Sari la conținut

Yamaha FZR 600 Genesis


Lone wolf0
 Share

Postări Recomandate

 

In primul si in primul rand goleste benzina veche si pune combustibil proaspat.Eu la un mertan benzinar nepornit de un an am muncit 2 ore sa il repornesc.Clar ca e supra rasuflata benzina.Curata carburatorul,baterie buna,ulei nou ..etc

Benzina am schimbat-o. Ulei nou. Baterie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Uneori benzina veche se transforma intr-un fel de mehlem vascos care in carburatoare numai bine nu face si la cat a stat motorul tau nepornit nu m-ar mira sa ai asa ceva p'acolo. Mai incearca s-o pornesti cum au zis baietii mai sus...cu ulei in cilindri inainte si daca nu vrea si nu vrea...baga-te in carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si fisele.

E pacatos fzr-ul .

Al meu daca nu reuseam sa-l pornesc din prima se lasa cu lectii de mecanica.

Devenisem expert la demontat carene, dat radiator la o parte si demontat bujii.

Alminteri o mobra misto cand pornea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si fisele.

E pacatos fzr-ul .

Al meu daca nu reuseam sa-l pornesc din prima se lasa cu lectii de mecanica.

Devenisem expert la demontat carene, dat radiator la o parte si demontat bujii.

Alminteri o mobra misto cand pornea

Azi cred că o ora m-am chinuit sa desfac bujiile. Nu am avut alta varianta decât să dau radiatorul jos...

Mâine o iau de la capăt. Dat bujii jos, băgat ulei, dat carburile jos...curățate... Daca nici după toate procesele astea nu pornește...inevitabil o bag in service până la primăvară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este că am scânteie la toate bujiile. Nu cred că ar fi de la CDI

» Post actualizat in 26 Oct 2017 16:41

 

Cdi a fost verificat de un mecanic și e bun. Plus că am inca un CDI și la fel face..

 

Atunci inseamna ca trebuie sa o iei de la zero: alimentare, carburatie, fise, bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NUUUUUU, NU CURATA CARBURATOARELE!!!!!!!!!!!!!!

mai chinuie-te vre-o doua saptamani sa mai radem si noi p-aici ca s-a facut frig! :))))))

vezi si filtrul de aer in ce stadiu e. chiar daca vei porni mobra nu va merge corect si tot la curatat carburatoare vei ajunge, bujii noi filtru aer nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da..benzina de la noi e de tot kakatul. Eu am avut probleme chiar la inceputul sezonului asta cu benzina de anul trecut. Am golit rezervorul de benzina veche si am pus benzina noua si tot nu voia cu niciun chip sa porneasca. Am mers pe traseu inspre pompa de benzina si cand am desfacut furtunul inainte de filtrul de benzina a curs o chestie asemanatoare la culoare cu cafeaua. Si benzina veche, de doar cateva luni, se facuse cafenie si avea miros de acetona. Am donat-o unui coleg din oras sa curete piese cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da..benzina de la noi e de tot kakatul. Eu am avut probleme chiar la inceputul sezonului asta cu benzina de anul trecut. Am golit rezervorul de benzina veche si am pus benzina noua si tot nu voia cu niciun chip sa porneasca. Am mers pe traseu inspre pompa de benzina si cand am desfacut furtunul inainte de filtrul de benzina a curs o chestie asemanatoare la culoare cu cafeaua. Si benzina veche, de doar cateva luni, se facuse cafenie si avea miros de acetona. Am donat-o unui coleg din oras sa curete piese cu ea.

e pe dracu in patru benzina de la voi ...

 

benzina statuta are o reactie chimica cu piesele de bronz din carburatoare , d'aia apare mazga verde , dupa un timp se evapora toata benzina din cnc si mazga se si intareste moment in care poti sa te gandesti la jicloare noi.

