Vizitator Adrian Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 XT 660R nu e tocmai conceput pt enduro. Priviti tevile de esapament cum vin pe sub motor, de ex. E conceput pt fatzaiala prin oras si oarece drumuri de tara, pt navetisti. In Grecia e foarte apreciata pt ca nu toate stradutele din orase sau ulitele din sate le permit utilizarea de scutere sau sport-touring-uri. Pt enduro-touring Yamaha are XT 660Z (scut, rezervor mare, fairing) si pt enduro are seria WR (250R pt soft enduro si comuting si WR-F pt enduro). Asta ma dispera la ei. Mi se parea normal ca XT 660 R sa fie ok pt enduro. Pt fataiala in oras si drumuri de tara, XT 660 X ar face fata cu brio. Iar XTZ ul pt calatorit si confort sporit (fata de R si X). La KTM imi place cum au etajate modelele, ai KTM 690 Enduro, pt enduro/offroad, drumuri proaste, etc. Ai 690 SM , SMC, SMR (cu roti turnate, roti spitate, cum vrea muschiu tau), si mai ai si 690 Duke, un naked de oras, foarte fasnet... Iar pt enduro mai hardcore ai 525, 450, si alte cc uri mai mici (atat enduro cat si supermoto)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 As zice ca vechiul XT 600 e mai enduro decat XT 660, in ciuda racirii cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 As zice ca vechiul XT 600 e mai enduro decat XT 660, in ciuda racirii cu aer. Total de-acord. De aia ma si gandesc la el. Nu doar ca e mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Ia linistit un XT 600E in mintile lui si nu o sa iti para rau. Are un motor simplu, overbuilt, la care nu prea are ce sa se strice si care duce multe. In legatura cu racirea pe aer, nu ai motive de ingrijorare, motoarele astea sunt gandite sa functioneze la regimuri mai "fierbinti". Eu vad racirea cu aer, un avantaj pentru un motor enduro-turing/adventure, pentru ca nu mai ai grija instalatiei de racire, plus ca si greutatea este mai mica. Cu motoarele din seria XT s-a facut Dakarul, s-au traversat deserturi, etc.. Ii bagi un ulei care sa nu se faca supa, in zilele calduroase (eu de pilda ii bag un 10W50) si in mod normal nu ai de ce sa iti faci griji, avand in vedere felul in care vrei sa il folosesti. Ar mai fi si varianta enduro, Yamaha 600 TT, care are acelasi motor cu XT600, dar cicilistica este conceputa pentru off road propriuzis. Este mai usoara, decat XT 600, dar saua este ceva mai inalta, mai ingusta si mai.. incomoda. Merita luata in consideratie. Editat Ianuarie 3, 2014 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) @Adrian Cum deja vad ca te-ai documentat si cum au spus si ceilalti xt 600 este mai enduro - greutate, rutarea galeriilor. XT660 e mai greu si modificarea galeriilor 2 in 1 ca pret este cam cat un XT600. Si decat sa faci asta mai bine iei din prima altceva KTM 690. Mie mi-a cedat pompa de apa, la xt600 nu vei avea aceasta problema. Injectia, racirea pe lichid, displayul electronic (fara turometru) sunt singurele adaugiri aduse modelului. Cu XT-ul Yamaha a urmat trendul stradal pentru aceste motociclete cum au facut si ceilalti producatori - fiind motociclete mai putin off si mai grele. XT 600 se poate face usor si SM. XT660 vine in doua versiuni dar nu exceleaza nici R-ul nici X-ul fiecare in categoria sa comparativ cu alte motoare concurente. Daca e suficient de enduro XT600 si nu vrei mai mult (wr250, wr450/KTM) important e sa gasesti unul bun in care sa nu bagi bani cat sa-i dublezi valoarea (discuri frane, amortizor, lant, cauciucuri). Editat Ianuarie 4, 2014 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 xt600 & lostheaven ati punctat f bine... cam asa e.. xt600 e arhisuficient de offorad pt mine,nu vreau wr,etc si da, daca iau unu vreau sa casc ochii,sa nu dau 70% din suma data pe el,ulterior,pe discuri/etrieri/amortizor/ alte cacao.turi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Bafta in gasirea uneia bune daca te-ai decis pe modelul asta. Ce am mentionat eu sunt acele consumabile scumpe indiferent ca e model nou sau vechi mai ales amortizorul central. Pe piata de piese sh sunt mai multe oferte de XT600. In rest mobra e usor de intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Pe mine ma amuza o treaba: Adrian vrea de fapt sa faca touring si sa nu fie strict limitat la asfalt. Pentru asta e ok si un allrounder, de fapt, dar faza e ca se va plictisi groaznic de monocilindru, in mai putin de o luna. Apoi va vrea iar SV 650 N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Nu am auzit sa se plictiseasca prea multi de monocilindru. Are doza lui, deloc neglijabila, de fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Pe mine ma amuza o treaba: Adrian vrea de fapt sa faca touring si sa nu fie strict limitat la asfalt. Pentru asta e ok si un allrounder, de fapt, dar faza e ca se va plictisi groaznic de monocilindru, in mai putin de o luna. Apoi va vrea iar SV 650 N. Eu nu inteleg de ce tot ai grija mea? Uite mi s-a deschis apetitul / pofta nebuna dupa off road, pt ca am niste zone faine pe aici si vreau sa incerc asta (si nu doar sa raman cu incercatul).. Daca as da RSV ul meu acum pe un SV 650? Da, pentru