Sari la conținut

Accident grav Botosani


arhshine
 Share

Postări Recomandate

nu vreau sa iti dau cifrele de franare de la rs250, ca ma injuri :) cifrele de mai sus sunt scoase cu motocicletele mele de scoala, srad 600, cu cauciucuri (noi) de strada. pe asfalt obisnuit. conditii normale, motocicleta stock.

 

goe, cu multa placere, daca am ce sa te invat, te invat. daca nu, invat eu de la tine. in orice caz, unul pleaca mai destept de la fata locului. detalii pe pm, daca vrei sa discutam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ varu' la el este distanta prea mare intre mana - neuron - ochi - neuron motiv pentru care are un delay prea mare intrte momentul in care franeaza si reperul pe care il ia ca sa masoare.

@ zahei - daca tu franezi in 8 metrii de la 60 km/h cu un motor de strada cu cauciucurile pe care le vrei, masurat conform procedurii ECE-R13, adica asa cum masoara orice producator auto/moto...etc. si imi trimiti dovada masuratorii eu iti trimit 1000 euro pentru biletul de avion si iti fac o propunere concreta pentru pilot de teste la ducati (fara bascalie).

Editat de ettore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, prefer cash. te astept pe pm.

» Post actualizat in 26 Jun 2017 20:07

habar nu am cum masoara producatorul. s-a umplut de ingineri teoreticieni aici, dar nimeni nu vine cu 1000 de euro in buzunar sa facem proba :)

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Varu' - nu stiu ce sa zic. Eu il cunosc pe Zahei si il stiu de om serios, nu cred sa aiba motive sa minta. Acuma ca nu o fi facut masuratorile alea conform standardului enuntat de tine e posibil.

 

Sa nu faci pariul cu el ca vei pierde. Asta e capos si e in stare sa-si bage un par in spite ca sa castige :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura modalitate sa poata opri in cei 8 metrii este sa traga o linie cu 8 metrii in fata unui bloc si acolo sa inceapa sa franeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar si cu marja de eroare, diferenta de la 8 la 14 metri nu poate fi atribuita sistemului de masurare. daca voi chiar credeti sincer ca aveti nevoie de 14 metri de franare ca sa opriti de la 60 la ora.. renuntati la franele pe tambur, sunt ineficiente. cine este interesat sa invete sa franeze in 20% mai putina distanta decat o face in mod curent, sa ma caute pe pm si il programez la un curs. restul pana la 8 metri e gratis, de la mine.

 

sper ca se intelege faptul ca avem doua frane la motocicleta si trebuie sa invatam sa le folosim pe amandoua cu maxim de eficacitate.

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@ JAGI

 

Cu tot respectul pentru tine personal ,nu o sa pot sa fiu de acord niciodata cu abordarea colectiva a marilor mosalisti de aici, la care te alaturi uneori.

Personal consider ca baza pe care incercati sa contruiti un set de idei pentru a trazmite incepatorilor care vin din urma ,este irecuperabil de putreda .

Cand o sa terminati cu texte de genul "taci ma sa nu auda astia micii " si in general abordarea asta total de doi bani de a trata adulti ca pe copii batuti in cap,mai sunt sanse sa facem front comun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Zahei -- Ca idee, care este dintanta ta de franare de la 100 kmh? tinand cont de faptul ca de la 60 kmh reusesti o deceleratie impresionanta de 1,75 g ar trebui sa scoti cam 22 - 23 metrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa continuam aceasta discutie savanta cand o sa aveti suficienta intelegere a fizicii, cat sa puteti calcula corect cati g genereaza o astfel de frana. nu va fie rusine, sunt calculatoare online.

 

intre timp, eu sunt multumit de felul cum franez. si daca si voi sunteti, suntem o familie mare de oameni fericiti. va pup parinteste, nu sunt aici pentru polemici triste si nu sunt genul care se da pe o roata la tastatura asa ca ma inclin si va salut. pa.

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupunand ca ai absolvit gimnaziul, ne poti spune unde ai abolvit? Ar fi multi parinti interesati sa aleaga copiilor cele mai bune scoli, evident prin eliminare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Presupunand ca ai absolvit gimnaziul, ne poti spune unde ai abolvit? Ar fi multi parinti interesati sa aleaga copiilor cele mai bune scoli, evident prin eliminare.

