zahei Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 nu vreau sa iti dau cifrele de franare de la rs250, ca ma injuri cifrele de mai sus sunt scoase cu motocicletele mele de scoala, srad 600, cu cauciucuri (noi) de strada. pe asfalt obisnuit. conditii normale, motocicleta stock. goe, cu multa placere, daca am ce sa te invat, te invat. daca nu, invat eu de la tine. in orice caz, unul pleaca mai destept de la fata locului. detalii pe pm, daca vrei sa discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (editat) @ varu' la el este distanta prea mare intre mana - neuron - ochi - neuron motiv pentru care are un delay prea mare intrte momentul in care franeaza si reperul pe care il ia ca sa masoare. @ zahei - daca tu franezi in 8 metrii de la 60 km/h cu un motor de strada cu cauciucurile pe care le vrei, masurat conform procedurii ECE-R13, adica asa cum masoara orice producator auto/moto...etc. si imi trimiti dovada masuratorii eu iti trimit 1000 euro pentru biletul de avion si iti fac o propunere concreta pentru pilot de teste la ducati (fara bascalie). Editat Iunie 26, 2017 de ettore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (editat) multumesc, prefer cash. te astept pe pm. » Post actualizat in 26 Jun 2017 20:07 habar nu am cum masoara producatorul. s-a umplut de ingineri teoreticieni aici, dar nimeni nu vine cu 1000 de euro in buzunar sa facem proba Editat Iunie 26, 2017 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 @Varu' - nu stiu ce sa zic. Eu il cunosc pe Zahei si il stiu de om serios, nu cred sa aiba motive sa minta. Acuma ca nu o fi facut masuratorile alea conform standardului enuntat de tine e posibil. Sa nu faci pariul cu el ca vei pierde. Asta e capos si e in stare sa-si bage un par in spite ca sa castige Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Singura modalitate sa poata opri in cei 8 metrii este sa traga o linie cu 8 metrii in fata unui bloc si acolo sa inceapa sa franeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (editat) chiar si cu marja de eroare, diferenta de la 8 la 14 metri nu poate fi atribuita sistemului de masurare. daca voi chiar credeti sincer ca aveti nevoie de 14 metri de franare ca sa opriti de la 60 la ora.. renuntati la franele pe tambur, sunt ineficiente. cine este interesat sa invete sa franeze in 20% mai putina distanta decat o face in mod curent, sa ma caute pe pm si il programez la un curs. restul pana la 8 metri e gratis, de la mine. sper ca se intelege faptul ca avem doua frane la motocicleta si trebuie sa invatam sa le folosim pe amandoua cu maxim de eficacitate. Editat Iunie 26, 2017 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 @ JAGI Cu tot respectul pentru tine personal ,nu o sa pot sa fiu de acord niciodata cu abordarea colectiva a marilor mosalisti de aici, la care te alaturi uneori. Personal consider ca baza pe care incercati sa contruiti un set de idei pentru a trazmite incepatorilor care vin din urma ,este irecuperabil de putreda . Cand o sa terminati cu texte de genul "taci ma sa nu auda astia micii " si in general abordarea asta total de doi bani de a trata adulti ca pe copii batuti in cap,mai sunt sanse sa facem front comun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 @ Zahei -- Ca idee, care este dintanta ta de franare de la 100 kmh? tinand cont de faptul ca de la 60 kmh reusesti o deceleratie impresionanta de 1,75 g ar trebui sa scoti cam 22 - 23 metrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (editat) o sa continuam aceasta discutie savanta cand o sa aveti suficienta intelegere a fizicii, cat sa puteti calcula corect cati g genereaza o astfel de frana. nu va fie rusine, sunt calculatoare online. intre timp, eu sunt multumit de felul cum franez. si daca si voi sunteti, suntem o familie mare de oameni fericiti. va pup parinteste, nu sunt aici pentru polemici triste si nu sunt genul care se da pe o roata la tastatura asa ca ma inclin si va salut. pa. Editat Iunie 26, 2017 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Presupunand ca ai absolvit gimnaziul, ne poti spune unde ai abolvit? Ar fi multi parinti interesati sa aleaga copiilor cele mai bune