StefanDaniel02 Postat August 26, 2018 Autor Share Postat August 26, 2018 Sa speram ca amestecul este prea bogat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Are sa nu, radiator cu ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanDaniel02 Postat August 27, 2018 Autor Share Postat August 27, 2018 Da, are un radiator foarte micut , cu ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 1, 2018 Share Postat Septembrie 1, 2018 Daca uleiul a fost diluat bine cu benzina (din carburator curge in cilindru si ajunge in ulei) atunci s-a futu.t tot in el. Presupun ca este o mobra ieftina in care nu vrei sa bagi 1000€ fara garantie, deci poti lua in calcul achizitia unui motor care nu consuma ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 1, 2018 Share Postat Septembrie 1, 2018 Eu am patit chestia asta cu un Bandit, am bagat ulei pana la nivel dar nu am luat in calcul ce a mai ramas in radiator. Am pornit, am incalzit motorul, oprit, verificat nivel, tutto bene, parcat si noapte buna, a doua zi, ulei peste nivel si fum. Am dat afara cateva sute de ml, pana la nivel si a disparut fumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanDaniel02 Postat Septembrie 16, 2018 Autor Share Postat Septembrie 16, 2018 Am verificat de 15 ori uleiul , tot acelasi nivel , in fiecare saptamana in verific dar problema e ca nu am mers cu ea, am facut 15km de cand am completat ulei. si tot la acelasi nivel si masurat eu stand pe motor tinandul drept , cu motorul complet rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 Pai si de ce-l tot verifici daca nu mergi cu ea?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 Hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanDaniel02 Postat Septembrie 26, 2018 Autor Share Postat Septembrie 26, 2018 Pentru ca deocamdata nu am luat permisul. Revin cu informatii am facut test de compresie Pistonul drept 12 bari (170psi) Pistonul stang 12bari ( 190 psi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Măsurători făcute cu ruleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 190 psi = 13.1 Bar 170 psi = 11.72 Bar In carte scrie ca trebuie sa aibe intre 142-199psi, daca au fost citite corect, motorul e in parametri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanDaniel02 Postat Septembrie 28, 2018 Autor Share Postat Septembrie 28, 2018 Mai greseste omul domne , nu sariti cu gura acum... Pistonul drept 12 bari (170psi) Pistonul stang 13bari ( 190 psi) » Post actualizat in 28 Sep 2018 16:43Si da , sunt citite corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 29, 2018 Share Postat Septembrie 29, 2018 De curiozitate, cum ai facut masuratorile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanDaniel02 Postat Septembrie 29, 2018 Autor Share Postat Septembrie 29, 2018 introdus testerul de compresie in locul la bujie, acceleratie trasa la maxim, si dat la automat pana cand nu se mai ridica acul de pe testul de compresie. si asa am facut si la celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 29, 2018 Share Postat Septembrie 29, 2018 Cu ce baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanDaniel02 Postat Septembrie 29, 2018 Autor Share Postat Septembrie 29, 2018 cu bateria originala din moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 30, 2018 Share Postat Septembrie 30, 2018 Testul se face cu baterie de masina si cabluri groase, de preferat fara carburatoare, filtru de aer, etc. Testul de compresie e oricum relativ, depinde de ce ulei e in motor si cat a trecut de la ultima pornire, complementar se face si “leakdown”, unul masoara ce compresie produce motorul, celalalt cat pierde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 30, 2018 Share Postat Septembrie 30, 2018 Cu acceleratia deschisa cat mai obtureaza carburatorul si filtrul?! Cel mult dai inca o tura la demaror pana ajunge presiunea la maxim (oricum dai pana nu se mai ridica indicatorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Probabil ca nu foarte mult... insa nu am citit sa fi fost golite carburatoarele inainte de masuratoare si nici ca bateria sa fi fost incarcata la maximum ulterior. Presupun ca macar bujiile au fost scoase din ambii cilindri... Compresie in parametri nu inseamna neparat si ca motorul este in parametri, depozite de calamina in capetele pistoanelor sau in chiuloasa pot masca uzurile segmentilor si/sau etansarea supapelor. In fine, ce vreau sa spun e ca avand in vedere ca este vorba despre un motor a carui istorie nu se cunoaste este nevoie de o verificare mai temeinica pentru a afla sursa consumului de ulei. Inspectia si masurarea segmentilor si canalelor, etanseitatea supapelor, semeringurilor, etc... si nu in ultimul rand, uzura cilindrilor si a pistoanelor. Altfel... las-o-asa ca merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 (editat) Cand or masca depunerile de calamina mai ales neetanseitatea supapelor ma las de meserie si dau la medicina! Iar pe la supape/scaune nu consuma ulei. Si de ce ar trebui golit carburatorul?!? In rest CHIU-LA-SA!!! Editat Octombrie 1, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Mecanica tot un fel de medicina e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Mda, dar vorba unei mandre de-a mea din tinerete si care studia medicina, felcerii se streseaza mai putin daca le moare pacientul pe masa decat mine de fiarele pe care le operez in garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 La valori de compresie pe care le a măsurat nu mai vad rostul de discuții de baterie, cat de cald era afara, samd. Doar daca erau mici mai merita săpat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Cand or masca depunerile de calamina mai ales neetanseitatea supapelor ma las de meserie si dau la medicina! Iar pe la supape/scaune nu consuma ulei. Si de ce ar trebui golit carburatorul?!? In rest CHIU-LA-SA!!! Depunerile de calamina micsoreaza volumul camerei de ardere si cresc valorile (masurate) ale compresiei. Carburatorul ar trebui golit pentru ca benzina trasa in cilindru poate altera masuratorile. Nu stiu ce meserie ai dar cu siguranta nu esti medic... altfel ai sti ca etanseitatea segmentilor este realizata de catre aerul care patrunde prin canal in spatele acestora si ii impinge inspre peretii cilindrului. » Post actualizat in 02 Oct 2018 11:31 P.S. CHIU-LOA-SA!!! Asa am auzit la tata... asa o sa-i zic toata viata! VI-BRO-CHEN!!! Nah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Nu cumva confunzi raportul de compresie cu compresia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.