Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 10, 2020 Share Postat Octombrie 10, 2020 (editat) La 12.09.2020 la 21:57, Alinache a spus: Salutare tuturor! A mers cineva pe mobra asta (Tenere 700/T7) cu pasager la drum mai lung? Mă tot gândesc să fac turul Mării Negre peste vreo 2-3 ani... Eu zic sa te razgandesti. Sau sa upgradezi radical suspenia, franele si saua. Are un motor si o cutie geniale, dar in rest a ramas in anii 90 din toate punctele de vedere. Ca toate modelele Yamaha 2020 calarite de mine (amandoua Tracerurile, FJR, Niken). Singura motocicleta mai rea decat Tenere este Niken (o ineptie pentru omorat necunoscatori). Saua de Tenere a fost mai rea decat Kawasaki Z 900 si Z H2. Mers cate o zi intreaga, non-stop, de la 8 dimineata la 7 seara, cam 4-500 de km pe toate modelele de mai sus, pe toate tipurile de sosele (nu ma intereseaza Tenere in off; pentru mine off-ul incepe de la 450 in jos). Pasagerul se sprijina pe plastice. Pe mine m-a rupt. Saua este la fel de proasta ca cea de pe 3AJ-ul meu. Numai ca 3AJ-ul este fabricat in 1989. Singura parte buna este ca pe bani tai poti sa razi (de ea) cu lacrimi. Si am ras toata ziua, dar nu era rasul meu stas. Nu funny cand iti intra suspensia intr-un dans bizar (franare brusca la intrare pe autostrada, soferi indecisi/speriati, chestii din astea de viata reala, nu din reviste), vezi ca nu iti tin trasa jugurile si cadrul si in momentul ala iti aduce aminte cat de religios esti si cum stii toti sfintii din calendar. Pe banii mei eu prefer sa mor altfel. Numai pentru faza asta si merita aruncata in sant la cat costa. Daca ar fi costat 7000 de euro poate ca ar fi fost blast total. In Romania, unde si aia nu avem autostrazi. Inteleg ca inflatia a scumpit totul cam cu 25% (adica observ asta la toata obiectele ce ma intereseaza), dar Tenerele nou a avut pretul asta de la bun inceput. Pentru cei care ma stiu de troll - dap, I am one and me like it, dar randurile de mai sus sunt pline de sinceritate, nu sunt trolleala. Pe de alta parte, dragostea inca face minuni. Garantat vor exista oameni care o vor gasi ideala pentru ce fac ei si o vor upgrada pe masura. Pentru ingineri si cei lipsiti de suflet, cautati mai departe. Sau asteptati discounturi majore. Editat Octombrie 10, 2020 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2020 Share Postat Octombrie 10, 2020 Păi n-a fost făcută să mergi pe asfalt 500 de km cu pasager... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 La 10.10.2020 la 12:33, _Raul_ a spus: Eu zic sa te razgandesti. Sau sa upgradezi radical suspenia, franele si saua. Are un motor si o cutie geniale, dar in rest a ramas in anii 90 din toate punctele de vedere. Ca toate modelele Yamaha 2020 calarite de mine (amandoua Tracerurile, FJR, Niken). Singura motocicleta mai rea decat Tenere este Niken (o ineptie pentru omorat necunoscatori). Saua de Tenere a fost mai rea decat Kawasaki Z 900 si Z H2. Mers cate o zi intreaga, non-stop, de la 8 dimineata la 7 seara, cam 4-500 de km pe toate modelele de mai sus, pe toate tipurile de sosele (nu ma intereseaza Tenere in off; pentru mine off-ul incepe de la 450 in jos). Pasagerul se sprijina pe plastice. Pe mine m-a rupt. Saua este la fel de proasta ca cea de pe 3AJ-ul meu. Numai ca 3AJ-ul este fabricat in 1989. Singura parte buna este ca pe bani tai poti sa razi (de ea) cu lacrimi. Si am ras toata ziua, dar nu era rasul meu stas. Nu funny cand iti intra suspensia intr-un dans bizar (franare brusca la intrare pe autostrada, soferi indecisi/speriati, chestii din astea de viata reala, nu din reviste), vezi ca nu iti tin trasa jugurile si cadrul si in momentul ala iti aduce aminte cat de religios esti si cum stii toti sfintii din calendar. Pe banii mei eu prefer sa mor altfel. Numai pentru