Jump to content

Informatii, pareri despre BMW r1150 RT


Recommended Posts

Doresc sa schimb clasa. Ma gandesc sa achizitionez acest model de BMW. As dori de la cei care au sau au avut asa ceva cateva sfaturi, impresii. Multumesc!

post-23049-0-91905000-1539627328_thumb.jpg

post-23049-0-30970700-1539627338_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Admin
8_logo_motociclism2016.png

Plusuri:

* Confort - Ergonomia si pozitia, seile, parbriz electric, manere incalzite, sistem sonorizare (daca are), toate sunt la superlativ.

* Prestanta - Pozitia inalta, esti vizibil, plus ca ai avantajul ca esti confundat cu o motocicleta de politie in trafic. Este inca o motocicleta cu linii frumoase si fluide, chiar daca au trecut atatia ani peste ea.

* Siguranta - Este un model facut cu simt de raspundere, greu si stabil, carenele foarte groase (cand am avut accident a facut botul unui Logan zob, eu am avut furcile rupte, dar carenajul a pierdut 3-4 bucati, restul a ramas la loc.

* Ciclistica fenomenala, ca la orice BMW. Odata pus in miscare este ca un scuter, iar pe viraje se apleaca dupa gandul tau. Este singura motocicleta in care dupa 50 metri am zis ca o sa fim cei mai buni prieteni pe viata, si asa a fost.

* Fiabil in general, dar depinzand de cum a fost intretinut.

Minusuri:

* In timp probleme la Senzorii Hall, atunci cand le vine sorocul, daca o speli sau treci printr-o balta nu mai porneste. Ti-i reface Dan Cata si ies mai buni ca aia noi.

* Unitatea ABS sensibila. Lichidul de frana trebuie schimbat la 2 ani si operatiunea nu ti-o face oricine, mergi la Dan Cata. O unitate ABS sh este in jur de 4-500 euro.

* Servofrana fata care poate genera probleme si se strica aleatoriu, poti ramane fara frana.

* Rulmentii din grup. Trebuiesc verificate jocurile si daca sunt se remediaza. Trimiti grupul lui Dan Cata si il ai ca nou.

 

Repet, depinde si de noroc, eu am avut un RT 1100 cu care am facut 40.000 fara nicio problema, la LT in 90.000 am schimbat ABS-ul, cutia si pompa ambreiaj.

Link to post
Share on other sites

Eu unul prefer parca 1100 in defavoarea la 1150 :)

Are doar 5 trepte, 1150 are ca posibil defect canelurile la cutia de viteza fata de vibrochen (ca nu is concentrice), dar pe de alta parte, 1150 e mai rafinat, parca merge mai rotund... Servofrana unora le place, altora nu, eu fac parte din primul grup. Daca ii schimbi lichidul de frana anual, nu ar trebui sa iti faci griji, ca nu se strica.

 

1100-le meu are acum ~ 157k km, imi place ca si in prima zi. Ce nu imi place e ca guma fata ma tine ~ 3k km, spatele 4k km, asta pentru ca nu ma duc cu el in pelerinaj :D

Link to post
Share on other sites

si sa nu uitam ca sunt modele cu 2 bujii pe cilindru pt un mers mai lin.

schimbarea lichidului de frana este intradevar mai complicata dar se poate rezolva.

In rest de acord cu ce s-a scris mai sus de colegi.

Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru parerile expuse. In concluzeie cum o intretii asa o ai, o motocicleta cu ,,personalitate.. care ma pune pa ganduri. Asadar daca ma hotarasc e bine sa o duc la un specialist inainte de achizitionare ca sa nu ma trezesc apoi ca trebuie sa bag bani grei in ea. Nu-mi displace nici 1100 care nu e asa fitoasa ca 1150. Ramane de vazut :)!


» Post actualizat in 17 Oct 2018 18:41

Multumesc pentru parerile expuse. In concluzeie cum o intretii asa o ai, o motocicleta cu ,,personalitate.. care ma pune pa ganduri. Asadar daca ma hotarasc e bine sa o duc la un specialist inainte de achizitionare ca sa nu ma trezesc apoi ca trebuie sa bag bani grei in ea. Nu-mi displace nici 1100 care nu e asa fitoasa ca 1150. Ramane de vazut :)!

