Sari la conținut

Accident Cheia 09.09.2017


SONYC
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

ieri, pe traseul de intoarcere catre casa, pe Cheia, in curba din fotografie intalnim o masina de politie si cativa colegi motociclisti.

 

post-69084-0-41477100-1505024895_thumb.jpg

 

Mobra, un Bmw F800R este cazuta in rapa, incolacita in jurul unui copac. Baiatul (25 de ani) era deja luat de catre ambulanta. Am inteles ca avea o fractura de femur, mai multe nu stiau nici baietii de la fata locului.

 

Am incercat sa scoatem motorul dar era aproape imposibil datorita terenului accidentat. Am reusit doar sa o ridicam si sa o sprijinim de copacul in jurul caruia era prinsa.

 

Baiatul se pare ca circula singur.

 

Nu m-am uitat la numarul mobrei. Daca il cunoaste cineva, sa dea un semn, sa ne spuna starea lui.

 

Insanatosire grabnica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff...ieri m-am intalnit cu baiatul asta pe drumul Sarata Monteoru - Hales. Eram prin padurea aia, mergeam incet ca deh, drumul era plin de nisip si la un moment dat il vad in oglinda. Ii fac semn sa treaca, se duce in fata mea dar mergeam cam in acelasi ritm, am ajuns amandoi la o intersectie unde am oprit si am stat putin de vorba (nici unul nu nu stiam in ce directie tre sa mergem spre Magura - Google Maps arata aiurea). M-a intrebat daca merg si eu spre Siriu, ca el se duce pe acolo si apoi Cheia. Si cum e drumul, ca e prima oara cand merge pe traseul asta. Eu aveam altceva planuit ( sa o tai spre Valenii de Munte prin Calvini si apoi Campina) asa ca i-am urat asfalt curat si multa grija pe Siriu.

 

Imi pare tare rau sa aud vestea :(. Sincer cat a rulat inaintea mea mi-a dat impresia ca lua curbele corect si foarte prudent. Dar nah, o clipa de neatentie sau panica poate duce la asa ceva.

 

Multa sanatate riderului!

 

p.s.: daca imi aduc bine aminte avea numar de inmatriculare ADV, ca multe alte BMW-uri GS de prin Bucale. Dupa ce m-a depasit chiar eram curios sa vad ce "fel de GS" este si abia cand ne-am oprit am vazut ca era defapt un F800R (model rarisim).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calitatea screen shot-ului nu e cea mai buna, dar ca idee. Nu mi-a trecut prin cap sa ma uit la numar.

 

Nu erau urme pe asfalt, nu imi dau seama cum a cazut.

post-94819-0-36590500-1505043130_thumb.jpg

Editat de Pandy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu sunt cel care a căzut aici. Momentan sunt internat la spital în Ploiesti, ma transfer spre bucurești in curand. Am luat curba prea repede, plus ca era si asfaltul valurit. Am permisul cam de 2 luni, timp în care făcusem cam 2000 km. Cred că și oboseala a fost de vina, conduceam deja de vreo 6 ore.

Nu am nimic în afara de fractură de femur drept, care se pare ca nu e foarte gravă. Multumesc tuturor pentru ajutorul de la locul faptei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate si ai grija!

 

Ai o paguba destul de ridicata, financiar. Nu stiu daca dauna e totala, dar ai multe de reparat la ea. Printre altele, nu ai pana pe fata, doar am desumflat roata pentru a o putea scoate de dupa copac. Probabil tipul ce a ramas acolo ti-a dat detalii si poze.

 

Bine ca "arati" mai bine ca epava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan sunt internat la spital în Ploiesti, ma transfer spre bucurești

vezi ca spitalele se impart in doua categorii, cel putin pe traumatologie: Floreasca si restul.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regula invatata dupa propria experienta recenta este ca Floreasca primeste majoritatea traumatismelor si e vorba pur si simplu de experienta cazurilor complexe. poate ca o simpla fractura de femur se poate rezolva oriunde dar ... eu cel putin nu mai risc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e curba din sesiunea aia de curbe 180 si multe unde interiorul este balurit si plin de pietris

deci viteza ....cat de multa sa ai ?

