Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

XT 660R nu e tocmai conceput pt enduro. Priviti tevile de esapament cum vin pe sub motor, de ex. E conceput pt fatzaiala prin oras si oarece drumuri de tara, pt navetisti. In Grecia e foarte apreciata pt ca nu toate stradutele din orase sau ulitele din sate le permit utilizarea de scutere sau sport-touring-uri. Pt enduro-touring Yamaha are XT 660Z (scut, rezervor mare, fairing) si pt enduro are seria WR (250R pt soft enduro si comuting si WR-F pt enduro).

 

Asta ma dispera la ei. Mi se parea normal ca XT 660 R sa fie ok pt enduro. Pt fataiala in oras si drumuri de tara, XT 660 X ar face fata cu brio. Iar XTZ ul pt calatorit si confort sporit (fata de R si X).

 

La KTM imi place cum au etajate modelele, ai KTM 690 Enduro, pt enduro/offroad, drumuri proaste, etc. Ai 690 SM , SMC, SMR (cu roti turnate, roti spitate, cum vrea muschiu tau), si mai ai si 690 Duke, un naked de oras, foarte fasnet...

 

Iar pt enduro mai hardcore ai 525, 450, si alte cc uri mai mici (atat enduro cat si supermoto)...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

As zice ca vechiul XT 600 e mai enduro decat XT 660, in ciuda racirii cu aer.

 

Total de-acord. De aia ma si gandesc la el. Nu doar ca e mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia linistit un XT 600E in mintile lui si nu o sa iti para rau. Are un motor simplu, overbuilt, la care nu prea are ce sa se strice si care duce multe. In legatura cu racirea pe aer, nu ai motive de ingrijorare, motoarele astea sunt gandite sa functioneze la regimuri mai "fierbinti". Eu vad racirea cu aer, un avantaj pentru un motor enduro-turing/adventure, pentru ca nu mai ai grija instalatiei de racire, plus ca si greutatea este mai mica. Cu motoarele din seria XT s-a facut Dakarul, s-au traversat deserturi, etc.. Ii bagi un ulei care sa nu se faca supa, in zilele calduroase (eu de pilda ii bag un 10W50) si in mod normal nu ai de ce sa iti faci griji, avand in vedere felul in care vrei sa il folosesti. Ar mai fi si varianta enduro, Yamaha 600 TT, care are acelasi motor cu XT600, dar cicilistica este conceputa pentru off road propriuzis. Este mai usoara, decat XT 600, dar saua este ceva mai inalta, mai ingusta si mai.. incomoda. Merita luata in consideratie.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian

Cum deja vad ca te-ai documentat si cum au spus si ceilalti xt 600 este mai enduro - greutate, rutarea galeriilor. XT660 e mai greu si modificarea galeriilor 2 in 1 ca pret este cam cat un XT600. Si decat sa faci asta mai bine iei din prima altceva KTM 690.

Mie mi-a cedat pompa de apa, la xt600 nu vei avea aceasta problema. Injectia, racirea pe lichid, displayul electronic (fara turometru) sunt singurele adaugiri aduse modelului. Cu XT-ul Yamaha a urmat trendul stradal pentru aceste motociclete cum au facut si ceilalti producatori - fiind motociclete mai putin off si mai grele.

XT 600 se poate face usor si SM.

XT660 vine in doua versiuni dar nu exceleaza nici R-ul nici X-ul fiecare in categoria sa comparativ cu alte motoare concurente.

Daca e suficient de enduro XT600 si nu vrei mai mult (wr250, wr450/KTM) important e sa gasesti unul bun in care sa nu bagi bani cat sa-i dublezi valoarea (discuri frane, amortizor, lant, cauciucuri).

Editat de lostheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

xt600 & lostheaven ati punctat f bine... cam asa e..

 

xt600 e arhisuficient de offorad pt mine,nu vreau wr,etc

 

si da, daca iau unu vreau sa casc ochii,sa nu dau 70% din suma data pe el,ulterior,pe discuri/etrieri/amortizor/ alte cacao.turi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma amuza o treaba: Adrian vrea de fapt sa faca touring si sa nu fie strict limitat la asfalt. Pentru asta e ok si un allrounder, de fapt, dar faza e ca se va plictisi groaznic de monocilindru, in mai putin de o luna. Apoi va vrea iar SV 650 N.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Pe mine ma amuza o treaba: Adrian vrea de fapt sa faca touring si sa nu fie strict limitat la asfalt. Pentru asta e ok si un allrounder, de fapt, dar faza e ca se va plictisi groaznic de monocilindru, in mai putin de o luna. Apoi va vrea iar SV 650 N.

