Sari la conținut

cuzineti biela si cuzineti palier


Postări Recomandate

Salutare. de curand am avut o problema la a mea trotineta, mai exact s-a blocat motorul . am desfacut motorul azi ( dupa atata timp doar azi am avut timp) si spre surprinderea mea, de azi voi fi norocosul, am gasit decat un cuzinet incalecat. Arborele si biela sunt ok.

 

Intrebarea mea de novice este; - ce timp de cuzineti si la ce cota? obs ca cuzinetii de biela sunt de patru tipuri - patru cote (culori)

 

*albastri cota 00 - 13S-11656-00-00

*negri cota 10 - 13S-11656-10-00

*maro cota 20 - 13S-11656-20-00

*verzi cota 30 - 13S-11656-30-00

 

Daca schimb cuzinetii de biela , sa schimb si cuzinetii de palier?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca au scapat biela si manetonul daca s-a incalecat. In primul rand trebuie masurat totul, manualul de reparatie indica alegerile in functie de masuratoare. Care trebuie facuta cu precizie de miime de obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum a spus "john17" este putin probabil sa nu fie afectate biela sau vibrokenul daca s-a ajuns aici.

Acum pentru intrebarea pe care ai pus-o, se pare ca nu stii cum se masoara piesele, si procedura de alegere a cuzinetilor.Cuzinetii nu se decid cu intrebari pe forum, si printr-o formula care cuprinde masurarea pieselor si anumite coduri de pe bloc motor si vibroken.

De aceea te sfatuiesc sa incepi prin a citi din nou manualul de service si cand ai inteles sa te apuci de treaba.

Asta daca vrei sa si functioneze acel motor,mai ales R6...

Un alt sfat care daca imi permiti sa ti-l dau...este sa uiti de mecanica auto.

Nu are nici "o treaba" ce stii de la reparatia auto la vibroken fata de moto.

Daca la auto pe cuzineti aveai cote de reparatie din 25 de sutimi..la moto ai 4 cuzineti de ales in 4 sau 5 sutimi...iar o invartire de cuzinet pe biela,"zboara" una sau doua sutimi cum ai clipi la 15000 RPM

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mah, ce e asa de greu de inteles, R 6-le se repara cu cateva ponturi de pe forum, acasa. Da-i in colo de mecanici care cer bani grei pentru asta.

tu oricum nici la frane nu esti autorizat sa umbli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mah, ce e asa de greu de inteles, R 6-le se repara cu cateva ponturi de pe forum, acasa. Da-i in colo de mecanici care cer bani grei pentru asta.

 

ca sa stii asa informativ, nu eu il repar. eu am intrebat acele lucruri pentru ca am vrut sa imi comand eu piesele. asa ca lasa ironia. din moment ce vreau sa imi aduc motorul inapoi la viata stiu la ce m-am inhatat. e treaba unora ce probleme au cu preturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...
On 12/30/2017 at 4:29 AM, TNG said:

Asa cum a spus "john17" este putin probabil sa nu fie afectate biela sau vibrokenul daca s-a ajuns aici.

Acum pentru intrebarea pe care ai pus-o, se pare ca nu stii cum se masoara piesele, si procedura de alegere a cuzinetilor.Cuzinetii nu se decid cu intrebari pe forum, si printr-o formula care cuprinde masurarea pieselor si anumite coduri de pe bloc motor si vibroken.

De aceea te sfatuiesc sa incepi prin a citi din nou manualul de service si cand ai inteles sa te apuci de treaba.

Asta daca vrei sa si functioneze acel motor,mai ales R6...

Un alt sfat care daca imi permiti sa ti-l dau...este sa uiti de mecanica auto.

Nu are nici "o treaba" ce stii de la reparatia auto la vibroken fata de moto.

Daca la auto pe cuzineti aveai cote de reparatie din 25 de sutimi..la moto ai 4 cuzineti de ales in 4 sau 5 sutimi...iar o invartire de cuzinet pe biela,"zboara" una sau doua sutimi cum ai clipi la 15000 RPM

Bafta!

 

On 12/30/2017 at 4:29 AM, TNG said:

Asa cum a spus "john17" este putin probabil sa nu fie afectate biela sau vibrokenul daca s-a ajuns aici.

Acum pentru intrebarea pe care ai pus-o, se pare ca nu stii cum se masoara piesele, si procedura de alegere a cuzinetilor.Cuzinetii nu se decid cu intrebari pe forum, si printr-o formula care cuprinde masurarea pieselor si anumite coduri de pe bloc motor si vibroken.

De aceea te sfatuiesc sa incepi prin a citi din nou manualul de service si cand ai inteles sa te apuci de treaba.

Asta daca vrei sa si functioneze acel motor,mai ales R6...

Un alt sfat care daca imi permiti sa ti-l dau...este sa uiti de mecanica auto.

Nu are nici "o treaba" ce stii de la reparatia auto la vibroken fata de moto.

Daca la auto pe cuzineti aveai cote de reparatie din 25 de sutimi..la moto ai 4 cuzineti de ales in 4 sau 5 sutimi...iar o invartire de cuzinet pe biela,"zboara" una sau doua sutimi cum ai clipi la 15000 RPM

Bafta!

 

Salut  am o problema asemanatoare  la un bmw 635 diesel  un cuzinet  de biela sa dus definitif  si a inceput sa bata motorurul  pana la m desfacut  .

Vibrochenul a ros in biela  si sa micsorat si cota la vibrocken. ca sa evit sa desfac tot motorul  am sansa sa il repar  altfel???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, alex a spus:

bmw 635 diesel

1. aici e un forum moto

2. răspunsul la întrebare oricum e NU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, alex a spus:

Vibrochenul a ros in biela  si sa micsorat si cota la vibrocken. ca sa evit sa desfac tot motorul  am sansa sa il repar  altfel???

 

Schimbi motorul, reparatia pe loc este exclusa iar o reparatie a motorului corecta te costa cat masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...