Sari la conținut

Postări Recomandate

Chill down satan :) ca si oamenii astia care au T7 au sentimente, plus ca e motoru misto, nu cred ca e cineva care se trage pe coada si nu recuonaste ca e facut pe un buget fix.
Dar dilema e urmatoarea: ce facem cand spre exemplu 790Adv e fix la acelasi pret cu T7 (evident cumparat din stoc de an trecut sau an actual dar in extra sezon)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 407
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fiecare isi ia ce doreste, ce ii place si ce crede ca se pliaza cel mai bine pe nevoile lui.

 

fiecare ii poate face o lista cu plusuri si minusuri si tot ajungi sa alegi cu inima :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

alegi cu inima

Cu un mare amendament: sa le conduci inainte
Daca cumperi doar citind prospecte si uitandu-te la "jurnamistii" masii moto care zic toti la unison aceiasi plictiseala, e cam la acelasi nivel ca atuncea cnad erai mic si aveai postere cu masini exotice pe usa.

Ce aveam sus pe lista pentru motor nou, m-au dezamagit, rau :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea e că Tenere 700 se vinde în draci și nu cumpărată de motocicliștii de tastatură ci de oameni cu state vechi. Toate reviewurile cinstite declară că e o mobră reușită, peste așteptări. Iar la capitolul design, să mă bată mama, dar KTM nici n-ar trebui să scoată capul ăla de muscă de gunoi... Tenere cu rezervorul ăla clasic si cu tot restul e cea mai frumoasă mobră din segmentul adventure. Degeaba gadgetăraie la greu dacă nu e fiabilă. De ce aș da 3-4000 de euro în plus pe ceva care poate nici nu știu la ce folosește sau chiar nu-mi folosește. Eu cel puțin încă am reticiență să ma bag la un KTM... Pe Yamaha Tenere 700 aș merge cu ochii închiși. E o reușită și nu o spun eu...

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, vis-a-vis a spus:

Culmea e că Tenere 700 se vinde în draci și nu cumpărată de motocicliștii de tastatură ci de oameni cu state vechi.

 

Ce vrajeala. Bret Tkacs e tot motociclist de tastatura, nu ? Lol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa nu va mai certati pe ce zic vlogarii :) 

puneti mana si testati daca vreti sa alegeti correct.

eu tot pe T7 as merge, pt diferenta de pret si simplitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, vis-a-vis a spus:

posibil sponsorizat

 

Mai documenteaza-te. E printre putinii de pe YT (ca nu l-as putea numi vlogger, e instructor moto) care-si cumpara din banii lui echipament, mobre, anvelope. Gasesti si informatie despre cate continente a strabatut, pe ce motociclete (a avut si Yamaha, si BMW) si cum si de ce a ales fiecare dintre ele (ca nu le-a primit de pomana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, vis-a-vis a spus:

sponsorizat

Nope, nu e sponsorizat si (momentan) nici nu il duce capu cum sa faca bani din YT (e mai mult de notorietate/hobby)

Din experienta mea scurta de viata, am dat sa ovserv ca cine da cu hate in lucruri noi in principiu nu le-a experimentat.

Mai sunt unii care refuza technologia, amish, fiecare crede ce vrea, eu zic doar ca repulsia/refuzul fata de evolutie/tech este un pas sigur inspre........... completati voi linia punctata

Acum 58 minute, vis-a-vis a spus:

cea mai frumoasă mobră

in ochii celui care are cheia, dar da.. si mie imi place!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine nu mă sperie tehnologia. Mi-ar plăcea mai mult KTM pentru pachetul pe care-l oferă. Dar asta nu înseamnă ca Tenere e de cacao, din contră.

Nu trebuie neapărat să refuzi tehnologia, asta nu pricepeți voi. Sunt foarte mulți care nu vor să-și bată capul cu ea sau pur și simplu nu se pricep. Asta nu înseamnă că sunt total proști, ci au pierdut acest tren pentru că nu le-a păsat. Ce să-i fac acum lu' tata, om la 74 de ani, foarte bun în ceea ce a profesat, domeniu tehnic, care încă mă mai întreabă cum să pornească și să regleze aerul condiționat la Logan. Păi ce să facă el cu pilot automat adaptativ? Poate n-ați întâlnit persoane care întreabă dacă o mașină din ziua de azi cu toate opțiunile se poate conduce și ca o mașină normală. Despre ce vorbim aici? 

Tenere e o mașinărie clasică, nici pe departe rudimentară. Nu trebuie să raportăm lumea la punctul nostru de vedere, asta înseamna ochelari de cal... 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, vis-a-vis a spus:

Tenere e de cacao

As vrea sa cred ca nu s-au tras concluzii de genu, pentru ca ar fi pur si simplu vrajeala. 
Se diluiaza un pic discuttile aicea T7vs790, sincer ne mai trebuie niste competitie (Tiger8/900, GS-urile "mici" si ce o mai fi relevant.) Dar stiu ca totul se va rezuma la cat costa in cele mai multe dintre cazuri, de aia T7 este in coltul ei.

