Jump to content

Recommended Posts

Da asa ar fi trebuit, dar m-am gândit ca fiind pedala originală luată de pe alt Mz Es se va potrivi fără modificari,  plus ca până am gasit pedala donatoare motocicleta era deja demontată si dusă la sablat, odată vopsite piesele nu am realizat ca exista o problemă, până nu am montat motorul pe cadru si am prins cotul tobei in cilindru, atunci cu toba montată se vedea ca lovește pedala in tobă 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Restauratorii adevărați montează totul de probă, apoi demontează tot și vopsesc/cromează piesele, după care fac montajul final. Și tot se mai zgârie/ciobește câte ceva. 

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, V-FOUR a spus:

Ma certa un coleg mai sus pentru timpul foarte mare care a trecut de la începerea proiectului de restaurare ...

Eeee ... nu te-am "certat"!

Doar ţi-am adus aminte de cam pe când ai început, ca "impuls" de viaţă. Că ... între timp eu mă tot "dau" cu MânZ-ul meu.

N-are treabă de crom şi farbă (vopsea) deşi nu i-ar strica un pic în plus. Dar asta ar acoperi patina vremii şi exact aici este farmecul de old (nu de olt) timer  :)

Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, john17 a spus:

Restauratorii adevărați montează totul de probă, apoi demontează tot și vopsesc/cromează piesele, după care fac montajul final. Și tot se mai zgârie/ciobește câte ceva. 

Restauratori adevarati traiesc din asta, eu fac asta din pasiune si stiu cum se face, ma uit si eu la emisiuni de genul, dar nu sunt eu la nivelul lor, nu am resursele lor, nu am relațiile lor si nu am avut toate piesele de la inceput, le cumpar pe parcurs, costurile sunt enorme si asta atunci cand se găsesc

Link to post
Share on other sites

Nu e vb despre ce vezi la tv! Eu de ex mi-am luat pt cotețul de curse o grămadă de piese de caroserie din fibră. Ușile de ex le-am avut marți și joi după amiază mașina trebuia să fie la verificarea tehnică. Întâi le-am făcut balamale, le-am ajustat ca să se potrivească, am montat broaștele și clanțele ca să se și închidă, am demontat tot, le-am vopsit și joi dimineață le-am pus pe mașină. 

Nu te cert, apreciez efortul tău și știu ce înseamnă, doar că e bine să urmezi o succesiune a operațiilor ca să nu ajungi să modifici piese finisate și să cheltuiești timp și bani în plus. 

:peace:

Link to post
Share on other sites

Nu era ceva custom, motorul mergea, m-am plimbat cu el, teoretic trebuia demontat sablat, vopsit si montat la loc(acelasi lucru l-am facut si atunci cand am restaurat Ij-ul) asta in teorie, practic piese oem nu s-au potrivit 

Incet, incet se fac progrese si asta ma bucura, cine stie poate reusesc anul acesta sa il si pornesc

Am primit şeile de la tapițer, nu sunt aceeasi nuanță cu tapiteria de la atas, dar sunt superbe

IMG-20201123-WA0002.jpeg

IMG-20201123-WA0004.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A venit încă un lot de piese din Germania, kit reparatie carburator, diferite distanțiere pentru ambreaj,  rulmentul si rolele de la ambreaj, dopuri si diferite piese din cauciuc care îmi lipseau

20201216_193611.jpg

Am început sa montez unele piese venite

20201217_184216.jpg

20201217_190131.jpg

20201217_190642.jpg

20201217_182650.jpg

20201217_190208.jpg

Link to post
Share on other sites

În sfârșit am gasit suportul de maneta de frână si accelerație 

IMG-20201222-WA0031.jpeg

IMG-20201222-WA0033.jpeg

Am asamblat si carburatorul 

20201224_112034.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Încet foarte incet fac progrese,am gasit si piesa de pe axul de la starter noua, a mea era legata cu sârmă 20210102_112229.thumb.jpg.a6083b1c70eb0c4134211cb76d51924b.jpg

Am cumparat discuri noi de ambreaj pt Es, dar ca mai toate piesele noi cumpărate si discurile sunt pt Etz, le-am pilit putin si par ca se potrivescIMG-20201230-WA0027.thumb.jpeg.2e51be7933693011da8c560b62ff5dd7.jpeg

Am cumparat si butucul de reglaj ambreaj nou, din pacate si acesta este pt Etz si nu se potriveste cu parghia care acționează ambreajul, la Etz sunt 7 spire de filet si la Es sunt 8IMG-20201202-WA0049.thumb.jpeg.01a7809bf11a0ab634cbe15b11ea4fa1.jpeg 

Dar am gasit second in stare destul de buna, mult mai buna decât aveam euIMG-20201223-WA0013.thumb.jpeg.07b63d1efda998998adc24d8d8183b74.jpeg

Si am gasit pana urma si far cu ceas de kilometraj, sunt in Germania si piese să-l repar, destul de piperate, dar sper sa se potriveascaIMG-20201222-WA0025.thumb.jpeg.28909edba0fe0a0f563bb5115acc26ff.jpeg

Aprinderea electronica Vape

20210104_120657.jpg

Am închis si ambreajul

20201231_143706.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ca de obicei problemele continua la Mz, placile noi de ambreaj sunt prea groase și le-am schimbat cu unele originale dar în stare bună, din pacate nu găsesc suruburi cu cap inecat care sa se potrivească, cele noi sunt puțin mai mari și atunci ambreajul nu mai debraiază

Nici clasa de duritate nu este buna, trebuie minim 8.8 din câte am înțeles, mai caut

20210122_102552.jpg

IMG-20210116-WA0011.jpeg

Link to post
Share on other sites

Da, am vazut toate clipurile de pe youtube cu Etz, Ts... dar nu am găsit nimic cu Es si cum scriam mai sus, se aseamănă piesele cu cele de Etz dar nu sunt la fel

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...