faza asta si merita aruncata in sant la cat costa. Daca ar fi costat 7000 de euro poate ca ar fi fost blast total. In Romania, unde si aia nu avem autostrazi. Inteleg ca inflatia a scumpit totul cam cu 25% (adica observ asta la toata obiectele ce ma intereseaza), dar Tenerele nou a avut pretul asta de la bun inceput. Pentru cei care ma stiu de troll - dap, I am one and me like it, dar randurile de mai sus sunt pline de sinceritate, nu sunt trolleala. Pe de alta parte, dragostea inca face minuni. Garantat vor exista oameni care o vor gasi ideala pentru ce fac ei si o vor upgrada pe masura. Pentru ingineri si cei lipsiti de suflet, cautati mai departe. Sau asteptati discounturi majore. pe față am dat compresion si rebound, 5 clickuri peste setarea standard si schimbarea este considerabila. In garaj am deja cele 3 arcuri care au costat 200 euro si sunt făcute pentru greutatea mea. Deocamdată mai butonez la cele 5 setări de la amortizoare. Alea antice de care zici. Zici de parcă esti in echipa de proiectare de la WP pt ktm 790 interesante imi par barele Camel de fixare a bordului. Cam scumpe, dar cred că merită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 Acum 2 ore, yuk a spus: pe față am dat compresion si rebound, 5 clickuri peste setarea standard si schimbarea este considerabila. In garaj am deja cele 3 arcuri care au costat 200 euro si sunt făcute pentru greutatea mea. Deocamdată mai butonez la cele 5 setări de la amortizoare. Alea antice de care zici. Zici de parcă esti in echipa de proiectare de la WP pt ktm 790 interesante imi par barele Camel de fixare a bordului. Cam scumpe, dar cred că merită. WTF... Am scris si am sters, mutat pe comp, samd, samd, materialul de mai sus de vreo 2 ori. Nu mergea nici forumul bine. Bagam mana in foc ca nu l-am postat pe net, fiindca vroiam sa las noaptea sa treaca si sa trec din nou peste el a doua zi si sa postez mei pertinent, obiectiv, echilibrat, matur (whatever, se intelege, sa fiu un om mai bun ). Cand oi avea timp (mama, cum suna) poate revin cu za postarea completa si cat de obiectiva posibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 Acum 7 ore, _Raul_ a spus: WTF... Am scris si am sters, mutat pe comp, samd, samd, materialul de mai sus de vreo 2 ori. Nu mergea nici forumul bine. Bagam mana in foc ca nu l-am postat pe net, fiindca vroiam sa las noaptea sa treaca si sa trec din nou peste el a doua zi si sa postez mei pertinent, obiectiv, echilibrat, matur (whatever, se intelege, sa fiu un om mai bun ). Cand oi avea timp (mama, cum suna) poate revin cu za postarea completa si cat de obiectiva posibila. stai liniștit! că și eu am mai postat când eram beat și a 2a zi nici eu nu eram de acord cu ce citeam pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 (editat) Acum 1 oră, yuk a spus: stai liniștit! că și eu am mai postat când eram beat și a 2a zi nici eu nu eram de acord cu ce citeam pe acolo Stii ce se zice despre presupuneri, nu? Assumptions - the mother of all fuck ups. Editat Octombrie 15, 2020 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 28, 2020 Share Postat Noiembrie 28, 2020 (editat) m-am dat pe munte, am sărit prin toți bolovanii și nu am simțit nevoia sa schimb nimic la suspensie. Pe dig, pe macadam ff bun am mers cu 150 kmh la a 2a ieșire (164 pe ceas), in locul in care cu ktm690 curajul meu s-a terminat la 140 kmh. Presupun ca instinctul de autoconservare. sunetul tobei Mivv oval carbon, http://www.youtube.com/shorts/JxPErDQt_0A Editat Noiembrie 28, 2020 de yuk complectare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 24, 2021 Autor Share Postat Aprilie 24, 2021 Sa mai revigoram putin topicul asta cu o stire: https://www.gpone.com/it/2021/04/24/moto-news/yamaha-tenere-challange-2021-iniziata-oggi-la-prima-tappa.