Sari la conținut

Accident grav Botosani


arhshine
 Share

Postări Recomandate

@andrei111 accident din vina altuia e atunci cand tu mergi in limita legala si un alt participant la trafic se suie pe tine si te face cacao. De cele mai multe ori insa majoritatea dintre noi nu suntem in limita legala iar riscul creste direct proportional cu viteza.Fizica simpla. Mai pui pe langa asta starea motorului, drumului, echipamentul riderului, etc. si vezi ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Reteta este simpla:

 

Talent

 

Indemanare

 

Curaj

 

Cand descoperi ca unul dintre ingrediente lipseste cu desavarsire intrii automat in randul moralistilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curaj sa mergi blana in localitate, unde orice iti poate sari direct in mufa? Asta e prostie.

Nu zic de cazul de fata, o fi mers incet sau repede, nu stim. Dar f multe accidente au un factor comun, viteza. Degeaba ne kkm pe noi, asta e realitatea. Acceleram mult prea repede si prea tare pt ce se intampla in jurul nostru.

Nea Caisa din logan se uita in oglinda odata, (poate) vede faru' in distanta, insa pana se mobilizeaza sa traga de volan si (optional) sa semnalizeze, tu esti in cativa metri distanta unde canci viteza de reactie.

Si pana la urma, cu ce te satisface pe tine ca iti da cineva dreptate cand ai spatele rupt ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe, de obicei cei care merg blana prin localitate considera baliverna ceea ce spun eu. Asta nu inseamna ca e intr-adevar o baliverna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Hai sa o luam logic

 

Iti doresti sa schimbi atitudini si cei carora te adresezi nu dau doi bani pe sfaturile si opiniile tale .

Rostul interventiei este atunci care?

Baliverne...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Da da , pentru ca sunt satul de vaicaierile voastre de maestrii ai precautiei ,ai ajuns tu la concluzia ca eu merg blana prin oras.Vai de aia doi neuroni pe care ii ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

Goe, stai jos, nota 4 (patru), super-membrule! Aștept legea cu înlăturarea cretinilor cu vechime pe bază de postări!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Goe, stai jos, nota 4 (patru), super-membrule! Aștept legea cu înlăturarea cretinilor cu vechime pe bază de postări!

4 e chiar ok in comparatie cu un 2 cu indulgenta ,pentru cine te-a fatat si educat.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da , pentru ca sunt satul de vaicaierile voastre de maestrii ai precautiei ,ai ajuns tu la concluzia ca eu merg blana prin oras.Vai de aia doi neuroni pe care ii ai...

 

Esti neurolog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza poate fi "legala", "legal-ish" (adica pe aproape de cea legala) sau "blana orbitoare".

In functie de ea, oprirea poate fi "prompta", "cat-pe-ce" sau "adio mama!".

 

La 60kmph opresti complet in 14 metri, la 100kmph opresti in 40! Pe accelerare, intre 60 si 100 e mai nimic, o miscare fina din incheietura. La oprire insa, e diferenta mare!

de la 60 kmh opresti complet in 6, maxim 8 metri. daca calculezi si timpul pentru reflex, da, distanta poate ajunge si la 20 de metri.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la 60 kmh opresti complet in 6, maxim 8 metri. daca calculezi si timpul pentru reflex, da, distanta poate ajunge si la 20 de metri.

 

poate tu, muritorii opresc pe motor, in cazul bun, cam in distanta in care opreste o masina medie

 

https://www.qld.gov.au/transport/safety/road-safety/driving-safely/stopping-distances/graph/index.html

 

acum, daca vrei si ceva fizica, pentru a opri in 8 metri de la 60 ai nevoie de o decelerare constanta de 1.7g

asta ar cam fi cu 60% peste ce se intampla in motogp acum si cu 20% peste ce considera brembo posibil in momentul de fata (https://www.redbull.com/au-en/the-motogp-tracks-which-ask-most-of-riders)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu povestesc din carti, eu mi-am masurat distanta de franare. nu stiu de unde te-ai inspirat cu g-ul ala enorm, genul asta de franare nu rezulta in mai mult de -0.6, maixm -0.7 g.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu povestesc din carti, eu mi-am masurat distanta de franare. nu stiu de unde te-ai inspirat cu g-ul ala enorm, genul asta de franare nu rezulta in mai mult de -0.6, maixm -0.7 g.

Distanta ta este posibil corecta dar ai socotit-o nu de cand a aparut un obstacol ci de cand ai inceput tu franarea. Probabil ai luat un reper si ai franat in dreptul acestuia si ai masurat distanta. Nimica gresit.

Doar ca timpul de reactie care inseamna: vezi pericolul cu ochiul + intelegi ca este un pericol + trasmiterea impulsului nervos spre mana/picior + miscarea mainii/piciorului si actionarea franei iti mai maninca cam 1 secunda, poate mai mult - depinde de varsta, oboseala etc.

Asa ca mai adaugi 1 secunda de deplasare a motocicletei la distanta de frinare masurata de tine.

In cazul tau 60 Km/h sunt cam 16 m/s adica ar trebui sa mai adaugi 16 m care cu cei 6 m masurati de tine fac 22 m care se apropie de ce a gasit @paulynos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu povestesc din carti, eu mi-am masurat distanta de franare. nu stiu de unde te-ai inspirat cu g-ul ala enorm, genul asta de franare nu rezulta in mai mult de -0.6, maixm -0.7 g.

