Jump to content

Recommended Posts

Da asa ar fi trebuit, dar m-am gândit ca fiind pedala originală luată de pe alt Mz Es se va potrivi fără modificari,  plus ca până am gasit pedala donatoare motocicleta era deja demontată si dusă la sablat, odată vopsite piesele nu am realizat ca exista o problemă, până nu am montat motorul pe cadru si am prins cotul tobei in cilindru, atunci cu toba montată se vedea ca lovește pedala in tobă 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Restauratorii adevărați montează totul de probă, apoi demontează tot și vopsesc/cromează piesele, după care fac montajul final. Și tot se mai zgârie/ciobește câte ceva. 

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, V-FOUR a spus:

Ma certa un coleg mai sus pentru timpul foarte mare care a trecut de la începerea proiectului de restaurare ...

Eeee ... nu te-am "certat"!

Doar ţi-am adus aminte de cam pe când ai început, ca "impuls" de viaţă. Că ... între timp eu mă tot "dau" cu MânZ-ul meu.

N-are treabă de crom şi farbă (vopsea) deşi nu i-ar strica un pic în plus. Dar asta ar acoperi patina vremii şi exact aici este farmecul de old (nu de olt) timer  :)

Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, john17 a spus:

Restauratorii adevărați montează totul de probă, apoi demontează tot și vopsesc/cromează piesele, după care fac montajul final. Și tot se mai zgârie/ciobește câte ceva. 

Restauratori adevarati traiesc din asta, eu fac asta din pasiune si stiu cum se face, ma uit si eu la emisiuni de genul, dar nu sunt eu la nivelul lor, nu am resursele lor, nu am relațiile lor si nu am avut toate piesele de la inceput, le cumpar pe parcurs, costurile sunt enorme si asta atunci cand se găsesc

Link to post
Share on other sites

Nu e vb despre ce vezi la tv! Eu de ex mi-am luat pt cotețul de curse o grămadă de piese de caroserie din fibră. Ușile de ex le-am avut marți și joi după amiază mașina trebuia să fie la verificarea tehnică. Întâi le-am făcut balamale, le-am ajustat ca să se potrivească, am montat broaștele și clanțele ca să se și închidă, am demontat tot, le-am vopsit și joi dimineață le-am pus pe mașină. 

Nu te cert, apreciez efortul tău și știu ce înseamnă, doar că e bine să urmezi o succesiune a operațiilor ca să nu ajungi să modifici piese finisate și să cheltuiești timp și bani în plus. 

:peace:

Link to post
Share on other sites

Nu era ceva custom, motorul mergea, m-am plimbat cu el, teoretic trebuia demontat sablat, vopsit si montat la loc(acelasi lucru l-am facut si atunci cand am restaurat Ij-ul) asta in teorie, practic piese oem nu s-au potrivit 

Incet, incet se fac progrese si asta ma bucura, cine stie poate reusesc anul acesta sa il si pornesc

Am primit şeile de la tapițer, nu sunt aceeasi nuanță cu tapiteria de la atas, dar sunt superbe

IMG-20201123-WA0002.jpeg

IMG-20201123-WA0004.jpeg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...