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 12, 2021 Share Postat Mai 12, 2021 La 28.11.2020 la 21:42, yuk a spus: m-am dat pe munte, am sărit prin toți bolovanii și nu am simțit nevoia sa schimb nimic la suspensie. Pe dig, pe macadam ff bun am mers cu 150 kmh la a 2a ieșire (164 pe ceas), in locul in care cu ktm690 curajul meu s-a terminat la 140 kmh. Presupun ca instinctul de autoconservare. sunetul tobei Mivv oval carbon, http://www.youtube.com/shorts/JxPErDQt_0A deși aveam arcurile din noiembrie, azi mi le-a montat mecanicul. Numai 1 km am făcut până acasă, dar par ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 22, 2021 Share Postat Mai 22, 2021 Pol Tarres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 28, 2021 Share Postat Iulie 28, 2021 Ca sa nu stau sa citesc 20 de pagini de electronica vs T7, ceva probleme tehnice au aparut la T7 sau s-a plans mai multa lume de chestii naspa de pe la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 28, 2021 Share Postat Iulie 28, 2021 Am urmarit ce au spus pe Youtube cateva duzini de oameni cu T7 si nimeni inca nu s-a plans de probleme tehnice. Nu se stie cum rezista in timp, dar pana la 15.000km cat aveau vreo cativa nu au fost probleme de fiabilitate. Eu inca sunt in dubii intre T7 si Honda CFR300L, daca primesc o prima sa acopere diferenta iau T7, daca nu o iau merg pe Honda, pana atunci tot vad ce mai zice lumea despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Singura chestie majora este ca daca o scapi pe partea cu toba, se indoaie prinderea acesteia, care e sudata pe cadru si daca te duci la casco cu ea o considera dauna totala pentru ca e indoit cadrul, dar nu stiu daca e valabil si la noi in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Nu mai stiu, dar asta nu are subcadru? Stiu ca a fost indoit la motocicleta mea (FZ6) si a costat o gramada, dar mult mai putin decat un cadru complet (si a fost platit integral de RCA, fara comentarii). Am vazut ca exista kit de schimbare a prinderii tobei in alte puncte, evita complet problema respectiva dar costa cateva sute de euro. Poate in 2022 o sa schimbe asta direct din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Mda, am vazut si eu azi prinderea aia, e chiar dubioasa, mai ales prin faptul ca e lunga si mult iesita in afara. Ar putea sa se indoaie destul de usor, intr-adevar. Pe de alta parte, cum sa pui, frate Akra fara silencer detasabil pe varianta Rally?! Pe bune?! Ca sa nu mai spun ca in pozele importatorului apare pe Rally alta varianta de Akra, Titanium sau asa ceva cu cap de carbon iar ea de fapt vine cu inox simplu. M-am dat azi un pic pe ea si: * pus cu pingeaua pe scarita, piciorul drept al pasagerului se sprijina cu calcaiul pe toba oricum l-ai tine. * scutul ala rally are niste suduri de toata jena, strambe, aiurea... * oglinzile sunt degaba, daca chiar ai de gand sa te uiti in ele trebuie neaparat schimbate * varianta rally e doar rally, nu e touring niciun pic. Centrul de greutate al pilotului e impins atat de sus, incat te cam rogi de ea sa plonjeze in viraje pe sosea. Cu un topcase si un tankbag ar fi tragica situatia. * nu e mobra de mers zi de zi la munca. Printre altele nu prea se poate merge vara fara cizme, piciorul drept al pilotului se sprijina direct pe motor care are acolo o protectie, insuficienta azi la 45 de grade la soare. * dspr motor si frane numai de bine, desi n-am putut sa-i dau cat poate, fiind in rodaj, deci limitat pe la 6000 rpm (nu tehnic, doar recomandarea dealerului pe care am incercat sa o respect, oricat de greu mi-a fost) * saua rally e si inalta si tare, adica exact cum e mai rau pentru mine la 1.70. Noroc ca sunt obisnuit cu un singur picior jos la semafor. * tft-ul ala am inteles ca vrea sa arate ca un roadbook, dar e