Cristian Bodil Postat Decembrie 29, 2017 Share Postat Decembrie 29, 2017 Salutare. de curand am avut o problema la a mea trotineta, mai exact s-a blocat motorul . am desfacut motorul azi ( dupa atata timp doar azi am avut timp) si spre surprinderea mea, de azi voi fi norocosul, am gasit decat un cuzinet incalecat. Arborele si biela sunt ok. Intrebarea mea de novice este; - ce timp de cuzineti si la ce cota? obs ca cuzinetii de biela sunt de patru tipuri - patru cote (culori) *albastri cota 00 - 13S-11656-00-00 *negri cota 10 - 13S-11656-10-00 *maro cota 20 - 13S-11656-20-00 *verzi cota 30 - 13S-11656-30-00 Daca schimb cuzinetii de biela , sa schimb si cuzinetii de palier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 29, 2017 Share Postat Decembrie 29, 2017 Ma indoiesc ca au scapat biela si manetonul daca s-a incalecat. In primul rand trebuie masurat totul, manualul de reparatie indica alegerile in functie de masuratoare. Care trebuie facuta cu precizie de miime de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Decembrie 29, 2017 Share Postat Decembrie 29, 2017 Atentie la masuratoare, trebui masurata uzura si la 90 de gr. adica ovalitatea manetonului (diametrul minim si maxim). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Asa cum a spus "john17" este putin probabil sa nu fie afectate biela sau vibrokenul daca s-a ajuns aici. Acum pentru intrebarea pe care ai pus-o, se pare ca nu stii cum se masoara piesele, si procedura de alegere a cuzinetilor.Cuzinetii nu se decid cu intrebari pe forum, si printr-o formula care cuprinde masurarea pieselor si anumite coduri de pe bloc motor si vibroken. De aceea te sfatuiesc sa incepi prin a citi din nou manualul de service si cand ai inteles sa te apuci de treaba. Asta daca vrei sa si functioneze acel motor,mai ales R6... Un alt sfat care daca imi permiti sa ti-l dau...este sa uiti de mecanica auto. Nu are nici "o treaba" ce stii de la reparatia auto la vibroken fata de moto. Daca la auto pe cuzineti aveai cote de reparatie din 25 de sutimi..la moto ai 4 cuzineti de ales in 4 sau 5 sutimi...iar o invartire de cuzinet pe biela,"zboara" una sau doua sutimi cum ai clipi la 15000 RPM Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Exista si la auto clase dimensionale la o cota, exact ca si in cazul de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Exista si la auto clase dimensionale la o cota, exact ca si in cazul de fata Da, dar la modele auto mai deosebite la care motoarele genereaza turatii mari. Eu am facut aluzie fata de cele uzuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Hai mah, ce e asa de greu de inteles, R 6-le se repara cu cateva ponturi de pe forum, acasa. Da-i in colo de mecanici care cer bani grei pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Hai mah, ce e asa de greu de inteles, R 6-le se repara cu cateva ponturi de pe forum, acasa. Da-i in colo de mecanici care cer bani grei pentru asta. tu oricum nici la frane nu esti autorizat sa umbli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Ar fi primul caz sa se repare un R doar din auzite, si sa tina reparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Bodil Postat Decembrie 31, 2017 Autor Share Postat Decembrie 31, 2017 Hai mah, ce e asa de greu de inteles, R 6-le se repara cu cateva ponturi de pe forum, acasa. Da-i in colo de mecanici care cer bani grei pentru asta. ca sa stii asa informativ, nu eu il repar. eu am intrebat acele lucruri pentru ca am vrut sa imi comand eu piesele. asa ca lasa ironia. din moment ce vreau sa imi aduc motorul inapoi la viata stiu la ce m-am inhatat. e treaba unora ce probleme au cu preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 31, 2017 Share Postat Decembrie 31, 2017 Cum a zis si TNG, daca cuzinetul s-a invirtit, e imposibil sa nu fi atins fusul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex Postat Iunie 9 Share Postat Iunie 9 On 12/30/2017 at 4:29 AM, TNG said: Asa cum a spus "john17" este putin probabil sa nu fie afectate biela sau vibrokenul daca s-a ajuns aici. Acum pentru intrebarea pe care ai pus-o, se pare ca nu stii cum se masoara piesele, si procedura de alegere a cuzinetilor.Cuzinetii nu se decid cu intrebari pe forum, si printr-o formula care cuprinde masurarea pieselor si anumite coduri de pe bloc motor si vibroken. De aceea te sfatuiesc sa incepi prin a citi din nou manualul de service si cand ai inteles sa te apuci de treaba. Asta daca vrei sa si functioneze acel motor,mai ales R6... Un alt sfat care daca imi permiti sa ti-l dau...este sa uiti de mecanica auto. Nu are nici "o treaba" ce stii de la reparatia auto la vibroken fata de moto. Daca la auto pe cuzineti aveai cote de reparatie din 25 de sutimi..la moto ai 4 cuzineti de ales in 4 sau 5 sutimi...iar o invartire de cuzinet pe biela,"zboara" una sau doua sutimi cum ai clipi la 15000 RPM Bafta! On 12/30/2017 at 4:29 AM, TNG said: Asa cum a spus "john17" este putin probabil sa nu fie afectate biela sau vibrokenul daca s-a ajuns aici. Acum pentru intrebarea pe care ai pus-o, se pare ca nu stii cum se masoara piesele, si procedura de alegere a cuzinetilor.Cuzinetii nu se decid cu intrebari pe forum, si printr-o formula care cuprinde masurarea pieselor si anumite coduri de pe bloc motor si vibroken. De aceea te sfatuiesc sa incepi prin a citi din nou manualul de service si cand ai inteles sa te apuci de treaba. Asta daca vrei sa si functioneze acel motor,mai ales R6... Un alt sfat care daca imi permiti sa ti-l dau...este sa uiti de mecanica auto. Nu are nici "o treaba" ce stii de la reparatia auto la vibroken fata de moto. Daca la auto pe cuzineti aveai cote de reparatie din 25 de sutimi..la moto ai 4 cuzineti de ales in 4 sau 5 sutimi...iar o invartire de cuzinet pe biela,"zboara" una sau doua sutimi cum ai clipi la 15000 RPM Bafta! Salut am o problema asemanatoare la un bmw 635 diesel un cuzinet de biela sa dus definitif si a inceput sa bata motorurul pana la m desfacut . Vibrochenul a ros in biela si sa micsorat si cota la vibrocken. ca sa evit sa desfac tot motorul am sansa sa il repar altfel??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Iunie 9 Share Postat Iunie 9 ...da, cu bagheta magica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 9 Share Postat Iunie 9 Acum 1 oră, alex a spus: bmw 635 diesel 1. aici e un forum moto 2. răspunsul la întrebare oricum e NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 10 Share Postat Iunie 10 Acum 22 ore, alex a spus: Vibrochenul a ros in biela si sa micsorat si cota la vibrocken. ca sa evit sa desfac tot motorul am sansa sa il repar altfel??? Schimbi motorul, reparatia pe loc este exclusa iar o reparatie a motorului corecta te costa cat masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.