Method Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 (editat) The fuck...asta inseamna (printre altele) ca au (si) mai multa putere. Un lucru e sigur,Ducati n-a stat degeaba.Stacheta s-a ridicat putin fata de ieri,s-au cernut si au ramas Ducati'urile. Si Miller e de urmarit anul asta,pentru ca are v.2019.Si el e in fata la timpi,acuma vad. Acum 20 minute, P T R a spus: Bv bagnaia locul 2 Bagnaia are cel mai mare potential zic eu din toti bobocii veniti anul asta.Pare ca va ajunge departe - sa treci de la motoretele "clasice" de moto2 direct pe monstrul de Ducati si sa fii deja atat de rapid - asta denota skill.Bagnaia si Mir.Ia sa il fi vazut noi pe maestrul Quartararo pe Ducati,cred ca radeau si curcile. Editat Februarie 8, 2019 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 @Method sa fiu un pic carcotas, bagnaia s-a mai dat cu motor de motogp acuma 3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 (editat) S-a dat s-a dat,dar na,din 2016 pana acuma...si una e sa te dai alta e sa faci timpul ala.Cand tu vii la timpul celui de uzina...si al lui Bagnaia parca e v.2018,nu?...asta denota ceva skill. Sa ne aducem aminte cat i-a luat lui Lorenzo sa fie competitiv pe Ducati.Eu il iau pe Dovi drept etalon,Lorenzo la inceput nu prea avea timpi peste Dovi oricat s-ar fi straduit,asta insa...nu am zis ca Bagnaia va rupe norii dar ca totusi e de urmarit. Editat Februarie 8, 2019 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 8, 2019 Autor Share Postat Februarie 8, 2019 Clar vor sa si demonstreze,tipic varstei...dar iat ca potential au,vom vedea in cursa cum vor fructifica atuurile Mai sunt 28 de zile pana incepe runda din qatar Michelin confirms that new tyre compounds (using new mixing tech) at Sepang this week (one front and two rear) have worked well and, if all fine at Qatar, will be used during 2019 season. However best time so far today by Petrucci was set with standard soft tyre.@Michelin_Sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Și Yamaha are aero nou: Petrucci e la peste 6 zecimi de recordul lui Lorenzo de anul trecut. Cred că au început să-i dea a 6-a. Carena Yamaha din alt unghi: Carenă nouă și pentru Suzuki: Încă două poze cu carena de pe GP19: Și Miller a primit carena: Pe care ulterior a spart-o, căzând în virajul 7, în timpul unei simulări de cursă. La fel ca și Petrucci, care a căzut în virajul 5: Între timp, Iannone strălucește prin absență: a ales să nu testeze astăzi pentru că se simte rău de la antibiotice, ca urmare a unei infecții post-operatorii. SpeedWeek spune că și-a mai făcut o oprație estetică de lifting. Cariera lui merge din ce în ce mai bine. Before & after: Și câteva poze cu Bradl. Nu se vede aici, dar se pare că la sfârșit de sesiune a testat o coadă modificată, cu un fel de saladabox. De urmărit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Lifting?Asta e razna. Avand in vedere noile carene aero ale lui Ducati,acum vor fi si mai greu de depasit la ce curenti de aer vor arunca in spatele lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Legat de noua carenă de la Ducati: s-ar putea să fie doar un model intermediar cu care vor să colecteze date. Dall'Igna a spus la prezentarea oficială că specificația finală a carenei cu care vor începe sezonul va apărea doar la testele din Qatar - peste 3 săptămâni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 8, 2019 Autor Share Postat Februarie 8, 2019 (editat) Sigur nu si-a bagat si botox ianone asta? Geez....ce prioritati are domnisoara Editat Februarie 8, 2019 de P T R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Posibil, dacă tot "era motorul desfăcut". Faptul că a ales să facă genul ăsta de operație înainte de primul test al sezonului arată cât de entuziasmat este de noul rol de la Aprilia. Lucru pentru Brivio "l-a lăsat să plece și de la Suzuki" dealtfel. Ducati se pare că a făcut alegerea bună în 2016 când au decis să-l păstreze pe Dovi, chiar dacă în absolut era pilotul mai lent. Cred că după acești doi ani cu Aprilia (dacă rezistă doi ani), pe Iannone scrie WSBK. Și cred că și el știe asta. De la Aprilia nu prea mai ai cum să urci înapoi spre echipele mari de uzină, mai ales când vezi flow-ul de talente tinere care vin în fiecare an din Moto2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Cam da... pacat de talentul si de cariera lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 6 hours ago, PzKpfW said: La fel ca și Petrucci, care a căzut în virajul 5: #9 a căzut chiar în prima tură de încălzire cu carena nouă. Practic nici n-a apucat s-o încerce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 8, 2019 Autor Share Postat Februarie 8, 2019 Oricum....petrux pare sa confirme,sper sa o faca si in curse.in cele pe ploaie sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 (editat) Acum 37 minute, P T R a spus: Oricum....petrux pare sa confirme,sper sa o faca si in curse.in cele pe ploaie sigur asa ar fi frumos... acum nah un record nu inseamna mare lucru... dar sunt semne bune.... Cica Pedrosa mai intra iar la operatie... "stem cell".... si 3 luni e pe bara... au cam supt o Ktm... pe 2019... Editat Februarie 8, 2019 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Rossi despre Bagnaia (free video). Iar Bagnaia spune că este doar la 65% din nivelul unui