Esti trist de insistent.

Accepti marunti ca sa pleci sa canti la alta masa?

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, dar folosesc notiuni de logica elementara cu succes,tu nu prea.

 

Si notiunile alea de logica elementara te ajuta sa faci des RMN-uri ? Si ia mai povesteste-ne, cum era viata pe Krypton?

Editat de MrD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fizica e grele

 

toate calculele iti zic ca opresti in 18 metri de la 60, tot internetul iti zice tie ca opresti in 18-20 metri de la 60, tu opresti in 8

daca stiam ca vorbesc cu hamilton eram si eu ceva mai politicos, poate primesc un lant de aur, ceva

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma intreb cum cei ce fac stunt ridding opresc motorul de la 60 de km la ora in 5 m,si de multe ori in stopie.Eu ma intreb daca distanta de franare la un motor de supermoto (110kg)poate fi aceiasi ca si la un honda goldwin (200+++ kg)Da ,eu puteam sa imi opresc motorul de la 60 de km la ora in 10 m ,maxim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma intreb cum cei ce fac stunt ridding opresc motorul de la 60 de km la ora in 5 m,si de multe ori in stopie.Eu ma intreb daca distanta de franare la un motor de supermoto (110kg)poate fi aceiasi ca si la un honda goldwin (200+++ kg)Da ,eu puteam sa imi opresc motorul de la 60 de km la ora in 10 m ,maxim!

Pai, poti sa opresti in 10m maxim de la 60kmh dar nu stii ca motoarele de stunt au mai multi etrieri pe fiecare disc? Interesant.

@zahei:am 2 intrebari. Si sunt pe bune, fara mișto.

1)Folosesti tehnica de franare cu ambreiajul actionat, pt oprirea in cei 8m?

2)de ce nu postezi distantele de franare cu rs-ul? De curiozitate.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, poti sa opresti in 10m maxim de la 60kmh dar nu stii ca motoarele de stunt au mai multi etrieri pe fiecare disc? Interesant.

@zahei:am 2 intrebari. Si sunt pe bune, fara mișto.

1)Folosesti tehnica de franare cu ambreiajul actionat, pt oprirea in cei 8m?

2)de ce nu postezi distantele de franare cu rs-ul? De curiozitate.Stiu exact cum e sistemul de franare pe o motocicleta de stunt ridding Am vrut sa arat ca exista motociclete care pot frana sub 10 m.La fel de bine poate frana si un super moto!Si in paranteza spus ,o suspensie buna si REGLATA BINE ,iti reduce distanta de franare cu vreo 2 metri !

» Post actualizat in 27 Jun 2017 21:11

 

Pai, poti sa opresti in 10m maxim de la 60kmh dar nu stii ca motoarele de stunt au mai multi etrieri pe fiecare disc? Interesant.

@zahei:am 2 intrebari. Si sunt pe bune, fara mișto.

1)Folosesti tehnica de franare cu ambreiajul actionat, pt oprirea in cei 8m?

2)de ce nu postezi distantele de franare cu rs-ul? De curiozitate.

.Stiu exact cum e sistemul de franare pe o motocicleta de stunt ridding Am vrut sa arat ca exista motociclete care pot frana sub 10 m.La fel de bine poate frana si un super moto!Si in paranteza spus ,o suspensie buna si REGLATA BINE ,iti reduce distanta de franare cu vreo 2 metri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma intreb cum cei ce fac stunt ridding opresc motorul de la 60 de km la ora in 5 m,si de multe ori in stopie.Eu ma intreb daca distanta de franare la un motor de supermoto (110kg)poate fi aceiasi ca si la un honda goldwin (200+++ kg)Da ,eu puteam sa imi opresc motorul de la 60 de km la ora in 10 m ,maxim!

 

am supermoto

am si un naked care se preface ca e supermoto dar cu frane foarte bune

nu, nu opresc in sub 10 metri de la 60

 

de asemenea, daca ai incercat vreodata un stoppie ar trebui sa stii ca iti lungeste foarte mult distanta de franare

arata bine, dar nu e bun daca vrei sa opresti repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, poti sa opresti in 10m maxim de la 60kmh dar nu stii ca motoarele de stunt au mai multi etrieri pe fiecare disc? Interesant.