 

eu zic sa nu te dai batut pentru ca motociclismul iti ofera multa bucurie iar accidente sunt si ele inevitabile deci vin la pachet

sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa o zic in primul post dar m-am abtinut. Tre sa intelegeti ca aici nu e concurs de cine face cei mai multi km pe sezon sau intr-o tura. Oboseala, caldura, lipsa de experienta pot duce la asa ceva.

 

Pe scenariul asta mi-am luat o tranta la ~15 km/h acum vreo luna intr-un ac de par...mersesem toata ziua, afara erau 35 grade, deshidratat, obosit, etc...bine ca am putut pleca pe motor de acolo, am scapat cu un sold invinetit si o oglinda rupta. De atunci am zis ca nu mai bag km peste puterile mele, daca nu ma simt odihnit.

 

Apoi, parerea mea e ca ture gen Siriu + Cheia, Lepsa + Cheia, TA + TF (intr-o zi) sunt mult prea solicitante pentru un incepator, mai ales care nu a mai mers vreodata pe acolo. Deja esti consumat dupa prima parte de serpentine, la a doua s-ar putea sa o dai de gard. Ca citesti aici pe forum ca le fac astia mai veterani...pai frate..aia poate au 20 ani de experienta si stiu drumul ala pe de rost! Nu poti compara skill-urile alora cu cele ale unuia care are motor de cateva luni.

 

Deci, grija mare! Si take it slow!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ovi_ice

 

Desi bune sfaturile, nu sunt general valabile, nu toti oamenii sunt la fel. Am observat o tendinta, nu ma refer la tine, vorbesc la modul general, de a se impune limite acolo unde de regula cel ce comenteaza nu se descurca. Daca eu nu pot aborda o curba stransa cu "X" viteza nu inseamna ca nici altii nu pot, ba din contra, altii o vor aborda cu "X+1" Pe barba lor, fara discutie, dar o vor face, cu succes. Pana cand? Nu exista un raspuns.

 

Imi aduc foarte bine aminte perioada cand am sustinut cursurile din poligon. M-am imprietenit cu un baiat, mai tanar/mai puternic/mai bun pe mobra. Instructorul il lauda mereu, iar pe mine ma punea sa repet. Mi s-a parut insa ceva mai emotiv, cu mai putin sange rece, lucru ce avea sa imi fie confirmat in cadrul examenului, cand era sa cada. Eu, ala de repetam, ala de nu primeam niciodata vreo bataie pe umar, m-am descurcat foarte bine.

 

Consider ca un incepator poate face si ture mai lungi, implicit mai solicitante, daca este cu capul pe umeri. Skill-ul de care vorbesti se observa doar in timpul in care reusesti sa parcurgi un anumit segment de drum. Daca eu am nevoie de 2 ore sa parcurg Cheia, unu' cu skill o va termina in 40 de minute. Nu zic ca nu e important sa cunosti drumul, dar conditiile de drum nu sunt niciodata la fel, incepand de la starea carosabilului si pana la prezenta celorlalti participanti la trafic.

 

Totul se rezuma, din punctul meu de vedere, la riscurile pe care decizi sa ti le asumi. Daca esti cumpatat, ai si ceva experienta de B, nu mergi la impresii ca sa uzi fetili, ai toate sansele sa ajungi intreg acasa la cei dragi.

 

Am fost ieri pe Siriu, cateva curbe si aia a fost, nu mi s-a parut un traseu dificil. Este adevarat insa ca nu am incercat sa le atac cu 100+ km/h, nu aveam de ce. Poate din acest motiv am ajuns acasa, nu stiu ce sa zic. Ma rog, fiecare face cum il taie capul.

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scenariul asta mi-am luat o tranta la ~15 km/h acum vreo luna intr-un ac de par...mersesem toata ziua, afara erau 35 grade, deshidratat, obosit, etc...bine ca am putut pleca pe motor de acolo, am scapat cu un sold invinetit si o oglinda rupta.

Apoi, parerea mea e ca ture gen Siriu + Cheia, Lepsa + Cheia, TA + TF (intr-o zi) sunt mult prea solicitante pentru un incepator, mai ales care nu a mai mers vreodata pe acolo. Deja esti consumat dupa prima parte de serpentine, la a doua s-ar putea sa o dai de gard.

