Lone wolf0 Postat Octombrie 26, 2017 Autor Share Postat Octombrie 26, 2017 In primul si in primul rand goleste benzina veche si pune combustibil proaspat.Eu la un mertan benzinar nepornit de un an am muncit 2 ore sa il repornesc.Clar ca e supra rasuflata benzina.Curata carburatorul,baterie buna,ulei nou ..etc Benzina am schimbat-o. Ulei nou. Baterie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Uneori benzina veche se transforma intr-un fel de mehlem vascos care in carburatoare numai bine nu face si la cat a stat motorul tau nepornit nu m-ar mira sa ai asa ceva p'acolo. Mai incearca s-o pornesti cum au zis baietii mai sus...cu ulei in cilindri inainte si daca nu vrea si nu vrea...baga-te in carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Verifica si fisele. E pacatos fzr-ul . Al meu daca nu reuseam sa-l pornesc din prima se lasa cu lectii de mecanica. Devenisem expert la demontat carene, dat radiator la o parte si demontat bujii. Alminteri o mobra misto cand pornea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Octombrie 26, 2017 Autor Share Postat Octombrie 26, 2017 Verifica si fisele. E pacatos fzr-ul . Al meu daca nu reuseam sa-l pornesc din prima se lasa cu lectii de mecanica. Devenisem expert la demontat carene, dat radiator la o parte si demontat bujii. Alminteri o mobra misto cand pornea Azi cred că o ora m-am chinuit sa desfac bujiile. Nu am avut alta varianta decât să dau radiatorul jos... Mâine o iau de la capăt. Dat bujii jos, băgat ulei, dat carburile jos...curățate... Daca nici după toate procesele astea nu pornește...inevitabil o bag in service până la primăvară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Cbr 600 nepornit de 2 ani. Asa ca nu te mai minuna, pune mana si desfa carburatoarele. Curata fiecare jiglor si sufla cu aer comprimat toate pasajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Ideea este că am scânteie la toate bujiile. Nu cred că ar fi de la CDI » Post actualizat in 26 Oct 2017 16:41 Cdi a fost verificat de un mecanic și e bun. Plus că am inca un CDI și la fel face.. Atunci inseamna ca trebuie sa o iei de la zero: alimentare, carburatie, fise, bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 NUUUUUU, NU CURATA CARBURATOARELE!!!!!!!!!!!!!! mai chinuie-te vre-o doua saptamani sa mai radem si noi p-aici ca s-a facut frig! ))))) vezi si filtrul de aer in ce stadiu e. chiar daca vei porni mobra nu va merge corect si tot la curatat carburatoare vei ajunge, bujii noi filtru aer nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 mama cum arata carburatoarele alea de cbr... dupa asta iti cam dai seama cat de buna e benzina de la noi din tara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Da..benzina de la noi e de tot kakatul. Eu am avut probleme chiar la inceputul sezonului asta cu benzina de anul trecut. Am golit rezervorul de benzina veche si am pus benzina noua si tot nu voia cu niciun chip sa porneasca. Am mers pe traseu inspre pompa de benzina si cand am desfacut furtunul inainte de filtrul de benzina a curs o chestie asemanatoare la culoare cu cafeaua. Si benzina veche, de doar cateva luni, se facuse cafenie si avea miros de acetona. Am donat-o unui coleg din oras sa curete piese cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Da..benzina de la noi e de tot kakatul. Eu am avut probleme chiar la inceputul sezonului asta cu benzina de anul trecut. Am golit rezervorul de benzina veche si am pus benzina noua si tot nu voia cu niciun chip sa porneasca. Am mers pe traseu inspre pompa de benzina si cand am desfacut furtunul inainte de filtrul de benzina a curs o chestie asemanatoare la culoare cu cafeaua. Si benzina veche, de doar cateva luni, se facuse cafenie si avea miros de acetona. Am donat-o unui coleg din oras sa curete piese cu ea. e pe dracu in patru benzina de la voi ... benzina statuta are o reactie chimica cu piesele de bronz din carburatoare , d'aia apare mazga verde , dupa un timp se evapora toata benzina din cnc si mazga se si intareste moment in care poti sa te gandesti la jicloare noi. toata benzina