Denis_sbz Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 @pepsi Japonezele naked din acea peioada sunt foarte grele si nu au o bicicleta/suspensii/frine care sa incurajeze mersul sportiv. Tuono este un superbike cu ghidoane inaltate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 25, 2017 Autor Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Multumesc pt raspunsuri! Da, tuono si speed triple ar fii cele mai potriviti dpdv technic, insa ma ingrijoreaza un pic faptul ca is considerate exotice (piese scumpe si rare) Cineva a mai sugerat monster-ul S2R, nu le cunosc, dar din cate stiu italiencele in general au ciclistica buna... dar nu mi se par a fii facute pentru mers in 2 naked / tourer-uri gen bandit 1200, xj 1300, cb 1300 ies din calcul, is total altceva, nu ce caut eu. SV650 am avut timp de 6 ani, foarte OK motoreta, dar m-am saturat pana peste cap ea ) Cel de 1000 e doar varianta mai mare... ambele au propulsor si cadru bun si restul componentelor cele mai ieftine posibile (asa ceva caut sa evit) Z1000 vad ca are pareri bune de la voi, mi-ar fii OK ca si pret si tot, dar vad codita... care zici ca e de R6 , deci iar nu cred ca e pentru mers in 2. FZS la fel vad ca are pareri bune, din cate stiu si franele si suspensiile is, dar nu e naked si din nou, mi se pare ca e imensa, nu as avea ce cauta cu asa ceva pt Tg Secuiesc. Trebe sa gasesc cateva dintre acestea cat mai aproape de mine, sa le si probez fizic. Editat Octombrie 25, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mbm Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 X11, cea mai sportiva, cea mai touring, cea mai naked, cea mai cu frane combinate. Faci un touring cu ea de nu mai trebuie sa tragi brate la sala ) Zic asaa,,, fara niciun interes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Fabricatie 2008-2013, in jur de 6000+ EUR second.. Supermoto e considerat naked? atunci 950 sm. Oricum a inteles referirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) bandit de 1200 nu poate intra aici ? Dpmdv da! Chiar este unul dintre modele ce le iau in calcul pentru cand voi schimba Horneta. De fapt ma gandesc si la cel de 650, pentru simplu motiv ca 1250 are 255 kg Pe circuit nu cred ca ajung asa ca eu unul caut ceva sport-touring. Imi tot face cu ochiul si GSX650f (basically a Bandit with fairing) » Post actualizat in 26 Oct 2017 07:41 dar nu e naked si din nou, mi se pare ca e imensa, nu as avea ce cauta cu asa ceva pt Tg Secuiesc. Oare de ce cauti atunci un naked de cilindree 1000? Cu siguranta cele de 600 sunt mai potrivite pt "circuitele" de pe la noi (adica piste de karting, inghesuite si intortocheate). Iar un naked de 600 e foarte bun si pt touring de weekend, asa cum fac si eu pe Horneta. Pe soselele de la noi sunt foarte bune, iar o tura de 500km iti cam ia toata ziua, nu apuci sa faci mai mult (eu am reusit 730 insa m-a rupt si in plus am fost singur pe moto). La Hornet, confortul pasagerului nu e cine stie ce, mult mai ok pe Bandit. Din acest motiv ma tot uit si eu dupa altceva, insa poate anul viitor Editat Octombrie 26, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Eu zic sa maresti bugetul si sa iti iei un fz1 fazer,buna si de plimbari si de serpentine,mai putin de oras pt ca se incinge rau si consuma mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 FZS la fel vad ca are pareri bune, din cate stiu si franele si suspensiile is, dar nu e naked si din nou, mi se pare ca e imensa, nu as avea ce cauta cu asa ceva pt Tg Secuiesc. Atunci FZ1...e varianta naked a lui FZS si gasesti destule la vanzare la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Un Tuono sau un 955 Triple in stare buna sunt destul de scumpe Pretul unui Tuono se apropie de cel al unui FZ1 iar un 955i Triple calumea vad ca e destul de apropiat de pretul unui Triple 1050 care e alta poveste. Daca ti-a placut SV-ul, ia in calcul si varianta de Cagiva Raptor 1000 - e motorul de pe Suzuki. Dar ce e pe langa motor merita toti banii E clar ca trebuie sa faci un compromis, fie mai pui ceva banuti, fie mai tai din pretentii samd. Tu stii mai bine ce ti se potriveste. Clar un Tuono ii este superior unui Z1000 (dpdv al suspensiilor, ciclisticii, franelor), dar nah... ieftin si bun nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Daca ti-a placut SV-ul, ia in calcul si varianta de Cagiva Raptor 1000 - e motorul de pe Suzuki. Dar ce e pe langa motor merita toti banii 01:24 - "you don't need the rev counter, you can count them: 1, 2, 3.." 