ca e mai usor si consuma mai putin si nu e atat de cocotat pasagerul,ca pe RSV. Este SV 650 mobra pe care mi-o doresc? NU. Optiunile imi sunt limitate de faptul ca detin deja o motocicleta care (financiar) este foarte prost cotata pe piata (raportat la ce performante si cum e echipata). Deci nu prea as vrea sa vand RSV ul pe bani de nimic,adica pe romaneste nu as da un RSV pe un XT 600E din 2000, ma intelegi? Daca as da RSV ul la un pret decent, as putea pune o diferenta pt un DL 650 V strom, pt un KTM 690 Enduro, pt o Aprilia Pegaso Strada 650. Dintre astea, probabil cel mai dificil mi-ar fi cu KTM ul, pe sosea, ca-i mai orientat spre off road. Dar cum RSV ul nu se da si eu nu sunt dispus sa-l dau la bani de CBR F2, sunt fortat sa merg spre o a doua mobra, deci sunt limitat de bani,deci incerc sa aleg ceva cat mai bun de banii investiti. Gen un XT 600 E... Partea proasta e ca nici nu gasesc unde sa probez un 650 (fie el bmw f650,fie pegaso,fie XT),nici un DL, nici KTM...... Daca as urca pe una si as face o tura de 5 km macar,mi-as face o idee mult mai apropiata vis a vis de care mi s-ar potrivi nevoilor/placerilor mele.. Deocamdata, dau doar din gura in functie de ce vad pe net si din ce citesc pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) Partea proasta e ca nici nu gasesc unde sa probez un 650 (fie el bmw f650,fie pegaso,fie XT),nici un DL, nici KTM...... […] Deocamdata, dau doar din gura in functie de ce vad pe net si din ce citesc pe net... poate-s legate una de alta … ca alea de sus nu-s motoare atat de rare incat sa fie greu sa gasesti una sa testezi daca ai o viata cat de cat sociala in realitate. Editat Ianuarie 4, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Spre uimirea ta, uite nu prea am gasit pe cineva inca. Nici nu cunosc sincer persoane care sa detina modelele astea si in general sunt obisnuit cu oameni care asteapta mereu ceva in schimb.Personal nu sunt dispus sa platesc bani ca sa testez o mobra 4-5 km. Atata timp cat las garantie motoreta mea,sau ce vrea el, ca sa se simta in siguranta, in rest nu sunt dispus sa platesc ''taxe'' de probat. Mie daca mi-ar cere cineva motorul ,motivand ca e interesat de model,daca mi-ar oferi o garantie ,i l-as da o tura scurta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Uita-te la cei ce vor sa vanda. Astia sigur iti vor da mobra pt probat gratis. Eu nu am auzit pe cineva sa dea o mobra la probat pe ceva, bani, bere, whatever. Nici macar dealerii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 O atentie gen o bere, o cafea, un suc, logic.....ca macar atat, dar pretentii de bani, pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 lant de distributie inchis VS lant de distributie deschis , care si de ce ? de ce chestii m-ar scuti cel deschis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Poti sa-l schimbi fara sa mai demontezi pinionul de pe axa cu came. Si asta la fiecare suta de mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_zx6r Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Dezmembrez yamaha xt 600e din 2002. http://www.motocicli...a-xt-600-e2002/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 http://www.outletmoto.ro/cumpara/bmc-filtru-aer-sport-fm270-04-154 filtru sport xt, xtz ... pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Cumpar roata fata 21" (janta ma intereseaza, sa fie in regula) pentru XT600E din 1990. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 @AfXv237: Ai mesaj privat (PM)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Cumpar roata fata 21" (janta ma intereseaza, sa fie in regula) pentru XT600E din 1990. ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Poti sa-l schimbi fara sa mai demontezi pinionul de pe axa cu came. Si asta la fiecare suta de mii de km sunt acolo cateva surubele blocate cu loctite ... nu oricine vrea sa le desfaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 ... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau: sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Cumpar roata fata 21" (janta ma intereseaza, sa fie in regula) pentru XT600E din 1990. daca butucul rotii de care ai nevoie are codul yamaha 3YF-25111-00-98 atunci am si eu o janta 21 cu ax distantier si melc dar fara disc ... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau: sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct. eu iti recomand cu agrafa... filetele in roata sunt foarte scurte unde vin cele 2 surubele... plus ca sistemul ala cu sigurante/arcuri pare greu de pus la loc, nu pare a fi pt amatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) Vand stator Yamaha XT. a fost montat pe un XT din 91 3tb. 0755012789 iuliu ... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau: sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct. Daca poti scoate lantul desfacand suruburile nu are niciun sens sa il desfaci din nit. Cred ca deaia e si facut fara zala de imbinare, ca sa aiba mai putine locuri de unde sa cedeze. Parerea mea. Editat Ianuarie 19, 2014 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.