Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutări din far,

 

Am constatat două probleme la proaspăt achiziționata Kawa ER6 2009-2011, anume:

 

- câteodată, în timpul mersului la turație aproximativ constantă, intră într-o scurtă frână de motor (~1 secundă) și apoi își revine. Când se petrece fenomenul, se un fâsâit scurt. La început am presupus că-i vorba de carburant prost sau nepriceperea mea, însă s-a manifestat de suficient de multe astfel încât am convingerea că problema este de natură tehnică.

 

- de când au mai scăzut un pic temperaturile, pornește greu la rece, cu toate că cald o ia "la sfert".

 

Care ar putea fi cauza? Totodată, menționez că face presiune în rezervor. Nu mă deranjează acest ultim aspect, dar mă gândesc că poate ar avea legătură cu primele două puncte.


 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare o problema de alimentare

 

ce inseamna porneste greu? cate secunde trebuie tinut apasat butonul de start? poate e bateria pe moarte ...

 

vezi pe unde duc furtunele de drenaj si aerisire ale rezervorului poate sunt doar rutate prost .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornire grea înseamnă 5-10 secunde.


Bateria e nouă (~3 săptămâni) și se încarcă corespunzător. Nu am sesizat vreo scădere a turației demarorului.

 

Nu înțeleg de ce brusc ar avea o problemă furtunele care conectează rezervorul cu restul drăcoveniilor. Și înainte se făcea presiune în rezervor, dar totuși pornea la rece în ~1 secundă.

 

Idei, păreri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are legatura presiunea in rezervor, asa fluiera ea, mai ales cand e cald/sta in soare.

Daca nu s-a dat rezervoru' jos, nici la furtune nu ar trebui sa ai o problema.

 

Asta am patit-o si eu anu' trecut dupa ce am bagat de la MOL. A pornit de vreo 2 ori si apoi s-a oprit si apoi nu a mai luat-o sub nici o forma, se comporta ca si cum nu avea benzina/baterie... Rezolvare => arunca vreo 10L de benzina, pus de la OMV de 100 si pornit la sfert...

Acuma, nu stiu daca ai aceeasi problema, dar poate fi una dintre cauze... Ai lasat-o cumva si prin ploaie foarte mult? Eu banuiam la un moment dat ca poate s-a strecurat ploaie pe langa buson dupa vreo 3 zile in furtuna :)) Dar din ce am vazut, nu prea avea pe unde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După cum am specificat și mai sus, am incercat cu diferite tipuri de carburanti, inclusiv premium, fără rezultat.

 

Ieri am incercat să simulez "datul în nas" de la liniuța 2 folosind kill switch-ul, însă nu pot reproduce comportamentul. De aici trag concluzia că problema n-ar fi neapărat legată de partea electrică.

» Post actualizat in 02 Sep 2017 12:18

Astăzi, în timp ce mă pregăteam s-o spăl, am observat că pe partea stângă, probabil din airbox, se scurge o substanţă uleioasă ce nu miroase a benzină.

 

Nivelul uleiului a rămas identic (ochiometric) raportat la schimbul făcut la achiziţionare, acum 2000 km.

 

E cazu' să mă panichez?

 

 

post-39024-0-91156900-1504354590_thumb.jpg

post-39024-0-26819600-1504354610_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-aş băgă la modul de diagnoză că din manual nu înţeleg precis procedura.

Presupunând că problemele legate de pornire şi de dat în nas sunt cauzate de pompa de benzină, cum se explică treaba cu uleiul curgând din airbox? Sincer să fiu, aia mă îngrijorează cel mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-aş băgă la modul de diagnoză că din manual nu înţeleg precis procedura.

 

Presupunând că problemele legate de pornire şi de dat în nas sunt cauzate de pompa de benzină, cum se explică treaba cu uleiul curgând din airbox? Sincer să fiu, aia mă îngrijorează cel mai tare.

pompa de benzina nu este monitorizata de ecu, adica n-o sa-ti dea eroare la diagnoza.

 

se masoara presiunea si debitul , nu-i chiar asa complicat.

 

uleiul din airbox e "oarecum" normal , daca e foarte mult devine o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Salutare.

Cateodata am fost nevoit sa pun benzina 95 din cauza lipsei de 100 si se manifesta un pic mai ciudat. Propun si eu sa incerci cu 98 100. 

Eu folosesc doar de 100 de la mol. 

Am aceeas model si an de fabricatie. 

 

Ca si pornire nu am bai. Cel mult 1,5 secunda la pornire cu - grade afara. 

 

Succes si sper ca vei gasi o solutie cat se poate de curand. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...