Sari la conținut

Accident grav Botosani


arhshine
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acu ani si ani am scris si eu pe topicul de franare ca e bine sa folosesti ambele si sa lasi ambreiajul in pace pana pe final si m-au luat la plua meseriasii inclusiv admini iar unul jagi m-a înjurat la propriu a fost frumos ce vremuri dar mi-am învatat lectia stiu ca nu sunt demn sa merg pe o moto acu ma dau cu un scuterel de 125 si întotdeauna strâng ambreiajul înainte de a frâna numai cu fata

cati ani au trecut.... si fac pariu ca tot n-ai invatat sa franezi.

 

Asta am gasit eu la o cautare pe varu' goagal, si cam toate articolele se invart in jurul valorilor din poze:

 

 

motorcycle-stopping-distances.jpg

no no , senor... cel mai safe esti in casutza cu ps4 ... sau pe forum ... baia ne-renovata aproape.... cald si bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Te-ai simțit, ah? 😂😂😂

Am facut o constatare.

» Post actualizat in 29 Jun 2017 11:10

Toata lumea convinsa ca are dreptate dar nici unu cu oo sa accepte provocarea lansata de Zahei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no no , senor... cel mai safe esti in casutza cu ps4 ... sau pe forum ... baia ne-renovata aproape.... cald si bine

 

Da ma, dar tabelul ala este un average, adica cel mai probabil s-au luat un anumit numar de mobre, de mai multe feluri, si cativa piloti cu experienta variata, gume diferite...etc, si aia a rezultat. Nu vorbim de teste cu mobra sport, setata corect, facute de cineva cu experienta pe pista, care are mobre dedicate pt circuit, care si tine cursuri de initiere, adica zaheiul. Si cine stie din ce an e tabelul ala. Zaheiul si altii s-au prins, tu de ce nu te prinzi? :scratch: Hai sa ne detasam un pic si sa nu trecem automat prin filtrul experientei proprii orice prostie citita pe forumul asta si pe urma sa dai buzna sa-i urechezi pe altii sa faca ca tine chiar si dreptate sa ai, ca nu e frumos. Hai ca nu e greu, ce naiba... Eu am inteles ca iti place sa ma zgandari pe mine dar devine deja plictisitor. Orice gluma repetata obsesiv se uzeaza moral. Tu baga mare daca asta te face fericit.

 

Dupa cum vorbesti in general zici ca esti cel putin mecanic-sef de Moto 2 suparat pe viata ca ai iesit la pensie. La cine ai fost, la Luthi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.mcnews.com/mcn/technical/JAN06Pindx4.pdf

 

Uite ce au obtinut MCN prin 2002. Testul este de la 60-0 mph, dar aproximand o distanta de 4 ori mai mica pentru injumatatirea vitezei, ajungi la o valoare putin peste 8m la aproape 50 km/h.

Nimeni nu bate fizica, dar nici nu cred ca exista intentie de lauda sau minciuna la Zahei. Inteleg, erori de observatie la viteza si poate franare involuntara un pic inainte de reper pot fi luate in calcul, dar e nevoie de comunicare mai eficienta si dorinta de a ajunge la un numitor comun pentru a trage concluzii acceptate de toti. Pana una alta, tabelul postat de Paulynos, desi poate fi reperul in privinta motociclistului neantrenat, se pare ca nu reprezinta chiar capacitatea maxima de franare a motocicletelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma, dar tabelul ala este un average, adica cel mai probabil s-au luat un anumit numar de mobre, de mai multe feluri, si cativa piloti cu experienta variata, gume diferite...etc, si aia a rezultat. Nu vorbim de teste cu mobra sport, setata corect, facute de cineva cu experienta pe pista, care are mobre dedicate pt circuit, care si tine cursuri de initiere, adica zaheiul. Si cine stie din ce an e tabelul ala. Zaheiul si altii s-au prins, tu de ce nu te prinzi? :scratch: Hai sa ne detasam un pic si sa nu trecem automat prin filtrul experientei proprii orice prostie citita pe forumul asta si pe urma sa dai buzna sa-i urechezi pe altii sa faca ca tine chiar si dreptate sa ai, ca nu e frumos. Hai ca nu e greu, ce naiba... Eu am inteles ca iti place sa ma zgandari pe mine dar devine deja plictisitor. Orice gluma repetata obsesiv se uzeaza moral. Tu baga mare daca asta te face fericit.