pilot de MotoGP - se referă mai ales la "racecraft". Un clip din ziua 1 + ziua 2 (sound ) Și poză cu Petrux - care a declarat că cel mai "bun" (rapid) pilot din sesiunea de teste de la Sepang ar fi fost Viñales. De remarcat în poza de mai sus faptul că Desmosedici-ul are elemente aerodinamice pe jambele furcii. Un lucru apărut dealtfel la sfârșitul sezonului trecut pe GP18, dar pe care l-am observat doar acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Rossi zice asa: "I'm half-happy... We have a lot of work to do." "The Ducati's were impressive, we don't have Marc because of the injury. If we race tomorrow, we suffer." cred ca la Lorenzo se referea defapt... @PzKpfW...iaute ooo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Acum 12 ore, PzKpfW a spus: De remarcat în poza de mai sus faptul că Desmosedici-ul are elemente aerodinamice pe jambele furcii. Un lucru apărut dealtfel la sfârșitul sezonului trecut pe GP18, dar pe care l-am observat doar acum. Forma alungita e mai avantajoasa dpdv aerodinamic decat forma sferica a jambei,clar se va ajunge la acea solutie. Ducati pare mai guturala,mai loud....more power?asa lasa sa se inteleaga si carenajul aero suplimentar. Treaba cu paralelogramul eu insa nu o pricep...vor sa faca un fel de double wishbone adaptat la moto?Parerea mea e ca oricum bratul asta upside-down cu linkage inverted pt telescop nu e o mare solutie...e bine ca exploreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 @Method...jamba are forma ciclindrica nu sferica...si da forma ideala ptr aerodinamica este forma alungita...forma unei lacrimi... de ex.... la ce paralelogram te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 17 hours ago, Buggy said: Rossi zice asa: .................. "The Ducati's were impressive, we don't have Marc because of the injury. If we race tomorrow, we suffer." cred ca la Lorenzo se referea defapt... Eu cred că a vorbit chiar despre Marquez. A vrut să spună că Marquez nu a fost printre primii datorită accidentării, nu că nu a participat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 Acum 23 ore, Kagemusha a spus: Eu cred că a vorbit chiar despre Marquez. A vrut să spună că Marquez nu a fost printre primii datorită accidentării, nu că nu a participat. posibil...dar faptul ca a zis "we don t have Marq..."....m am gandit la altceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 (editat) 12 hours ago, Buggy said: la ce paralelogram te referi? Probabil tocmai la bara de torsiune dintre etrier și cadru/motor. Dacă o testează din nou probabil că are efectul scontat și plănuiesc s-o introducă. 12 hours ago, Method said: Treaba cu paralelogramul eu insa nu o pricep...vor sa faca un fel de double wishbone adaptat la moto?Parerea mea e ca oricum bratul asta upside-down cu linkage inverted pt telescop nu e o mare solutie...e bine ca exploreaza. E explicat destul de bine aici. TL;DNR: Desmosedici are ampatamentul mai mare, piloții folosesc mai mult frâna spate, există riscul să apară "rear brake hop". Prin bara respectivă, impulsul care poate duce la acel efect este transmis direct cadrului/motorului. Și o poză mai clară cu șurubul de pe ghidon Editat Februarie 10, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 10, 2019 Autor Share Postat Februarie 10, 2019 Atata inovatie la ducati.... Cu rezervorul cum ramane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 L-au modificat un pic, pentru Petrucci cel puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Probabil tocmai la bara de torsiune dintre etrier și cadru/motor. Dacă o testează din nou probabil că are efectul scontat și plănuiesc s-o introducă. E explicat destul de bine aici. TL;DNR: Desmosedici are ampatamentul mai mare, piloții folosesc mai mult frâna spate, există riscul să apară "rear brake hop". Prin bara respectivă, impulsul care poate duce la acel efect este transmis direct cadrului/motorului. Și o poză mai clară cu șurubul de pe ghidon Am inteles,ii si ajuta pt franarea lor cu spatele. Surubul ala eu zic ca e clar ca e suspension compresor la care tot fac referire jurnalistii : In motocross/supercross a 'holeshot (first to turn one) device' is basically a kind of clip that holds the front fork in a semi-compressed position for the start of the race, therefore helping to reduce wheelies by putting more weight on the front. When the rider brakes for turn one, the clip releases and the suspension works as normal thereafter.It certainly isn't a crazy idea to use something similar in MotoGP, experienced Honda crew chief Chris Pike tweeting that they had used such a device in BSB a decade ago. Are logica.Compreseaza susp fata pt a cobori cg iar la prima frana revine la normal.Ducati n-a stat degeaba peste iarna,pare din ce in ce mai puternica. Hai ca asta il dibuira,poate totusi o sa o rupa careva cum trebuie pana la urma sa vedem clar si ce e in salad box'ul ala Eu tot in Petrucci am toata baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Cand termina baietii de la ducati cu inovatiile numai a motocicleta n o sa mai arate aia. O sa aiba elemente aerodinamice si pe jante. Probabil o sa si zboare, vb aia "aero"dinamic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 pai asta e si ideea... sa nu se termine niciodata :)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.