SONYC Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Salutare, ieri, pe traseul de intoarcere catre casa, pe Cheia, in curba din fotografie intalnim o masina de politie si cativa colegi motociclisti. Mobra, un Bmw F800R este cazuta in rapa, incolacita in jurul unui copac. Baiatul (25 de ani) era deja luat de catre ambulanta. Am inteles ca avea o fractura de femur, mai multe nu stiau nici baietii de la fata locului. Am incercat sa scoatem motorul dar era aproape imposibil datorita terenului accidentat. Am reusit doar sa o ridicam si sa o sprijinim de copacul in jurul caruia era prinsa. Baiatul se pare ca circula singur. Nu m-am uitat la numarul mobrei. Daca il cunoaste cineva, sa dea un semn, sa ne spuna starea lui. Insanatosire grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Am trecut ieri pe acolo cu conserva , am vazut MCV-ul cu radar de la rutiera si cativa colegi motociclisti opriti in acel loc .Am presupus ca au fost opriti de politisti pt vreo abatere in trafic ,nicidecum accident .Sanatate bikerului accidentat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Pff...ieri m-am intalnit cu baiatul asta pe drumul Sarata Monteoru - Hales. Eram prin padurea aia, mergeam incet ca deh, drumul era plin de nisip si la un moment dat il vad in oglinda. Ii fac semn sa treaca, se duce in fata mea dar mergeam cam in acelasi ritm, am ajuns amandoi la o intersectie unde am oprit si am stat putin de vorba (nici unul nu nu stiam in ce directie tre sa mergem spre Magura - Google Maps arata aiurea). M-a intrebat daca merg si eu spre Siriu, ca el se duce pe acolo si apoi Cheia. Si cum e drumul, ca e prima oara cand merge pe traseul asta. Eu aveam altceva planuit ( sa o tai spre Valenii de Munte prin Calvini si apoi Campina) asa ca i-am urat asfalt curat si multa grija pe Siriu. Imi pare tare rau sa aud vestea . Sincer cat a rulat inaintea mea mi-a dat impresia ca lua curbele corect si foarte prudent. Dar nah, o clipa de neatentie sau panica poate duce la asa ceva. Multa sanatate riderului! p.s.: daca imi aduc bine aminte avea numar de inmatriculare ADV, ca multe alte BMW-uri GS de prin Bucale. Dupa ce m-a depasit chiar eram curios sa vad ce "fel de GS" este si abia cand ne-am oprit am vazut ca era defapt un F800R (model rarisim). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 (editat) Calitatea screen shot-ului nu e cea mai buna, dar ca idee. Nu mi-a trecut prin cap sa ma uit la numar. Nu erau urme pe asfalt, nu imi dau seama cum a cazut. Editat Septembrie 10, 2017 de Pandy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onasi Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Salut,Eu sunt cel care a căzut aici. Momentan sunt internat la spital în Ploiesti, ma transfer spre bucurești in curand. Am luat curba prea repede, plus ca era si asfaltul valurit. Am permisul cam de 2 luni, timp în care făcusem cam 2000 km. Cred că și oboseala a fost de vina, conduceam deja de vreo 6 ore.Nu am nimic în afara de fractură de femur drept, care se pare ca nu e foarte gravă. Multumesc tuturor pentru ajutorul de la locul faptei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Sanatate si ai grija! Ai o paguba destul de ridicata, financiar. Nu stiu daca dauna e totala, dar ai multe de reparat la ea. Printre altele, nu ai pana pe fata, doar am desumflat roata pentru a o putea scoate de dupa copac. Probabil tipul ce a ramas acolo ti-a dat detalii si poze. Bine ca "arati" mai bine ca epava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onasi Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 (editat) Da, nu știu dacă o să mai merg cu mobra dupa asta, deci aia e cam ultima mea grija. Mobra o am de o lună și are casco de vreo o săptămână. Editat Septembrie 10, 2017 de Onasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 10, 2017 Autor Share Postat Septembrie 10, 2017 Ma bucur ca nu te-ai lovit mai rau. Sanatate si insanatosire grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 (editat) Momentan sunt internat la spital în Ploiesti, ma transfer spre bucurești vezi ca spitalele se impart in doua categorii, cel putin pe traumatologie: Floreasca si restul. Editat Septembrie 10, 2017 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Ar mainfi si universitar, ca optiune! Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 regula invatata dupa propria experienta recenta este ca Floreasca primeste majoritatea traumatismelor si e vorba pur si simplu de experienta cazurilor complexe. poate ca o simpla fractura de femur se poate rezolva oriunde dar ... eu cel putin nu mai risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 asta e curba din sesiunea aia de curbe 180 si multe unde interiorul este balurit si plin de pietris deci viteza ....cat de multa sa ai ? eu zic sa nu te dai batut pentru ca motociclismul iti ofera multa bucurie iar accidente sunt si ele inevitabile deci vin la pachet sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Am vrut sa o zic in primul post dar m-am abtinut. Tre sa intelegeti ca aici nu e concurs de cine face cei mai multi km pe sezon sau intr-o tura. Oboseala, caldura, lipsa de experienta pot duce la asa ceva. Pe scenariul asta mi-am luat o tranta la ~15 km/h acum vreo luna intr-un ac de par...mersesem toata ziua, afara erau 35 grade, deshidratat, obosit, etc...bine ca am putut pleca pe motor de acolo, am scapat cu un sold invinetit si o oglinda rupta. De atunci am zis ca nu mai bag km peste puterile mele, daca nu ma simt odihnit. Apoi, parerea mea e ca ture gen Siriu + Cheia, Lepsa + Cheia, TA + TF (intr-o zi) sunt mult prea solicitante pentru un incepator, mai ales care nu a mai mers vreodata pe acolo. Deja esti consumat dupa prima parte de serpentine, la a doua s-ar putea sa o dai de gard. Ca citesti aici pe forum ca le fac astia mai veterani...pai frate..aia poate au 20 ani de experienta si stiu drumul ala pe de rost! Nu poti compara skill-urile alora cu cele ale unuia care are motor de cateva luni. Deci, grija mare! Si take it slow! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 10, 2017 Autor Share Postat Septembrie 10, 2017 (editat) @ovi_ice Desi bune sfaturile, nu sunt general valabile, nu toti oamenii sunt la fel. Am observat o tendinta, nu ma refer la tine, vorbesc la modul general, de a se impune limite acolo unde de regula cel ce comenteaza nu se descurca. Daca eu nu pot aborda o curba stransa cu "X" viteza nu inseamna ca nici altii nu pot, ba din contra, altii o vor aborda cu "X+1" Pe barba lor, fara discutie, dar o vor face, cu succes. Pana cand? Nu exista un raspuns. Imi aduc foarte bine aminte perioada cand am sustinut cursurile din poligon. M-am imprietenit cu un baiat, mai tanar/mai puternic/mai bun pe mobra. Instructorul il lauda mereu, iar pe mine ma punea sa repet. Mi s-a parut insa ceva mai emotiv, cu mai putin sange rece, lucru ce avea sa imi fie confirmat in cadrul examenului, cand era sa cada. Eu, ala de repetam, ala de nu primeam niciodata vreo bataie pe umar, m-am descurcat foarte bine. Consider ca un incepator poate face si ture mai lungi, implicit mai solicitante, daca este cu capul pe umeri. Skill-ul de care vorbesti se observa doar in timpul in care reusesti sa parcurgi un anumit segment de drum. Daca eu am nevoie de 2 ore sa parcurg Cheia, unu' cu skill o va termina in 40 de minute. Nu zic ca nu e important sa cunosti drumul, dar conditiile de drum nu sunt niciodata la fel, incepand de la starea carosabilului si pana la prezenta celorlalti participanti la trafic. Totul se rezuma, din punctul meu de vedere, la riscurile pe care decizi sa ti le asumi. Daca esti cumpatat, ai si ceva experienta de B, nu mergi la impresii ca sa uzi fetili, ai toate sansele sa ajungi intreg acasa la cei dragi. Am fost ieri pe Siriu, cateva curbe si aia a fost, nu mi s-a parut un traseu dificil. Este adevarat insa ca nu am incercat sa le atac cu 100+ km/h, nu aveam de ce. Poate din acest motiv am ajuns acasa, nu stiu ce sa zic. Ma rog, fiecare face cum il taie capul. Editat Septembrie 10, 2017 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Pe scenariul asta mi-am luat o tranta la ~15 km/h acum vreo luna intr-un ac de par...mersesem toata ziua, afara erau 35 grade, deshidratat, obosit, etc...bine ca am putut pleca pe motor de acolo, am scapat cu un sold invinetit si o oglinda rupta. Apoi, parerea mea e ca ture gen Siriu + Cheia, Lepsa + Cheia, TA + TF (intr-o zi) sunt mult prea solicitante pentru un incepator, mai ales care nu a mai mers vreodata pe acolo. Deja esti consumat dupa prima parte de serpentine, la a doua s-ar putea sa o dai de gard. Poate ar trebui ca inainte sa intri pe Cheia sa faci o pauza la Sacele de exemplu , sau pe Transfagarasan odata la vidraru , odata la jumatatea distantei pana la Balea .....sa te hidratezi , sa iti dezmortesti oasele sa iti limpezesti gandurile si sa analizezi cum ai mers pana in acel punct la ezitari , la greseli , la viteza cu care abordezi virajele , mare sau mica , la cat te inclini in curbe si cum , la franare , etc ...iar cand pornesti sa te concentrezi ( concentrarea poate fi de exemplu si la stilul de mers in functie de traficul de la acel moment ) . Ca incepatori e recomandat zic eu sa faceti pauze mai dese , la 100 km pe drum drept si la maxim 30 km pe viraje la munte . Ar mai fi ceva , dupa un timp cautati un grup care merge mai lejer , aveti ce invata de la ei in materie de organizare traseu si nu numai .