In final m-am axat pe un FJR. Batut palma cu proprietarul :)!

post-23049-0-40075700-1539801694_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Tocmai pe considerentul "FJR-lemn pe curbe" iar... servofrana problematica la 1150RT, am decis ca tot R1100RT e de retinut.

Deci tine cu jockey.ul facand mai multi km la costuri cu mult mai mici.

Mici revizii pt intretinere si pastram aievea multe vise ale motocicletelor ce se construiesc acum, cum ar fi:

Injectie, ABS, Parbriz reglabil, cardan, asezata pe curbe-paralever/telelever, incalzire in manere, cric central, capacitate de incarcare, protectie la vant cat si alte briz-btizuri.

DAR!!! cu constructia robusta a anilor pana in 2000😉.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, TeDy 'M a spus:

Tocmai pe considerentul "FJR-lemn pe curbe" iar... servofrana problematica la 1150RT, am decis ca tot R1100RT e de retinut.

Deci tine cu jockey.ul facand mai multi km la costuri cu mult mai mici.

Mici revizii pt intretinere si pastram aievea multe vise ale motocicletelor ce se construiesc acum, cum ar fi:

Injectie, ABS, Parbriz reglabil, cardan, asezata pe curbe-paralever/telelever, incalzire in manere, cric central, capacitate de incarcare, protectie la vant cat si alte briz-btizuri.

DAR!!! cu constructia robusta a anilor pana in 2000😉.

chiar este asa lemn, vs rtul boxer? ma atrage maxim propulsorul ala, dar nici sa fie cizma ca manevrabiliate... Ma gandeam pentru la anul, un fjr 2013, varianta noua....

Link to post
Share on other sites
Acum 25 minute, Adrian M. a spus:

chiar este asa lemn, vs rtul boxer? ma atrage maxim propulsorul ala, dar nici sa fie cizma ca manevrabiliate... Ma gandeam pentru la anul, un fjr 2013, varianta noua....

 

Am încercat un FjR 1300 mai vechiuț ce-i drept. Nu m-a dat pe spate pe curbe ! În schimb bizoanca mea iubește curbele, nu trebuie să mă gândesc cum să le negociez, le ia singură :)

Link to post
Share on other sites
La ‎07‎.‎02‎.‎2019 la 14:57, Adrian M. a spus:

chiar este asa lemn, vs rtul boxer? ma atrage maxim propulsorul ala, dar nici sa fie cizma ca manevrabiliate... Ma gandeam pentru la anul, un fjr 2013, varianta noua....

Imi pare rau pt intarziere Adrian M.

Vad ca deja au venit doua commenturi😊.

Pt mine acum 10 ani, aparitia cu FJR ar fi fost un vis. Intre timp, plimbandu.ne in grup am remarcat aceasta slabiciune a FJR pe curbe, exact lucrul ce ne-ar place mai mult, din pacate lasa de dorit.

Sa analizati/comparati fata de alte motociclete in specificatii, ampatamentul cu 6-8 cm mai lung, care inseamna ceva...

Deasemeni caiutii naravasi, greu de domolit pecurbe, insumeaza greutatea manevrabilitatii.

In rest, pt ture intinse... sa tot depanam km cu FJR.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Eu am luat un r 1150 rt anul trecut cu 46000km  deoarece de tanar mi-a placut tipul asta de motor.Nu prea am avut timp sa ma plimb cu ea ca nu prea am fost acasa.Cum am venit am luat un disc de ambreiaj din USA care m-a costat cam mult,dar era cu 6 mm mai lunga portiunea care vine pe caneluri.L-am schimbat singur,tot singur am schimbat si lichidul de frana din ABS urmarind un video de pe youtube.Si totusi mai functioneaza.Am schimbat semeringurile de praf la furca si am verificat si senzorul hall care pare in regula.Ce as vrea in viitor este sa achizitionez un ax cutie nou pe care culiseaza discul ambreiaj.Stie cineva de unde se poate cumpara asa ceva?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...