 

Dupa cum vorbesti in general zici ca esti cel putin mecanic-sef de Moto 2 suparat pe viata ca ai iesit la pensie. La cine ai fost, la Luthi?

pai cocosel, la ce ai mai pus aici tabelu'... pe noi nu ne intereseaza cum franeaza prafarii .... filozofii si alti choperisti... sa franeze de cand pleaca din parcare sa aiba timp, treaba lor, nu ma intereseaza !

 

tu ai pus tabelu pentru ca esti de acord cu ce scrie in el , sau ai motive ascunse... oricum e irelevant, TU l-ai adus in discutie... acum ce vrei sa nu comentez? te ard ca pe joint ...

 

eu n-am mai marturisit pana acum dar cu frane, suspensie si cauciucuri sport spre race mie unul mi se par foarte mari distantele de franare date de producatori sau diversi testeri , n-am masurat propriuzis dar am un ochi destul de format la aprecierea distantelor .

 

peste vro luna asa o sa ma duc la gymkhana si poate fac si niste teste de franare ...

 

8m de la 50 nu mi se pare imposibil, mai degraba as zice ca se incurca niste filo... injineri in calcule ... dar ma si insel de multe ori ... nus

 

da avionu mai decoleaza? ca am uitat cum a ramas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o constatare.

» Post actualizat in 29 Jun 2017 11:10

Toata lumea convinsa ca are dreptate dar nici unu cu oo sa accepte provocarea lansata de Zahei.

Zahei joaca balena albastra....asta ar fi provocarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8m de la 50 nu mi se pare imposibil, mai degraba as zice ca se incurca niste filo... injineri in calcule ... dar ma si insel de multe ori ... nus

 

era 60, nu 50

culmea e ca de la 50 sa opresti in 8 metri e doar foarte optimist, nu aberant

 

discutia a pornit de la

 

de la 60 kmh opresti complet in 6, maxim 8 metri. daca calculezi si timpul pentru reflex, da, distanta poate ajunge si la 20 de metri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da avionu mai decoleaza? ca am uitat cum a ramas...

 

Esti atat de vanitos si te crezi atat de atotstiutor incat nici nu stiu cum sa iti raspund. Hai ca incerc.

 

Pe noi nu ne intereseaza? Care noi? Cine-a murit si te-a lasat purtatorul de cuvant al motociclistilor? Vorbeste in nume propriu cumetre, e mai intelept.

 

Uite ca pe mine ma intereseaza ca eu nu ma bat pe spate cu Rossi si cu Marquez si consider ca prafarii sunt de fapt marea majoritate a motociclistilor, carora li se adreseaza tabelul ala adica. Asa se fac testele astea, sa acopere o patura cat mai mare de motoretisti si mobre, si evident marjele de eroare sunt mari si influentate de enorm de multi factori.

 

Ce mi se pare ca a fost scapat cu vederea sau nu a fost mentionat pana acum este un factor care schimba fundamental datele problemei in opinia mea, si anume factorul emotional. Sa ma explic: una e sa iei cativa oameni si sa-i trimiti la teste, sau sa se scoale Zahei cu noaptea-n cap stiind ca are in program niste teste de franare, si cu totul alta este un nenica care se duce acasa dupa o zi grea de munca, eventual vine de la tara dupa o zi de spart lemne cu toporu ala neascutit, si ii sare un caine in fata.

 

Astia care merg sa faca teste de franare dedicate, odihniti si mancati, stiu exact ce fac si la ce sa se astepte ca de aia sunt acolo, ca doar nu sunt tampiti, astfel timpul de reactie este semnificativ mai mic decat a lu' nenea cu cainele sarit in fata, adica conditii reale de trafic. Impreuna cu alti factori, eliminarea asta a emotionalului face orice test de franare irelevant aproape total pentru mine, efectiv nu ma intereseaza rezultatele din teste care sunt facute in conditii cat mai aproape de ideal....decat daca urmeaza sa ma duc si eu la un test de franare. Distanta de franare efectiva, adica din momentul cand incepi sa franezi pana opresti de tot, fara a lua in calcul timpul de reactie si distanta parcursa este absolut irelevant. Si chiar si asa nu e suficient. Nu e ca si cum eu pot aprecia exact distantele cand rulez cu 150 la ora si dau in frane ca surdu-n tobe ca mi-a intrat aiurea in fata un taran pe contrasens. Efectiv pe mine rezultatelor testelor nu ma ajuta la nimic pe strada.