 

toata benzina de pe piata europeana are 5% alcool (co95) sau 10% alcool E10 , se pare ca adaosul de alcool scade mult termenul de valabilitate al benzinei , de la 3 ani la cateva luni in unele cazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bec, si nu de aia pui stabilizator, ca aditiv? cand o bagi la iernat? Sa nu se faca mazga? Intreb, fara misto uri.

nu, stabilizatorul doar iti mentine benzina , reactia intre bronz si benzina nu se schimba ...

 

treaba sta in felu urmator ... lasi carburile pline peste 6 luni se face mazga

scoti benzina din carburi se usuca garnitrura de la cnc ..

 

daca sta doar 3-4 luni pe an in general nu se formeaza mazga si nu e nevoie sa schimbi benzina in primavara ... dar eu am patit la o motocicleta de-a mea stata 3 luni ... primavara a mers ca dracu pana am bagat benzina noua, alta data am pus benzina dintr-o canistra pierduta 3-4 ani printre fiaresi a mers normal. (posibil sa fi fost fara alcool )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci... Carburatoare desfăcute și surprinzător... Erau luna înăuntru... Și fără benzină chiar. :))) Deci... Desfa pompa de benzina și constat că nu baga benzina. Acum,.. caut pompa. :))) Până una alta fac, cum m-a învățat un prieten. Alimentare prin curgere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina cumpărată astăzi. Bujii poponeataățate înainte... Ce e drept...carburile nu le-am desfăcut deloc..

 

Degeaba ai pus alta benzina in rezervor daca n-ai pus si-n carburator.

 

Orice carbelitor are un surubel de golire jos.. cand e statuta mult motoreta si pui benzina curata in rezervor GOLESTI saracia de carburator pe la surubul ala de golire ca sa intre benzina proaspata si in el.

 

Tu n-aveai deloc benzina in el, bun asa!! Daca desfaceai surubu ala de golire de prima data vedeai imediat ca nu e benzina..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui din benzinarii fantoma, ai toate sansele la ...surpize. Pana si la case mai mari am patit, cu auto de scarbici, la motorina, sa pun, si sa vad cum se chinuie motorul sa traga.

In motorisca insa, am pus doar din benzinarii mai rasarite, si carburant 99/100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pe dracu in patru benzina de la voi ...

 

benzina statuta are o reactie chimica cu piesele de bronz din carburatoare , d'aia apare mazga verde , dupa un timp se evapora toata benzina din cnc si mazga se si intareste moment in care poti sa te gandesti la jicloare noi.

 

toata benzina de pe piata europeana are 5% alcool (co95) sau 10% alcool E10 , se pare ca adaosul de alcool scade mult termenul de valabilitate al benzinei , de la 3 ani la cateva luni in unele cazuri.

 

Inițial am vrut să te contrazic cu procentajul de 5% alcool în benzină, dar se pare că specificațiile de livrare pentru benzina de 95 de la Petrom îți dă dreptate :))) Etanolul ăla atacă destul de rău jicloarele.

 

https://www.petrom.ro/SecurityServlet/secure?cid=1255739297592&lang=ro&swa_id=1218545212580.171&swa_site=

 

Problema e că nu găsesc fișa asta pentru benzina de la OMV. Dacă o găsește cineva ar fi de ajutor. Mulțumesc.

 

 

Dacă nu a mai fost pornit de 3-4 ani, nu aș fi încercat nimic fără să cvrăț carburatoarele, filtrul, rezervorul (dacă era ruginit) să pun ulei nou pe pistoane (prin gaura de la bujii) și să schimb benzina și bujiile.

 

Altceva nu mi-a venit în minte acum, dar sigur am uitat ceva :))

Editat de Motanul Motorizat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce bronz aveti voi la carburatoare dar eu am 2 exemple de motoare cu altfel de bronz :)

- VFR din 88, a stat 2 ani nemiscat in garaj cu rezervorul plin, benzina 95 din ro, fara nici un aditiv; dupa 2 ani i-am golit ce a mai ramas in carburi prin suruburile de golire si dupa cateva butoane a pornit; nu a fost nevoie sa desfac carburile si de atunci au mai trecut 3 ani si inca merge foarte bine; la motocicleta asta in aproximativ 60kkm i-am curatat carburatoarele doar o data , preventiv si nici atunci n-am gasit mare mizerie.

