Taz Asg Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Cine ma lamureste cum e cu aerul + azot? Care e treaba? Conteaza unde este compresorul? (podis, munte?) Sau trebe sa fie unul "special" ? nu e aerr +azot, e azot +oxigen iar compresorul e normal, doar ca la munte e aerul mai rarefiat deci trebuie sa bagi mai mult in roti » Post actualizat in 23 Jun 2017 08:32 e simplu , daca ai capacele verzi la ventil inseamna ca ai azot, daca ai capacele de alta culoare ai aer ordinar capacele verzi sunt indiciu pentru amestec azot oxigen. sunt verzi din cauza de clorofila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 » Post actualizat in 23 Jun 2017 08:32 capacele verzi sunt indiciu pentru amestec azot oxigen. sunt verzi din cauza de clorofila Exact! Si fotosinteza da cel putin 3-4 cai in plus la roata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Pai si daca imi pun capace rosii , o sa am Oxid de fer inauntru??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Pai si daca imi pun capace rosii , o sa am Oxid de fer inauntru??? nope. ala e portocaliu. ...ai rosu congo: https://ro.wikipedia.org/wiki/Ro%C8%99u_Congo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 nope. ala e portocaliu. ...ai rosu congo: https://ro.wikipedia.org/wiki/Ro%C8%99u_Congo Daca esti din congo...ai 3 picioare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Bun topicu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Bun topicu'! Corect. Banuiesc ca se poate inchide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Vad ca se dau pe aici niste cifre ametitoare, variatiuni de 0.1bar pentru conditii diverse de mers. Cateva intrebari/observatii: 1. cum masori aia 0.1 bar de-a lungul sezonului in mai respectiv august sa zicem? sau faptul ca afara sunt 20 grade sau 35 grade nu conteaza? 2. cu ce dracu masurati cu precizie diferenta aia "critica" de 0.1bar? )) 3. unii oameni isi fac prea multe probleme in loc sa bage benzina (si aer in gume) si sa mai si mearga cu mobrele alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Toata viata mi-a placut asta cu "ce recomanda producatorul cauciucurilor" -- sa-mi bag pla de parca producatorii de motociclete fac motociclete pentru cauciucuri si nu invers. Honda si Suzuki si Yamaca si Ducati toti astia au vazut ca fac unii cauciucuri moto si au zis: baaai, hai sa fabricam si noi motociclete ca sa vanda astia cauciucuri! CE ZICE MANUALUL utilajului e SFANT. Cauciucurile sunt fabricate PENTRU motociclete si nu invers, daca pe motoreta ta scrie 2,9 si 2,5 bari si vine cineva si-ti da un cauciuc pe care scrie "1.9" si "1.8 sau umflat cu gura" (prin absurd) atunci ar trebui sa te gandesti ca acel cauciuc NU ESTE POTRIVIT pentru motocicleta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 numai eu mi-am cumparat manometru hazet cu certificat de calibrare ? hmmm » Post actualizat in 23 Jun 2017 10:33wow belbody Himself a venit sa ne lumineze ... !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Toata viata mi-a placut asta cu "ce recomanda producatorul cauciucurilor" -- sa-mi bag pla de parca producatorii de motociclete fac motociclete pentru cauciucuri si nu invers. Honda si Suzuki si Yamaca si Ducati toti astia au vazut ca fac unii cauciucuri moto si au zis: baaai, hai sa fabricam si noi motociclete ca sa vanda astia cauciucuri! CE ZICE MANUALUL utilajului e SFANT. Cauciucurile sunt fabricate PENTRU motociclete si nu invers, daca pe motoreta ta scrie 2,9 si 2,5 bari si vine cineva si-ti da un cauciuc pe care scrie "1.9" si "1.8 sau umflat cu gura" (prin absurd) atunci ar trebui sa te gandesti ca acel cauciuc NU ESTE POTRIVIT pentru motocicleta ta. Asta de la unu din Hristosii motogp-ului... Ha ha ha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 numai eu mi-am cumparat manometru hazet cu certificat de calibrare ? hmmm ce e aia manometru??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Hmm, asa o fi cu manualul dar nu poti sa pui 2.5/2.9 de pe o vaca de 250kg+ pe un SS sau naked mai sportiv de sub 200kg ca daca iei o curba mai hotarat te faci afis pe grila dubei de pe contrasens. Acum ceva ani m-am intalnit cu un tip cu R1 pe Cheia, acolo locuia el deci stia traseul ca in palma si mergea tare. Nu prea reuseam sa ma tin dupa el dar am stat suficient in spatele lui cat sa observ cum ii fuge usurel roata spate la inclinari mai marisoare. La primul pit stop am mers sa il intreb de vorba si am observat semne vizibile spre marginea anvelopei spate la el, un fel de scari cu distanta de 2 cm intre ele de-a lungul cauciucului. Omul nu