mahnit rau * mansoanele rally sunt marfa, iti protejeaza bataturile de pe pernutele de sub degete, dar au un grip la primele falange senzational * sa faci varianta rally fara sa dai si aripa aia suspendata sub jug mi se pare de porc. Pana si F650 gs venea acum 20 de ani cu ambele aripi... * scaritele pasagerului n-au suruburi de fixare la cauciucuri, impresia a fost ca daca le dai jos nu prea poti sa le mai pui la loc Una peste alta n-as da banii pe rally niciodata. In cazul meu, juma de buletin, varianta stoc cu saua cea mai joasa si Akra ala corect cu silencer detasabil si atat. Poate as mai pune mansoanele rally si grila de radiator metalica. La 11.000 cu echiparea asta mi se pare mult mai ok decat sa dau 13.000 pe Rally cu o gramada de chestii aiurea sau chiar naspa. Peste ceva vreme, cand exemplarul in cauza va depasi mia de km de rodaj o sa dau o tura mai lunga si osa ma hotarasc daca mobra asta imi place sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Varianta rally nu e o varianta in adevaratul sens al cuvantului. Adica e doar o culoare si accesorii din catalogul de fabrica, care in experienta mea sunt de obicei prea scumpe pentru cat de bune sunt. Adica daca vrei chestii performante gasesti la producatorii de aftermarket, nu in catalogul producatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 (editat) 1 oră în urmă, Speedy.K a spus: ... Multumesc pentru informatii, o parte confirma ce stiam, o parte sunt noi. Cred ca astept modelul 2022. As fi inchiriat una pentru vreo 2 saptamani, dar pe unde o sa bantui (Bucovina) nu sunt de inchiriat si de mers pe ea acolo si inapoi e exclus, am prea multe bagaje agabaritice de luat cu mine. Modelul rally nu e deloc interesant, e doar o modalitate de a mai lua niste bani pentru un scut si alte chestii mai putin interesante. Nu am avut unde sa fac un drive test, doar m-am urcat pe una intr-un magazin si mi s-a parut ok, dar eu sunt mult mai inalt decat tine si oricum un minut de stat pe o moto nu spune cum o sa ma simt dupa 1 ora de mers. Poate chiar o sa dau banii pe o zi de inchiriat cand ma intorc in Bucuresti, daca nu gasesc un dealer care o are disponibila pentru drive test. Tu unde ai mers? Eu am incercat la Dual Tours, de unde am cumparat deja o motocicleta si mi-ar fi dat daca ar fi avut, mai ales ca aveam banii sa o iau pe loc. Editat Iulie 29, 2021 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Acum 8 ore, Speedy.K a spus: pe la 6000 rpm Din ce tin eu minte nu se mai întâmplă mai nimic de acolo înainte. Da asta o confirma mai bine cine o are. @Speedy.K te pui pe luat una?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Acum 12 minute, hora09 a spus: Din ce tin eu minte nu se mai întâmplă mai nimic de acolo înainte. Da asta o confirma mai bine cine o are. @Speedy.K te pui pe luat una?! Abia acum ma hotarasc. As lua... si n-aas lua... De la 6000 in sus incepe distractia. Cupul maxim e pe la 8000 si puterea maxima pe la 9000. Trebuie sa vad si cum se comporta si cu toata plaja la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Stiu ca vorbesc cu rpm din memorie, asa ca o explic exact cum imi aduc aminte: displayul dreptunghiular, in stanga pe înălțime o bandă care reprezintă rpm, care se continuă și sus pe lățimea display. De la momentul cand rpm pe display "face curbă" si o ia spre dreapta... e de acolo eu am gasit prea puțin interes de ce ai sta in turatiile alea. Sper ca explicatia sa fie destul de științifică Ai mai multe modele din care vrei sa alegi? Sau T7 și sănătate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Acum 6 ore, AdrianB1 a spus: Multumesc pentru informatii, o parte confirma ce stiam, o parte sunt noi. Cred ca astept modelul 2022. As fi inchiriat una pentru vreo 2 saptamani, dar pe unde o sa bantui (Bucovina) nu sunt de inchiriat si de mers pe ea acolo si inapoi e exclus, am prea multe bagaje agabaritice de luat cu mine. Modelul rally nu e deloc interesant, e doar o modalitate de a mai lua niste bani pentru un scut si alte chestii mai putin interesante. Nu am avut unde sa fac un drive test, doar m-am urcat pe una intr-un magazin si mi s-a parut ok, dar eu sunt mult mai inalt decat tine si oricum un minut de stat pe o moto nu spune cum o sa ma simt dupa 1 ora de mers. Poate chiar o sa dau banii pe o zi de inchiriat cand ma intorc in Bucuresti, daca nu gasesc un dealer care o are disponibila pentru drive test. Tu unde ai mers? Eu am incercat la Dual Tours, de unde am cumparat deja o motocicleta si mi-ar fi dat daca ar fi avut, mai ales ca aveam banii sa o iau pe loc. Si-a luat un prieten si am mers pe a lui. Pe a lui o astept sa iasa din rodaj ca sa vad ce poate cu adevarat. Cea mai ciudatavparte e aia cu centrul de greutate. Bazinul pilotului e undeva la nivelul busonului rezevorului, practic pe linia de sus a corpului mobrei. Cu alte cuvinte poztia si masele sunt foarte enduro fata de Aficana sau 800 GS. Asta vreau sa mai vad, cum se comporta pe viraje cu masele astea, dar cu motorul in plenitudinea posibilitatilor. Acum 2 minute, hora09 a spus: Stiu ca vorbesc cu rpm din memorie, asa ca o explic exact cum imi aduc aminte: displayul dreptunghiular, in stanga pe înălțime o bandă care reprezintă rpm, care se continuă și sus pe lățimea display. De la momentul cand rpm pe display "face curbă" si o ia spre dreapta... e de acolo eu am gasit prea puțin interes de ce ai sta in turatiile alea. Sper ca explicatia sa fie destul de științifică Ai mai multe modele din care vrei sa alegi? Sau T7 și sănătate? Curba se face pe la 8500 rpm si de pe la 9000 se termina treaba, teoretic cel putin. O sa ma exprim dupa ce o sa pot sa ma duc pana in rosu cu turatia. Mai am vreo doua trei variante, 800 gs, cb500x, 890 adv. T7 parea favorita, pentru ca din restul unele sunt cam mici, altele sunt Benveuri si altele urate rau. Dar cred ca n-o sa ma grabesc si o sa astept sa le testez pe toate ca sa nu-minpara rau. Problema e ca nici nu prea mai stiu ce o sa fac cu ele, cat asfalt sicat off, cat mers la munca si cat ture lungi etc. pentru ca in ultima vreme s-au cam schimbat prioritatile in viata si timpul a inceput sa fie din ce in ce mai putin. Oricum, nefiind inca plictisit de tot de KLE, nu ma grabesc nicaieri, am timp sa ma gandesc si sa ma razgandesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Roger Ce aveam de fapt eu in cap, la anu cică o sa avem Transalpul. Marea mea curiozitate daca o sa dea cu vânzări astronomice pentru următorii x ani sau o sa fie o bășcălie.. Mai trebuie sa ne vina si Adventrue 490 aKa in sfarsit un 500cc. Eu personal, astept, daca o veni, noul 990 care e musai obligatoriu sa fie a doua religie, o sa trebuiască sa "umple papucii" la fostul, treabă grea oricum o pui la masaurat. Cand o fi momentul sunt cu banii in buzunar, cuminte la coada, dar de data asta o sa fie R-ul Spor la probat spor la cumparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Acum 1 oră, hora09 a spus: Roger Ce aveam de fapt eu in cap, la anu cică o sa avem Transalpul. Marea mea curiozitate daca o sa dea cu vânzări astronomice pentru următorii x ani sau o sa fie o bășcălie.. Mai trebuie sa ne vina si Adventrue 490 aKa in sfarsit un 500cc. Eu personal, astept, daca o veni, noul 990 care e musai obligatoriu sa fie a doua religie, o sa trebuiască sa "umple papucii" la fostul, treabă grea oricum o pui la masaurat. Cand o fi momentul sunt cu banii in buzunar, cuminte la coada, dar de data asta o sa fie R-ul Spor la probat spor la cumparat! Si eu sunt foarte curios despre 490 adv ala, desi sincer cred ca motivul pentru care