Sari la conținut

Accident jud. Timis


foxxbiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am fost in trecere pe la cursurile unei scoli de soferi . Am avut treaba cu instructorul si pana a avut el cateva momente libere , am stat cuminte intr-un colt si am ascultat povestile copiilor de acolo . Chiar sunt copii . Din toata tura de acolo , doi sigur vor deveni clienti pe la ortopedie . Abia le ies jaloanele dar deja se viseaza alergand RR-ul ( miarul ) pe drumurile tarii . Am realizat ca ptr ei Moto GP-ul sau Calea Sagului sunt acelasi lucru doar ca pe ultima nu flutura fanioane . Au idoli printre racerii de noapte , au toata admiratia ptr prietenul X care s-a tavalit urat de tot si are un kg de fiare in el , etc . Unul din instructori , este un baiat cu experienta pe sosea si pe circuit si in ciuda faptului ca le explica si le arata pe propria lui piele ce se poate intampla , nu are cum sa le taie elanul . Nu te aud , nu te asculta , nu te cred . Din pacate , vor ajunge si ei sa se loveasca de Terra si sper sa aiba si a doua sansa .

Editat de Arthur E
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca militienii te-au salvat: nu dadeau permise de conducere la toti taranii.

Am avut nspe intoarceri , schimbari de banda fara semnal, turme de oi, om adormit la volanul Daciei noaptea, toate astea le-am evitat avind DOAR noroc. Scapat la mustata de citeva ori. In final am inteles ca se termina norocul si am spus stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este responsabilitatea scolii moto sa nu le permita sa ajunga la examen si mai departe a politiei, sa nu ajunga in trafic.

Acum 3 ani cand am facut eu scoala moto, mi s-a spus clar de la inceput ca daca nu ma descurc in poligon, nu ma scoate nici macar in trafic, ce sa mai vorbesc de examen. Din fericire, n-a fost cazul.

problema nu e de indemanare, e in principal de mentalitate din cate inteleg eu din ce a scris colegul. daca faci jaloanele si traseul primesti plasticul si poti fi oricat de tampit pe strada. pana esti prins sau pana faci poc. nimeni nu te refuza la examen pentru ca declari ca vrei sa fii Rossi pe bulevard din prima zi de permis.

ati auzit voi pe careva sa pice la testarea psihologica? iar daca v-a zis cineva avizat ce logica au testele alea, astept cu nerabdare sa imi spuneti si mie. al naibii daca vad legatura cu capacitatea de a conduce un vehicul.

iar viza aia de la psihiatru - "nu este in evidenta cu boli psihice" ...in care evidenta? exista vreo baza de date nationala cu nebunii mai mult sau mai putin seriosi si nu stiu eu?

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost in trecere pe la cursurile unei scoli de soferi . Am avut treaba cu instructorul si pana a avut el cateva momente libere , am stat cuminte intr-un colt si am ascultat povestile copiilor de acolo . Chiar sunt copii . Din toata tura de acolo , doi sigur vor deveni clienti pe la ortopedie . Abia le ies jaloanele dar deja se viseaza alergand RR-ul ( miarul ) pe drumurile tarii . Am realizat ca ptr ei Moto GP-ul sau Calea Sagului sunt acelasi lucru doar ca pe ultima nu flutura fanioane . Au idoli printre racerii de noapte , au toata admiratia ptr prietenul X care s-a tavalit urat de tot si are un kg de fiare in el , etc . Unul din instructori , este un baiat cu experienta pe sosea si pe circuit si in ciuda faptului ca le explica si le arata pe propria lui piele ce se poate intampla , nu are cum sa le taie elanul . Nu te aud , nu te asculta , nu te cred . Din pacate , vor ajunge si ei sa se loveasca de Terra si sper sa aiba si a doua sansa .

Asta este lumea pe care o descopera ei prin internet. Parintii prea ocupati cu serviciul, nu au timp sa mai schimbe o vorba cu ei, asa ca modelele demne de urmat in viata nu le mai gasesc prin familie ci in noua familie virtuala ca sa spun asa.

