vis-a-vis Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 La 29.09.2020 la 10:38, peu a spus: încercam sa facem comanda în state ? Daca te referi de la Rotweiller, ma bag si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 ce anume te-ar interesa de la ei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 Asta http://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-fueling-dongles-pair/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 (editat) Ce sa fie oare ? Daca e 890, parca vad ca apare un 790 la vânzare Acum 7 minute, vladf a spus: Asta http://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-fueling-dongles-pair/ daca ai pus ceva pt anume model nu apare Editat Octombrie 5, 2020 de peu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 6, 2020 Share Postat Octombrie 6, 2020 Care aveti feisbuc, stiti cum s-a terminat povestea cu etrierul spate rupt de pe 790-ul lui Bret Tkacs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 6, 2020 Share Postat Octombrie 6, 2020 (editat) S-a împuțit treaba și mai rău, dar e KTM, te aștepți La 05.10.2020 la 17:37, peu a spus: Ce sa fie oare ? Daca e 890, parca vad ca apare un 790 la vânzare Editat Octombrie 6, 2020 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 6, 2020 Share Postat Octombrie 6, 2020 Sa-mi fwt una, parca toate ghinioanele s-au lipit tocmai de mobra lui Bret. Adica am mai citit de unele pb minore (gen condens display, buguri de software), dar de toate la un loc plus chestia cu discurile de frana si etrierul rupt n-am mai auzit pana acum. Pacat, omul chiar are nevoie de motor pt cursuri/filmari... Va fi f important cum (si in cat timp) rezolva KTM chestiile astea, mai ales ca sunt cateva zeci de mii de oameni (daca nu chiar si mai multi - adica toata comunitatea de adv riding) cu ochii pe ei acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 6, 2020 Share Postat Octombrie 6, 2020 Nu știu dacă cine-i chitit pe KTM va fi în vreun fel influențat. Până la urmă toate-s rezolvabile, dar cu un anumit preț. Apropo', vreo diferență față de 790? https://www.ktm.com/en-ro/models/travel/890-adventure-r-2021.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Aparent nu (in afara de cresterea de cmc), dar pe visordown zice asa: KTM 890 ADVENTURE R – MODEL HIGHLIGHTS New 889cc engine with an added 90cc of displacement Engine featuring 20% more rotating masses (Euro5) More power with 105 hp @ 8,000rpm Added torque with 100 Nm @ 6,500 rpm Reinforced clutch Improved ABS and Traction Control Reworked shifting for faster gear changes Updated Quickshifter+ (optional) New handlebar switch for Cruise Control function Chassis upgrades with aluminum steering head tube & lighter subframe Reworked front & rear brakes New suspension settings Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Eu mai mult decât orice așteptam un design îmbunătățit la partea frontala care sa liniștească turbulentele Power am suficient pe 790, cuplul ala ar părea interesant dacă e in mid range Restul probabil sunt marginale vs 790 parte din ele pe partea de soft probabil o sa fie disponibile si pe 790 la următorul update Oricum o sa se vândă bine dacă o sa fie apropiat ca preț de 790 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Mmm as vrea cuplu ala, nici caii nu i-as refuza pe asfalt. La fel ca si cu duke 790-890 este doar motorul mai usor si un pic mai performant, dar cum ziceau si cei de la reprezentatna: nu stiu de ce ai lua 890 care e cu 10K PLN mai mult, avand in vedere ca poti scoate doar pe pista ceva putine sutimi in plus fata de 790. Cand am luat al meu, am sapat cat am putut sa vad daca ar fi fost programat sa iasa 890Adv anu asta - as fi asteptat, dar nu a fost cazul. Imi este tentant, dar nu sunt in teorie schimbari asa importante incat sa ma faca sa scot banu. Legat de problemele motorului, observ ca multe bube sunt la R si S-ul pare sa fie mai ferit.. in teorie putem sa ne dam cu parerea de ce, nu am cu adevarat de unde sa stiu care este adevarul, insa statistica zice ca R-ul pare mai expus la bube.. pacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 M-am uitat in special sa vad ce e nou la frane (mai ales dupa pb raportate de Bret). Se pare ca s-a insistat mult pe frana spate...din ce zic ei. N-am putut sa fac copy-paste, asa ca aveti mai jos "comunicatul". Daca o iei feature cu feature pe pagina modelului, apare de multe ori cuvantul "new", cat de mult difera noile piese de cele pe 790R e greu de spus. Imi aduce aminte de povestea cu R1200GS LC, lansat