V-FOUR Posted November 22, 2020 Author Share Posted November 22, 2020 Da asa ar fi trebuit, dar m-am gândit ca fiind pedala originală luată de pe alt Mz Es se va potrivi fără modificari, plus ca până am gasit pedala donatoare motocicleta era deja demontată si dusă la sablat, odată vopsite piesele nu am realizat ca exista o problemă, până nu am montat motorul pe cadru si am prins cotul tobei in cilindru, atunci cu toba montată se vedea ca lovește pedala in tobă Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Restauratorii adevărați montează totul de probă, apoi demontează tot și vopsesc/cromează piesele, după care fac montajul final. Și tot se mai zgârie/ciobește câte ceva. Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Acum 16 ore, V-FOUR a spus: Ma certa un coleg mai sus pentru timpul foarte mare care a trecut de la începerea proiectului de restaurare ... Eeee ... nu te-am "certat"! Doar ţi-am adus aminte de cam pe când ai început, ca "impuls" de viaţă. Că ... între timp eu mă tot "dau" cu MânZ-ul meu. N-are treabă de crom şi farbă (vopsea) deşi nu i-ar strica un pic în plus. Dar asta ar acoperi patina vremii şi exact aici este farmecul de old (nu de olt) timer Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 22, 2020 Author Share Posted November 22, 2020 Acum 6 ore, john17 a spus: Restauratorii adevărați montează totul de probă, apoi demontează tot și vopsesc/cromează piesele, după care fac montajul final. Și tot se mai zgârie/ciobește câte ceva. Restauratori adevarati traiesc din asta, eu fac asta din pasiune si stiu cum se face, ma uit si eu la emisiuni de genul, dar nu sunt eu la nivelul lor, nu am resursele lor, nu am relațiile lor si nu am avut toate piesele de la inceput, le cumpar pe parcurs, costurile sunt enorme si asta atunci cand se găsesc Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Nu e vb despre ce vezi la tv! Eu de ex mi-am luat pt cotețul de curse o grămadă de piese de caroserie din fibră. Ușile de ex le-am avut marți și joi după amiază mașina trebuia să fie la verificarea tehnică. Întâi le-am făcut balamale, le-am ajustat ca să se potrivească, am montat broaștele și clanțele ca să se și închidă, am demontat tot, le-am vopsit și joi dimineață le-am pus pe mașină. Nu te cert, apreciez efortul tău și știu ce înseamnă, doar că e bine să urmezi o succesiune a operațiilor ca să nu ajungi să modifici piese finisate și să cheltuiești timp și bani în plus. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 22, 2020 Author Share Posted November 22, 2020 Nu era ceva custom, motorul mergea, m-am plimbat cu el, teoretic trebuia demontat sablat, vopsit si montat la loc(acelasi lucru l-am facut si atunci cand am restaurat Ij-ul) asta in teorie, practic piese oem nu s-au potrivit Incet, incet se fac progrese si asta ma bucura, cine stie poate reusesc anul acesta sa il si pornesc Am primit şeile de la tapițer, nu sunt aceeasi nuanță cu tapiteria de la atas, dar sunt superbe Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 27, 2020 Author Share Posted November 27, 2020 Se lucreaza de zor si la partea de vopsire Am montat si şeile, arată demențial Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted December 17, 2020 Author Share Posted December 17, 2020 A venit încă un lot de piese din Germania, kit reparatie carburator, diferite distanțiere pentru ambreaj, rulmentul si rolele de la ambreaj, dopuri si diferite piese din cauciuc care îmi lipseau Am început sa montez unele piese venite Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted December 22, 2020 Author Share Posted December 22, 2020 În sfârșit am gasit suportul de maneta de frână si accelerație Am asamblat si carburatorul Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted January 3 Author Share Posted January 3 Încet foarte incet fac progrese,am gasit si piesa de pe axul de la starter noua, a mea era legata cu sârmă Am cumparat discuri noi de ambreaj pt Es, dar ca mai toate piesele noi cumpărate si discurile sunt pt Etz, le-am pilit putin si par ca se potrivesc Am cumparat si butucul de reglaj ambreaj nou, din pacate si acesta este pt Etz si nu se potriveste cu parghia care acționează ambreajul, la Etz sunt 7 spire de filet si la Es sunt 8 Dar am gasit second in stare destul de buna, mult mai buna decât aveam eu Si am gasit pana urma si far cu ceas de kilometraj, sunt in Germania si piese să-l repar, destul de piperate, dar sper sa se potriveasca Aprinderea electronica Vape Am închis si ambreajul Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.