Bravada la 18-20 de ani nu este anormala. Cand pustiul vede ca prietenul X cu kg de fiare la purtator are nspe mii de like-uri, gacicile (pocnitorile) cazute in limba dupa el, inseamna ca asa trebuie sa ajunga si el. Ala care nu a mai apucat sa isi puna fiare pentru ca s-a dus, este pentru ei un fraier, nu un avetisment.

 

Solutia nu este sa le iei posibilitatea de a avea carnet. Solutia este sa existe un circuit pe care sa se poata da. Sa cada, sa vada ca nu este moale, si sa isi schimbe un pic parerea despre prietenul X.

Este drept ca nu au ce cauta pe circuit cu echipamentul standard RO - blugi taiati, tricou decupat etc - si moto in stare tehnica gen gume la sarma .

Am un prieten care s-a dus in Germania sa se dea pe un circuit si l-au trimis acasa cand au vazut cum arata motorul.

 

Fii-mea a facut scoala moto si auto in Austria. Asa ca acel sistem imi este cunoscut. Dupa ce iti iei carnetul esti obligat sa faci inca niste cursuri de conducere, de fapt niste plimbari cu instructorul de la scoala, care om responsabil nu spagar, verifica cum te descurci si daca nu este bine recomanda sa mai faci ceva cursuri de conducere - pe care trebuie sa la faci si sa le si platesti -, si apoi a mai facut o zi de instruire in poligonul ADAC (ACR-ul austriac). Pregatire teoretica si apoi practica. In poligonul auto ti se arata printre altele cat de usor pierzi controlul asupra masinii in diverse situatii - iesirea cu 2 roti pe acostament. intrarea prea rapida intr-o curba, frinarea pe suprafata uda - asa ca multi chiar isi schimba stilul de conducere dupa o astfel de scolarizare. Acelasi lucru l-a facut si la moto, mai putin treaba cu pierdutul controlului :) , dar de ex a invatat pe un circuit despre diverse moduri de a aborda un viraj, cand sa franezi sau nu, cand sa accelerezi sau nu etc.

 

Asa ca degeaba instructorul isi raceste gura la scoala daca ''nu are cu cine''.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xael, teoria ca teoria, practica ne omoara. Toti oamenii cu capul pe umeri, nu vorbesc de baeti epilati pe picioare, se bat cu caramida in piept ca ei o sa mearga civilizat, curat, in litera si spiritul legii si majoritatea zdrobitoare face pe dos cand se antureaza cu altii care merg mai tare, mai devreme sau mai tarziu. Si in momentul asta intervine in mare parte norocul. Singurul lucru care poate tempera, nu stopa de tot, pornirea animalica si competitiva este o buseala usoara si experienta, si nici aia pe termen lung. Ai mei doi banuti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este responsabilitatea scolii moto sa nu le permita sa ajunga la examen si mai departe a politiei, sa nu ajunga in trafic.

Acum 3 ani cand am facut eu scoala moto, mi s-a spus clar de la inceput ca daca nu ma descurc in poligon, nu ma scoate nici macar in trafic, ce sa mai vorbesc de examen. Din fericire, n-a fost cazul.

Hai sa iti spun eu povestea cu scoala de soferi.

In 2011 m-am mutat in CH, intr-o luna mi-am luat motor desi nu aveam permis . Aici sistemul e altfel da nu despre asta e vorba. Am mers o luna in RO, si am zis ca sa nu ma sui direct pe motor fara sa fac nici o ora de condus, m-am dus in Timisoara, am cautat un instructor si i-am zis: nu vreau sa dau examen, vreau sa ma inveti sa conduc. Am facut cateva sedinte cam 10 ore . Eu eram singur cu el , explicat multe chestii. In timpul asta mai era un alt instructor in poligon , la care erau vreo 10 cred . Ei faceau 8-uri si jaloane. Merea unu , facea o tura de poligon in timp ce instructorul glumea cu restu. Apoi altu la rand.

 

Care credeti ca o invatat mai mult???