scoli, evident prin eliminare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (editat) Presupunand ca ai absolvit gimnaziul, ne poti spune unde ai abolvit? Ar fi multi parinti interesati sa aleaga copiilor cele mai bune scoli, evident prin eliminare. Esti trist de insistent. Accepti marunti ca sa pleci sa canti la alta masa? Editat Iunie 26, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Nu, dar folosesc notiuni de logica elementara cu succes,tu nu prea. Si notiunile alea de logica elementara te ajuta sa faci des RMN-uri ? Si ia mai povesteste-ne, cum era viata pe Krypton? Editat Iunie 27, 2017 de MrD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) fizica e grele toate calculele iti zic ca opresti in 18 metri de la 60, tot internetul iti zice tie ca opresti in 18-20 metri de la 60, tu opresti in 8 daca stiam ca vorbesc cu hamilton eram si eu ceva mai politicos, poate primesc un lant de aur, ceva Editat Iunie 27, 2017 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avb Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Eu ma intreb cum cei ce fac stunt ridding opresc motorul de la 60 de km la ora in 5 m,si de multe ori in stopie.Eu ma intreb daca distanta de franare la un motor de supermoto (110kg)poate fi aceiasi ca si la un honda goldwin (200+++ kg)Da ,eu puteam sa imi opresc motorul de la 60 de km la ora in 10 m ,maxim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Eu ma intreb cum cei ce fac stunt ridding opresc motorul de la 60 de km la ora in 5 m,si de multe ori in stopie.Eu ma intreb daca distanta de franare la un motor de supermoto (110kg)poate fi aceiasi ca si la un honda goldwin (200+++ kg)Da ,eu puteam sa imi opresc motorul de la 60 de km la ora in 10 m ,maxim!Pai, poti sa opresti in 10m maxim de la 60kmh dar nu stii ca motoarele de stunt au mai multi etrieri pe fiecare disc? Interesant. @zahei:am 2 intrebari. Si sunt pe bune, fara mișto. 1)Folosesti tehnica de franare cu ambreiajul actionat, pt oprirea in cei 8m? 2)de ce nu postezi distantele de franare cu rs-ul? De curiozitate. Editat Iunie 27, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avb Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Pai, poti sa opresti in 10m maxim de la 60kmh dar nu stii ca motoarele de stunt au mai multi etrieri pe fiecare disc? Interesant. @zahei:am 2 intrebari. Si sunt pe bune, fara mișto. 1)Folosesti tehnica de franare cu ambreiajul actionat, pt oprirea in cei 8m? 2)de ce nu postezi distantele de franare cu rs-ul? De curiozitate.Stiu exact cum e sistemul de franare pe o motocicleta de stunt ridding Am vrut sa arat ca exista motociclete care pot frana sub 10 m.La fel de bine poate frana si un super moto!Si in paranteza spus ,o suspensie buna si REGLATA BINE ,iti reduce distanta de franare cu vreo 2 metri ! » Post actualizat in 27 Jun 2017 21:11 Pai, poti sa opresti in 10m maxim de la 60kmh dar nu stii ca motoarele de stunt au mai multi etrieri pe fiecare disc? Interesant. @zahei:am 2 intrebari. Si sunt pe bune, fara mișto. 1)Folosesti tehnica de franare cu ambreiajul actionat, pt oprirea in cei 8m? 2)de ce nu postezi distantele de franare cu rs-ul? De curiozitate. .Stiu exact cum e sistemul de franare pe o motocicleta de stunt ridding Am vrut sa arat ca exista motociclete care pot frana sub 10 m.La fel de bine poate frana si un super moto!Si in paranteza spus ,o suspensie buna si REGLATA BINE ,iti reduce distanta de franare cu vreo 2 metri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Eu ma intreb cum cei ce fac stunt ridding opresc motorul de la 60 de km la ora in 5 m,si de multe ori in stopie.Eu ma intreb daca distanta de franare la un motor de supermoto (110kg)poate fi aceiasi ca si la un honda goldwin (200+++ kg)Da ,eu puteam sa imi opresc motorul de la 60 de km la ora in 10 m ,maxim! am supermoto am si un naked care se preface ca e supermoto dar cu frane foarte bune nu, nu opresc in sub 10 metri de la 60 de asemenea, daca ai incercat vreodata un stoppie ar trebui sa stii ca iti lungeste foarte mult distanta de franare arata bine, dar nu e bun daca vrei sa opresti repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Pai, poti sa opresti in 10m maxim de la 60kmh dar nu stii ca motoarele de stunt au mai multi etrieri pe fiecare disc? Interesant. @zahei:am 2 intrebari. Si sunt pe bune, fara mișto. 