivesc il caz ca il incing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Pt stat vara, la 50 grade, in traficul din Bucuresti, radiatorul + ventilatorul ie sfinte. Ca semne de supraincins, intai se va muta cursa ambreiajului spre ghidon (se dilata placile metalice si tija nu mai ajunge sa le impinga), apoi o sa pierzi putere (se dilata si restul pieselor din motor si creste frecarea). Apoi stai doua ore sa se raceasca. Daca torni apa pe motor vei risca sa-i creezi fisuri. Cu timpul se va uza prematur motorul si va incepe sa haleasca benzina si mai ales ulei iar puterea i se va injumatati. Asa sunt toate XT-urile grecilor. TT-ul e pt Baja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.