Avem nevoie de un Transalp nou :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, ovi_ice a spus:

 

Mai documenteaza-te. E printre putinii de pe YT (ca nu l-as putea numi vlogger, e instructor moto) care-si cumpara din banii lui echipament, mobre, anvelope. Gasesti si informatie despre cate continente a strabatut, pe ce motociclete (a avut si Yamaha, si BMW) si cum si de ce a ales fiecare dintre ele (ca nu le-a primit de pomana).

Eu nu înțeleg dacă o excepție, acest instructor moto, care și-a luat KTM 790 Adventure R , face ca Tenere 700 să nu fie ok. Eu am 4 amici care și-au luat Tenere 700, motocicliști vechi. Au vrut ceva simplu și fiabil. Nu sunt instructori moto dar cred că dau lecții multora pe coclauri, mai ales celui mai înverșunat de pe aici, care și-a transformat total BMW-ul dar tot cu picioarele pe jos merge-n off-road :D

Mda, pentru cei ca el trebuie multă tehnologie, într-adevăr...

 

Îmi place de Bret ăsta că a avut V-Strom și l-a băgat prin toate noroaiele :D

Dar fie vorba între noi, ăla ar merge cu orice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, hora09 a spus:

Mai sunt unii care refuza technologia, amish, fiecare crede ce vrea, eu zic doar ca repulsia/refuzul fata de evolutie/tech este un pas sigur inspre........... completati voi linia punctata

in ochii celui care are cheia, dar da.. si mie imi place!

 

sau poate nu vreau sa platesc in plus pentru atat de multa tehnologie de care poate in prea putine cazuri o sa ai nevoie de ea.

ABS pt strada si traction controlul pentru on/off sunt in ochii meu suficiente pentru o mobra in gama asta

cornering ABS ai nevoie cand iti place sa mergi la limita si fiecare curba vrei sa o iei ca la motoGP, la fel si platforma interiala tot in gama de gadget care sa te tina in viata cand esti trigger happy si nu poti sa te controlezi. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, hora09 a spus:

Dar stiu ca totul se va rezuma la cat costa in cele mai multe dintre cazuri, de aia T7 este in coltul ei.

Greșit! E o japoneză la preț decent, care nu te lasă-n drum și nu-ți prinzi urechile prin setări. D-aia se vinde mei bine decât KTM 😛

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ERU a spus:

 

 

 s-au gandit sa nu-ti fie prea usor in off.

I call this BULLSHIT.

Felul in care pui problema, spune cam cat poti in off road. Si daca nu poti sa mergi pe ea, este bullshit. In cazul asta, este justificat sa iei o mobra cu suspensie electronica, TC, ESP, cornering ABS, frane combinate, senzor de proximitate si neaparat, dar neaparat, asistenta la pornirea din rampa. Cica ajuta.. ;) 

Acum 16 minute, vis-a-vis a spus:

 Asta nu înseamnă că sunt total proști, ci au pierdut acest tren pentru că nu le-a păsat. 

Sau poate ca pur si simplu doresc sa mearga pe motocicleta nu pe PS, vor sa controleze ei motocicleta, nu sa decida gizmo-urile electronice pentru ei. Si poate vor sa simta intre picioare fier, nu plastic.  Deci e o chestiune de filosofie, nu de inadaptare le tehnologie. 

Din punctul meu de vedere, Tenere 700 are un singur defect: pretul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, xt600 a spus:

Din punctul meu de vedere, Tenere 700 are un singur defect: pretul. 

Aici au fost labagii... Yamaha MT07 e 6850€ iar Tenere e 10000€. Cred că a contat mult cu cât a ieșit KTM-ul pe piață și au zis să mai muște și Yamaha vreo 2000€ în plus la bucată... La un preț (mult mai corect) de 8000€ ar fi rupt piața-n două!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Cavaleru a spus:

 

cornering ABS ai nevoie cand iti place sa mergi la limita si fiecare curba vrei sa o iei ca la motoGP, la fel si platforma interiala tot in gama de gadget care sa te tina in viata cand esti trigger happy si nu poti sa te controlezi. 

 

 

Si daca ai norocul sa te intalnesti pe Cheia, Lepsa sau Siriu cu un dement care taie curba si intra pe jumatate din banda ta ??

 

A. Te culci ca MM la 60+ de grade si il eviti

B. Tie nu ti se poate intampla asa ceva

C. Franezi

 

Daca din pura intamplare ai ales varianta C nu cumva ai prefera sa aiba mobra cornering ABS ??

Editat de RuInCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, RuInCV a spus:

 

Si daca ai norocul sa te intalnesti pe Cheia, Lepsa sau Siriu cu un dement care taie curba si intra pe jumatate din banda ta ??