@zahei:am 2 intrebari. Si sunt pe bune, fara mișto.

1)Folosesti tehnica de franare cu ambreiajul actionat, pt oprirea in cei 8m?

2)de ce nu postezi distantele de franare cu rs-ul? De curiozitate.

1) nu, dimpotriva. daca calci ambreiajul pierzi controlul pe frane violente.

2) un metru mai putin.

3) cheia opririi pe distante foarte scurte este folosirea franei spate. folosita corespunzator, scurteaza distanta de franare cu minim 20% fata de franarea exclusiv cu frana fata.

4) postura corpului poate ajuta sau strica o frana buna

5) frana se strange ferm cat permite reflexul si apoi gradat din ce in ce mai tare.

6) suspensiile bune pot scurta semnificativ distanta de franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Punctul 1 contrazice ce spun scolile(si nu numai) de pilotaj. Cea mai eficienta franare "to a dead-stop" se obtine cu ambreiajul actionat+frana fata+frana spate. Dar asta e discutie pt topicul de franare, zic eu. ☺ Mersi de reply!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti jupui o pisica in foarte multe feluri si nici unul nu e incorect. ce iti povestesc e din experienta mea. daca asa zic TOATE scolile, trebuie sa fie adevarat. observatiile mele directe au dus la concluzia ca motocicleta e mai stabila cu tractiune la roata, dar e posibil sa fie valid doar pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

1) nu, dimpotriva. daca calci ambreiajul pierzi controlul pe frane violente.

 

 

 

Interesant. Punctul 1 contrazice ce spun scolile(si nu numai) de pilotaj. Cea mai eficienta franare "to a dead-stop" se obtine cu ambreiajul actionat+frana fata+frana spate. Dar asta e discutie pt topicul de franare, zic eu. ☺ Mersi de reply!

 

No shittin` me ???!!!

Face palm nivel fatality.

Scolile si nu numai cine, George? Vreun personaj din Grand Theft Auto...?

Cred ca cineva a jucat telefonul fara fir cu tine.

5000 de posturi, Yamaha R1 si postari nedumerite, precum cea de mai sus. Cool bro...

Bine ca nu suntem la sectiunea incepatori, ca cine cati se imprastiau citind din astea.

Zahei, tie ti-au dat replica aia cum ca inveti copiii la prostii?

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Unul cu ambreiaj decuplat nu gasesti, ca sa vada si George de pe unde iti aduni cu_rul motorului cand franezi brusc cum a auzit el? Asta, daca mai ramai la verticala.

George, uite cum faci - decupleaza ambreiajul, da-i cat poti in frana spate (minim 75%) si apoi incheie cu frana fata (maxim 20%).

Motor fara Abs, bineinteles, ca doar suntem barbati.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, depinde. Eu sunt de acord ca tractiunea ajuta la stabilizarea motoretei, inclusiv pe franare. Dar daca ai un V2 de capacitate mare o sa ai surpriza ca pe ultima parte a franarii, ultimul sfert sa zic, frana de motor nu mai ajuta la franare ci dimpotriva, ca nu mai e frana de motor la viteza aia mica, si evident distanta de franare se mareste un pic. Fenomen mai putin sesizabil la 4L. Teoretic ar trebui sa tragi ambreiajul in ultima parte a franarii zic eu. Ca sa nu mai zic ca e bine sa dai inferioare sa te ajuti de frana de motor daca incepi franarea in treapta de viteza superioara, dar asta e valabil mai degraba la viteze de deplasare mari nu la 60 la ora. Face sens? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No shittin` me ???!!!

Face palm nivel fatality.

Scolile si nu numai cine, George? Vreun personaj din Grand Theft Auto...?

Cred ca cineva a jucat telefonul fara fir cu tine.

5000 de posturi, Yamaha R1 si postari nedumerite, precum cea de mai sus. Cool bro...

Bine ca nu suntem la sectiunea incepatori, ca cine cati se imprastiau citind din astea.

Zahei, tie ti-au dat replica aia cum ca inveti copiii la prostii?

 

https://www.msf-usa.org/downloads/imsc2006/Belmonte-Performance_Evaluations_of_Various_Braking_Systems-Paper.pdf

 

cica uneori e mai bine sa citesti decat sa vorbesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...