nu a iesit inca este ca va fi 590 si se va bate cu Tenere iar 890/990 se bat cu AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Acum 11 ore, Speedy.K a spus: Mda, am vazut si eu azi prinderea aia, e chiar dubioasa, mai ales prin faptul ca e lunga si mult iesita in afara. Ar putea sa se indoaie destul de usor, intr-adevar. Pe de alta parte, cum sa pui, frate Akra fara silencer detasabil pe varianta Rally?! Pe bune?! Ca sa nu mai spun ca in pozele importatorului apare pe Rally alta varianta de Akra, Titanium sau asa ceva cu cap de carbon iar ea de fapt vine cu inox simplu. M-am dat azi un pic pe ea si: * pus cu pingeaua pe scarita, piciorul drept al pasagerului se sprijina cu calcaiul pe toba oricum l-ai tine. * scutul ala rally are niste suduri de toata jena, strambe, aiurea... * oglinzile sunt degaba, daca chiar ai de gand sa te uiti in ele trebuie neaparat schimbate * varianta rally e doar rally, nu e touring niciun pic. Centrul de greutate al pilotului e impins atat de sus, incat te cam rogi de ea sa plonjeze in viraje pe sosea. Cu un topcase si un tankbag ar fi tragica situatia. * nu e mobra de mers zi de zi la munca. Printre altele nu prea se poate merge vara fara cizme, piciorul drept al pilotului se sprijina direct pe motor care are acolo o protectie, insuficienta azi la 45 de grade la soare. * dspr motor si frane numai de bine, desi n-am putut sa-i dau cat poate, fiind in rodaj, deci limitat pe la 6000 rpm (nu tehnic, doar recomandarea dealerului pe care am incercat sa o respect, oricat de greu mi-a fost) * saua rally e si inalta si tare, adica exact cum e mai rau pentru mine la 1.70. Noroc ca sunt obisnuit cu un singur picior jos la semafor. * tft-ul ala am inteles ca vrea sa arate ca un roadbook, dar e mahnit rau * mansoanele rally sunt marfa, iti protejeaza bataturile de pe pernutele de sub degete, dar au un grip la primele falange senzational * sa faci varianta rally fara sa dai si aripa aia suspendata sub jug mi se pare de porc. Pana si F650 gs venea acum 20 de ani cu ambele aripi... * scaritele pasagerului n-au suruburi de fixare la cauciucuri, impresia a fost ca daca le dai jos nu prea poti sa le mai pui la loc Una peste alta n-as da banii pe rally niciodata. In cazul meu, juma de buletin, varianta stoc cu saua cea mai joasa si Akra ala corect cu silencer detasabil si atat. Poate as mai pune mansoanele rally si grila de radiator metalica. La 11.000 cu echiparea asta mi se pare mult mai ok decat sa dau 13.000 pe Rally cu o gramada de chestii aiurea sau chiar naspa. Peste ceva vreme, cand exemplarul in cauza va depasi mia de km de rodaj o sa dau o tura mai lunga si osa ma hotarasc daca mobra asta imi place sau nu. Eu din ce citesc mai sus nu vad de ce o mai iei in calcul . 12k - Tenere. 16k - 1290. Grea alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Acum 2 ore, _Raul_ a spus: Eu din ce citesc mai sus nu vad de ce o mai iei in calcul . 12k - Tenere. 16k - 1290. Grea alegere. 1290? Acum 4 ore, hora09 a spus: Roger Ce aveam de fapt eu in cap, la anu cică o sa avem Transalpul. Marea mea curiozitate daca o sa dea cu vânzări astronomice pentru următorii x ani sau o sa fie o bășcălie.. Mai trebuie sa ne vina si Adventrue 490 aKa in sfarsit un 500cc. Eu personal, astept, daca o veni, noul 990 care e musai obligatoriu sa fie a doua religie, o sa trebuiască sa "umple papucii" la fostul, treabă grea oricum o pui la masaurat. Cand o fi momentul sunt cu banii in buzunar, cuminte la coada, dar de data asta o sa fie R-ul Spor la probat spor la cumparat! Eu am o problema: nu vreau altceva decat doi in linie. Nu vreau v, nu vreau mono, nu vreau boxer. Si nu vreau hardughie de 25 de kile. Prefer mai lesinata si mai usoara decat potenta si grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.