de pe piata europeana are 5% alcool (co95) sau 10% alcool E10 , se pare ca adaosul de alcool scade mult termenul de valabilitate al benzinei , de la 3 ani la cateva luni in unele cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Bec, si nu de aia pui stabilizator, ca aditiv? cand o bagi la iernat? Sa nu se faca mazga? Intreb, fara misto uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Bec, si nu de aia pui stabilizator, ca aditiv? cand o bagi la iernat? Sa nu se faca mazga? Intreb, fara misto uri. nu, stabilizatorul doar iti mentine benzina , reactia intre bronz si benzina nu se schimba ... treaba sta in felu urmator ... lasi carburile pline peste 6 luni se face mazga scoti benzina din carburi se usuca garnitrura de la cnc .. daca sta doar 3-4 luni pe an in general nu se formeaza mazga si nu e nevoie sa schimbi benzina in primavara ... dar eu am patit la o motocicleta de-a mea stata 3 luni ... primavara a mers ca dracu pana am bagat benzina noua, alta data am pus benzina dintr-o canistra pierduta 3-4 ani printre fiaresi a mers normal. (posibil sa fi fost fara alcool ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Octombrie 27, 2017 Autor Share Postat Octombrie 27, 2017 Deci... Carburatoare desfăcute și surprinzător... Erau luna înăuntru... Și fără benzină chiar. )) Deci... Desfa pompa de benzina și constat că nu baga benzina. Acum,.. caut pompa. )) Până una alta fac, cum m-a învățat un prieten. Alimentare prin curgere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Benzina cumpărată astăzi. Bujii poponeataățate înainte... Ce e drept...carburile nu le-am desfăcut deloc.. Degeaba ai pus alta benzina in rezervor daca n-ai pus si-n carburator. Orice carbelitor are un surubel de golire jos.. cand e statuta mult motoreta si pui benzina curata in rezervor GOLESTI saracia de carburator pe la surubul ala de golire ca sa intre benzina proaspata si in el. Tu n-aveai deloc benzina in el, bun asa!! Daca desfaceai surubu ala de golire de prima data vedeai imediat ca nu e benzina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Daca pui din benzinarii fantoma, ai toate sansele la ...surpize. Pana si la case mai mari am patit, cu auto de scarbici, la motorina, sa pun, si sa vad cum se chinuie motorul sa traga. In motorisca insa, am pus doar din benzinarii mai rasarite, si carburant 99/100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Octombrie 27, 2017 Autor Share Postat Octombrie 27, 2017 De la Petrom iau benzina de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Eu la motoreta pun doar combustibil de racheta cu CO 199+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Daca au stat fara benzina carburatoarele alea, cam tot ce inseamna cauciuc in ele s-a uscat de dracii l-au luat. S-ar putea curatarea sa nu te ajute 100% dar oricum aia e prima pe care trebuie s-o faci. Apoi, bujii, filtru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motanul Motorizat Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 (editat) e pe dracu in patru benzina de la voi ... benzina statuta are o reactie chimica cu piesele de bronz din carburatoare , d'aia apare mazga verde , dupa un timp se evapora toata benzina din cnc si mazga se si intareste moment in care poti sa te gandesti la jicloare noi. toata benzina de pe piata europeana are 5% alcool (co95) sau 10% alcool E10 , se pare ca adaosul de alcool scade mult termenul de valabilitate al benzinei , de la 3 ani la cateva luni in unele cazuri. Inițial am vrut să te contrazic cu procentajul de 5% alcool în benzină, dar se pare că specificațiile de livrare pentru benzina de 95 de la Petrom îți dă dreptate )) Etanolul ăla atacă destul de rău jicloarele. https://www.petrom.ro/SecurityServlet/secure?cid=1255739297592&lang=ro&swa_id=1218545212580.171&swa_site= Problema e că nu găsesc fișa asta pentru benzina de la OMV. Dacă o găsește cineva ar fi de ajutor. Mulțumesc. Dacă nu a mai fost pornit de 3-4 ani, nu aș fi încercat nimic fără să cvrăț carburatoarele, filtrul, rezervorul (dacă era ruginit) să pun ulei nou pe pistoane (prin gaura de la