stia ce presiune are, eu am banuit >2.5, si dupa ce i-am aratat cu degetul "scarile" a scos cheia din contact si a mai scos din presiune. Fiecare merge cum stie in final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 ce e aia manometru??? M-a sunat Ion Cristoiu si mi-a pus urmatoarea intrebare: "De unde a facut rost superbec de manometru?" » Post actualizat in 23 Jun 2017 11:05 Asta de la unu din Hristosii motogp-ului... Ha ha ha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 ce e aia manometru??? este un utilaj care masoara barbatia (man -o-metru) cati metri de lungime ai etc... acelasi lucru se poate observa si cu ochiul liber pe cauciucul spate M-a sunat Ion Cristoiu si mi-a pus urmatoarea intrebare: "De unde a facut rost superbec de manometru?" » Post actualizat in 23 Jun 2017 11:05 sa nu-i spui , il las sa fiarba la fel ca pe CTP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 este un utilaj care masoara barbatia (man -o-metru) cati metri de lungime ai etc... acelasi lucru se poate observa si cu ochiul liber pe cauciucul spate sa nu-i spui , il las sa fiarba la fel ca pe CTP C-asa e-n tenis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 el zice ca de la hazet .... in alta ordine de idei ... pentru presiune in cauciuc e buna nenorocirea asta. Ca masoara fie cat aer ai, adica valori cu plus ... pozitive cum ar veni ) dar si cat aer nu ai, respectiv daca ai stii cat ai... daca nu ai... masori si vezi cat nu ai... ca sa stii cat sa pui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 el zice ca de la hazet .... in alta ordine de idei ... pentru presiune in cauciuc e buna nenorocirea asta. Ca masoara fie cat aer ai, adica valori cu plus ... pozitive cum ar veni ) dar si cat aer nu ai, respectiv daca ai stii cat ai... daca nu ai... masori si vezi cat nu ai... ca sa stii cat sa pui mano.jpg Pai faci cu regula de 3 simpla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 este un utilaj care masoara barbatia (man -o-metru) cati metri de lungime ai etc... acelasi lucru se poate observa si cu ochiul liber pe cauciucul spate numa am fost sa ma uit la cauciucul de pe spate..... se vad niste urme de balega, oleaca de iarba...si niste noroi .... o fi bine??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 numa am fost sa ma uit la cauciucul de pe spate..... se vad niste urme de balega, oleaca de iarba...si niste noroi .... o fi bine??? esti titus steel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 esti titus steel .... asta e mai tare la bataie decat stevan segal?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 numa am fost sa ma uit la cauciucul de pe spate..... se vad niste urme de balega, oleaca de iarba...si niste noroi .... o fi bine??? da-i lu paulache sa guste el stie cand se recolteaza balega Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 .... asta e mai tare la bataie decat stevan segal?? Da, da' nu asa tare ca Mandingo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 (editat) M-a sunat Ion Cristoiu si mi-a pus urmatoarea intrebare: "De unde a facut rost superbec de manometru?" » Post actualizat in 23 Jun 2017 11:05 mai am o intrebare: UNDE ESTE DOMNUL IOHANIIIIS ACUM IN TARA ASTA ontopic: am mers mult timp pe hornet cu 2.5 2.9 (cat scria in carte) si mi-a cam dansat spatele in cateva curbe.. momentan am 2.3 2.7 pt autostrada cu pasager si deobicei folosesc 2.2 2.2 (solo, serpentine etc) Editat Iunie 23, 2017 de iaco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Asta de la unu din Hristosii motogp-ului... Ha ha ha. Dl. Goe, nu stiam ca cel care a deschis topicul se duce la MotoGP/WSBK/curse Ma scuzi. Io am crezut ca se da pe strada ca restul de muritori. @paulynos, presiunea scazuta SCADE manevrabilitatea si abilitatea de a lua curbe usor in schimb creste usor aderenta prin faptul ca permite cauciucurilor sa se incalzeasca mai repede. Io cred ca aberezi cu bordurile si cu ce mai avea ala pe cauciucuri pe cheia. Fa tu o proba, fa-ti presiunea 1,8 la roti si du-te pe cheia, o sa tragi de motoreta ca Lorenzo de Ducati.. iar dupa 5km o sa simti si un miros urat de cauciuc ars si dupa tura o sa poti si sa le arunci. . Cu cat ai presiune mai mare cu atat poti lua virajele/apleca mai usor, asta e valabil de la biciclete pana la cea mai smechera motoreta. Motogepeul si cursele nu prea au treaba cu setarile standard pt motociclete de strada, acolo se folosesc alt tip de pneuri, etc etc etc.. Balamuc probabil i-a zis cum merge el la cursa, Balamuc ne-concurand pe strada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.