Sari la conținut

Postări Recomandate

Multumim frumos!

Legat de cele 3 variante, sa alegeti cele mai prioritare. Asta nu inseamna ca nu se pot implementa toate. :-)

Folosind rezultatele:

  1. O sa punem la punct un plan solid, cu care vom merge la potentiali investitori.
  2. Rezultatul pasului 1., speram sa fie chiar pista de enduro.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am completat formularul, doar ca sa vad ce le trece unora prin cap.

Sa ii raspund eu lui Mircea: Omul nu are nici o legatura cu fenomenul, probabil a vazut la televizor ceva, si, vorba cantecului FOAME DE BANI, BAIETI! , s-a gandit ca ar merge treaba.

Ca sa va spun cum sta treaba, celor care se prezinta incantati de ideea asta, la fel, baieti care nu au intrat cu mobra in padure:

Nebunia asta numita enduro este treaba aia cand iei mobra si alti nebuni, va alegeti un loc, mai mult sau mai putin cunoscut sau calcat de motoare, plecati pe traseu , si incepeti sa trageti, impingeti, lesinati, vomitati, mai reparati ceva la cate o mobra care s-a saturat de cazaturi, spre final impartiti benzina de la aia care au consumat mai putin sau au trantit-o mai putin.

Ajungeti inapoi la masina sau la vreo carciuma, povestiti si mintiti ca pescarii, gen : Ai vazut pe urcarea aia, m-am ridicat in scarite, I-am tras gazul, dar am avut presiunea prea mare in roata spate, mi-a patinat spatele, si de-aia nu am urcat, ca altfel, eram racheta...

Toate astea discutate in timp ce intinzi gura dupa mana care tine paharul, pentru ca mana nu mai e buna de nimic pentru inca 2-3 zile.

Il las pe Mircea sa completeze, poate am scapat eu ceva.

Lucrurile astea nu pot fi realizate intr-un parc, care sa se numeasca PISTA DE ENDURO.

Pentru initiatorul topicului, iti recomand sa iti iei mobra dedicata, si sa te prezinti sambata -duminica absolut tot timpul anului, indiferent ca ploua, ninge sau e canicula, sa zicem la Monteoru, si ai sa gasesti cu siguranta cel putin 1-2 dementi care au venit sa se dea. Va apucati de treaba cu totii, si la sfarsitul zilei te invit sa scrii aici cam ce te-ar satisface pe tine la o pista de enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul se rezuma la intrebarea aia de miercuri-joi: "Baieti, week-end-ul asta pe unde mai iesim? Tot acolo unde am mai fost de 3 ori anul asta si deja ne-am plictisit, sau a gasit cineva un traseu nou?"

Pentru ca iti alegi unde sa te dai in functie de nivelul de pregatire, unde ies prietenii, cum e vremea, si mai ales daca te-ai plictisit sau nu de un anumit traseu. Asa ca tu, pentru a satisface un numar cat mai mare de enduristi, ar trebui sa ai cel putin 3 trasee diferite, pe diverse grade de dificultate, iar acele trasee sa fie schimbate in proportie de cel putin 30% de la luna la luna, ca sa nu plictisesti publicul. Ar trebui sa mergi prin padure, sa cauti ca nebunul urcari noi zi de zi, sa stai sa le incerci, sa stai sa le marchezi, si la sfarsitul saptamanii sa nu te miri daca, totusi, nu vin mai mult de 10 oameni. Pentru ca restul au gasit o zona noua.

 

De aceea ceea ce vrei tu sa faci nu a prins in Romania, munca de a satisface enduristul e mult mai multa fata de profitul acumulat, iar enduristul face un traseu de 2-3 ori, pana il invata, apoi cauta senzatii noi, locuri noi de aruncat cu motocicleta dupa vrabii.

 

Ceea ce stiu eu ca si idei de afaceri in Ro sunt:

- initierea in enduro (il iei pe un incepator, ii ceri mai multi bani, ii dai casa, masa, motocicleta, si cu un grup de 5-6 oameni iese ceva).