 

Eu nu inteleg de ce tot ai grija mea?

 

Uite mi s-a deschis apetitul / pofta nebuna dupa off road, pt ca am niste zone faine pe aici si vreau sa incerc asta (si nu doar sa raman cu incercatul)..

 

Daca as da RSV ul meu acum pe un SV 650? Da, pentru ca e mai usor si consuma mai putin si nu e atat de cocotat pasagerul,ca pe RSV.

 

Este SV 650 mobra pe care mi-o doresc? NU.

 

Optiunile imi sunt limitate de faptul ca detin deja o motocicleta care (financiar) este foarte prost cotata pe piata (raportat la ce performante si cum e echipata).

 

Deci nu prea as vrea sa vand RSV ul pe bani de nimic,adica pe romaneste nu as da un RSV pe un XT 600E din 2000, ma intelegi?

 

Daca as da RSV ul la un pret decent, as putea pune o diferenta pt un DL 650 V strom, pt un KTM 690 Enduro, pt o Aprilia Pegaso Strada 650. Dintre astea, probabil cel mai dificil mi-ar fi cu KTM ul, pe sosea, ca-i mai orientat spre off road.

 

Dar cum RSV ul nu se da si eu nu sunt dispus sa-l dau la bani de CBR F2, sunt fortat sa merg spre o a doua mobra, deci sunt limitat de bani,deci incerc sa aleg ceva cat mai bun de banii investiti. Gen un XT 600 E...

 

Partea proasta e ca nici nu gasesc unde sa probez un 650 (fie el bmw f650,fie pegaso,fie XT),nici un DL, nici KTM......

 

Daca as urca pe una si as face o tura de 5 km macar,mi-as face o idee mult mai apropiata vis a vis de care mi s-ar potrivi nevoilor/placerilor mele..

 

Deocamdata, dau doar din gura in functie de ce vad pe net si din ce citesc pe net...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea proasta e ca nici nu gasesc unde sa probez un 650 (fie el bmw f650,fie pegaso,fie XT),nici un DL, nici KTM......

 

[…]

 

Deocamdata, dau doar din gura in functie de ce vad pe net si din ce citesc pe net...

 

poate-s legate una de alta :) … ca alea de sus nu-s motoare atat de rare incat sa fie greu sa gasesti una sa testezi daca ai o viata cat de cat sociala in realitate.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Spre uimirea ta, uite nu prea am gasit pe cineva inca. Nici nu cunosc sincer persoane care sa detina modelele astea si in general sunt obisnuit cu oameni care asteapta mereu ceva in schimb.

Personal nu sunt dispus sa platesc bani ca sa testez o mobra 4-5 km. Atata timp cat las garantie motoreta mea,sau ce vrea el, ca sa se simta in siguranta, in rest nu sunt dispus sa platesc ''taxe'' de probat. Mie daca mi-ar cere cineva motorul ,motivand ca e interesat de model,daca mi-ar oferi o garantie ,i l-as da o tura scurta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te la cei ce vor sa vanda. Astia sigur iti vor da mobra pt probat gratis.

 

Eu nu am auzit pe cineva sa dea o mobra la probat pe ceva, bani, bere, whatever. Nici macar dealerii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Poti sa-l schimbi fara sa mai demontezi pinionul de pe axa cu came. Si asta la fiecare suta de mii de km :)

sunt acolo cateva surubele blocate cu loctite ... nu oricine vrea sa le desfaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau:

sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cumpar roata fata 21" (janta ma intereseaza, sa fie in regula) pentru XT600E din 1990.

daca butucul rotii de care ai nevoie are codul yamaha 3YF-25111-00-98 atunci am si eu o janta 21 cu ax distantier si melc dar fara disc

 

... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau:

sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct.

eu iti recomand cu agrafa... filetele in roata sunt foarte scurte unde vin cele 2 surubele... plus ca sistemul ala cu sigurante/arcuri pare greu de pus la loc, nu pare a fi pt amatori
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand stator Yamaha XT. a fost montat pe un XT din 91 3tb.

0755012789 iuliu

post-15737-0-68959200-1390126888_thumb.jpgpost-15737-0-32967100-1390126890_thumb.jpgpost-15737-0-55770900-1390126891_thumb.jpg

... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau:

sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct.

Daca poti scoate lantul desfacand suruburile nu are niciun sens sa il desfaci din nit. Cred ca deaia e si facut fara zala de imbinare, ca sa aiba mai putine locuri de unde sa cedeze. Parerea mea.

Editat de Unguru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...