 

A. Te culci ca MM la 60+ de grade si il eviti

B. Tie nu ti se poate intampla asa ceva

C. Franezi

 

Daca din pura intamplare ai ales varianta C nu cumva ai prefera sa aiba mobra cornering ABS ??

 

pai daca o luam asa poate ala rateaza curba cu totul si te-a luat pe capota cu toata plaforma inertiala... 

 

daca ne axam pe jungla de pe sosele noastra nu ar mai trebui sa ne urcam pe 2 roti punct! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, vis-a-vis a spus:

Aici au fost labagii... Yamaha MT07 e 6850€ iar Tenere e 10000€. Cred că a contat mult cu cât a ieșit KTM-ul pe piață și au zis să mai muște și Yamaha vreo 2000€ în plus la bucată... La un preț (mult mai corect) de 8000€ ar fi rupt piața-n două!

 

poate sa o compari cu tracerul care e vreo 8600 dar, costurile dezvoltarii unui model se adauga si in pretul motocicletei. de aceea nu poti compara un model de strada cu unul de off. pt ce cel de off necesita de aproape 2 ori mai multa munca ca sa corespunda ambelor tipuri de teren. in afara de motor nu s-au folosit componente de la alta surata din gradina Yamaha asta se traduce in dezvoltarea componentelor specifice modelului. bani si iar bani.

 8000e e prea optimist dar 9000 ar fi fost ideal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, RuInCV a spus:

 

Si daca ai norocul sa te intalnesti pe Cheia, Lepsa sau Siriu cu un dement care taie curba si intra pe jumatate din banda ta ??

 

A. Te culci ca MM la 60+ de grade si il eviti

B. Tie nu ti se poate intampla asa ceva

C. Franezi

 

Daca din pura intamplare ai ales varianta C nu cumva ai prefera sa aiba mobra cornering ABS ??

Nu chiar. Românii suferă grav de ultima bandă sau de mers cât mai aproape de axul drumului. De aici rezultă aglomerație și multe situații limită. Nu mai știu pe unde am văzut un video sau o prezentare cu mersul defensiv pe motocicletă. Era faza cu TIR-ul sau autobuzul care ia o curbă pe serpentine sau una foarte strânsă. Colțul din stânga față al autobuzului evident că intră pe contrasens mai mult de un metru, vine motociclistul nostru de weekend pe Cheia și la juma' de metru de axul drumului se înclină. Capul îi este deja pe contrasens... și se lipește de autobuz. Vina șoferului, dar nici motociclistul nu era atât de bun, s-a bazat pe cornering ABS... E, aici vine prezentatorul și desenează traiectoria ideală, cea mai puțin riscantă... o linie pe la jumate de metru-un metru de marginea din dreapta a șoselei. Prima mea reacție: "Păi cum, nea?! Nu mai tăiem și noi curbele? Ai înnebunit? Că d-aia ne-am luat mobră! După câteva minute de reflecții îi dau nebunului dreptate. În curbele cu vizibilitate, spre stânga, te înclini și te poți izbi de un d-ăsta care nu ia curba cum trebuie. În curbele oarbe, pe dreapta, te apleci cât să nu dai cu capul de vreun parapet, dar stai cât mai la cutie în caz că vine un meseriaș de pe contrasens care taie curbele. 

Mi-ar plăcea să am toate sistemele astea pe mobră, m-ar ajuta enorm când vin seara/noaptea de pe coclauri și-o ard absent cu 140-160 pe A3 spre casă, dar asta nu înseamnă că m-aș baza pe ele... Tot trebuie nițel creier ca să supraviețuiești.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vis-a-vis  de acord, asta am vrut sa scriu, ca eu de cand am permisul de prea putine ori m-am confruntat cu o situatie de genu pentru ca merg cum merg, iar atunci cand il ai pe ghinion greu te mai salveaza vreo tehnologie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

Greșit! E o japoneză la preț decent, care nu te lasă-n drum și nu-ți prinzi urechile prin setări. D-aia se vinde mei bine decât KTM 😛

 

unde ai gasit ca se vinde mai bine ca si KTM? eu am tot cautat raporturi de vanzari si nu gasesc. 

Acum 2 ore, hora09 a spus:

As vrea sa cred ca nu s-au tras concluzii de genu, pentru ca ar fi pur si simplu vrajeala. 
Se diluiaza un pic discuttile aicea T7vs790, sincer ne mai trebuie niste competitie (Tiger8/900, GS-urile "mici" si ce o mai fi relevant.) Dar stiu ca totul se va rezuma la cat costa in cele mai multe dintre cazuri, de aia T7 este in coltul ei.

Avem nevoie de un Transalp nou :D

 

 

ce vrei sa stii despre Tiger 800? :D

 

am facut in 2 ani 50k+ km cu el pe toate drumurile 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...