bujii) și să schimb benzina și bujiile. Altceva nu mi-a venit în minte acum, dar sigur am uitat ceva ) Editat Octombrie 27, 2017 de Motanul Motorizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Degeaba ai pus alta benzina in rezervor daca n-ai pus si-n carburator. ...si pe mobra direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Nu stiu ce bronz aveti voi la carburatoare dar eu am 2 exemple de motoare cu altfel de bronz - VFR din 88, a stat 2 ani nemiscat in garaj cu rezervorul plin, benzina 95 din ro, fara nici un aditiv; dupa 2 ani i-am golit ce a mai ramas in carburi prin suruburile de golire si dupa cateva butoane a pornit; nu a fost nevoie sa desfac carburile si de atunci au mai trecut 3 ani si inca merge foarte bine; la motocicleta asta in aproximativ 60kkm i-am curatat carburatoarele doar o data , preventiv si nici atunci n-am gasit mare mizerie. -GS500 din 90 a stat 4ani jumate in acelasi garaj, tot cu rezervorul plin; dupa 4ani jumate cand l-am ''dezgropat'' am constatat ca rezervorul era gol pt ca se sparsese un furtun(neoriginal,inlocuisem originalul vechi cu un furtun care n-a fost de calitate) si incet incet a curs toata benzina; s-a mai stricat si ceva garnitura la pompa de frana fata si a curs lichidul...; i-am pus benzina proaspata si a pornit si asta fara sa-i umblu la carburatoare sau bujii; a mers toata vara fara probleme, chiar ma mira cat de usor porneste, mult mai usor decat un ducati scrambler nou pe care l-am testat recent ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 Salut. Azi am reușit să îl pornesc. O mare surpriza URÂTĂ... Ulei scuipat pe furtunul de la gaze... Prima pornire.. o grămadă de ulei... Apoi ușor ușor a mai scăzut... La ture peste 3000 scuipa ulei. Tind sa cred că sunt segmenții de vina. Întrebare.. sa îl segmentez sau să iau alt motor? Alte bătăi troncanituri nu se aud. Scoate fum alb-albastru pe eșapament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Posibil sa se fi blocat segmentii pe piston pt ca a stat nepornita mult timp, iesi cu ea pe sosea si mergi vreo 50km cu 80-100 km/h. Daca asta e problema ar trebui sa-si revina dupa ce parcurgi distanta asta, daca e vorba de uzura nu-si mai revine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 Posibil sa se fi blocat segmentii pe piston pt ca a stat nepornita mult timp, iesi cu ea pe sosea si mergi vreo 50km cu 80-100 km/h. Daca asta e problema ar trebui sa-si revina dupa ce parcurgi distanta asta, daca e vorba de uzura nu-si mai revine. Sa ști cq la asta m-am gândit și eu. Sa fie segmenții lipiți pe pistoane. Ao să incerc sa o alerg câțiva Km încet. » Post actualizat in 28 Oct 2017 12:59 Dar dacă ar fi fost lipiți... Bănuiesc că nu ar fi pornit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 (editat) mama cum arata carburatoarele alea de cbr... dupa asta iti cam dai seama cat de buna e benzina de la noi din tara..Bec are dreptate, nu e benzina de romanica, e de anglica ... in ceea ce priveste benzina de romania, cel putin acum 4-5 ani, facea o depunere alba ca si calcarul. In ceea ce priveste pompa initiatorului, probabil este blocata de mehlemul provenit din particule de mizerie combinata cu ce a ramas in urma evaporarii benzinei in partea dinspre carburatoare. » Post actualizat in 29 Oct 2017 16:26 Salut. Azi am reușit să îl pornesc. O mare surpriza URÂTĂ... Ulei scuipat pe furtunul de la gaze... Prima pornire.. o grămadă de ulei... Apoi ușor ușor a mai scăzut... La ture peste 3000 scuipa ulei. Tind sa cred că sunt segmenții de vina. Întrebare.. sa îl segmentez sau să iau alt motor? Alte bătăi troncanituri nu se aud. Scoate fum alb-albastru pe eșapament.Verifica compresia .. desi e tarziu, dar macar vezi cat de grav este si la care din cilindrii. Deobicei segmentii se lipesc de pistoane in urma calarii, nu degeaba stand, dar umezeala de peste 3 ani intrata in motor si incercarea de a-l pornii fara sa pui niste ulei in cilindrii, e posibil sa fi stricat mai rau segmentii, daca nu si cilindrii. Editat Octombrie 29, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.