R4DIKL Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Salut, Ieri, din comoditate, am uns lantul mobrei intr-o maniera in care nu o fac, de regula, adica am suspendat-o pe stander spate, am bagat-o in viteza si am lasat-o la relanti. Apoi, fas, fas, cu sprayul pe lant. Am terminat in cateva secunde toata treaba, apoi am scos mobra din viteza si am vrut sa opresc motorul, doar ca, surpriza roata nu s-a oprit din rotatie, asa cum credeam eu ca ar fi normal. Am pus mana pe roata si am incercat sa o opresc fortat, sa vad ce rezistenta opune. Destul de mare, as zice, in sensul in care am fost nevoit sa fac manevra asta de 3 ori, pt ca imi dadea incheietura peste cap. Roata a stat nemiscata 5 secunde apoi a inceput sa se invarta din nou pe liber, dar mai usor. Sigur ca atunci cand sunt calare roata nu are forta sa impinga mobra pe liber, dar nu stiu daca este un comportament firesc. Cablul de ambreiaj a fost schimbat de curand, cu tot cu camasa, deci, este nou-nout. Toleranta la maneta am suficienta, 5-7 mm... Vreo parere? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianubs Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 E normal, insa nu recomand sa repeti operatiunea, poti sa ramai fara degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 E perfect normal ce se întâmpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 ce va impinge sa opriti chestii in miscare cu mainile? darwin ftw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 ce va impinge sa opriti chestii in miscare cu mainile? darwin ftw » Post actualizat in 03 Aug 2018 10:56 Salut, Ieri, din comoditate, am uns lantul mobrei intr-o maniera in care nu o fac, de regula, adica am suspendat-o pe stander spate, am bagat-o in viteza si am lasat-o la relanti. Apoi, fas, fas, cu sprayul pe lant. Am terminat in cateva secunde toata treaba, apoi am scos mobra din viteza si am vrut sa opresc motorul, doar ca, surpriza roata nu s-a oprit din rotatie, asa cum credeam eu ca ar fi normal. Am pus mana pe roata si am incercat sa o opresc fortat, sa vad ce rezistenta opune. Destul de mare, as zice, in sensul in care am fost nevoit sa fac manevra asta de 3 ori, pt ca imi dadea incheietura peste cap. Roata a stat nemiscata 5 secunde apoi a inceput sa se invarta din nou pe liber, dar mai usor. Sigur ca atunci cand sunt calare roata nu are forta sa impinga mobra pe liber, dar nu stiu daca este un comportament firesc. Cablul de ambreiaj a fost schimbat de curand, cu tot cu camasa, deci, este nou-nout. Toleranta la maneta am suficienta, 5-7 mm... Vreo parere? Multumesc. eu nu stiu sa ung lantul altfel. Motor oprit, treapta N, cheie scoasa din contact... eventual o vrajitoare care face vraji sa nu porneasca motorul ca urmare a unei minuni dumnezeiesti. Suspend acaretul pe stander spate, iau la manuta si la perie lantul, desfac protectia pinionului de atac, fac ceva menaj si pe acolo ... DUPA CARE... pornesc mobra, treapta 1 si incep sa smecleiesc cu lube lantul... Din nou ... nu prea stiu cum as putea face altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Eu nu inteleg de ce trebuie uns lantul cu motorul pornit. Mi se pare periculos plus ca juma din sprei sare. Mari lenesi de nu puteti da cu mana de 3-4 ori de roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Da, de parca daca iti prinde o jafoneza docila un deget intre lant si pinion ii moare motoru si tu esti Wolverine in timpul liber. Ii da roata incheietura peste cap si el nu se lasa pana n-o opreste. Trebuie oprit cumva si exodul doctorilor din tara... Lenesule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Ce treaba are ambreiajul atata timp cat maneta e libera si cutia in N?!? E normal, frecarea dintre pinioane si arborele cutiei iti invarte roata. Cat despre uns lantul cu motorul pornit consider ca "dificultatea" de a invarti cu mana nu merita riscurile asumate. Nici pe departe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 La mine se învârte roată spate dacă e tras șocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat August 3, 2018 Autor Share Postat August 3, 2018 @cativa dintre voi Din nou constat ca bietul caine a fost victima drumului lung... Pentru completarea zicalei cautati pe google, cei care sunteti interesati. Am precizat ca nu folosesc aceasta metoda, de regula. Am precizat ca nu am curatat lantul, doar l-am uns cu spray de la o distanta sigura, fapt pentru care inca am 5 degete la mana, iar roata am incercat sa o opresc cu podul palmei pe anvelopa, nu bagand degetele printre spite, asa cum unii dintre voi baga bete prin gard. @colegi de bine Va multumesc pentru precizari. Cu ocazia asta am aflat si eu ca este normal sa se invarta roata chiar si in pozitie neutra. » Post actualizat in 03 Aug 2018 15:22 Am dat report pt inchidere. Multumesc de precizari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 R4dikl. Daca pornesti motocicleta, chiar si "pe liber" sau cu ambreiajul tras, daca uleiul este rece (vascozitate crescuta) roata spate se va invarti in momentul in care motocicleta este pe crick central si stander. La toate motocicletele pe care le-am avut, in momentul in care uleiul se incalzea si ii scadea vascozitatea, roata se oprea. Nu inseamna ca ai o problema la ambreiaj. Pur si simplu asa este normal. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat August 5, 2018 Share Postat August 5, 2018 Si la mine asa face , si am vazut si pe multe clipuri pe youtube ca se rotesc rotile usor pe neutru. Tot timpul m am intrebat de ce ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat August 5, 2018 Share Postat August 5, 2018 Tot timpul m am intrebat de ce ) Inca exista speranta pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat August 5, 2018 Share Postat August 5, 2018 (editat) Petre tu ma bagi cam des in seama ) ai vreun crush pe mine ? Editat August 5, 2018 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat August 5, 2018 Share Postat August 5, 2018 Te testez... de regula oamenii inteligenti suporta umorul meu acid. Tu il suporti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat August 5, 2018 Share Postat August 5, 2018 Nu e un topic pe care tu nu ești prost. Ești prost grămada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Nu e un topic pe care tu nu ești prost. Ești prost grămada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.