- Cursa singulara: muncesti 2-3 luni la un traseu de 60 km, chemi oamenii la cursa, le iei o taxa din care, dupa ce platesti Federatia, taxe, impozite, iti mai raman si tie 100 lei de participant, si aia e: ca oricum la 2 saptamani dupa cursa oamenii se plictisesc de traseu si se duc in alta parte.

- Tururi enduro, la fel ca si initierea in enduro, dar in general cu clienti veniti din alte tari, unde sportul asta e mult limitat, unde nu ai voie cu mobra in padure.

 

Asa ca o ultima intrebare in chestionarul tau ar fi: de cate ori sunteti dispus sa platiti o taxa pentru a parcurge acelasi traseu ? Iar rapunsul banuiesc ca va fi , ca si medie, undeva intre 1 si 2 ori...

Parerea mea.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu tine, Mircea, ca enduro e cel mai frumos in forma lui pura, unde ai libertate, aventura dar si dificultate tehnica. Si eu ma pregatesc sa ma duc astazi pe un traseu nou.

Proiectul asta s-ar adresa pentru cei care:

  1. vor sa practice enduro mai mult ca sport, intr-un mediu controlat si monitorizat. Poate vor sa se antreneze pentru prolog-uri, endurocross, motocross sau pur si simplu vor sa-si imbunatateasca anduranta si tehnica pentru ocaziile cand o sa faca trasee in natura.
  2. vor sa aiba aiba un impact mai redus asupra naturii. Poate vor sa treaca chiar pe motociclete electrice.
  3. vor fi nevoiti sa faca asta din cauza legilor (exemple din tarile vestice).

Inca nu stim daca ar fi destui doritori pentru asemenea pista (sau cum vrei s-o numesti), de aceea si sondajul si discutiile cu voi. Cum zici si tu, provocarea poate cea mai mare e sa poti oferi aspectul de aventura prin trasee noi cand tu esti limitat la o suprafata fixa de teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca este o munca in vant. Exact cum a zis si colegul te plictisesti.

De ce ar trebui sa vin la enduro in parcul X cand am poteci si drumuri mai mult decat dificile(mult mai rupte decat cele forestiere).

 

Ca sa dau un exemplu probabil ca daca ai lua Parcul Vacaresti si l-ai transforma in parc de enduro, e asa cred ca ar merge ai avea vad si oameni care pretuiesc timpul lor, adica nu mai stai sa pierzi 6 pe drum. La 8 esti echipat te dai 4ore si la 14:00 poti sa iesi la un suc cu familia in B sau in orasul de care apartii. Asa da.

 

Cat despre antrenamente ai la Cioloani, Prundu, Rasnov circuit, te duci acolo si te dezmortesti.

 

Cat despre motociclete electrice eheee e cale lunga. Povesti nemuritoare, te poti distra si in afara parcurilor nationale sau la granita lor.

 

In cel mai rau caz cu banii de pe doua motociclete electrice iti cumperi cateva hectare intr-o zona deluroasa si faci ce vrei tu fara sa dai socoteala nimanui. Terenul meu=treaba mea.

 

Eu de ex asa vad lucrurile.

 

Succes in initiativa voastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy.K: Nu am.

 

@Bigfoot: trebuie sa-ti dau dreptate, sunt foarte multe motive pentru care ai alege orice alta padure in loc de un park de enduro. Ce vrem sa aflam noi este, daca sunt destule motive pentru care ai opta pentru o pista (semi) artificiala in loc de una naturala. Cum ziceai si tu, poti sa-ti cumperi cateva hectare sa fie doar terenul tau de joaca, dar ideea noastra este sa fie o echipa in spate care sa mentina traseele, sa le schimbe periodic, sa se ocupe de facilitatile din afara pistei moto, ca sa te poti concentra doar pe ce e mai important: sa te dai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...