 

60 km/h inseamna 16.67 m/s

ca sa opresti in 8 metri de la viteza aia durata de franare trebuie sa fie sub o secunda (0.96 secunde)

o ecuatie simpla iti da de aici decelerare de 1.77g

 

la 0.7g si 16.67m/s ai un timp de franare de 2.43 secunde si o distanta de 20.25 metri

 

si nu, timpii si distantele astea nu iau in considerare timpii de reactie (care sunt pe la 0.7s)

 

nu esti singurul care isi exerseaza si masoara franari, incearca sa-ti iei repere mai bune

ii prostesti pe astia micii pe aici ca ar putea opri de la 60 in 8 metri si intra in garduri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distanta ta este posibil corecta dar ai socotit-o nu de cand a aparut un obstacol ci de cand ai inceput tu franarea. Probabil ai luat un reper si ai franat in dreptul acestuia si ai masurat distanta. Nimica gresit.

Doar ca timpul de reactie care inseamna: vezi pericolul cu ochiul + intelegi ca este un pericol + trasmiterea impulsului nervos spre mana/picior + miscarea mainii/piciorului si actionarea franei iti mai maninca cam 1 secunda, poate mai mult - depinde de varsta, oboseala etc.

Asa ca mai adaugi 1 secunda de deplasare a motocicletei la distanta de frinare masurata de tine.

In cazul tau 60 Km/h sunt cam 16 m/s adica ar trebui sa mai adaugi 16 m care cu cei 6 m masurati de tine fac 22 m care se apropie de ce a gasit @paulynos.

am specificat de la bun inceput ca ma refer la distanta efectiva de franare si am adaugat ca daca socotesti si timpul de reactie sari de 20 de metri. eu franez in 6 metri la 50 kmh si in 8 metri la 60 kmh. acestea fiind zise va las in continuare sa fabulati despre 1.7g fara sa tineti cont ca viteza nu ramane 60 la ora pe durata franarii, nu merge regula de 3 simpla ca la scoaa :)) va aduc aminte ca motociclismul se invata pe teren, nu din articole despre masini :) iar tabelele de franare de pe net se bazeaza pe cifre medii.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am specificat de la bun inceput ca ma refer la distanta efectiva de franare si am adaugat ca daca socotesti si timpul de reactie sari de 20 de metri. eu franez in 6 metri la 50 kmh si in 8 metri la 60 kmh. acestea fiind zise va las in continuare sa fabulati despre 1.7g fara sa tineti cont ca viteza nu ramane 60 la ora pe durata franarii, nu merge regula de 3 simpla ca la scoaa :)) va aduc aminte ca motociclismul se invata pe teren, nu din articole despre masini :) iar tabelele de franare de pe net se bazeaza pe cifre medii.

 

am inteles, esti chuck norris si pui picioarele jos

data viitoare pune pe cineva sa-ti marcheze unde ai inceput franarea daca nu-ti place sa franezi la semn, unde ai oprit e simplu

 

din nou, ai ceva experienta in d-astea si ii inveti pe astia micii la prostii

singurul mod in care opresti de la 60 in 8 metri e daca ai o masina la 7 metri in fata ta

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Tabelul ala era mai de luat in seama daca nu puneau si ultimele valori.Daca ai nevoie de 75 m ca sa te opresti pe loc de la 112 km/h mai bine te lasi de sportul asta si nu mai ai nici o treaba cu ce invata astia micii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti opri motocicleta pe o distanta incredibil de scurta, problema e ca mai toate motocicletele de pe strada merg pe asfalt nu prea aderent, poate fi praf, cauciucuri care tin 10 000km (neaderente), suspensie dereglata. Plus ca multe motociclete nu au fost concepute sa scoata timpi record pe piste. Realitatea se poate citi la rubrica Motociclism.ro/accidente .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

din nou, ai ceva experienta in d-astea si ii inveti pe astia micii la prostii

singurul mod in care opresti de la 60 in 8 metri e daca ai o masina la 7 metri in fata ta

te-as invita la o demonstratie daca nu ai fi troll. trebuie sa fii retardat ca sa afirmi ca ii invat pe altii la prostii daca ii invat sa franeze pe distante mai scurte decat poti frana tu. habar nu am ce cazan conduci, dar daca nu e chopper si nu poti frana macar in 10 metri de la 60 la ora, poate ar fi bine sa iti iei o masina. si un meditator la fizica.

» Post actualizat in 26 Jun 2017 19:05

 

Tabelul ala era mai de luat in seama daca nu puneau si ultimele valori.Daca ai nevoie de 75 m ca sa te opresti pe loc de la 112 km/h mai bine te lasi de sportul asta si nu mai ai nici o treaba cu ce invata astia micii.

6 metri de franare la 32 kmh?! si un chopper franeaza in 3 metri la viteza aia. ce tabel e asta? franarea pe gheata? Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@zahei

 

Stai linistit ca am observat si partea de sus a tabelului ,dar am ales sa dau exemplu doar ultima linie pentru ca pe aia nu o poate sustine nici macar unu care este chiar praf sau praf rau.

Pe mine chiar ma intereseaza sa pot oprii motoreta eficient pentru ca nici pana acum mu m-ai invatat si pe mine tehnica aia a ta de culcat motoreta.

» Post actualizat in 26 Jun 2017 19:27

Ultima remarca a fost cu simpatie nu cu malitie.

» Post actualizat in 26 Jun 2017 19:29

Na si un smiley sa ma crezi 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...