01:32 - "I would like to tell you what the Cagiva Raptor is for.. but I can't" Si totusi se pare ca motorul de TL1000 e cel mai laudat aspect al motocicletei. Pasagerul oare cum sta pe Cagiva? Nu gasesti o poza, un video, un review.. nimic despre pasager pe Cagiva Raptor. Pare clar ca e gandita sa te cam dai singur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 La fel e si Tuono. Nu cred ca se preteaza la pasager. Eu unul oricum nu ma dau cu pasager deloc pe moto. Ori e libertate ,ori nu mai este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Ori e libertate ,ori nu mai este! Vine o zi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 26, 2017 Autor Share Postat Octombrie 26, 2017 vin o zi... si pacea in familie v-a fii inportanta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Stiu...am nevasta si copil de 2 ani... Am luat sotia doar pe scuter in vacante prin Grecia.Si aveam grija maxima. Pe motor consider ca o expun prea mult, mai ales ca avem si copil. Damblaua mea e doar a mea! Ce vina are sotia sau copilul daca se intampla ceva rau, chiar nefiind eu vinovat? Si asa, din momentul aparitiei copilului, am grija mult mai mare la cat ma expun pericolelor. Vrem sau nu pasiunea asta are o doza destul de mare de pericol. La mine, motorul si pescuitul, au ramas posibilitati de reset mental si libertate. Si sunt in doza mica ambele. Dar atunci cand scap, ma bucur de ele . Fiecare cu ale lui! Oricum Tuono mi-a dat peste cap multe ca placere de mers cu motorul. pana acum nu am tinut mai mult de un sezon un motor, dar Tuono cred ca o sa ramana cel putin si la anul. Caracterul motorizarii si ciclistica care parca iti citeste gandurile , ma face sa ma bucur de fiecare secunda pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 26, 2017 Autor Share Postat Octombrie 26, 2017 Ne place sa mergem in cate o excursie cu motoreta, de acea e si cerinta asta , sa fie comoda pt 2. Evident ca nici eu nu ma joc cu norocul, nici cand is singur si mai ales cand is cu ea pe moto... Legat de Tuono, daca te gandesc in viitorul apropiat sa o dai, sa stii ca ai un potential cumparator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 27, 2017 Autor Share Postat Octombrie 27, 2017 spune terog pentru ce is facute naked-urile? nu cele de 250 - 500 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 (editat) Wow, sa-ti iei naked pentru cele 2 chestii pentru care nu e facut (in afara de offroad, ala ar fi al 3lea). Mai bine un sport touring, asa cum ii zice numele? Wow, unii se dau pe circuit cu KTM 990 SMT.. exact pt asta e facuta motocicleta aia Problem? "Touring" in Romania poti sa faci si cu moto de 125, nu avem autostrazi sau drumuri pe unde te poti da lejer cu un sport-tourer de 1300cc. Altii mai fraieri asa decat romanii nostri fac turul Europei pe GS500.. Ce uameni Editat Octombrie 27, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.GS Postat Ianuarie 20, 2018 Share Postat Ianuarie 20, 2018 (editat) spune terog pentru ce is facute naked-urile? nu cele de 250 - 500 cc Hai că mă bag și eu, așa ca posesor de naked de 1000. Pentru ce e făcut? Pentru huligăneală prietene . Pentru fun, e super fun, cand zic super...bai nene e chiar super, daca ai ceva skilluri nici nu mai zic...posesorii experimentați stiu despre ce vorbesc. Cat despre touring cu naked...poti sa uiti, trecand la discuția serioasă, chiar poti sa uiti. Eu am z1000 2011...confortul pasagerului nu există.. suspensie rigidă, sa incomodă. Dacă vrei touring gândește-te la altceva. Eu ma uit de pe la începutul iernii sa iau un kawa 1400GT, pentru ture cu pasagera iubită. Zetul ramane pentru ce l-am luat și asta, crede-mă, nu implică touring. Baftă! Și grijă la ce alegi Editat Ianuarie 20, 2018 de Cristi.GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Ianuarie 21, 2018 Share Postat Ianuarie 21, 2018 Daca ai ocazia incearca si un BMW R 1150 R. Este cel mai apropiat de cerintele tale. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.