ChipTavi Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Salutări din far, Am constatat două probleme la proaspăt achiziționata Kawa ER6 2009-2011, anume: - câteodată, în timpul mersului la turație aproximativ constantă, intră într-o scurtă frână de motor (~1 secundă) și apoi își revine. Când se petrece fenomenul, se un fâsâit scurt. La început am presupus că-i vorba de carburant prost sau nepriceperea mea, însă s-a manifestat de suficient de multe astfel încât am convingerea că problema este de natură tehnică. - de când au mai scăzut un pic temperaturile, pornește greu la rece, cu toate că cald o ia "la sfert". Care ar putea fi cauza? Totodată, menționez că face presiune în rezervor. Nu mă deranjează acest ultim aspect, dar mă gândesc că poate ar avea legătură cu primele două puncte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Incearca sa ii pui alte bujii ,este posibil sa iti intrerupa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 pare o problema de alimentare ce inseamna porneste greu? cate secunde trebuie tinut apasat butonul de start? poate e bateria pe moarte ... vezi pe unde duc furtunele de drenaj si aerisire ale rezervorului poate sunt doar rutate prost . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChipTavi Postat Septembrie 1, 2017 Autor Share Postat Septembrie 1, 2017 Pornire grea înseamnă 5-10 secunde. Bateria e nouă (~3 săptămâni) și se încarcă corespunzător. Nu am sesizat vreo scădere a turației demarorului. Nu înțeleg de ce brusc ar avea o problemă furtunele care conectează rezervorul cu restul drăcoveniilor. Și înainte se făcea presiune în rezervor, dar totuși pornea la rece în ~1 secundă. Idei, păreri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Nu are legatura presiunea in rezervor, asa fluiera ea, mai ales cand e cald/sta in soare. Daca nu s-a dat rezervoru' jos, nici la furtune nu ar trebui sa ai o problema. Asta am patit-o si eu anu' trecut dupa ce am bagat de la MOL. A pornit de vreo 2 ori si apoi s-a oprit si apoi nu a mai luat-o sub nici o forma, se comporta ca si cum nu avea benzina/baterie... Rezolvare => arunca vreo 10L de benzina, pus de la OMV de 100 si pornit la sfert... Acuma, nu stiu daca ai aceeasi problema, dar poate fi una dintre cauze... Ai lasat-o cumva si prin ploaie foarte mult? Eu banuiam la un moment dat ca poate s-a strecurat ploaie pe langa buson dupa vreo 3 zile in furtuna ) Dar din ce am vazut, nu prea avea pe unde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChipTavi Postat Septembrie 2, 2017 Autor Share Postat Septembrie 2, 2017 După cum am specificat și mai sus, am incercat cu diferite tipuri de carburanti, inclusiv premium, fără rezultat. Ieri am incercat să simulez "datul în nas" de la liniuța 2 folosind kill switch-ul, însă nu pot reproduce comportamentul. De aici trag concluzia că problema n-ar fi neapărat legată de partea electrică. » Post actualizat in 02 Sep 2017 12:18 Astăzi, în timp ce mă pregăteam s-o spăl, am observat că pe partea stângă, probabil din airbox, se scurge o substanţă uleioasă ce nu miroase a benzină. Nivelul uleiului a rămas identic (ochiometric) raportat la schimbul făcut la achiziţionare, acum 2000 km. E cazu' să mă panichez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Septembrie 2, 2017 Share Postat Septembrie 2, 2017 E dulce la gust acea substanta? Nu fac misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChipTavi Postat Septembrie 2, 2017 Autor Share Postat Septembrie 2, 2017 Nu e antigel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 2, 2017 Share Postat Septembrie 2, 2017 Ai incercat sa vezi daca nu iti apar ceva erori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 2, 2017 Share Postat Septembrie 2, 2017 (editat) Pompa de benzina. Aproape nimeni nu demontează rezervorul ca sa schimbe filtrul. Editat Septembrie 2, 2017 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChipTavi Postat Septembrie 3, 2017 Autor Share Postat Septembrie 3, 2017 Nu m-aş băgă la modul de diagnoză că din manual nu înţeleg precis procedura.Presupunând că problemele legate de pornire şi de dat în nas sunt cauzate de pompa de benzină, cum se explică treaba cu uleiul curgând din airbox? Sincer să fiu, aia mă îngrijorează cel mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 Nu m-aş băgă la modul de diagnoză că din manual nu înţeleg precis procedura. Presupunând că problemele legate de pornire şi de dat în nas sunt cauzate de pompa de benzină, cum se explică treaba cu uleiul curgând din airbox? Sincer să fiu, aia mă îngrijorează cel mai tare. pompa de benzina nu este monitorizata de ecu, adica n-o sa-ti dea eroare la diagnoza. se masoara presiunea si debitul , nu-i chiar asa complicat. uleiul din airbox e "oarecum" normal , daca e foarte mult devine o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 O verificare a sistemului de injectie cumulat cu o diagnoza ar "spune multe" in legatura cu problema ta, si o eventuala rezolvare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChipTavi Postat Septembrie 9, 2017 Autor Share Postat Septembrie 9, 2017 Pornirea greoaie am rezolvat-o schimbând bujiile şi, cu ocazia asta, s-a descoperit şi o fişă/bobină crăpată, care va fi înlocuită cu ocazia curăţării filtrului pompei de benzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragota Postat Noiembrie 13, 2020 Share Postat Noiembrie 13, 2020 Salutare. Cateodata am fost nevoit sa pun benzina 95 din cauza lipsei de 100 si se manifesta un pic mai ciudat. Propun si eu sa incerci cu 98 100. Eu folosesc doar de 100 de la mol. Am aceeas model si an de fabricatie. Ca si pornire nu am bai. Cel mult 1,5 secunda la pornire cu - grade afara. Succes si sper ca vei gasi o solutie cat se poate de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.