-GS500 din 90 a stat 4ani jumate in acelasi garaj, tot cu rezervorul plin; dupa 4ani jumate cand l-am ''dezgropat'' am constatat ca rezervorul era gol pt ca se sparsese un furtun(neoriginal,inlocuisem originalul vechi cu un furtun care n-a fost de calitate) si incet incet a curs toata benzina; s-a mai stricat si ceva garnitura la pompa de frana fata si a curs lichidul...; i-am pus benzina proaspata si a pornit si asta fara sa-i umblu la carburatoare sau bujii; a mers toata vara fara probleme, chiar ma mira cat de usor porneste, mult mai usor decat un ducati scrambler nou pe care l-am testat recent :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Azi am reușit să îl pornesc. O mare surpriza URÂTĂ... Ulei scuipat pe furtunul de la gaze... Prima pornire.. o grămadă de ulei... Apoi ușor ușor a mai scăzut... La ture peste 3000 scuipa ulei. Tind sa cred că sunt segmenții de vina. Întrebare.. sa îl segmentez sau să iau alt motor? Alte bătăi troncanituri nu se aud. Scoate fum alb-albastru pe eșapament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa se fi blocat segmentii pe piston pt ca a stat nepornita mult timp, iesi cu ea pe sosea si mergi vreo 50km cu 80-100 km/h. Daca asta e problema ar trebui sa-si revina dupa ce parcurgi distanta asta, daca e vorba de uzura nu-si mai revine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Posibil sa se fi blocat segmentii pe piston pt ca a stat nepornita mult timp, iesi cu ea pe sosea si mergi vreo 50km cu 80-100 km/h. Daca asta e problema ar trebui sa-si revina dupa ce parcurgi distanta asta, daca e vorba de uzura nu-si mai revine.

Sa ști cq la asta m-am gândit și eu. Sa fie segmenții lipiți pe pistoane. Ao să incerc sa o alerg câțiva Km încet.

» Post actualizat in 28 Oct 2017 12:59

Dar dacă ar fi fost lipiți... Bănuiesc că nu ar fi pornit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama cum arata carburatoarele alea de cbr... dupa asta iti cam dai seama cat de buna e benzina de la noi din tara..

Bec are dreptate, nu e benzina de romanica, e de anglica ... in ceea ce priveste benzina de romania, cel putin acum 4-5 ani, facea o depunere alba ca si calcarul.

 

In ceea ce priveste pompa initiatorului, probabil este blocata de mehlemul provenit din particule de mizerie combinata cu ce a ramas in urma evaporarii benzinei in partea dinspre carburatoare.

» Post actualizat in 29 Oct 2017 16:26

Salut. Azi am reușit să îl pornesc. O mare surpriza URÂTĂ... Ulei scuipat pe furtunul de la gaze... Prima pornire.. o grămadă de ulei... Apoi ușor ușor a mai scăzut... La ture peste 3000 scuipa ulei. Tind sa cred că sunt segmenții de vina. Întrebare.. sa îl segmentez sau să iau alt motor? Alte bătăi troncanituri nu se aud. Scoate fum alb-albastru pe eșapament.

Verifica compresia .. desi e tarziu, dar macar vezi cat de grav este si la care din cilindrii.

 

Deobicei segmentii se lipesc de pistoane in urma calarii, nu degeaba stand, dar umezeala de peste 3 ani intrata in motor si incercarea de a-l pornii fara sa pui niste ulei in cilindrii, e posibil sa fi stricat mai rau segmentii, daca nu si cilindrii.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...