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Nu bag mana in foc da cred ca ai trecut si de mine cu amigo pe Cheia. Eram doi cu cbruri 954 cu galben. Chiar vbeam intre noi ca mergeai frumos... Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi31 Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Si eu tot singur ma dau,e mai bine ca incepator. Am fost de trei ori anul asta pe Cheia, numai in timpul sapramanii( lunea dimineata) pe racoare. Cu pauza la Valeni, de benzina,apa si cafea, apoi pana la Refugio fara pauza dar atent la starea drumului, apoi intoarcere mai in forta,(stiu starea drumului,rezervorul e mai gol), apoi fuguta acasa pentru ca vine caldura.Pana la 10.00 sunt acasa. cu inca o pauza pe DN1. . Daca nu mai vrei moto asta e,inseamna ca nu-ti place, Si eu in al doilea an am avut o dauna totala in Bucuresti( a trecut unul pe rosu), si dupa o luna mi-am luat alta motoreta ,asta de acum si e super. Dar am invatat sa intru in Bucurest numai cand am neaparat nevoie, si sunt ff atent la masini.In rest afara din oras.Avantaj eu,stau la tara in Ilfov. Oricum traseul Cheia e de la an de an mai prost si mai valurit,PACAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 odoseala te rutineaza, nu mai esti atent la drum, iti zboara mintea in alte directii si cand ai constatat ca nu mai esti pe trasa cea buna nu mai ai finetzea necesara pt a redresa acaretul. se intampla si raiderilor experimentati nu doar incepatorilor. hai, lasa vrajala, scoate gipsul si la primavara da-i drumu la treaba! sanatate multa stimabile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 (editat) Foisor e de ortopedie. nu este spital de urgenta. ergo, nu au experienta cazurilor de traumatologie. sunt alte lucuri care se opereaza programat si pe care le fac bine dar nu urgentele. crede-ma ca mi-am facut bine temele dupa ce primul spital in care m-am operat mi-a oferit multe zambete si toata bunavointa din lume (am lucrat acolo ca rezident si faceam garzi la ei, inca) dar din pacate nu mi-a oferit ce trebuie pe partea de ortopedie. asa ca a trebuit sa gasesc unde sa ma reoperez si absolut toata lumea m-a trimis la Floreasca Editat Septembrie 11, 2017 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 acele de par de sub bratocea mereu au fost proaste e destul de evidenta limita dintre prahova si brasov dupa calitatea asfaltului m-am imprastiat si eu in unul de stanga pe coborare cand mi-a fugit fata fiindca ma dadeam racing cu crampoane asta e, inveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 nu mai mergeti fratilor pe Cheia, s-a fwtut de tot traseul ala...nu mai e cum era acum 7-8-10 ani. ca varianta e Lepsa, intr-adevar, e ceva mai mult de mers dar nu se compara calitativ + ca Lepsa e si mai fun, nu are (asa multe) ace de par stranse ca Cheia. Sanatate si nu te lasa dupa prima cazatura, ia-o incet, eventual cu o mobra mai slabuta pacat si de mobra, f destept ca ai apucat sa ii faci CASCO inainte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 (editat) La cat duce un casco? Cand mi am luat motocicleta acum 2 ani imi cereau 1500 de euro pe an si doar carpatica avea oferta de casco pt moto. Poti sa oferi mai multe detalii? Editat Septembrie 11, 2017 de mihai85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Lasa bre sa termine omul cu doctorii si apoi poate ne povesteste ce si cum cu asigurarea casco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 (editat) Imi pare rau daca am parut insensibil fata de necazul omului. Am postat in ideea de a raspunde cand si daca poate. Insanatosire grabnica Editat Septembrie 11, 2017 de mihai85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onasi Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 (editat) Nici o problemă. Eu am avut casco 860 de euro pe an, am făcut-o cu un prieten de familie, cu o mica reducere la groupama. Acum cateva ore am avut operatie la Medlife spitalul de ortopedie, tija de titaniu de 40 cm în picior. O sa incep sa pun putina presiune pe el cu carje începând de mâine. Fără ghips. Editat Septembrie 11, 2017 de Onasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.