Sari la conținut
Zvanciuc Matei

Honda CBR F4 turata la rece

Postări Recomandate

Salut!

 

Prima mea postare este si o mica problema :D

 

Am circulat toata ziua cu motorul, apoi l-am lasat 2 ore si am plecat din nou (fiind si destul de cald) nu l-am mai lasat sa se incalzeasca. In urmatoarele 2 minute am ajuns pe la 7000rpm moment in care s-a auzit o pocnitura si a murit motorul. Am tras pe dreapta, dupa care am incercat sa pornesc din nou motorul. A pornit ok, dar se auzea ca si cum nu mai erau toate pistoanele in actiune (se auzea diferit de atunci cand erau toate 4 in miscare) + odata la 2-3 secunde se mai aude un sunet de parca s-ar tranti niste parti metalice (sunet de tigai cand se izbesc).

 

Sunt curios de parerile voastre referitoare la problema aceasta.

 

Motorul are undeva la 50.000km parcursi (am inteles de la un mecanic ca e mai putin probabil sa fie ceva la motor avand in vedere ca nu era chiar atat de obosit + ca a fost intretinut bine pana acum).

 

So?

 

O zi frumoasa sa aveti si drive safe!

Editat de Zvanciuc Matei

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fi crapat vre-o biela in motor..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca mentii debraiat ambreiajul, zgomotul dispare?

Poti face o verificare daca iti functioneaza toti cilindrii luand un atomizor umplut cu apa si dai pe tobe in timp ce motorul functioneaza...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa nu-l mai pornesti pana nu stabilesti ce s-a intamplat in motor si de ce produce acele "sunete metalice"

Daca ai cunostintele necesare sa faci asta este ok,daca nu, i-a legatura cu cineva care stie,si vezi ce este stricat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e un baiat care dezmembreaza aici pe forum un F4. Daca e scumpa reparatia, cred ca e mai convenabila si mai rapida o schimbare de motor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Razvan, mecanicul din Bucuresti despre care se mai discuta pe aici si m-a ajutat el sa identific problema. E o bujie care a sarit si acum se misca sincronic cu compresia motorului. Sunetul diferit era pentru ca nemai facandu-se arderea la unul din pistoane, mergeau doar 3. Las aici si un video, poate ajuta si pe altii sa identifice cand/daca li se intampla ceva similar. Va multumesc mult pentru ajutor!

 

https://www.dropbox.com/s/1kx6cwii2iaeldh/20180613_193827_1.mp4?dl=0

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cine ti-a montat bujiile?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

SKR Motors, dar nu-i invinovatesc, probabil alti colegi au avut experiente placute acolo si experienta e subiectiva in functie de cat de placut cade motorul in privirile mecanicilor. (daca esti satul de modul incalcit prin care ajungi la anumite componente la un model de motor, cred si eu ca o faci cu jumatate de inima) Eu i-am cam tachinat cu telefoane pt incepuse sa-mi fie dor de motor dupa o saptamana si jumatate cat am lasat motorul la ei pt a schimba bujiile si anvelopa spate. Nu stiu cat m-au placut :))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

LOL

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut noroc ca esti informat. Nu toti au priviliegiul asta. Eu personal mi-am asumat nestiinta :) , insa de acum daca mai lucrez cu mecanici noi, ma informez inainte.

Zi buna tuturor si multumesc inca odata!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

bujie sarita , muhahhahaha

 

serios acum nu e deloc greu sa schimbi bujiile la f4 ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

bujie sarita , muhahhahaha

 

serios acum nu e deloc greu sa schimbi bujiile la f4 ...

 

Daca te descurci si esti din Bucuresti te pot plati pe tine sa ma ajuti.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Io nu pot sa te ajut dar sunt alte servisuri in stare sa faca reparatia. In momentul asta trebuie sa iti repare filetu nu doar să-ți schimbe o bujie

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca te descurci si esti din Bucuresti te pot plati pe tine sa ma ajuti.

Te trimit eu la un baiat , ii dai lui banii, dupaia nu mai scrii pe forumuri, indiferent de modelul motorului.Nu e aglomerat, nu unge lanturi, nu schimba uleiul, filtre, doar repara ce strica altii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Razvan, mecanicul din Bucuresti despre care se mai discuta pe aici si m-a ajutat el sa identific problema. E o bujie care a sarit si acum se misca sincronic cu compresia motorului. Sunetul diferit era pentru ca nemai facandu-se arderea la unul din pistoane, mergeau doar 3. Las aici si un video, poate ajuta si pe altii sa identifice cand/daca li se intampla ceva similar. Va multumesc mult pentru ajutor!

 

https://www.dropbox.com/s/1kx6cwii2iaeldh/20180613_193827_1.mp4?dl=0

 

Cel mai probabil filetul din chiulasa este distrus. Se repara cu insertie M10X1.

Cea mai sigura reparatie se face cu demontarea chiulasei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×