Ovidiu M Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 (editat) Deci: parcare ieri dupa-masa in fata unui bloc, strada si parcare asfaltata anul acesta, parcare pe cricul lateral (total neinspirat, mai ales ca de obicei parchez pe cel central). Dupa aprox. 2 ore ,ma cheama un vecin "Baiatu! Motorul tau e pe jos..." Dupa ce aproape fac un atac de cord, pregatit sa ma cert cu cel ce nu a avut loc de el, apare surpriza: cricul a intrat cam 10 cm in asfalt si a dus la caderea utilajului. Moto: Honda Silverwing 400 Pagube: dupa cum se vede in poze.... Morala: usor de dedus... Editat August 6, 2018 de Ovidiu M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Nu esti nici primul, nici ultimul. Multi am patit asta la inceputuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Nici nu vreau sa ma gandesc la astfel de pagube...sambata seara am fost la un pas de infarct...am pus CZ-ul pe cricul lateral, pe ciment (!) si in timp ce-mi scoteam casca intors cu spatele la motor, spre colegul Costi aflat in spate, aud o bufnitura infundata si zgomot de cioburi! Ma intorc si vad stupefiat motocicleta imprastiata pe jos, si multe cioburi care inca se rostogoleau... Se rupsese cricul lateral, de undeva din sudura de fabrica, asa ca n-am avut pe cine sa mai dau vina! Drept este ca in urma cu ani buni am mai patit sa gasesc motocicleta insirata pe jos dupa ce bitumul de sub cric cedase....dar acum... Si la mine daunele au fost mult mai multe, costisitoare si problematice...de parca motocicleta cazuse din pom, nu alta! Acum ma mai gandesc daca o sa mai montez un alt cric lateral sau renunt la asa ceva...fiindca senzatia de sambata mi-a fost la limita letalului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 ce nasol s-a footut... . lectie pe viitor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Imi pare chiar rau de intamplare! Problema asta e cel putin de cand s-a inventat asfaltul; de aia lumea isi pune talpa mai mare la baza cricului, sau ai cu tine in buzunar un suport dedicat pentru cric (pui doar la nevoie) si cel mai ieftin gaesti o bucata de lemn mai zdravana (pe modelu cum iti dau pe la unele intalniri de se parcheaza pe iarba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Precum @hora09 am la mine in permanenta o placa de lemn pentru situatiile in care suprafata pe care sta cricul nu este de incredere - asflat moale, pamant, petris. Si daca puneai cricul central si ramanea pe roti nu era o bucurie a doua zi dimineata cand se mai intarea asfaltul sa scoti cricul din asfalt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Mi-a spus cineva ca la asfaltare trebuie sa treaca meseriasii cu rola aia de vreo 12 ori,sa taseze asfaltul complet,sa iasa aerul din el. Evident ca astia smecheri fac economie de combustibil si trec de cateva ori,de forma. De asta se si distruge asa usor, primavara se face bucati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Mi-a spus cineva ca la asfaltare trebuie sa treaca meseriasii cu rola aia de vreo 12 ori,sa taseze asfaltul complet,sa iasa aerul din el. Evident ca astia smecheri fac economie de combustibil si trec de cateva ori,de forma. De asta se si distruge asa usor, primavara se face bucati... La asfaltare furtul nu se face la benzina de la compactor ci la realizarea mixturii asfaltice. Este clar ca lipsa compactarii corecte sa duca la astfel de rezultate. Mixtura se face din bitum, care este un reziduu petrolier, la care se adauga diverse zemuri ca sa obtii proprietatile dorite la aslfatului. Si asta evident ridica pretul foarte mult. Si atunci nu pui tot ce trebuie sau cat trebuie si uite asa se scufunda mobra in asflat, se intinde asfaltul pe sosea precum crema din cremschnitt cand musti din el si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Se vede ca esti incepator! )) La prima mea mobra am gasit-o intrata in asfalt pana la cuiul ala de dai cu piciorul de el sa lasi cricul. Sa vezi chinuiala dracu' sa o scot din asfalt. Culmea, nu era cazuta, mai avea vreo palma pana dadea cu carenele de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Precum @hora09 am la mine in permanenta o placa de lemn pentru situatiile in care suprafata pe care sta cricul nu este de incredere - asflat moale, pamant, petris. Si daca puneai cricul central si ramanea pe roti nu era o bucurie a doua zi dimineata cand se mai intarea asfaltul sa scoti cricul din asfalt . Sau o sticla de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 (editat) Nu am probleme cu asfalt sau pământ moale. Editat August 7, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 Eu mi-am facut un cric cu baza mai lata: (Si da, raman urme de laba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 Ha! urma de laba e un pic altefel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.