 

La scoala iti ia banii si gata. Responsabilitatea aia e pe hartie.

 

Asta e nivelul scolii. din nefericire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul din instructori , este un baiat cu experienta pe sosea si pe circuit si in ciuda faptului ca le explica si le arata pe propria lui piele ce se poate intampla , nu are cum sa le taie elanul . Nu te aud , nu te asculta , nu te cred . Din pacate , vor ajunge si ei sa se loveasca de Terra si sper sa aiba si a doua sansa .

nu, nimeni nu asculta, clar. daca ala este scopul pentru care isi fac carnetul e clar ca nu te vor asculta.

isi asuma niste riscuri fara sa le inteleaga deplin caci nici nu au cum.

si multi isi iau miare sau 600 de viteza. sau aia mai cuminti Hornet ca deh 90 si bine de cai e moto de incepatori...

toti am invatat din greseli, numai ca unii au avut mega avantajul altui trafic.

in ziua de azi circula de 100 de ori mai multe masini decat acum 10-15 ani...

alt dezavantaj al generatiei moderne este posibilitatea de asi cumpara aproaape orice.

rachete de 100 de cai plus la bani de tot rasul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut scoala cu un instructor destul de tacanit si client vechi pe la ortopedie . Orele erau un amalgam de jaloane , opturi , barfe si glume . Acum stiu si saloanele de la ortopedie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii-mea a facut scoala moto si auto in Austria. Asa ca acel sistem imi este cunoscut. Dupa ce iti iei carnetul esti obligat sa faci inca niste cursuri de conducere, de fapt niste plimbari cu instructorul de la scoala, care om responsabil nu spagar, verifica cum te descurci si daca nu este bine recomanda sa mai faci ceva cursuri de conducere - pe care trebuie sa la faci si sa le si platesti -, si apoi a mai facut o zi de instruire in poligonul ADAC (ACR-ul austriac). Pregatire teoretica si apoi practica. In poligonul auto ti se arata printre altele cat de usor pierzi controlul asupra masinii in diverse situatii - iesirea cu 2 roti pe acostament. intrarea prea rapida intr-o curba, frinarea pe suprafata uda - asa ca multi chiar isi schimba stilul de conducere dupa o astfel de scolarizare. Acelasi lucru l-a facut si la moto, mai putin treaba cu pierdutul controlului :) , dar de ex a invatat pe un circuit despre diverse moduri de a aborda un viraj, cand sa franezi sau nu, cand sa accelerezi sau nu etc.

 

Asa ca degeaba instructorul isi raceste gura la scoala daca ''nu are cu cine''.

Am un amic stabilit in Austria care a innebunit mai nou ca vrea moto - de 125, pt ca e mai lesne. Ca posesor de cat. B face doar cateva ore, nu stiu daca si ce examen da la final. Cost? +300 euro! Normal ca se face altfel scoala "dincolo". Toate sunt altfel acolo, nici macar zmeii si tembelii care merg prin Ro fix cum li se nazare nu mai fac la fel. De ce? Simplu, pt ca ii arde rau la portofel!

In alta ordine de idei am un prieten instructor auto in Ro, la moto a renuntat din multiple motive - costuri mari cu motor, echipament, comunicatie + "placerea" de a fi carat de cursanti primtre masini. Face de multi ani asta si imi spune ca, pe masura ce trece timpul, are de-a face cu cursanti din ce in ce mai "in lumea lui Mickey Mouse", tot mai retarzi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoala de soferi costa ''pe afara'' de te ustura ficatii. Scoala auto+moto la pachet a avut o oferta speciala de vreo 1600 €!! Fara costul cursurilor de reciclare! Cu astea cred ca a sarit de 2.000 €.

Dar evident ca atunci cand dai atata banet te astepti la altceva decat opturi si barfe. Si culmea chiar primesti.

Inclusiv la moto iesire pe soseaua expres (cred ca si pe autostrada), instructorul in spate pe motocicleta lui, statie sa poti comunica cu acesta.