 

giphy.gif

 

Cand or monta pe banditu 600 lu' nenea de sparge lemne o gramada de senzori capabili sa masoare datele necesare, sa-l trimita acasa la nevasta, si pe urma sa-l intrebe de vorba peste un an, si pe mai multe categorii de mobre, ca sunt multe lemne de spart, si prezentand rezultatele defalcat pe categorii de greutate si putere, abia atunci o sa consider relevant testul. Ce-mi pasa mie cum franeaza un pilot de SBK cu reflexe de Mike Tyson cu frane de top pe mobra de 160kg? Ma doare-n cvr.

 

Pe tine mieluselule, ca nu mai esti berbec, se pare ca te intereseaza. Nu stiam ca te cauta scouterii de GP cu contracte de milioane de $ si tu le razi in nas.

 

Pe scurt, ca tu ai spectrul de atentie al unui peste si nu poti sa citesti mai mult de 2 propozitii fara sa scoti din context: viata bate filmu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti atat de vanitos si te crezi atat de atotstiutor incat nici nu stiu cum sa iti raspund. Hai ca incerc.

 

paulica...

 

reprezint un grup de motociclisti trecuti de prima tinerete care iti ureaza ce ii uram lu ponta si lu belbody zilnic .

 

la noi avioanele decoleaza tot timpu' , distantele de franare mai difera, dar fiecare cu ce are.

 

 

 

 

era 60, nu 50

culmea e ca de la 50 sa opresti in 8 metri e doar foarte optimist, nu aberant

 

discutia a pornit de la

cum zici tu , nu sunt bun la calcule ma descurc cu manetele si ghidonu ... e bine totusi sa intelegi care sunt limitele fizice ale motocicletei pentru a nu deveni mult prea optimist..

 

stii momentul ala cand iti zici in casca ... "bagamias pl uite cum cad ca prostu" apoi faci ce faci si nu cazi? ... cu cat apreciezi mai bine distanta de franare cu atat reduci momentele astea, care sincer nu tin neaparat sa le retraiesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paulica...

 

reprezint un grup de motociclisti trecuti de prima tinerete care iti ureaza ce ii uram lu ponta si lu belbody zilnic .

 

la noi avioanele decoleaza tot timpu' , distantele de franare mai difera, dar fiecare cu ce are.

 

Haoleu, stai asa, ia-ma usor ca ma speriasi. Ce grup reprezinti tu? Ia arata petitia de reprezentare cu toate semnaturile. La tine avioanele or decola tot timpul dar nu daca formulez eu intrebarea asule.

 

Tu ai impresia ca eu m-am nascut luni si am luat permisul ieri, sau cum? Observ ca te cam bati cu caramida in piept cum ca grupul pe care il reprezinti, tu fiind capu' la grup, sunt cei mai tari din lume si restul niste prosti si impiedicati de abia stiu sa schimbe vitezele. Vezi de treaba ca sunt si altii care stiu sa coteasca nitel si nu-si inoada ghidonul la prima frana mai hotarata, dar na, chestiile astea nu se vad pe forum, cum ai tu impresia. Si sa fii cel mai tare din lume atitudinea nu-ti face cinste maestre. Probabil esti altfel in viata reala dar perceptia mea despre ce scrii p-aici te califica drept un pensionar vizorist care taie mingile la copii aiurea-n tramvai si se uita in sacosa altuia cand vine de la piata plescaind dezaprobator.

 

Hai sa facem test de franare atunci, io vin cu troaca din dotare ca are brenbu, vino si tu cu a ta. Cine pierde isi schimba semnatura pentru o luna in ce alege celalalt. Te bagi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa facem test de franare atunci, io vin cu troaca din dotare ca are brenbu, vino si tu cu a ta. Cine pierde isi schimba semnatura pentru o luna in ce alege celalalt. Te bagi?

merge, orice te face sa taci ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha, hai bre experimentatule, pai ce faci acum, dai inapoi? Hai ca eu ti-am gasit si noua semnatura: in tara pupatorilor de moaste, superbecul este un geniu

Hai stabileste data, ora si locul, voi fi acolo. Ma pregatesc moral de pe acum pentru infrangerea zdrobitoare, poate mai invat si eu ceva.

