Zvanciuc Matei Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 (editat) Salut! Prima mea postare este si o mica problema Am circulat toata ziua cu motorul, apoi l-am lasat 2 ore si am plecat din nou (fiind si destul de cald) nu l-am mai lasat sa se incalzeasca. In urmatoarele 2 minute am ajuns pe la 7000rpm moment in care s-a auzit o pocnitura si a murit motorul. Am tras pe dreapta, dupa care am incercat sa pornesc din nou motorul. A pornit ok, dar se auzea ca si cum nu mai erau toate pistoanele in actiune (se auzea diferit de atunci cand erau toate 4 in miscare) + odata la 2-3 secunde se mai aude un sunet de parca s-ar tranti niste parti metalice (sunet de tigai cand se izbesc). Sunt curios de parerile voastre referitoare la problema aceasta. Motorul are undeva la 50.000km parcursi (am inteles de la un mecanic ca e mai putin probabil sa fie ceva la motor avand in vedere ca nu era chiar atat de obosit + ca a fost intretinut bine pana acum). So? O zi frumoasa sa aveti si drive safe! Editat Iunie 13, 2018 de Zvanciuc Matei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mickey20 Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Sa nu fi crapat vre-o biela in motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadalinM. Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Daca mentii debraiat ambreiajul, zgomotul dispare? Poti face o verificare daca iti functioneaza toti cilindrii luand un atomizor umplut cu apa si dai pe tobe in timp ce motorul functioneaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Incearca sa nu-l mai pornesti pana nu stabilesti ce s-a intamplat in motor si de ce produce acele "sunete metalice" Daca ai cunostintele necesare sa faci asta este ok,daca nu, i-a legatura cu cineva care stie,si vezi ce este stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Vezi ca e un baiat care dezmembreaza aici pe forum un F4. Daca e scumpa reparatia, cred ca e mai convenabila si mai rapida o schimbare de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvanciuc Matei Postat Iunie 14, 2018 Autor Share Postat Iunie 14, 2018 Am vorbit cu Razvan, mecanicul din Bucuresti despre care se mai discuta pe aici si m-a ajutat el sa identific problema. E o bujie care a sarit si acum se misca sincronic cu compresia motorului. Sunetul diferit era pentru ca nemai facandu-se arderea la unul din pistoane, mergeau doar 3. Las aici si un video, poate ajuta si pe altii sa identifice cand/daca li se intampla ceva similar. Va multumesc mult pentru ajutor! https://www.dropbox.com/s/1kx6cwii2iaeldh/20180613_193827_1.mp4?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Cine ti-a montat bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvanciuc Matei Postat Iunie 14, 2018 Autor Share Postat Iunie 14, 2018 SKR Motors, dar nu-i invinovatesc, probabil alti colegi au avut experiente placute acolo si experienta e subiectiva in functie de cat de placut cade motorul in privirile mecanicilor. (daca esti satul de modul incalcit prin care ajungi la anumite componente la un model de motor, cred si eu ca o faci cu jumatate de inima) Eu i-am cam tachinat cu telefoane pt incepuse sa-mi fie dor de motor dupa o saptamana si jumatate cat am lasat motorul la ei pt a schimba bujiile si anvelopa spate. Nu stiu cat m-au placut ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvanciuc Matei Postat Iunie 14, 2018 Autor Share Postat Iunie 14, 2018 Ai avut noroc ca esti informat. Nu toti au priviliegiul asta. Eu personal mi-am asumat nestiinta , insa de acum daca mai lucrez cu mecanici noi, ma informez inainte. Zi buna tuturor si multumesc inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 bujie sarita , muhahhahaha serios acum nu e deloc greu sa schimbi bujiile la f4 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvanciuc Matei Postat Iunie 14, 2018 Autor Share Postat Iunie 14, 2018 bujie sarita , muhahhahaha serios acum nu e deloc greu sa schimbi bujiile la f4 ... Daca te descurci si esti din Bucuresti te pot plati pe tine sa ma ajuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 15, 2018 Share Postat Iunie 15, 2018 Io nu pot sa te ajut dar sunt alte servisuri in stare sa faca reparatia. In momentul asta trebuie sa iti repare filetu nu doar să-ți schimbe o bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 15, 2018 Share Postat Iunie 15, 2018 Daca te descurci si esti din Bucuresti te pot plati pe tine sa ma ajuti. Te trimit eu la un baiat , ii dai lui banii, dupaia nu mai scrii pe forumuri, indiferent de modelul motorului.Nu e aglomerat, nu unge lanturi, nu schimba uleiul, filtre, doar repara ce strica altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvanciuc Matei Postat Iunie 15, 2018 Autor Share Postat Iunie 15, 2018 Mersi mult. Astept contactul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 15, 2018 Share Postat Iunie 15, 2018 Am vorbit cu Razvan, mecanicul din Bucuresti despre care se mai discuta pe aici si m-a ajutat el sa identific problema. E o bujie care a sarit si acum se misca sincronic cu compresia motorului. Sunetul diferit era pentru ca nemai facandu-se arderea la unul din pistoane, mergeau doar 3. Las aici si un video, poate ajuta si pe altii sa identifice cand/daca li se intampla ceva similar. Va multumesc mult pentru ajutor! https://www.dropbox.com/s/1kx6cwii2iaeldh/20180613_193827_1.mp4?dl=0 Cel mai probabil filetul din chiulasa este distrus. Se repara cu insertie M10X1. Cea mai sigura reparatie se face cu demontarea chiulasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.