In Romania in general oamenii considera ca se pricep la soferie inca de cand s-au nascut (la ce nu se pricepe romanul :) ? ) si drept urmare scoala de soferi auto sau moto este o corvoada si o cheltuiala inuitla care trebuie facuta ca sa iti iei carnetul. Culmea este ca uneori este o cheltuiala inutila pentru ca nu te invata mai nimica.

Chiar si pe aici pe forum ati vazut reflexul ''stie cineva pe cineva sa marc banul sa iau fisa medicala rapid''. Dar mergi frate la medic ca poate afli ceva util despre care nu stiai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nici lumea de pe afara nu este roz. Lumea este plina de cretini. Doar ca acolo ''organele'' cand te prind au parghii sa te puna pe poteca care trebuie.

Intrasem intr-o zi in vorba cu un pusti austriac de 16 ani pe care il prinsese Politia cu un scuter tunat, mai precis cu radarul. Si-a dat seama ca l-au prins si si-a demontat piesa electronica de pe scuter (a venit Politia acasa, confiscat scuterul, dus la RAR-ul lor si verificat) dar tot nu a scapat: luat permis, scoala de soferi de la capat, nr. maxim de ore , examen din nou. Si iti garantez ca l-a durut rau de tot inclusiv la buzunar. Daca il prindeau si cu piesa pe motor era belita rau.

Si ca posesor de B daca mai faci tampenii permisul retinut si trebuie sa faci cursurile de conducere de la ADAC ca sa il mai vezi inapoi.

Asa ca treaba cu arsul la buzunar, pe langa amenda, este treaba care functioneaza.

 

Treaba cu pustii de 18-20 de ani: tocmai asta este ca isi iau A2 si o ard pe motoare de A. Plus ca nu este o problema sa iti rupi gatul si cu A2 adica cu 48 CP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inmormantarea are loc Joi, ora 12, la Sinersig. Un prieten al familiei baiatului si-a exprimat dorinta de a participa motociclisti la inmormantare. La Lugoj cei care pot si vor sa participe se vor aduna probabil in jurul orei 11 la primarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inmormantarea are loc Joi, ora 12, la Sinersig. Un prieten al familiei baiatului si-a exprimat dorinta de a participa motociclisti la inmormantare. La Lugoj cei care pot si vor sa participe se vor aduna probabil in jurul orei 11 la primarie.

 

eu nu prea m-as duce pe moto la inmormantarea unui motociclist necunoscut mie care a murit in conditii cu care eu nu rezonez. de exemplu suspiciunea ca nu ar fi avut permis pentru ce conducea la momentul accidentului. dar ma rog, eu am uneori opinii nepopulare la sectiunea asta, probabil o sa imi mai iau mwie si dupa ce am scris acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu prea m-as duce pe moto la inmormantarea unui motociclist necunoscut mie care a murit in conditii cu care eu nu rezonez. de exemplu suspiciunea ca nu ar fi avut permis pentru ce conducea la momentul accidentului. dar ma rog, eu am uneori opinii nepopulare la sectiunea asta, probabil o sa imi mai iau mwie si dupa ce am scris acum.

 

Da.. de aceea am spus "pot si vor". Eu nu pot participa si nici nu stiu daca as face treaba asta chiar de as putea. Am postat asta pentru ca este o rugaminte ce vine din partea apropiatilor familiei si poate sunt printre noi oameni care "vor si pot".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu are dreptul sa cheme motoristi la inmormantare in afara de rudele de gradul 1 si 2, adica parinti, sotie sau copii adulti, daca exista. Ce-i aia "un prieten al familiei zice ca ..."? Zisa la a cine stie cata mana. De unde pana unde? Sa vina cei indreptatiti sa scrie direct aici daca ei isi doresc, sau un prtscrn de pe FB ceva din partea familiei, nu asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia nu este sa le iei posibilitatea de a avea carnet. Solutia este sa existe un circuit pe care sa se poata da. Sa cada, sa vada ca nu este moale, si sa isi schimbe un pic parerea despre prietenul X.