1)Folosesti tehnica de franare cu ambreiajul actionat, pt oprirea in cei 8m? 2)de ce nu postezi distantele de franare cu rs-ul? De curiozitate. 1) nu, dimpotriva. daca calci ambreiajul pierzi controlul pe frane violente. 2) un metru mai putin. 3) cheia opririi pe distante foarte scurte este folosirea franei spate. folosita corespunzator, scurteaza distanta de franare cu minim 20% fata de franarea exclusiv cu frana fata. 4) postura corpului poate ajuta sau strica o frana buna 5) frana se strange ferm cat permite reflexul si apoi gradat din ce in ce mai tare. 6) suspensiile bune pot scurta semnificativ distanta de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Interesant. Punctul 1 contrazice ce spun scolile(si nu numai) de pilotaj. Cea mai eficienta franare "to a dead-stop" se obtine cu ambreiajul actionat+frana fata+frana spate. Dar asta e discutie pt topicul de franare, zic eu. ☺ Mersi de reply! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 poti jupui o pisica in foarte multe feluri si nici unul nu e incorect. ce iti povestesc e din experienta mea. daca asa zic TOATE scolile, trebuie sa fie adevarat. observatiile mele directe au dus la concluzia ca motocicleta e mai stabila cu tractiune la roata, dar e posibil sa fie valid doar pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Corect spus! Numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 (editat) 1) nu, dimpotriva. daca calci ambreiajul pierzi controlul pe frane violente. Interesant. Punctul 1 contrazice ce spun scolile(si nu numai) de pilotaj. Cea mai eficienta franare "to a dead-stop" se obtine cu ambreiajul actionat+frana fata+frana spate. Dar asta e discutie pt topicul de franare, zic eu. ☺ Mersi de reply! No shittin` me ???!!! Face palm nivel fatality. Scolile si nu numai cine, George? Vreun personaj din Grand Theft Auto...? Cred ca cineva a jucat telefonul fara fir cu tine. 5000 de posturi, Yamaha R1 si postari nedumerite, precum cea de mai sus. Cool bro... Bine ca nu suntem la sectiunea incepatori, ca cine cati se imprastiau citind din astea. Zahei, tie ti-au dat replica aia cum ca inveti copiii la prostii? Editat Iunie 28, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 (editat) Unul cu ambreiaj decuplat nu gasesti, ca sa vada si George de pe unde iti aduni cu_rul motorului cand franezi brusc cum a auzit el? Asta, daca mai ramai la verticala. George, uite cum faci - decupleaza ambreiajul, da-i cat poti in frana spate (minim 75%) si apoi incheie cu frana fata (maxim 20%). Motor fara Abs, bineinteles, ca doar suntem barbati. Editat Iunie 28, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Hmm, depinde. Eu sunt de acord ca tractiunea ajuta la stabilizarea motoretei, inclusiv pe franare. Dar daca ai un V2 de capacitate mare o sa ai surpriza ca pe ultima parte a franarii, ultimul sfert sa zic, frana de motor nu mai ajuta la franare ci dimpotriva, ca nu mai e frana de motor la viteza aia mica, si evident distanta de franare se mareste un pic. Fenomen mai putin sesizabil la 4L. Teoretic ar trebui sa tragi ambreiajul in ultima parte a franarii zic eu. Ca sa nu mai zic ca e bine sa dai inferioare sa te ajuti de frana de motor daca incepi franarea in treapta de viteza superioara, dar asta e valabil mai degraba la viteze de deplasare mari nu la 60 la ora. Face sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 No shittin` me ???!!! Face palm nivel fatality. Scolile si nu numai cine, George? Vreun personaj din Grand Theft Auto...? Cred ca cineva a jucat telefonul fara fir cu tine. 5000 de posturi, Yamaha R1 si postari nedumerite, precum cea de mai sus. Cool bro... Bine ca nu suntem la sectiunea incepatori, ca cine cati se imprastiau citind din astea. Zahei, tie ti-au dat replica aia cum ca inveti copiii la prostii? https://www.msf-usa.org/downloads/imsc2006/Belmonte-Performance_Evaluations_of_Various_Braking_Systems-Paper.pdf cica uneori e mai bine sa citesti decat sa vorbesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.