in 2013. Nu stiu daca au avut multe failures sau plangeri de la clienti cu exemplarele scoase in primul an, cert e ca pt 2014 au schimbat o gramada de repere (vreo 30-40 - era lista completa pe advrider). Piese aparent marunte (suruburi, bracket-uri, etc), dar care ma gandesc ca au cedat sau nu s-au comportat cum se astepta producatorul. Cam asa e si cu 790R, unele "bube" au iesit la suprafata dupa real-life testing, adica la cumparator si acum le repara in versiunea 890R. Nimic mentionat despre greutate insa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Acum 10 minute, ovi_ice a spus: au schimbat o grămadă de repere (...) care ma gandesc ca au cedat sau nu s-au comportat cum se astepta producatorul Sau doar le-a fabricat alt chinez cu 0.0005€ mai ieftin. Ăștia porcotalii au adoptat frânele lui Vinales acu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Principala diferenta mi se pare legata de cuplu. In testele personale cu 790 principalul punct slab fata de 800-le pe care-l detin era lipsa de cuplu la turatii joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 True. F800-le e tractor la turatii joase. Pot sa urc cu treapta a 2-a doar cu putin ambreiaj patinat pante destul de inclinate, iar asta la viteza melcului. Treapta I doar cand situatia e groasa rau . Am testat 790-ul R doar pe strada si mi s-a parut ca accelereaza f liniar, nu are vreun "bump" in plaja de cuplu. Asta, impreuna cu zgomotul motorului te faceau sa crezi esti calare pe un triple. Va fi sigur mai grea: "The chassis has had some minor updates, including a new steel subframe and aluminium steerer – both in an effort to offset the weight gains of Euro 5. It’s obviously helped but not quite enough as the new bikes’ dry weights are 7kg higher than the old model." Si din ce vad in poze nu mai are manerele pt pasager si rack-ul spate (probabil pt a compensa din greutatea extra pt normele Euro 5). Oare din cele 7kg in plus, cate or fi in catalizator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Vrea cineva un 790 ? Ma mananca de un preorder pe 890 Rally cat inca mai sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Daca vand GS-ul, ti-l iau eu. In sensul ca 99% sigur. Doar ca s-ar putea sa mai dureze vreo 2 sapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Daca mai sunt atunci discutam, deși nu cred, mai sunt doar 165 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UNAS_M Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 "The chassis has had some minor updates, including a new steel subframe and aluminium steerer – both in an effort to offset the weight gains of Euro 5. It’s obviously helped but not quite enough as the new bikes’ dry weights are 7kg higher than the old model." Source : https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/ktm-890-adventure/ Eu mai astept un an pana sa fac pasul in a-mi schimba 790 S-ul pe un 890 R . Trebuie sa ajung sa testez fie un 790 R , fie un 890 R sa imi dau seama daca inaltimea suspensiei este un inconvenint mare pt mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Ti-l dau eu pe al meu sa-l testezi, chiar si azi daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 La 05.10.2020 la 17:37, peu a spus: daca ai pus ceva pt anume model nu apare ROTTWEILER FUELING DONGLES, sunt universale pentru toate Adventure-urile. (1090-1290). Daca vrei sa faci comanda, da-mi un mesaj privat si vedem cum facem, daca nu, voi comanda in Olanda ca oricum urmeaza sa merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UNAS_M Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Acum 7 minute, peu a spus: Ti-l dau eu pe al meu sa-l testezi, chiar si azi daca vrei Merci frumos Am tot vorbit sa ne vedem, din pacate nu am reusit...sunt prins saptamana asta pana tarziu cu munca, poate Vineri, daca reusesc sa scap mai devreme iti dau un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 790R avea 213kg wet. 890R are cu 7kg mai mult (dry). Deci 220kg wet, asta daca avem aceeasi cantitate de fluide. Dar, fiindca motorul e mai mare, ai mai mult ulei => depaseste 220kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 (editat) Acum 7 minute, ovi_ice a spus: 890R are cu 7kg mai mult (dry). Deci 220kg wet, asta daca avem aceeasi cantitate de fluide. Dar, fiindca motorul e mai mare, ai mai mult ulei => depaseste 220kg. 890 Duke are 2.8l, la fel ca si 790-ul, oricum diferenta ar fi neglijabila in conditiile in care 1290-ul are 3.5l. Editat Octombrie 7, 2020 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.