 

Sunt FOARTE incepator la A. Am vreo 7000 km, din care cam 5k in Bucuresti. Am cam 300k facuti cu masina. Am vreo 8 ani de mers zdravan cu bicicleta atat in oras cat si in teren. Si mai am 42 ani.

 

Ce vad des in trafic sunt colegi motociclisti care pur si simplu PRESUPUN ca nu urmeaza o belea. Ca va primi prioritate, ca nu va fi o groapa in asfalt, nisip, pietris sau ulei, ca pietonul nu va sari in fata lui, ca pasagerul din masina nu va deschide usa. Ca nu va sari un caine din tufis sau de dupa o masina pe carosabil, ca soferul care iese de pe o secundara va da prioritate (sau macar ca il vede), si asa mai departe. Nu vorbesc doar de pustani.

 

Eu sunt mai batran. Presupun, dimpotriva, ca va urma o belea. Imi las loc de franat, ii las loc soferului sa faca o tampenie. Dupa atat amar de condus masina, ii cam ghicesc. Pe de alta parte, cum spuneam, nu vad aceasta preventie la multi colegi, dimpotriva.

 

Nu stiu ce sa zic de pusti. Nu sunt convins ca daca invata sa se dea pe circuit cu genunchiul la pamant, n-o sa faca treaba asta si pe strada. Doar ca pe strada mai sare cainele in fata. Si daca o pune jos, e la noroc in ce se opreste. Mai degraba i-as plimba pe la spitale, in sectii de traumatologie. Echipamentul ajuta, insa are limite, care sunt atinse repejor pe drumul public. Ca atare, eu tind sa merg mai molcom - nu accelerat sau franat brusc, nu curbe luate la limita (a mea). Insa, repet, spre jumatate din motociclistii pe care-i vad remarc in Bucuresti merg ca si cum ar fi singuri pe strada. La drum, parca e mai bun procentul.

 

Personal, as pune lipsa asta de instinct de conservare pe primul loc in cauzele accidentelor. Viteza mi se pare doar o consecinta.

 

Nici invataminte nu mi se pare ca se trag. Forumul acesta de accidente ar putea fi foarte util. Cam la toate sporturile cu risc pe care le practic, accidentele se cam centralizeaza, se analizeaza, se vede lantul cauzal, se dezbate, se trag niste concluzii. Si inveti sa nu mai faci prostia respectiva. Si prin prostie nu inteleg neaparat incalcarea unei legi sau regulament, ci pur si simplu inscrierea in respectivul lant cauzal.

 

Dar, dupa cum spuneam, sunt ceva mai batran...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mine cresterea numarului de accidente e cauzata de multi factori.cel mai important, cresterea spectaculoasa a numarului de autovehicule din ultimul timp.pe aceeasi infrastructura total depasita.

 

Alt factor ar fi slaba pregatire a proaspetilor posesori de permise,A sau B.

 

De asemenea,in ultima vreme se observa multe accidente cauzate de persoane in varsta,e clar ca populatia e pe cale de imbatranire,iar la noi testele medicale cred ca se fac doar teoretic.ii vezi pur si simplu in trafic ca nu mai au reflexe,n au cum sa mai faca fata traficului actual.ma rog,cauzele sunt multiple,din pacate se fac prea putine in directia preventiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca nu batran e termenul cel mai potrivit,sa zicem persoane trecute de 60 de ani.nu stiu care e statistica,stiu in schimb cateva accidente recente cu moto implicate cauzate de persoane in varsta in conserve,ii vad si ma lovesc de ei zilnic si cu masina si cu motorul.