 

37KpSIg.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Vezi ca superbecu' e rezident olandez sau ceva de genu'... Parca vad ca iti iei o saptamana concediu sa te duci pe doua roate unde s-o tine duelul.

 

Faceti duelul cu mobre cu ABS, sper... Ar fi pacat de motociclete sa dati cu ele de planetă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Vezi ca superbecu' e rezident olandez sau ceva de genu'... Parca vad ca iti iei o saptamana concediu sa te duci pe doua roate unde s-o tine duelul.

 

Faceti duelul cu mobre cu ABS, sper... Ar fi pacat de motociclete sa dati cu ele de planetă.

Oare daca deschid discutia de ABS risc sa generez precedentul pt inca 10 pagini de comentarii pline de venin? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e plecat, dar ma gandesc ca mai aterizeaza si el p-aci cu mobra din cand in cand. Eu n-am ABS si oricum nu conteaza ca el nu va accepta si unde mai e distractia cu ABS, nu vezi ca s-a retras ca racu, asa fac bullies astia cand sunt confruntati, gura ce e de ei. Si chiar eram curios cum franeaza un profesionist din asta ca el sa mai fur si eu meserie, ca doar asa se recomanda din ce vad, reprezentant al unui grup de bikeri cu experienta sau asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ JAGI

 

Cu tot respectul pentru tine personal ,nu o sa pot sa fiu de acord niciodata cu abordarea colectiva a marilor mosalisti de aici, la care te alaturi uneori.

Personal consider ca baza pe care incercati sa contruiti un set de idei pentru a trazmite incepatorilor care vin din urma ,este irecuperabil de putreda .

Cand o sa terminati cu texte de genul "taci ma sa nu auda astia micii " si in general abordarea asta total de doi bani de a trata adulti ca pe copii batuti in cap,mai sunt sanse sa facem front comun.

Te rog sa-mi explici la ce te referi. Am postat despre praful de pe asfalt, prezent pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e plecat, dar ma gandesc ca mai aterizeaza si el p-aci cu mobra din cand in cand. Eu n-am ABS si oricum nu conteaza ca el nu va accepta si unde mai e distractia cu ABS, nu vezi ca s-a retras ca racu, asa fac bullies astia cand sunt confruntati, gura ce e de ei. Si chiar eram curios cum franeaza un profesionist din asta ca el sa mai fur si eu meserie, ca doar asa se recomanda din ce vad, reprezentant al unui grup de bikeri cu experienta sau asa ceva.

paula , nu te infierbanta , ai o motocicleta mult mai performanta decat a mea , chiar si la nivelul tau, de admirator, ai mari sanse sa franezi mai bine ca mine. Vin saptamana viitoare sa vand niste piei in targ.

Daca imprumut o mobra de la un consatean merge sa ne dam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Te rog sa-mi explici la ce te referi. Am postat despre praful de pe asfalt, prezent pe strada.

Da ai dreptate...O las asa cum a cazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zahei vad ca s-a retras, probabil fiindca si-a dat seama ca sustinea o chestie aberanta

asta e de bine, avand in vedere ca omul vad ca vrea sa inceapa ceva cu educat lumea in ale circuitului e util sa nu le spuna alora ca pot opri de la 100 in 25 de metri, ies aia in balarii

 

dar eu nu inteleg o chestie

restul ce mai contraziceti acum? dupa ce iti dai seama ca ai sustinut o tampenie in mod normal de preferat e sa recunosti

altfel, macar te retragi frumos si lumea trece peste

 

dar ce rost are sa continui cu tampenia? nu te ajuta

 

sau mai e careva pe aici care opreste de la 60 in 6-8 metri?

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Prietene ,tu esti ala care abereaza.

Ce a sustinut Zahei este treaba lui dar acele tabele sunt de tot rahatul .

De la 60 km/h eu opresc in sub 10 m.

Nu sunt destul de bun sa le pot face pe toate identice dar majoritatea incercarilor sub 10.

» Post actualizat in 30 Jun 2017 11:20

Nimeni nu a sustinut ca poate sa opreasca in 25m de la 100 km/h.

75m de la 112 este insa mult peste ce este nevoie.

» Post actualizat in 30 Jun 2017 11:21

Daca consideri ca Zahei a exagerat cu acel 6-8 m ,tu de ce exagerezi cu 25 m pentru 100?

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...