 

Poate ar trebui ca inainte sa intri pe Cheia sa faci o pauza la Sacele de exemplu , sau pe Transfagarasan odata la vidraru , odata la jumatatea distantei pana la Balea .....sa te hidratezi , sa iti dezmortesti oasele sa iti limpezesti gandurile si sa analizezi cum ai mers pana in acel punct la ezitari , la greseli , la viteza cu care abordezi virajele , mare sau mica , la cat te inclini in curbe si cum , la franare , etc ...iar cand pornesti sa te concentrezi ( concentrarea poate fi de exemplu si la stilul de mers in functie de traficul de la acel moment ) . Ca incepatori e recomandat zic eu sa faceti pauze mai dese , la 100 km pe drum drept si la maxim 30 km pe viraje la munte . Ar mai fi ceva , dupa un timp cautati un grup care merge mai lejer , aveti ce invata de la ei in materie de organizare traseu si nu numai ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot singur ma dau,e mai bine ca incepator. Am fost de trei ori anul asta pe Cheia, numai in timpul sapramanii( lunea dimineata) pe racoare. Cu pauza la Valeni, de benzina,apa si cafea, apoi pana la Refugio fara pauza dar atent la starea drumului, apoi intoarcere mai in forta,(stiu starea drumului,rezervorul e mai gol), apoi fuguta acasa pentru ca vine caldura.Pana la 10.00 sunt acasa. cu inca o pauza pe DN1. . Daca nu mai vrei moto asta e,inseamna ca nu-ti place, Si eu in al doilea an am avut o dauna totala in Bucuresti( a trecut unul pe rosu), si dupa o luna mi-am luat alta motoreta ,asta de acum si e super. Dar am invatat sa intru in Bucurest numai cand am neaparat nevoie, si sunt ff atent la masini.In rest afara din oras.Avantaj eu,stau la tara in Ilfov.

Oricum traseul Cheia e de la an de an mai prost si mai valurit,PACAT!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

odoseala te rutineaza, nu mai esti atent la drum, iti zboara mintea in alte directii si cand ai constatat ca nu mai esti pe trasa cea buna nu mai ai finetzea necesara pt a redresa acaretul. se intampla si raiderilor experimentati nu doar incepatorilor. hai, lasa vrajala, scoate gipsul si la primavara da-i drumu la treaba! :) sanatate multa stimabile! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foisor e de ortopedie.

nu este spital de urgenta. ergo, nu au experienta cazurilor de traumatologie. sunt alte lucuri care se opereaza programat si pe care le fac bine dar nu urgentele.

crede-ma ca mi-am facut bine temele dupa ce primul spital in care m-am operat mi-a oferit multe zambete si toata bunavointa din lume (am lucrat acolo ca rezident si faceam garzi la ei, inca) dar din pacate nu mi-a oferit ce trebuie pe partea de ortopedie. asa ca a trebuit sa gasesc unde sa ma reoperez si absolut toata lumea m-a trimis la Floreasca

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acele de par de sub bratocea mereu au fost proaste

e destul de evidenta limita dintre prahova si brasov dupa calitatea asfaltului

 

m-am imprastiat si eu in unul de stanga pe coborare cand mi-a fugit fata fiindca ma dadeam racing cu crampoane

 

asta e, inveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai mergeti fratilor pe Cheia, s-a fwtut de tot traseul ala...nu mai e cum era acum 7-8-10 ani.

ca varianta e Lepsa, intr-adevar, e ceva mai mult de mers dar nu se compara calitativ + ca Lepsa e si mai fun, nu are (asa multe) ace de par stranse ca Cheia.

 

Sanatate si nu te lasa dupa prima cazatura, ia-o incet, eventual cu o mobra mai slabuta

pacat si de mobra, f destept ca ai apucat sa ii faci CASCO inainte....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o problemă. Eu am avut casco 860 de euro pe an, am făcut-o cu un prieten de familie, cu o mica reducere la groupama.

 

Acum cateva ore am avut operatie la Medlife spitalul de ortopedie, tija de titaniu de 40 cm în picior. O sa incep sa pun putina presiune pe el cu carje începând de mâine. Fără ghips.

Editat de Onasi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...