 

Nu vreau sa generalizez,cred ca ar fi necesara o testare medicala mult mai riguroasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prea mare procentul de "urechisti" pe care ii doare-n pwla de orice regula! Si nimeni nu face nik, politia e mai mult polutie si pandeste la ciupeala in loc sa-si faca treaba. Nici macar nu mai vad motopolitistii cu care, acum cativa ani, te trezeai langa tine de-ti scapa instant telefonul. La pasajul din Pipera - Aviatiei nici nu se mai cumoaste marcajul, se face coada la intors peste dubla continua. Pana si la bulgari am vazut sofer oprit si amendat pt ca a virat stanga de pe banda de mers inainte. Ca v-o place sau nu, pana nu se va aplica legea "cu biciul" nu se va schimba nimic. Iar varianta de supravietuire pe 2 roti e cea in care conduci ca si cum ai fi invizibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ leopold chiar am citit de dimineata comentariile de aici si am plecat spre facultate. Nici n am facut 5 minute cu mobra ca un mos de vreo 65 anisori cu un suv s a hotarat sa traga brusc de volan exact in dreptul meu (mergeam cu vreo 30-35 cu faza lunga , eram deja pe banda aia de ceva timp)... e prima data cand sunt asa aproape... nici n am avut timp sa claxonez sau sa franez, doar am tras de ghidon si am incercat sa ma bag din instinct pe margine. Nici acum nu stiu daca am procedat bine si cum as fi putut sa fac altcumva . Culmea tot el era nervos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Klaus Cata

 

Dupa mine, n-are rost sa mori cu dreptatea in mana. E bine sa stii si cum se vede din SUV. La mine geamul e fumuriu, nevasta merge in spate cu copilul (mic) si in portbagaj e cainele, care se misca tot timpul. Muzica merge non-stop, insa relativ incet, sa nu deranjeze copilul. Sansa sa remarc ceva in spatele masinii prin retrovizoare in oras e nesemnificativa. Raman doar oglinzile laterale - pe care le perii cu privirea la cateva secunde. Ceea ce inseamna ca un obiect relativ mic si mobil, cum e motocicleta imi apare in creier o data la cateva secunde. Daca pilotul se strecoara in unghi mort, in timpul respectiv, nu-l vad si gata.

 

De 2 ani de cand am A, ma intereseaza si cum sa fac sa fiu mai vizibil. Din masina, am observat ca faza lunga ajuta la vizibilitate doar cand motociclistul se cam tine de prostii - se strecoara agresiv. Tobele galagioase se aud foarte tarziu, nici asta nu ajuta la mers normal. Ce am vazut ca "se vede" sunt culorile deschise. Aici sunt bine cu casca, dar rau cu jacheta (neagra), pe care ma gandesc s-o schimb. Vara si-o carpa e cam mult, daramite jacheta cu protectii, neagra, si sa-i mai pun si-o veste reflectorizanta peste.

 

In ceea ce priveste frana, indiferent unde merg, daca am un posibil eveniment in fata, am automat si doua degete pe frana. Practic, asta inseamna ca doar pe sosea sau pe autostrada uneori NU am degetele pe maneta de frana, cand vad tot carosabilul si n-am masina in fata la o distanta mai mult decat rezonabila. In oras nici nu se pune problema. Ajuta mult la timpul de reactie, mai ales ca atunci cand se albastreste situatia, reflexul e sa te crispezi, sa strangi pumnii :)

 

Pentru situatia ta, singurul sfat e ca atunci cand banda pe care mergi e mai libera decat cele adiacente, sa te astepti sa intre masina pe banda. Soferii sunt instinctiv mai prudenti cand schimba benzile "in sus", decat "in jos", e reflexul de la depasire. Incearca sa nu fii acolo.

 

A nu se intelege ca iau apararea unui idiot care nu se asigura. Ma gandesc doar ce pot face ca sa nu ajung intre rotile numitului idiot, sau sa-i intru in masina neinvitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba galagioasa n am :)). Eu incerc sa nu atau in unghiul mort al masinilor si sa fac cumva sa ma vada in oglinzile retrovizoare... chiar nu reusesc sa inteleg cum nu m a vazut. Eram si eu cu degetele pe frana dar am avut impresia ca nu voi reysi si sa franez si sa ocolesc asa ca m am concentrat pe ocolit. Ce sa zic... bine ca a fost doar asa. Poate asa invata si soferul ala din experienta asta... poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...